Sparta-NEC

woutje2
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 02 jul 2007, 19:26
Locatie: SUNCITY
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door woutje2 »

EEN GROTE KLOTEZOOI IS HET !!
maar ja je raakt eraan gewend...dat nec het liefst punten laat liggen bij teams die ze het hardst nodig hebben !!

er is ook een lichtpuntje.....die nieuwe spitsen trainer begint eindelijk zijn vruchten af te werpen :schater:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Bleum »

CHEF schreef:
Bleum schreef:
harold schreef:Even iets anders... Waren er veel mensen met de trein en was de heenreis gezellig??
60 man ongeveer. Sfeer was super en vele veiligheidsmaatregelen waren overbodig.
Volgende keer wil ik wel maatregelen tegen dat onbeschofte geboer in de trein. :mrgreen:
:withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Strooper »

BIESKE schreef:
harold schreef:Even iets anders... Waren er veel mensen met de trein en was de heenreis gezellig??
Ik ben met de auto geweest, maar hoorde dat er zo'n 60 man met de trein zijn geweest. Aan de dranklucht en luidruchtigheid
van sommigen lijkt het me een erg gezellig reisje geweest te zijn (of niet Twan :mrgreen: ). Hoorde wel dat er weer wat extra veiligheidsmaatregelen genomen waren. Het schijnt dat ze bij NEC nogal paniekerig gereageerd hebben op dit 'schoolreisje'. Maar goed, misschien dat forummers die mee zijn geweest het beter weten te vertellen.
Ik stroomde vanaf Rotterdam Centraal in en de maatregelen waren idd nogal overdreven. Er was een tramcombi geregeld en er liepen wat mannetjes van de KLPD mee. Ook stond er een ventje met een hond op het station. Gelukkig werden we bij het stadion vrij gelaten en konden we gezellig naar het nabij gelegen zwembad om wat biertjes en bitterballen in de kantine te nuttigen.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Gradje »

Weer eens een keertje een uitwedstrijd bezocht. Voorlopig ook weer gelijk de laatste. Iedere keer kom ik super chagrijnig terug. Wat een baggerpot. De eerste 20 minuten gingen nog wel, maar daarna werd het met de minuut erger. De tweede helft was helemaal niet meer om aan te zien. 1-0 achter en werkelijk geen ene fatsoenlijke kans gehad. Sparta was in mijn ogen van hoofdklasse niveau en toch verlies je ervan. De tweede helft puur op inzet. Was zaten er vandaag een stel bedroevende spelers bij zeg. Lens, Janssen en Worm spanden de kroon. Muslu was opbouwend weer eens zeer matig en ook Davids zat naar mijn mening niet in de wedstrijd. Alleen Olsson, Vadocz en El Akchaoui speelden sterk. De rest was matig tot slecht. Er is heel wat werk aan de winkel wil dit niet een dramatisch seizoen gaan worden, want we zijn zo'n beetje de enige ploeg die de laatste tijd geen punten meer haalt. Kortom, versterking (en dan met name scorend vermogen en ervaring) is absoluut vereiste.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Jeroen »

Foto's van de treinreis en wedstrijd op http://www.forzanec.nl.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door CHEF »

Jeroen schreef:Foto's van de treinreis en wedstrijd op http://www.forzanec.nl.
Ik zie alleen maar blikjes bier :mrgreen:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Strooper »

CHEF schreef:
Jeroen schreef:Foto's van de treinreis en wedstrijd op http://www.forzanec.nl.
Ik zie alleen maar blikjes bier :mrgreen:
en flesjes ;)
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door CHEF »

Gradje schreef:Weer eens een keertje een uitwedstrijd bezocht. Voorlopig ook weer gelijk de laatste. Iedere keer kom ik super chagrijnig terug. Wat een baggerpot. De eerste 20 minuten gingen nog wel, maar daarna werd het met de minuut erger. De tweede helft was helemaal niet meer om aan te zien. 1-0 achter en werkelijk geen ene fatsoenlijke kans gehad. Sparta was in mijn ogen van hoofdklasse niveau en toch verlies je ervan. De tweede helft puur op inzet. Was zaten er vandaag een stel bedroevende spelers bij zeg. Lens, Janssen en Worm spanden de kroon. Muslu was opbouwend weer eens zeer matig en ook Davids zat naar mijn mening niet in de wedstrijd. Alleen Olsson, Vadocz en El Akchaoui speelden sterk. De rest was matig tot slecht. Er is heel wat werk aan de winkel wil dit niet een dramatisch seizoen gaan worden, want we zijn zo'n beetje de enige ploeg die de laatste tijd geen punten meer haalt. Kortom, versterking (en dan met name scorend vermogen en ervaring) is absoluut vereiste.
Olsson sterk? Een van zijn slechtste wedstrijden voor NEC.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Bleum »

CHEF schreef:
Gradje schreef:Weer eens een keertje een uitwedstrijd bezocht. Voorlopig ook weer gelijk de laatste. Iedere keer kom ik super chagrijnig terug. Wat een baggerpot. De eerste 20 minuten gingen nog wel, maar daarna werd het met de minuut erger. De tweede helft was helemaal niet meer om aan te zien. 1-0 achter en werkelijk geen ene fatsoenlijke kans gehad. Sparta was in mijn ogen van hoofdklasse niveau en toch verlies je ervan. De tweede helft puur op inzet. Was zaten er vandaag een stel bedroevende spelers bij zeg. Lens, Janssen en Worm spanden de kroon. Muslu was opbouwend weer eens zeer matig en ook Davids zat naar mijn mening niet in de wedstrijd. Alleen Olsson, Vadocz en El Akchaoui speelden sterk. De rest was matig tot slecht. Er is heel wat werk aan de winkel wil dit niet een dramatisch seizoen gaan worden, want we zijn zo'n beetje de enige ploeg die de laatste tijd geen punten meer haalt. Kortom, versterking (en dan met name scorend vermogen en ervaring) is absoluut vereiste.
Olsson sterk? Een van zijn slechtste wedstrijden voor NEC.
:withstupid: 1 van de slechtste spelers vandaag
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Jomano »

Tja, we kunnen lullen wat we willen, maar we kunnen er niet meer onderuit: we zijn officieël degradatie-kandidaat. :angryfire:

Topdude

Re: Sparta-NEC

Bericht door Topdude »

Ron Delgado schreef:Net de wedstrijd op Sport1 gekeken. Behalve die kans van Lens heb ik geen grote kansen gezien voor NEC. Na de tegengoal was het dieptriest.
We komen klasse tekort om de subtoppers te verslaan, tenzij die met 10 man spelen, en missen de strijd en slimheid tegen de zwakkere broeders. Dit wordt nog een heel zwaar seizoen, zeker als Olsson nog vertrekt en alle inkomsten naar de investeerders gaan, zoals de commentator beweerde.
Als dat betekent dat er niet geinvesteerd kan worden in de winterstop zijn we de lul.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door vak Oost »

Ron Delgado schreef: Dit wordt nog een heel zwaar seizoen,
zeker als Olsson nog vertrekt en alle inkomsten naar de investeerders gaan,
zoals de commentator beweerde.
die bewuste commentator ... ag laat maar
Alles komt goed !!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Bleum »

fotoverslag ook op http://www.detrouwehonden.nl
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Mariodona »

Waa ik me aaan erger is het verval in de 2e heft. Tuurlijk de eerste heflt was goed al blijft het een ramp dat we kansen blijven missen maar de 2e heoft was echt niet om aan te zien.

Het ergste is dat Been tijdens een interview na de wedstrijd aangaf dat de spelers gewoon zo door meoten gaan en dat het gewoon een kwestie is van het dubbeltje dat steeds de verder kant op valt.
Hij gaf ook aan dat er van hem niks hoeft bij te komen in de winterstop.
Been hoorde je alleen mar over de goede eerste helft met dito kansen maar over de slechte 2e helft hoor je hem weer niet.Totaal geen zelfkritiek bah bah.
Ik vond Davids opvallend matig vandaag en Muslu wederom opbouwend een ramp. El ak grossiert in ballen hoog over en Worm was weer ouderwets slecht. Lens is een goede snelle dreigende speler die een manntje voorbij komt maar ook geen kansenafmaker. Janssen stond weer op de verkeerde positie maar weet toch weer kansen om zeep te helpen. Beukie werd in de tijd dat ie speelde weer eens niet bereikt. Vadocs speel de voldoende maar mag zich nog wat meer laten zien.
Holman had weer oogkleppen op.
Babos, Olsson Wsigerhof enige spelers met een voldoende.

Mijn cijfers

Babos 7
Muslu 4
Olsson 6.5
Wisgerhof 7.5
El AK 5
Davids 5
Vadocs 7
Holman 5
Worm 3
Lens 5
Beukie te kort om te beroordelen
Janssen 4
Kivuvu te kort om te beoordelen
Saidi 5.5
Can we win? Yes we can!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Mariodona »

Ik was ff vergeten dat ik Vadocs ook een voldoende heb gegeven. Ik ben benieuwd naar jullie cijfers kijken of die een beetje overeenkomen.

Oftewel wat zijn jullie cijfers van de wedstrijd tegen Sparta?
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door TheRealTricolores »

Mariodona schreef:Ik was ff vergeten dat ik Vadocs ook een voldoende heb gegeven. Ik ben benieuwd naar jullie cijfers kijken of die een beetje overeenkomen.

Oftewel wat zijn jullie cijfers van de wedstrijd tegen Sparta?
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

:angryfire:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Mariodona »

Das niet veel zelfs ik geef hogere cijfers ;)
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door CHEF »

Mariodona schreef:Ik was ff vergeten dat ik Vadocs ook een voldoende heb gegeven. Ik ben benieuwd naar jullie cijfers kijken of die een beetje overeenkomen.

Oftewel wat zijn jullie cijfers van de wedstrijd tegen Sparta?
Ik heb een hekel aan subjectieve cijfers geven,ik kan wel spelers onderling vergelijken en dan kan ik alleen maar constateren dat je grote onzin uitkraamt.

VHAG

Re: Sparta-NEC

Bericht door VHAG »

CHEF schreef:
Mariodona schreef:Ik was ff vergeten dat ik Vadocs ook een voldoende heb gegeven. Ik ben benieuwd naar jullie cijfers kijken of die een beetje overeenkomen.

Oftewel wat zijn jullie cijfers van de wedstrijd tegen Sparta?
Ik heb een hekel aan subjectieve cijfers geven,ik kan wel spelers onderling vergelijken en dan kan ik alleen maar constateren dat je grote onzin uitkraamt.
:withstupid:

Uiteindelijk maakt het natuurlijk geen zak uit of Japie briljant heeft gespeeld maar Pietje was vandaag helaas niet al te best...Feit is dat je met 1-0 verliest van de nummer laatst en op halverwege de competitie slechts twee punten verwijderd bent van rechtstreekse degradatie...een uitermate zorgwekkende zaak... :bigcry:

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Hilversum FC »

VHAG schreef:
CHEF schreef:
Mariodona schreef:Ik was ff vergeten dat ik Vadocs ook een voldoende heb gegeven. Ik ben benieuwd naar jullie cijfers kijken of die een beetje overeenkomen.

Oftewel wat zijn jullie cijfers van de wedstrijd tegen Sparta?
Ik heb een hekel aan subjectieve cijfers geven,ik kan wel spelers onderling vergelijken en dan kan ik alleen maar constateren dat je grote onzin uitkraamt.
:withstupid:

Uiteindelijk maakt het natuurlijk geen zak uit of Japie briljant heeft gespeeld maar Pietje was vandaag helaas niet al te best...Feit is dat je met 1-0 verliest van de nummer laatst en op halverwege de competitie slechts twee punten verwijderd bent van rechtstreekse degradatie...een uitermate zorgwekkende zaak... :bigcry:

Ik ben in elk geval al blij dat er steeds meer supporters ongerust beginnen te worden. Ik wordt altijd afgezeken als negatief maar misschien ben ik wel realistisch. Ik heb dit begin van het seizoen voorspelt.
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door vak Oost »

Hilversum FC schreef:
VHAG schreef:
CHEF schreef:
Mariodona schreef:Ik was ff vergeten dat ik Vadocs ook een voldoende heb gegeven. Ik ben benieuwd naar jullie cijfers kijken of die een beetje overeenkomen.

Oftewel wat zijn jullie cijfers van de wedstrijd tegen Sparta?
Ik heb een hekel aan subjectieve cijfers geven,ik kan wel spelers onderling vergelijken en dan kan ik alleen maar constateren dat je grote onzin uitkraamt.
:withstupid:

Uiteindelijk maakt het natuurlijk geen zak uit of Japie briljant heeft gespeeld maar Pietje was vandaag helaas niet al te best...Feit is dat je met 1-0 verliest van de nummer laatst en op halverwege de competitie slechts twee punten verwijderd bent van rechtstreekse degradatie...een uitermate zorgwekkende zaak... :bigcry:

Ik ben in elk geval al blij dat er steeds meer supporters ongerust beginnen te worden.
Ik wordt altijd afgezeken als negatief maar misschien ben ik wel realistisch. Ik heb dit begin van het seizoen voorspelt.
waarom die hunker naar het gelijk krijgen met een voospelling ?
enne onrust ? wellicht bij een enkeling die het graag zo wilt
Alles komt goed !!

Paparazzo Sparta
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 10 dec 2007, 15:01
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Paparazzo Sparta »

Verdiend was het niet maar alle punten tellen. Veel succes verder!! :tu:

Foto's van Sparta-NEC

http://www.picasaweb.google.nl/debaaf

Nabestellen kan. Ff een mailtje naar mij.



Groetjes
Paparazzo Sparta

beekie eastside
Berichten: 342
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 16:36
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door beekie eastside »

wat een dooie boel tegenwoordig met uitwedstrijden bah bah!

was er gister om 11uur al.. zaten met misc 10 necers ergens in een kroeg daarna naar de wedstrijd met een half leeg vak... ik zat zelf op de tribune ernaast, maar het is egt te triest jammer genoeg!!

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door NEC4EVER »

Paparazzo Sparta schreef:Verdiend was het niet maar alle punten tellen. Veel succes verder!! :tu:

Foto's van Sparta-NEC

http://www.picasaweb.google.nl/debaaf

Nabestellen kan. Ff een mailtje naar mij.



Groetjes
Paparazzo Sparta
Netjes Paparazzo! Troosteloos dit... echt troosteloos!
Afbeelding
Zitten al die NEC supporters onder de plak bij hun vrouw/vriendin ofzo!? :nut:

Paparazzo Sparta
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 10 dec 2007, 15:01
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Paparazzo Sparta »

Netjes Paparazzo! Troosteloos dit... echt troosteloos!
Afbeelding
Zitten al die NEC supporters onder de plak bij hun vrouw/vriendin ofzo!? :nut:[/quote]


Dank je wel.
Ik ken het hoor. Bij ons worden het er ook steeds minder, helaas.
Hopelijk gaan er a.s. vrijdag veel mee. Voor €5,oo incl. kaartje kunnen wij
naar Roda JC. Door de spelers en SV betaald iv.m. de wanprestatie bij Utreg.
NEC en Sparta horen echter in de eredivisie. Met NEC komt het ook wel
goed. Vorig en dit jaar kent Sparta een valse start. Net als jullie dit seizoen.
Heb vertrouwen in Been en de spelers. Veel succes verder, eN-Ee-Cee-ers! ;)

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten