Sparta-NEC

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Arjan van Hout »

NEC4EVER schreef:
Paparazzo Sparta schreef:Verdiend was het niet maar alle punten tellen. Veel succes verder!! :tu:

Foto's van Sparta-NEC

http://www.picasaweb.google.nl/debaaf

Nabestellen kan. Ff een mailtje naar mij.



Groetjes
Paparazzo Sparta
Netjes Paparazzo! Troosteloos dit... echt troosteloos!
Afbeelding
Zitten al die NEC supporters onder de plak bij hun vrouw/vriendin ofzo!? :nut:
die was er gewoon bij :tong: maar waar was jij ? ;)

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Hilversum FC »

vak Oost schreef:
Hilversum FC schreef:
VHAG schreef:
CHEF schreef:
Mariodona schreef:Ik was ff vergeten dat ik Vadocs ook een voldoende heb gegeven. Ik ben benieuwd naar jullie cijfers kijken of die een beetje overeenkomen.

Oftewel wat zijn jullie cijfers van de wedstrijd tegen Sparta?
Ik heb een hekel aan subjectieve cijfers geven,ik kan wel spelers onderling vergelijken en dan kan ik alleen maar constateren dat je grote onzin uitkraamt.
:withstupid:

Uiteindelijk maakt het natuurlijk geen zak uit of Japie briljant heeft gespeeld maar Pietje was vandaag helaas niet al te best...Feit is dat je met 1-0 verliest van de nummer laatst en op halverwege de competitie slechts twee punten verwijderd bent van rechtstreekse degradatie...een uitermate zorgwekkende zaak... :bigcry:

Ik ben in elk geval al blij dat er steeds meer supporters ongerust beginnen te worden.
Ik wordt altijd afgezeken als negatief maar misschien ben ik wel realistisch. Ik heb dit begin van het seizoen voorspelt.
waarom die hunker naar het gelijk krijgen met een voospelling ?
enne onrust ? wellicht bij een enkeling die het graag zo wilt

Heb geen enkele hunker naar de waarheid van mijn voorspelling. Echter kun je ook met zand in je ogen blijven roepen dat het goed komt. Ik vindt het zeer zogwekkend momenteel. Maar een aantal hier zien de noodzaak pas 2 wedstrijden voor het einde wanneer het kwaad al is geschiet.
NEC is al lang geen volksclub meer.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Michael »

Onrust is bij mij anders zeer groot. Je kunt het nieuwe jaar zomaar ingaan als de nummer 18...

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1552
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door NEC4EVER »

Eniesee schreef:
NEC4EVER schreef:
Paparazzo Sparta schreef:Verdiend was het niet maar alle punten tellen. Veel succes verder!! :tu:

Foto's van Sparta-NEC

http://www.picasaweb.google.nl/debaaf

Nabestellen kan. Ff een mailtje naar mij.



Groetjes
Paparazzo Sparta
Netjes Paparazzo! Troosteloos dit... echt troosteloos!
Afbeelding
Zitten al die NEC supporters onder de plak bij hun vrouw/vriendin ofzo!? :nut:
die was er gewoon bij :tong: maar waar was jij ? ;)
Gewoon in de trein en later uitvak... ;) Al was ik na 2,5 uur slaap en liters alcohol alleen fysiek aanwezig :mrgreen:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door mschr »

Michael schreef:Onrust is bij mij anders zeer groot. Je kunt het nieuwe jaar zomaar ingaan als de nummer 18...
Nou en? Als we maar eind april niet bij de laatste drie staan.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Michael »

Jaja een te verwachten uitspraak...Ik hou mijn hart vast in ieder geval.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Arjan van Hout »

NEC4EVER schreef:
Eniesee schreef:
NEC4EVER schreef:
Paparazzo Sparta schreef:Verdiend was het niet maar alle punten tellen. Veel succes verder!! :tu:

Foto's van Sparta-NEC

http://www.picasaweb.google.nl/debaaf

Nabestellen kan. Ff een mailtje naar mij.



Groetjes
Paparazzo Sparta
Netjes Paparazzo! Troosteloos dit... echt troosteloos!
Afbeelding
Zitten al die NEC supporters onder de plak bij hun vrouw/vriendin ofzo!? :nut:
die was er gewoon bij :tong: maar waar was jij ? ;)
Gewoon in de trein en later uitvak... ;) Al was ik na 2,5 uur slaap en liters alcohol alleen fysiek aanwezig :mrgreen:
was jij die gene die in het zwembad aan het nekken was? ;)

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: Sparta-NEC

Bericht door Fortaleza »

Toch maar weer eens het aantal goede/slechte acties per speler bekeken. Vragen: Was Tim Janssen echt zo slecht, hoe deed Saidi het, hebben de lange halen van El Aks rendement, waren de wissels van Been terecht?

De verschillende spelers zijn (voorzover ze al die tijd speelden) 2 maal 22 minuten gevolgd, een steekproef dus. Ook deze keer verrassen de resultaten me. Om met het middenveld te beginnen:

----------aantal balcontacten--- percentage mislukte akties
Davids-------------12-----------------------------0%-----------------
Vadosc-------------21----------------------------14%--------------
Worm--------------17----------------------------12%---------------

Davids is dus de speler met de minste fouten. Wanneer gekeken wordt naar het aantal malen dat een speler een aanval onderbreekt of een dieptepass geeft blijkt het volgende: Davids is met 3 intercepties de beste balafpakker terwijl Vadosc met 2 dieptepasses en een steekbal de meeste diepte in het spel brengt. Worm komt tot 1 interceptie. De meeste voorzetten komen van Davids, 3 terwijl Vadosc tot 1 voorzet komt.

Heb ook nog een korte periode El Aks gevolgd. In deze periode had hij 7 balcontacten waarvan er 5 op niets uitliepen, een percentage van 71%. Blijkbaar is het spelen van lange ballen naar voren toch niet zo effectief als het soms lijkt.


De voorhoede:

-----------aantal balcontacten-----percentage mislukte acties-
Lens---------------10---------------------------70%----------------
Holman-----------13---------------------------38%----------------
Janssen-----------6----------------------------16.5%--------------
Saidi--------------7-----------------------------14%----------------
Beukering--------5-----------------------------80%-----------------

Het aantal balcontacten van Janssen en Saidi moet met 2 vermenigvuldigd worden om een indruk van hun spelaandeel over de hele wedstrijd te krijgen. Dat is dan resp. 12 en 14, redelijk vergeleken met Lens die op 10 blijft steken en 13 voor Holman in 3/4 wedstrijd.
Janssen, zo blijkt, speelde nog niet zo slecht, alhoewel hij natuurlijk geen echte rechtsbuiten is. Hij kwam in de geobserveerde periode tot 1 voorzet en 1 schot. Holman komt tot 1 voorzet en 2 schoten. Lens en Beukering komen niet tot andere akties dan passing en Saidi heeft 2 passeerakties. Saidi heeft het gewoon goed gedaan en scoort met 86% geslaagde akties het hoogste.

Wat betreft het wisselbeleid: Tim Janssen mag een mindere wedstrijd gespeeld hebben, een wissel van Lens had op grond van de cijfers meer voor de hand gelegen. De wissel van Holman is ook opvallend. Hij was niet alleen de speler met het meeste spelaandeel maar ook de meest gevaarlijk aanvaller.

Opgemerkt zij nog dat de spelers slechts gedeelten van de wedtrijd zijn gevolgd. De uiteindelijke waardering voor een speler kan dus iets hoger of lager zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door mschr »

Fortaleza schreef:Toch maar weer eens het aantal goede/slechte acties per speler bekeken. Vragen: Was Tim Janssen echt zo slecht, hoe deed Saidi het, hebben de lange halen van El Aks rendement, waren de wissels van Been terecht?
Hmm... dit moet je eigenlijk met zijn elven doen.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1552
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door NEC4EVER »

Eniesee schreef:
NEC4EVER schreef:
Eniesee schreef:
NEC4EVER schreef:
Paparazzo Sparta schreef:Verdiend was het niet maar alle punten tellen. Veel succes verder!! :tu:

Foto's van Sparta-NEC

http://www.picasaweb.google.nl/debaaf

Nabestellen kan. Ff een mailtje naar mij.



Groetjes
Paparazzo Sparta
Netjes Paparazzo! Troosteloos dit... echt troosteloos!
Afbeelding
Zitten al die NEC supporters onder de plak bij hun vrouw/vriendin ofzo!? :nut:
die was er gewoon bij :tong: maar waar was jij ? ;)
Gewoon in de trein en later uitvak... ;) Al was ik na 2,5 uur slaap en liters alcohol alleen fysiek aanwezig :mrgreen:
was jij die gene die in het zwembad aan het nekken was? ;)
Nee, maar wij deden op dat moment een rondje stadion en zijn toen in een andere kroeg wat gaan drinken, waar volgens mij ook beekie eastside was en nog wat andere NEC'ers...

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door LT »

Fortaleza schreef:Toch maar weer eens het aantal goede/slechte acties per speler bekeken. Vragen: Was Tim Janssen echt zo slecht, hoe deed Saidi het, hebben de lange halen van El Aks rendement, waren de wissels van Been terecht?

De verschillende spelers zijn (voorzover ze al die tijd speelden) 2 maal 22 minuten gevolgd, een steekproef dus. Ook deze keer verrassen de resultaten me. Om met het middenveld te beginnen:

----------aantal balcontacten--- percentage mislukte akties
Davids-------------12-----------------------------0%-----------------
Vadosc-------------21----------------------------14%--------------
Worm--------------17----------------------------12%---------------

Davids is dus de speler met de minste fouten. Wanneer gekeken wordt naar het aantal malen dat een speler een aanval onderbreekt of een dieptepass geeft blijkt het volgende: Davids is met 3 intercepties de beste balafpakker terwijl Vadosc met 2 dieptepasses en een steekbal de meeste diepte in het spel brengt. Worm komt tot 1 interceptie. De meeste voorzetten komen van Davids, 3 terwijl Vadosc tot 1 voorzet komt.

Heb ook nog een korte periode El Aks gevolgd. In deze periode had hij 7 balcontacten waarvan er 5 op niets uitliepen, een percentage van 71%. Blijkbaar is het spelen van lange ballen naar voren toch niet zo effectief als het soms lijkt.


De voorhoede:

-----------aantal balcontacten-----percentage mislukte acties-
Lens---------------10---------------------------70%----------------
Holman-----------13---------------------------38%----------------
Janssen-----------6----------------------------16.5%--------------
Saidi--------------7-----------------------------14%----------------
Beukering--------5-----------------------------80%-----------------

Het aantal balcontacten van Janssen en Saidi moet met 2 vermenigvuldigd worden om een indruk van hun spelaandeel over de hele wedstrijd te krijgen. Dat is dan resp. 12 en 14, redelijk vergeleken met Lens die op 10 blijft steken en 13 voor Holman in 3/4 wedstrijd.
Janssen, zo blijkt, speelde nog niet zo slecht, alhoewel hij natuurlijk geen echte rechtsbuiten is. Hij kwam in de geobserveerde periode tot 1 voorzet en 1 schot. Holman komt tot 1 voorzet en 2 schoten. Lens en Beukering komen niet tot andere akties dan passing en Saidi heeft 2 passeerakties. Saidi heeft het gewoon goed gedaan en scoort met 86% geslaagde akties het hoogste.

Wat betreft het wisselbeleid: Tim Janssen mag een mindere wedstrijd gespeeld hebben, een wissel van Lens had op grond van de cijfers meer voor de hand gelegen. De wissel van Holman is ook opvallend. Hij was niet alleen de speler met het meeste spelaandeel maar ook de meest gevaarlijk aanvaller.

Opgemerkt zij nog dat de spelers slechts gedeelten van de wedtrijd zijn gevolgd. De uiteindelijke waardering voor een speler kan dus iets hoger of lager zijn.
Ik kan je zomaar een paar andere feitjes geven die weer iets heel anders laten zien. Davids kan dan veel gelukte acties hebben, als hij 4 keer zijn man uit de rug laat lopen speelt ie toch een topwedstrijd? Laat me niet lachen....

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door OAFFERE »

als de nood het hoogst is is nec nabij

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: Sparta-NEC

Bericht door Fortaleza »

LT schreef:
Fortaleza schreef:Toch maar weer eens het aantal goede/slechte acties per speler bekeken. Vragen: Was Tim Janssen echt zo slecht, hoe deed Saidi het, hebben de lange halen van El Aks rendement, waren de wissels van Been terecht?

De verschillende spelers zijn (voorzover ze al die tijd speelden) 2 maal 22 minuten gevolgd, een steekproef dus. Ook deze keer verrassen de resultaten me. Om met het middenveld te beginnen:

----------aantal balcontacten--- percentage mislukte akties
Davids-------------12-----------------------------0%-----------------
Vadosc-------------21----------------------------14%--------------
Worm--------------17----------------------------12%---------------

Davids is dus de speler met de minste fouten. Wanneer gekeken wordt naar het aantal malen dat een speler een aanval onderbreekt of een dieptepass geeft blijkt het volgende: Davids is met 3 intercepties de beste balafpakker terwijl Vadosc met 2 dieptepasses en een steekbal de meeste diepte in het spel brengt. Worm komt tot 1 interceptie. De meeste voorzetten komen van Davids, 3 terwijl Vadosc tot 1 voorzet komt.

Heb ook nog een korte periode El Aks gevolgd. In deze periode had hij 7 balcontacten waarvan er 5 op niets uitliepen, een percentage van 71%. Blijkbaar is het spelen van lange ballen naar voren toch niet zo effectief als het soms lijkt.


De voorhoede:

-----------aantal balcontacten-----percentage mislukte acties-
Lens---------------10---------------------------70%----------------
Holman-----------13---------------------------38%----------------
Janssen-----------6----------------------------16.5%--------------
Saidi--------------7-----------------------------14%----------------
Beukering--------5-----------------------------80%-----------------

Het aantal balcontacten van Janssen en Saidi moet met 2 vermenigvuldigd worden om een indruk van hun spelaandeel over de hele wedstrijd te krijgen. Dat is dan resp. 12 en 14, redelijk vergeleken met Lens die op 10 blijft steken en 13 voor Holman in 3/4 wedstrijd.
Janssen, zo blijkt, speelde nog niet zo slecht, alhoewel hij natuurlijk geen echte rechtsbuiten is. Hij kwam in de geobserveerde periode tot 1 voorzet en 1 schot. Holman komt tot 1 voorzet en 2 schoten. Lens en Beukering komen niet tot andere akties dan passing en Saidi heeft 2 passeerakties. Saidi heeft het gewoon goed gedaan en scoort met 86% geslaagde akties het hoogste.

Wat betreft het wisselbeleid: Tim Janssen mag een mindere wedstrijd gespeeld hebben, een wissel van Lens had op grond van de cijfers meer voor de hand gelegen. De wissel van Holman is ook opvallend. Hij was niet alleen de speler met het meeste spelaandeel maar ook de meest gevaarlijk aanvaller.

Opgemerkt zij nog dat de spelers slechts gedeelten van de wedtrijd zijn gevolgd. De uiteindelijke waardering voor een speler kan dus iets hoger of lager zijn.
Ik kan je zomaar een paar andere feitjes geven die weer iets heel anders laten zien. Davids kan dan veel gelukte acties hebben, als hij 4 keer zijn man uit de rug laat lopen speelt ie toch een topwedstrijd? Laat me niet lachen....
Je zou inderdaad ook nog kunnen onderzoeken hoe goed de verschillende spelers op een gegeven moment hun tegenstander dekken maar dan wordt het maken van een overzicht wel helemaal tijdrovend. Er is trouwens niet alleen gekeken naar het aantal geslaagde akties van een speler maar ook naar mee specifieke dingen als steekpasses, dieptepasses, intercepties, voorzetten, doelpogingen etc. Het is alleen moeilijk daar een objectieve beoordeling aan te koppelen. Hoeveel is een steekpass b.v. waard tegenover een interceptie?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door LT »

Onlangs tegen een molen aangelopen, of de molen tegen jou? :mrgreen:

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: Sparta-NEC

Bericht door Fortaleza »

Moeilijk he, om ergens inhoudelijk op te reageren.......

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door LT »

Fortaleza schreef:Moeilijk he, om ergens inhoudelijk op te reageren.......
Integendeel. Datgene wat je hebt uitgezocht is niet compleet (zeg je zelf) en daarnaast kun je wat mij betreft niet puur op deze punten inschatten of iemand goed heeft gespeeld. Als Olsson bij wijze van spreken alle ballen goed inpasst maar wel drie keer zijn spits neerschopt waar even zo vaak een penalty uit voorkomt heeft hij goed gespeeld? Het zijn leuke statistieken maar je hebt er niks aan als het niet een totaalbeeld geeft.

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: Sparta-NEC

Bericht door Fortaleza »

Ik denk dat de aspecten, waarop ik een speler beoordeeld heb, toch een vrij volledig beeld van de betreffende speler geven. Er zijn wellicht nog onderdelen die je verder zou kunnen uitwerken maar niet alles is in objectieve criteria te omschrijven en/of niet voor alle spelers tegelijk te volgen. In ieder geval zijn de hoofdzaken wat betreft het voetbaltechnisch gedeelte in mijn verslag opgenomen. Overtredingen gemaakt door of gemaakt tegen een speler ook. Deze zijn echter zo klein in aantal dat ik ze niet vermeld heb. Ze zijn wel meegeteld als zijnde een negatieve spelaktie. Klinkt wel lekker formeel zo, he...

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door CHEF »

Fortaleza schreef:Ik denk dat de aspecten, waarop ik een speler beoordeeld heb, toch een vrij volledig beeld van de betreffende speler geven. Er zijn wellicht nog onderdelen die je verder zou kunnen uitwerken maar niet alles is in objectieve criteria te omschrijven en/of niet voor alle spelers tegelijk te volgen. In ieder geval zijn de hoofdzaken wat betreft het voetbaltechnisch gedeelte in mijn verslag opgenomen. Overtredingen gemaakt door of gemaakt tegen een speler ook. Deze zijn echter zo klein in aantal dat ik ze niet vermeld heb. Ze zijn wel meegeteld als zijnde een negatieve spelaktie. Klinkt wel lekker formeel zo, he...
Jij denkt van wel,ik weet zeker dat het geen vrij volledig beeld geeft.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Demtsjenko »

je kunt voetbal niet wetenschappelijkbenaderen. valeri lobanovski heeft dat ooit al geprobeerd, ook door allerlei statistieken op te laten nemen en op basis daarvan de selectie neer te zetten en te laten lopen. de enige reden dat het werkte was dat hij de beschikking had over erg goede voetballers... Met statistieken kun je altijd maar een beperkt aantal handelingen vastleggen. op basis daarvan kun je het voetbalspel niet ontleden...

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door LT »

CHEF schreef:
Fortaleza schreef:Ik denk dat de aspecten, waarop ik een speler beoordeeld heb, toch een vrij volledig beeld van de betreffende speler geven. Er zijn wellicht nog onderdelen die je verder zou kunnen uitwerken maar niet alles is in objectieve criteria te omschrijven en/of niet voor alle spelers tegelijk te volgen. In ieder geval zijn de hoofdzaken wat betreft het voetbaltechnisch gedeelte in mijn verslag opgenomen. Overtredingen gemaakt door of gemaakt tegen een speler ook. Deze zijn echter zo klein in aantal dat ik ze niet vermeld heb. Ze zijn wel meegeteld als zijnde een negatieve spelaktie. Klinkt wel lekker formeel zo, he...
Jij denkt van wel,ik weet zeker dat het geen vrij volledig beeld geeft.
:withstupid:

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Zittuh! »

Demtsjenko schreef:je kunt voetbal niet wetenschappelijkbenaderen. valeri lobanovski heeft dat ooit al geprobeerd, ook door allerlei statistieken op te laten nemen en op basis daarvan de selectie neer te zetten en te laten lopen. de enige reden dat het werkte was dat hij de beschikking had over erg goede voetballers... Met statistieken kun je altijd maar een beperkt aantal handelingen vastleggen. op basis daarvan kun je het voetbalspel niet ontleden...
Toch zegt het wel iets als je bv 70% balverlies lijdt. Op basis van statistieken kan je wel degelijk iets zeggen, maar je kan er niet blind op varen.
Siboem..Siboem..!!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Mariodona »

Erg subjectief en als je het goed doet moet je een hele wedstrijd volgen.

Als je zoals Worm tegen Sparta alleen maar balletjes breed legt zul je niet zoveel mislukte balcontacten hebben maar het levert je als team ook niet op. Lens is een speler die met zijn acties wat kan foceren wat gelijk in houdt dat hij daardoor ook meer ricico leidt acties te zien mislukken.

Al met al erg leuk maar pseudo wetenschappelijk. Neem eerst ff een proeflesje statistiek en je weet hoe je wel gegevens moet vergaren. Wat niet wil zeggen dat ik het op zich prima vind als dit je hobby's is om uit te zoeken alleen de conclusies slaan nergens op.

@Hilversum

Ja, ik maak me ook al maanden ongerust maar ja wij zijn azijnzeikers.
Luister, ik ga al 25 jaar iedere thuiswedstrijd naar n.e.c en met regelmaat naar uitwedstrijden en n.e.c zit in mijn hart.
De ervaring heeft mij geleerd dat ik weet wanneer het mis gaat of kan gaan.

Jammer dat mensen denken dat wij blij zijn als onze voorspellingen uit komen. n.e.c. stroomt door mijn aderen en ik zou super graag willen dat ik ongelijk zou krijgen en n.e.c. bij de eerste 9 eindigt. Helaas wijzen alle feiten erop dat we "onze" doelstelling niet gaan halen.
Can we win? Yes we can!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door Mariodona »

@Chef
op een speler beoordeelde de v.i. de zelfde spelers met een voldoende of onvoldoende dan ik. Ik wil niet zeggen dat dat alles zegt maar zo gek waren mijn cijfers dus niet.
Can we win? Yes we can!

beekie eastside
Berichten: 342
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 16:36
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door beekie eastside »

NEC4EVER schreef:
Eniesee schreef:
NEC4EVER schreef:
Eniesee schreef:
NEC4EVER schreef:
Paparazzo Sparta schreef:Verdiend was het niet maar alle punten tellen. Veel succes verder!! :tu:

Foto's van Sparta-NEC

http://www.picasaweb.google.nl/debaaf

Nabestellen kan. Ff een mailtje naar mij.



Groetjes
Paparazzo Sparta
Netjes Paparazzo! Troosteloos dit... echt troosteloos!
Afbeelding
Zitten al die NEC supporters onder de plak bij hun vrouw/vriendin ofzo!? :nut:
die was er gewoon bij :tong: maar waar was jij ? ;)
Gewoon in de trein en later uitvak... ;) Al was ik na 2,5 uur slaap en liters alcohol alleen fysiek aanwezig :mrgreen:
was jij die gene die in het zwembad aan het nekken was? ;)
Nee, maar wij deden op dat moment een rondje stadion en zijn toen in een andere kroeg wat gaan drinken, waar volgens mij ook beekie eastside was en nog wat andere NEC'ers...
ja dat klopt haha zat daar al vanaf 11uur :beer:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sparta-NEC

Bericht door CHEF »

Mariodona schreef:@Chef
op een speler beoordeelde de v.i. de zelfde spelers met een voldoende of onvoldoende dan ik. Ik wil niet zeggen dat dat alles zegt maar zo gek waren mijn cijfers dus niet.
Volgens VI waren El-Akchaoui en Vadocz de beste NEC-ers,bij jou Wisgerhof. Lens behoorde in de VI tot de slechtste,bij jou niet. Maar goed,de VI neem ik ook niet serieus met de cijfertjes,hoewel ik het deze keer redelijk eens ben met de verhoudingen.Maar als ik dan lees hoe de opstelling van NEC was dan schieten me de tranen in de ogen. Derksen heeft iedere keer commentaar op alles en iedereen,maar je mag van proffessionele journalisten toch wel verwachten dat ze een beetje kijk op het voetbal hebben als hoofdredacteur zijnde.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten