De Graafschap - NEC

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Don Corleone »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Vreemd dat men 19 wedstrijden voor het eind vh seizoen al praat over degradatie.....
nou ja vreemd?

je staat er niet best voor, en uit bij sparta excelsior ga je onderuit...,

dat zijn toch de wedstrijden die je moet winnen!

en bovendien is het gat naar boven 6 punten, en die halen we niet zo snel blijkt wel..
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Fan
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 00:10
Contacteer:

De Graafschap - NEC

Bericht door Fan »

Je mag inderdaad blij zijn met 1 punt. Lens, Jansen, Beukering en Holman waren dramatisch. Olsson een gele kaart, balen!
N.E.C. in UEFA Cup!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Bleum »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Vreemd dat men 19 wedstrijden voor het eind vh seizoen al praat over degradatie.....
Zie teletekst pagina 819 en je ziet waarom het niet vreemd is dat we het nu over degradatievoetbal hebben.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door CHEF »

Goed onthaal door de Graafschap,met een bakkie lekkere snert.Mag ook wel een keer gezegd worden.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Bleum »

CHEF schreef:Goed onthaal door de Graafschap,met een bakkie lekkere snert.Mag ook wel een keer gezegd worden.
:withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Topdude

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Topdude »

k voorspel dat we na vvv laatste staan.
Als er spelers zijn die blijkbaar nu niet begrijpen wat er gevraagd wordt, dan begrijpen ze het nooit meer.
Maar buiten dat, de kwaliteit om degradatievoetbal te spelen is er ook gewoon niet.
In de winterstop MOET er kwaliteit bij, anders degradeer je gewoon echt.
Iedereen roept maar dat het goed komt, maar met deze selectie komt het zonder ingrijpen niet goed.
Het wordt tijd dat de verantwoordelijken dat gaan inzien, maar de tekenen wijzen daar niet op.

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door NR 7 »

Bleum schreef:
CHEF schreef:Goed onthaal door de Graafschap,met een bakkie lekkere snert.Mag ook wel een keer gezegd worden.
:withstupid:
toch nog een leuke avond, want dat krijg je in de eerste divisie niet.
naast alle wedstrijdschema's voor EK in juni en voorbereding/kwalificatie WK:
heeft iemand een overzicht van data nacompetitie??? :huh:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door mschr »

Topdude schreef:k voorspel dat we na vvv laatste staan.
Vooruit, waar wedden we om?
Topdude schreef:Als er spelers zijn die blijkbaar nu niet begrijpen wat er gevraagd wordt, dan begrijpen ze het nooit meer.
Wat een onzin. NEC was in geen enkele fase van de pot de mindere van De Graafschap.

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1386
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Jeroenmgn »

Afbeelding

Arnep de trots van Gelderland :???: :???:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Topdude schreef:k voorspel dat we na vvv laatste staan.
Vooruit, waar wedden we om?
Topdude schreef:Als er spelers zijn die blijkbaar nu niet begrijpen wat er gevraagd wordt, dan begrijpen ze het nooit meer.
Wat een onzin. NEC was in geen enkele fase van de pot de mindere van De Graafschap.
:withstupid: :withstupid:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Don Corleone »

mschr schreef:
Topdude schreef:k voorspel dat we na vvv laatste staan.
Vooruit, waar wedden we om?
Topdude schreef:Als er spelers zijn die blijkbaar nu niet begrijpen wat er gevraagd wordt, dan begrijpen ze het nooit meer.
Wat een onzin. NEC was in geen enkele fase van de pot de mindere van De Graafschap.
in heel veel wedstrijden niet, maar daarmee pak je nog geen punten.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Topdude

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Topdude »

mschr schreef:
Topdude schreef:k voorspel dat we na vvv laatste staan.
Vooruit, waar wedden we om?
Topdude schreef:Als er spelers zijn die blijkbaar nu niet begrijpen wat er gevraagd wordt, dan begrijpen ze het nooit meer.
Wat een onzin. NEC was in geen enkele fase van de pot de mindere van De Graafschap.

Het gaat niet om 1 wedstrijd. Het zit structureel niet goed. Je staat niet voor niets waar je staat. Je kunt wel blijven lullen over dubbeltjes die verkeerd vallen, maar dat verhaal gaat na 15 wedstrijden niet meer op.
Blijkbaar kom je dan toch iets tekort. Kwaliteit.

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Fortaleza »

NEC zit nu zo'n beetje in de situatie waarin Willem II en NAC eerder hebben gezeten. Er zijn op korte termijn teveel spelers verdwenen en teveel spelers moeten worden ingepast waardoor de samenhang in het elftal verdwijnt. Zoals eerder in Tilburg en Breda is gebleken is een dergelijke wisseling van spelers voor een gemiddelde club niet op te vangen. En voor NEC dus ook niet.

Ga eens na wie er bij NEC de laatste tijd allemaal verdwenen zijn: Barreto, Niezdzialan, Beerens, Denneboom, Otten (door blessure). Dan heb je het over de helft van de veldspelers. En dan dit jaar spelen met een compleet nieuwe voorhoede en een nieuwe man op het middenveld terwijl spelers als Davids en Kivuvu ook nog betrekkelijk nieuw zijn. Met zoveel veranderingen in een korte tijd kun je natuurlijk niet anders verwachten dan dat de prestaties dramatisch teruglopen. Dat Paes aan het begin van dit seizoen stelt de lat hoger te willen leggen geeft gewoon aan dat hij totaal geen kijk op voetbal heeft.

Ik vind het alles bijelkaar genomen dan ook niet terecht dat nu individuele spelers verantwoordelijk worden gehouden voor de moeilijke fase die NEC doormaakt. De huidige situatie heeft gewoon te maken met het geweldig slechte beleid dat NEC heeft gevoerd. De spelers hebben nu onze steun nodig, laten we ons positief blijven opstellen. De kritiek kunnen we beter voor het bestuur en het management bewaren.
Laatst gewijzigd door Fortaleza op zo 16 dec 2007, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door jetipo »

Bleum schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Vreemd dat men 19 wedstrijden voor het eind vh seizoen al praat over degradatie.....
Zie teletekst pagina 819 en je ziet waarom het niet vreemd is dat we het nu over degradatievoetbal hebben.

:withstupid: :withstupid: :withstupid:

Nieuwe spelers lijken ook een utopie. Voorlasnog zie ik donkere wolken, zeker nadat Wisgerhof heeft gezegd dat sommige spelers de kopjes al laten hangen. Dat krijg je met een jonge en onervaren ploeg. Ze willen graag winnen, dat lukt niet en zodoende raken ze gerfrustreerd. Hierdoor worden ze enigszins moedeloos. Ervaren spelers weten hier gewoon beter mee om te gaan. Daarbij komt dat met hier en daar ook enige vraagtekens bij het beleid van Been kan zetten. Maar dit terzijde, da's weer een ander topic.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door BIESKE »

CHEF schreef:Goed onthaal door de Graafschap,met een bakkie lekkere snert.Mag ook wel een keer gezegd worden.
:withstupid: Deed me denken aan RBC een aantal jaren geleden, toen het zo sneeuwde.

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door chica »

BIESKE schreef:
CHEF schreef:Goed onthaal door de Graafschap,met een bakkie lekkere snert.Mag ook wel een keer gezegd worden.
:withstupid: Deed me denken aan RBC een aantal jaren geleden, toen het zo sneeuwde.
Ja, alleen toen pakte je helemáál geen punt, wat was dat erg zeg, die terugreis...
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

jbnmgn

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door jbnmgn »

Moeten we nu blij zijn dat we 1 puntje hebben weggesleept uit Doetinchem? Misschien wel, immers: de Graafschap speelt momenteel veel rogressiever voetbal dan wij. Ze staan er beter voor en hebben een sterk collectief. Daarom is 1 punt misschien wel het hoogst haalbare geweest. Met Feijenoord (0 punten) voor de boeg en daarna VVV (waarvan je ook nog niet zomaar gewonnen hebt) wordt het einde van het jaar wellicht het meest negatieve van de afgelopen jaren.
Maar misschien is het nu zo dat wij na de "winterstop" de punten gaan pakken, in tegenstelling tot voorgaande jaren waar wij juist na de winterstop de punten lieten liggen.
Ik hoop nog steeds dat het tij keert en dat we zo ronde de 11e plaats terecht gaan komen.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Vreemd dat men 19 wedstrijden voor het eind vh seizoen al praat over degradatie.....
Zie teletekst pagina 819 en je ziet waarom het niet vreemd is dat we het nu over degradatievoetbal hebben.
Nou ja ik zie dat anders, ik vind de lading van het woord degradatie erg zwaar, zo zwaar zie ik het nog niet in, maarja, in in de context van het degradatieverhaal, we zijn mooi een punt uitgelopen op de directe concurenten....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Polleke »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Bleum schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Vreemd dat men 19 wedstrijden voor het eind vh seizoen al praat over degradatie.....
Zie teletekst pagina 819 en je ziet waarom het niet vreemd is dat we het nu over degradatievoetbal hebben.
Nou ja ik zie dat anders, ik vind de lading van het woord degradatie erg zwaar, zo zwaar zie ik het nog niet in, maarja, in in de context van het degradatieverhaal, we zijn mooi een punt uitgelopen op de directe concurenten....
Dat klinkt nóg dramatischer :roll:

Gebruikersavatar
Flynn
Berichten: 289
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Flynn »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Bleum schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Vreemd dat men 19 wedstrijden voor het eind vh seizoen al praat over degradatie.....
Zie teletekst pagina 819 en je ziet waarom het niet vreemd is dat we het nu over degradatievoetbal hebben.
Nou ja ik zie dat anders, ik vind de lading van het woord degradatie erg zwaar, zo zwaar zie ik het nog niet in, maarja, in in de context van het degradatieverhaal, we zijn mooi een punt uitgelopen op de directe concurenten....
Is VVV geen directe concurent?

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Polleke schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Bleum schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Vreemd dat men 19 wedstrijden voor het eind vh seizoen al praat over degradatie.....
Zie teletekst pagina 819 en je ziet waarom het niet vreemd is dat we het nu over degradatievoetbal hebben.
Nou ja ik zie dat anders, ik vind de lading van het woord degradatie erg zwaar, zo zwaar zie ik het nog niet in, maarja, in in de context van het degradatieverhaal, we zijn mooi een punt uitgelopen op de directe concurenten....
Dat klinkt nóg dramatischer :roll:
Ik klink niet dramatisch, ik zeg juist dat ik vind dat praten over degradatievoetbal wel erg vroeg is na 17 wedstrijden, andere hebben dar een andere mening over, dus mag ik concluderen dat we, dat als we al inderdaad degradatievoetbal spelen, we een punt zijn uitgelopen..... :mrgreen:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Ron Delgado »

Vijf punten verloren op Sparta in 2 weken. :bigcry: Om zeker te zijn moeten we in 19 duels minimaal 25 punten pakken. Dat is erg veel...
Als een paar andere clubs onderin de geest krijgen, dan gaan we een zwaar voorjaar tegemoet. Van wie gaan wij winnen?

Nog erger, ook FC Zwolle is lekker bezig, dus die kwartfinale in de beker is nog verre van binnen.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
eNieSee-Beekenees
Berichten: 242
Lid geworden op: do 09 aug 2007, 17:53
Locatie: Beek-Ubbergen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door eNieSee-Beekenees »

Gisteravond eerst ff een biertje gedronken bij Masselink, daarna naar het stadion gelopen.
De sfeer zat er goed in, vooral de eerste helft!
De wedstrijd was opzich leuk, we hebben niet gewonnen maar toch nog 1 punt gepakt en 1 punt is beter als 0 punten…
Na de wedstrijd nog even gezellig de stad in geweest tot 5 uur.
Kortom, het was een gezellig avondje :beer:

Gewoon de komende 3 wedstrijden 6 punten pakken!
:sjaal:
Zwarte broek en groene trui! Dat zijn de Beekse lui!

Topdude

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Topdude »

Ron Delgado schreef:Vijf punten verloren op Sparta in 2 weken. :bigcry: Om zeker te zijn moeten we in 19 duels minimaal 25 punten pakken. Dat is erg veel...
Als een paar andere clubs onderin de geest krijgen, dan gaan we een zwaar voorjaar tegemoet. Van wie gaan wij winnen?

Nog erger, ook FC Zwolle is lekker bezig, dus die kwartfinale in de beker is nog verre van binnen.

Met deze selectie halen we op zeker geen 25 punten meer. Na de winterpauze haalt NEC traditioneel al weinig punten.

Ik voorzie een 1983-scenario.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door harold »

Topdude, je zult er wel op kicken dat NEC er niet zo best voor staat. Je kunt lekker naar hartelust zeiken!!! :td:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten