De Graafschap - NEC

NR15
Berichten: 930
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 23:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door NR15 »

LT schreef:En maar weer zeiken op Worm die weinig bijzonders deed maar ook niet dramatisch inviel zoals nu al weer beweerd wordt.. Ontzettend triest dat zo'n jongen altijd maar met de grond gelijk gemaakt moet worden.
Een realistische kijk op de prestaties van Worm is dat hij geen meerwaarde heeft. Blijft steken op hetzelfde niveau (niet goed genoeg voor de eredivisie) en gewoon te licht is. Hij wordt jarenlang als een talent genoemd maar talenten moeten zich ontwikkelen en dat is iets wat hij niet doet. Ik denk dat iedereen het hem hier gunt. Er is tenslotte niks mooiers dan een Nijmeegse jongen in de basis elf maar hij komt in mijn ogen gewoon tekort.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door LT »

NR15 schreef:
LT schreef:En maar weer zeiken op Worm die weinig bijzonders deed maar ook niet dramatisch inviel zoals nu al weer beweerd wordt.. Ontzettend triest dat zo'n jongen altijd maar met de grond gelijk gemaakt moet worden.
Een realistische kijk op de prestaties van Worm is dat hij geen meerwaarde heeft. Blijft steken op hetzelfde niveau (niet goed genoeg voor de eredivisie) en gewoon te licht is. Hij wordt jarenlang als een talent genoemd maar talenten moeten zich ontwikkelen en dat is iets wat hij niet doet. Ik denk dat iedereen het hem hier gunt. Er is tenslotte niks mooiers dan een Nijmeegse jongen in de basis elf maar hij komt in mijn ogen gewoon tekort.
Die jongen is 22 en heeft nog nooit meer dan één helft op zijn eigen positie gespeeld. Of iedereen het hem gunt betwijfel ik ten zeerste, kijk de reacties hier wekelijks maar eens.

NR15
Berichten: 930
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 23:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door NR15 »

LT schreef:
NR15 schreef:
LT schreef:En maar weer zeiken op Worm die weinig bijzonders deed maar ook niet dramatisch inviel zoals nu al weer beweerd wordt.. Ontzettend triest dat zo'n jongen altijd maar met de grond gelijk gemaakt moet worden.
Een realistische kijk op de prestaties van Worm is dat hij geen meerwaarde heeft. Blijft steken op hetzelfde niveau (niet goed genoeg voor de eredivisie) en gewoon te licht is. Hij wordt jarenlang als een talent genoemd maar talenten moeten zich ontwikkelen en dat is iets wat hij niet doet. Ik denk dat iedereen het hem hier gunt. Er is tenslotte niks mooiers dan een Nijmeegse jongen in de basis elf maar hij komt in mijn ogen gewoon tekort.
Die jongen is 22 en heeft nog nooit meer dan één helft op zijn eigen positie gespeeld. Of iedereen het hem gunt betwijfel ik ten zeerste, kijk de reacties hier wekelijks maar eens.
Dan moet je je afvragen waarom hij niet op zijn eigen postitie speelt. Misschien dat Been ernaast zit (geloof ik niet aangezien hij jonge jongens gewoon een kans geeft als hij er iets in ziet). En met 22 zou je toch al in de basis gespeeld moeten kunnen hebben.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

NR15 schreef:
LT schreef:En maar weer zeiken op Worm die weinig bijzonders deed maar ook niet dramatisch inviel zoals nu al weer beweerd wordt.. Ontzettend triest dat zo'n jongen altijd maar met de grond gelijk gemaakt moet worden.
Een realistische kijk op de prestaties van Worm is dat hij geen meerwaarde heeft. Blijft steken op hetzelfde niveau (niet goed genoeg voor de eredivisie) en gewoon te licht is. Hij wordt jarenlang als een talent genoemd maar talenten moeten zich ontwikkelen en dat is iets wat hij niet doet. Ik denk dat iedereen het hem hier gunt. Er is tenslotte niks mooiers dan een Nijmeegse jongen in de basis elf maar hij komt in mijn ogen gewoon tekort.
Kijk eens welke plaats we staan, wie haalt wel enig niveau ???
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9379
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Polleke »

Ik heb Worm niet zien voetballen, maar ik deel de mening dat hier zo langzamerhand een hetze tegen die gast wordt gevoerd.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door arie1 »

helaas gewoon blij zijn op dit moment met 1 punt. Die kan je goed gebruiken. En dat olsson geschorst is tegen feyenoord@!!?!?! ja en??? Beter tegen feyenoord dan tegen vvv. Zeker omdat onze verdedigers de goals moeten maken.
al met al denk ik dat de graafschap een klotere avond hebben dan wij!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu wil ik wel weer de samenvatting zien, met 1-0 zeker NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ook aangezien ik in de 88e minuut nog baalde dat we weeeeeer gingen verliezen, moet je dit gewoon zien als TOP (helaas maar waar). Ben erg blij met 1 punt vandaag!!!!!! :beer:

NR15
Berichten: 930
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 23:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door NR15 »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
NR15 schreef:
LT schreef:En maar weer zeiken op Worm die weinig bijzonders deed maar ook niet dramatisch inviel zoals nu al weer beweerd wordt.. Ontzettend triest dat zo'n jongen altijd maar met de grond gelijk gemaakt moet worden.
Een realistische kijk op de prestaties van Worm is dat hij geen meerwaarde heeft. Blijft steken op hetzelfde niveau (niet goed genoeg voor de eredivisie) en gewoon te licht is. Hij wordt jarenlang als een talent genoemd maar talenten moeten zich ontwikkelen en dat is iets wat hij niet doet. Ik denk dat iedereen het hem hier gunt. Er is tenslotte niks mooiers dan een Nijmeegse jongen in de basis elf maar hij komt in mijn ogen gewoon tekort.
Kijk eens welke plaats we staan, wie haalt wel enig niveau ???
Weet niet of het probleem het "halen van het niveau" is. Ik denk dat we het hier moeten hebben of we het het (eredivisie) niveau uberhaupt hebben. Maar in dit geval ging het even over Worm en ik vind het zwaar overtrokken als mensen zeggen dat er een hetze tegen hem is of dat hij met de grond gelijk gemaakt word.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door vak Oost »

NR15 schreef:
LT schreef:
NR15 schreef:
LT schreef:En maar weer zeiken op Worm die weinig bijzonders deed maar ook niet dramatisch inviel zoals nu al weer beweerd wordt.. Ontzettend triest dat zo'n jongen altijd maar met de grond gelijk gemaakt moet worden.
Een realistische kijk op de prestaties van Worm is dat hij geen meerwaarde heeft. Blijft steken op hetzelfde niveau (niet goed genoeg voor de eredivisie) en gewoon te licht is. Hij wordt jarenlang als een talent genoemd maar talenten moeten zich ontwikkelen en dat is iets wat hij niet doet. Ik denk dat iedereen het hem hier gunt. Er is tenslotte niks mooiers dan een Nijmeegse jongen in de basis elf maar hij komt in mijn ogen gewoon tekort.
Die jongen is 22 en heeft nog nooit meer dan één helft op zijn eigen positie gespeeld. Of iedereen het hem gunt betwijfel ik ten zeerste, kijk de reacties hier wekelijks maar eens.
Dan moet je je afvragen waarom hij niet op zijn eigen postitie speelt.
Misschien dat Been ernaast zit (geloof ik niet aangezien hij jonge jongens gewoon een kans geeft als hij er iets in ziet).
En met 22 zou je toch al in de basis gespeeld moeten kunnen hebben.
je kan je ook afvragen wat die overige 21 dan brengen in die beredenering
Alles komt goed !!

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door arie1 »

ik heb worm bij mijn hyves staan als vriend....hahahahahahaha. Dus ik ga hem niet afzeiken. Wat kan hij eraan doen???
hij mag steeds invallen......in zo'n ploeg!?!!??!?!?!??! nee dan word je op je waarde bepaald????
zelfs beukie, janssen, vadozs, lens, holman worden minder in deze ploeg.....raar he????????

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Bleum »

Holman, Muslu, Lens, Beukering vandaag drama.
Rest matig, alleen Babos, saidi en Davids kleine voldoende.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door BIESKE »

Het oude liedje..........NEC begint goed, alhoewel de eerste 10 minuten voor de Graafschap waren. 2 keer een 100% kans, waarvan die kopbal er zeker in moest. Met de rust dus eigenllijk niks aan de hand. 2e helft weer ongelooflijk slap....geen kans gehad in de hele 2e helft. Aan de goal van de Graafschap gaat een fout van Lens vooraf,die overigens een dramatische wedstrijd speelde. Met meer geluk dan wijsheid kom je dan (gelukkig) nog op 1-1. Wel een terechte uitslag. Lens, Muslu en Holman een drama, ook Vadozc speelde een zeer matige partij. Davids, Olsson en Saidi speelden wel aardig. Positief; goed gevuld uitvak, sfeer was ook ok. Maar dus weer geen overwinning.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Bleum »

BIESKE schreef:Het oude liedje..........NEC begint goed, alhoewel de eerste 10 minuten voor de Graafschap waren. 2 keer een 100% kans, waarvan die kopbal er zeker in moest. Met de rust dus eigenllijk niks aan de hand. 2e helft weer ongelooflijk slap....geen kans gehad in de hele 2e helft. Aan de goal van de Graafschap gaat een fout van Lens vooraf,die overigens een dramatische wedstrijd speelde. Met meer geluk dan wijsheid kom je dan (gelukkig) nog op 1-1. Wel een terechte uitslag. Lens, Muslu en Holman een drama, ook Vadozc speelde een zeer matige partij. Davids, Olsson en Saidi speelden wel aardig. Positief; behoorlijk gevuld uitvak, sfeer was ook ok. Maar dus weer geen overwinning.
Goede samenvatting :tu:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door K03N »

NEC volgende wedstrijd met 5 spitsen beginnen! Ging goed zo. Na die gelijkmaker kon het zelfs nog 1-2 worden. Achteraf kun je blij zijn met 1 punt, maar eigenlijk schieten we hier niet veel mee op.

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Gandalf »

We zijn gewoon zwak en als Mario dan zegt dat we niet veel beeter moeten verwachten doen we iets niet goed.
De Trainingen moeten beter!!!

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Fritske NEC »

Het is heel simpel, Vadozs en Holman op een driemans middenveld kan niet. Holman op het middenveld als je met 3 spitsen speelt werkt sowieso niet. Speel of met 2 spitsen of met drie spitsen en dan vadosz met de punt naar achteren op het middenveld.

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Gandalf »

Fritske NEC schreef:Het is heel simpel, Vadozs en Holman op een driemans middenveld kan niet. Holman op het middenveld als je met 3 spitsen speelt werkt sowieso niet. Speel of met 2 spitsen of met drie spitsen en dan vadosz met de punt naar achteren op het middenveld.
Zo simpel is het allemaal niet.... Ik denk overigens nog steeds dat je Holman links moet houden...

--------------Beukering
--------------------------
Holman-----------------
--------------------------
-------------------------
El-Ak-------------Olsson

Deze spelers moet je een tijdje op elkaar laten inspelen en dus in opstelling vast zien te houden. :tu:
Ik denk ook dat 442 voorlopig je beste opstelling zal zijn,gezien het feit dat je individueel de bal niet lang vast kan houden. en dus extra steun aan het middenveld moet geven,zodat de spelers elkaar makkelijker kunnen vinden,om de bal af te spelen.
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door NEC4EVER »

Foto's (Rondje om...), samenvatting en beelden vanuit het uitvak zijn weer te vinden op http://www.DeTrouweHonden.nl :sjaal:

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Gandalf »

Tim is voorloopig niet sterk genoeg om van Beukering echt bij te kunnen staan,dus je zal een beetere spits moeten haalen.En ook centraal in het middenveld sta je er voetballend zwak voor met af aan toe een klein lichtpuntje.
De Trainingen moeten beter!!!

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Gandalf »

Ik begrijp ook niet dat Been 433 wil speelen als zijn speelers individueel niet echt goed technies onderbouwd zijn.... Dat is dan ook ergens vragen om moeilijkheden.Holman kan je een snelle linker vleugel geven en een snelle bijsluitende middenvelder als hij naar binnen trekt bij een uitbraak.Op rechts probeerd Been nu ook meer snelheid te brengen en misschien wat extra techniek.Maar deze jongen is erg licht..... Hij zal het extra van zijn snelheid en techniek moeten hebben wil hij zijn mannetje kunnen blijven staan.
De Trainingen moeten beter!!!

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Gandalf »

Lens verdiend ergens wel een complimentje voor het goed uitspelen van de keeper EINDELIJK,hopelijk houdt hij de volgende keer iets meer overzicht,dus ook NA het uitspeelen nog kort over de schouder kijken om zeker te zijn van een leeg goal.....KIJKEN,KIJKEN,KIJKEN is en blijft o zo belangrijk in voetbal! Denk aan Cruijff die zo altijd het overzicht behield........ :tu:
De Trainingen moeten beter!!!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Mariodona »

@Top

Jij had het over sanko van Groningen maar ik neem aan dat je een foutje maakte en sankoh bedoelde?!

@Bleum

Jij dacht dat ik een foutje maakte door te vergeten dat Kivuvu en Janssen beide geblesseerd waren en het daarom helemaal geen verrassing was dat ze niet in de basis stonden? Dat kan wel zijn maar als je goed had opgelet dan waren ze wel degelijk alle2 gepasseerd door Been!!

Over de wedstrijd . Ik ben blij dat we alsnog een puntje pakken omdat elk puntje in de strijd tegen degradatie er eentje is.

Mag ik wel concluderen dat we onze doelstelling eerste 9 nu echt definitief mogen bijstellen?
Oftewel we hebben een team en trainer die niet aan de doeLstelling kunnen voldoen!!

N.e.c. mist ervaring dat roep ik al maanden. Een ervaren creatieve middenvelder, een goede rechtsback en een ervaren sluwe spits a.u.b.!! Ja ik geef niet op ik blijf er om roepen.


p.s. Been nog steeds van mening dat het goed gaat komen??

Tuurlijk niet !! Dit team is als los zand en onze "so called "talenten blijken gewoon meevoetballers die niet boven de middelmaat uitsteken!!!!

Lens is een goede snelle technische speler maar geen afmaker
Janssen is een miskoop
Beukie is een leuke eerste divisie spits en veel te blessuregevoelig
Vadocs een goede speler maar nog te weinig aanwezig
Davids prima voetballer maar maakt je niet echt beter
Holman een harde werker met oogkleppen
Worm leuke harde werker niveau eerste divisie
Babos topper
Wisgerhof prima voetballer maar wel iets minder dan vorige jaren
El Ak goede back opbouwend matig
Muslu harder werker maar verder zwakste schakel
Olsson samen met Babos enige echte toppers in het team
Kivuvu talent maar ook te wisselvallig

Oftewel n.e.c. heeft als Olsson vertrekt in de winsterstop een team zonder echte uitblinkers.

Waarop baseren mensen dat n.e.c. grote talenten bezit?
Waarop baseren onze bestuursleden hun doelstelling eerste 9?

n.e.c. is gewoon middelmaat troef. Daarom ben ik ook blij met een punt omdat ik weet dat er gewoon niet meer in zit.

Tegen Feyenoord verliezen we , tegen v.v.v. winnen we en tegen Willen verliezen we weer en dan staan we gewoon 15e met de wintertop.


Ben ik een dreuftoeter omdat ik rieel ben en al maanden aangeef waar het aan scheelt?
Prima maar ik sta er in ieder geval niet van te kijken dat het zo gaat zoals het gaat. Slecht dus!!
Can we win? Yes we can!

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Gradje »

Lens is een goede snelle technische speler maar geen afmaker
Janssen is een miskoop
Beukie is een leuke eerste divisie spits en veel te blessuregevoelig
Vadocs een goede speler maar nog te weinig aanwezig
Davids prima voetballer maar maakt je niet echt beter
Holman een harde werker met oogkleppen
Worm leuke harde werker niveau eerste divisie
Babos topper
Wisgerhof prima voetballer maar wel iets minder dan vorige jaren
El Ak goede back opbouwend matig
Muslu harder werker maar verder zwakste schakel
Olsson samen met Babos enige echte toppers in het team
Kivuvu talent maar ook te wisselvallig

Saïdi leuk voor erbij, maar geen potentiële basisklant
Van Beukering wil ik nog het voordeel van de twijfel geven.
Janssen miskoop? Nog niet, maar hard op weg om het te worden.
Voor de rest helemaal mee eens.
Tel het aantal spelers ook maar eens, magertjes hè?
Toch zul je het hier mee moeten doen, want de rest kun je niet inpassen in een team dat tegen degradatie moet strijden.

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1402
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Jeroenmgn »

Stukje uit de VI:

NEC in blessuretijd naast De Graafschap
15/12/2007 21:57

Een status quo op De Vijverberg: De Graafschap en NEC speelden gelijk waardoor de thuisploeg in de middenmoot blijft op ruime van afstand van NEC en de vijf andere degradatiekandidaten van de Eredivisie: 1-1.


We zijn dus weer terug bij af, gezellige kerstborrel. laten we dit jaar maar afscheid nemen van de voorzitter die op een open dag onder gefluit van mensen gaat roepen dat we bij de eerste 9 zullen eindigen.En dan emand naar voren laten schuiven door de mensen die willen inversteren in NEC. Anders zullen we het ms dit jaar net redden maar volgens jaar hebben we een groot probleem.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Bert »

Gewoon blij met één punt, meer niet.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Graafschap - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Vreemd dat men 19 wedstrijden voor het eind vh seizoen al praat over degradatie.....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten