NEC- Feyenoord

jbnmgn

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door jbnmgn »

Ook een Tim Janssen heeft het niet, kan de bal niet eens fatsoenlijk aannemen. Verdedigend staat het slecht, het middenveld is matig en aanvallend stelt het geen zak voor.
Conclusie: hopen op 3 punten tegen VVV en daarna 3 punten tegen WII, en dan hopen dat ze in de winterstop versterking kunnen halen, anders is het seizoen echt over en sluiten!

G€rr!t
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:50
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door G€rr!t »

Griep!

G€rr!t
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:50
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door G€rr!t »

Het wordt vechten tegen degradatie, en als alles tegen blijft zitten uiteindelijk degradatie.

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door jacojans »

jbnmgn schreef:Ook een Tim Janssen heeft het niet, kan de bal niet eens fatsoenlijk aannemen. Verdedigend staat het slecht, het middenveld is matig en aanvallend stelt het geen zak voor.
Conclusie: hopen op 3 punten tegen VVV en daarna 3 punten tegen WII, en dan hopen dat ze in de winterstop versterking kunnen halen, anders is het seizoen echt over en sluiten!
voor het grootste deel met je eens, maar als Janssen het niet heeft, geldt dat zeker voor Saidi. Die heeft meer talent als slalom-skier dan als voetballer wat mij betreft.

G€rr!t
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:50
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door G€rr!t »

Saidi, zo een speler hebben wij al eens gehad, Dos Santos heette hij geloof ik.

jbnmgn

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door jbnmgn »

G€rr!t schreef:Griep!
Ik ook :bigcry:

jbnmgn

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door jbnmgn »

jacojans schreef:
jbnmgn schreef:Ook een Tim Janssen heeft het niet, kan de bal niet eens fatsoenlijk aannemen. Verdedigend staat het slecht, het middenveld is matig en aanvallend stelt het geen zak voor.
Conclusie: hopen op 3 punten tegen VVV en daarna 3 punten tegen WII, en dan hopen dat ze in de winterstop versterking kunnen halen, anders is het seizoen echt over en sluiten!
voor het grootste deel met je eens, maar als Janssen het niet heeft, geldt dat zeker voor Saidi. Die heeft meer talent als slalom-skier dan als voetballer wat mij betreft.
Klopt, maar als je dan niets anders meer hebt op de bank, dan moet je toch iets. Maar er zijn toch een aantal spelers van wie ze beter afscheid kunnen nemen als er tenminste poen komt voor nieuwe spelers.
Als het niet anders kan, dan Olsen maar verkopen en van die poen versterkingen halen.

jbnmgn

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door jbnmgn »

We staan 15e! Excelsior wint van Ajax met 2-1. Hoe is het toch mogelijk!
En VVV wint van Vitesse, het moet niet gekker worden!
Dus daar hebben we ook nog lang niet van gewonnen.
Nu ga ik het toch erg somber inzien. :bigcry:

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door arie1 »

als je niet wint van vvv en willem II dan doei.....over en sluiten zeg maar.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door arie1 »

en het was niet eens zo slecht. Maar hoe is het mogelijk om BIJNA ELKE wedstrijd door een fout op achterstand te komen?!?!??!?!?!?!?!?! niet normaal toch. En als je een doelpuntmaker in je team zou hebben (volgens mij is dat alleen beukie) dan had je ook vandaag gewonnen. Maar goed ze moeten leren scoren en geen fouten weggeven anders win je echt niet van vvv en willem II en ga je rkc en ado achterna!!!!!!!!!!!!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Don Corleone »

G€rr!t schreef:Saidi, zo een speler hebben wij al eens gehad, Dos Santos heette hij geloof ik.
maar wel de gevaarlijkste van de voorhoede vandaag!!
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Tommie55
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Tommie55 »

Onvoorstelbaar dom en simpel publiek hebben we toch, staan te juichen als Vitesse achter komt te staan, ze hebben liever dat Vitesse verliest en NEC nacompetie speelt, want dat zal het wel worden met deze selectie, als ze niet direct degraderen want die kans is dit jaar heel groot. SIMPELE ZIELEN

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Tiel »

Tommie55 schreef:Onvoorstelbaar dom en simpel publiek hebben we toch, staan te juichen als Vitesse achter komt te staan, ze hebben liever dat Vitesse verliest en NEC nacompetie speelt, want dat zal het wel worden met deze selectie, als ze niet direct degraderen want die kans is dit jaar heel groot. SIMPELE ZIELEN
Verkeerde discussie, geen uitslagen hier.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Bleum »

Tommie55 schreef:Onvoorstelbaar dom en simpel publiek hebben we toch, staan te juichen als Vitesse achter komt te staan, ze hebben liever dat Vitesse verliest en NEC nacompetie speelt, want dat zal het wel worden met deze selectie, als ze niet direct degraderen want die kans is dit jaar heel groot. SIMPELE ZIELEN
reageerde net ook al in andere discussie hierover... http://www.detrouwehonden.nl/dbid=5912/ ... hortmenu=2
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door burp »

't was niet slecht maar de manier waarop je weer verliest is wel weer bagger

Undici
Berichten: 587
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Undici »

Ingecalculeerde nederlaag, gewoon een regelmatige overwinning voor feyenoord zoals je het van te voren denkt dat het zal gaan. Alleen vond het de 2de helft echt dramatisch, zat geen lijn in te bekennen in het spel van nec...

Tommie55
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Tommie55 »

Tiel schreef:
Tommie55 schreef:Onvoorstelbaar dom en simpel publiek hebben we toch, staan te juichen als Vitesse achter komt te staan, ze hebben liever dat Vitesse verliest en NEC nacompetie speelt, want dat zal het wel worden met deze selectie, als ze niet direct degraderen want die kans is dit jaar heel groot. SIMPELE ZIELEN
Verkeerde discussie, geen uitslagen hier.
Hoezo, dit gaat toch over die SIMPELE ZIELEN tijdens deze wedstrijd, en ja, dat ***vitesse heeft jammer genoeg verloren.

Topdude

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Topdude »

Je ziet hoe simpel het is om van NEC te winnen. Elke tegenstander hanteert inmiddels het bekende recept: achterover leunen en wachten op de beslissende fout die toch wel komt, snel eruit, scoren en wedstrijd killen.
NEC is aanvallend van een bedroevend niveau. Scoren is een zeldzaamheid en beslissende fouten zat.
Feyenoord speelde absoluut niet goed of vol overgave, maar wachtte geduldig op de fout en sloeg toe.

Nu concurrenten voor degadatie wel gaan winnen en er hier steeds maar weer verloren wordt, is de conclusie simpel: gezien je eigen zwakke niveau, het zelfvertrouwen dat gelijke tred houdt met de buitentemperatuur van nu en het steeds opnieuw inleiden van je eigen ondergang, zal het eindigen in de nacompetitie een serieuze optie zijn en rechtstreekse degradatie niet ondenkbeeldig.

Als je nu nog je kop in het zand steekt en blijft volhouden dat NEC teveel talent heeft om te degraderen, dan mis je toch echt enkele signalen.

Natuurlijk, verliezen tegen feyenooit kan gebeuren, maar de manier waarop het gebeurt en de welhaast wetmatigheid waarmee wedstrijden worden verloren maken dat NEC er zeer zeer slecht voorstaat. En als er in de winterstop geen wezenlijke versterkingen bijkomen, dan gaat het doek vallen.

9inch
Berichten: 275
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 10:37
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door 9inch »

Undici schreef:Ingecalculeerde nederlaag, gewoon een regelmatige overwinning voor feyenoord zoals je het van te voren denkt dat het zal gaan. Alleen vond het de 2de helft echt dramatisch, zat geen lijn in te bekennen in het spel van nec...
En dat is gvd de instelling die de spelers de 2e helt ook hadden, zo van: niemand verwacht toch dat we van ze winnen!
Ik wil geen mooie driehoekjes ik wil gvd dat we scherpe duels spelen!
Blijkbaar kon de trainer van Excelsior wél zijn spelers motiveren/overtuigen dat ze kunnen winnen van een 'topploeg'
Been zal wel weer zeggen dat ze goed gespeeld hebben..

NR15
Berichten: 930
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 23:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door NR15 »

9inch schreef:
Undici schreef:Ingecalculeerde nederlaag, gewoon een regelmatige overwinning voor feyenoord zoals je het van te voren denkt dat het zal gaan. Alleen vond het de 2de helft echt dramatisch, zat geen lijn in te bekennen in het spel van nec...
En dat is gvd de instelling die de spelers de 2e helt ook hadden, zo van: niemand verwacht toch dat we van ze winnen!
Ik wil geen mooie driehoekjes ik wil gvd dat we scherpe duels spelen!
Blijkbaar kon de trainer van Excelsior wél zijn spelers motiveren/overtuigen dat ze kunnen winnen van een 'topploeg'
Been zal wel weer zeggen dat ze goed gespeeld hebben..
Ik vond ook dat we de 2e helft te slap begonnen. De 1ste helft speelde we goed omdat we druk op de bal zette. In de 2e helft lieten we ze in het begin gewoon weer opkomen en voetballen. Onbegrijpelijk.

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Sjezus »

Een nederlaag die in het plaatje van dit seizoen past.

De eerste helft ben je gewoon gelijkwaardig aan Feyenoord. Hun maken alleen geen beginnersfouten en straffen het gelijk af.
Als Saidi iets meer geluk had dan had hij er ook 2 ingelegd.

Maar goed het als- en danverhaaltje moet ook maar afgesloten worden....
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Ramona »

Sjezus schreef:Een nederlaag die in het plaatje van dit seizoen past.

De eerste helft ben je gewoon gelijkwaardig aan Feyenoord. Hun maken alleen geen beginnersfouten en straffen het gelijk af.
Als Saidi iets meer geluk had dan had hij er ook 2 ingelegd.

Maar goed het als- en danverhaaltje moet ook maar afgesloten worden....
:withstupid:

Hoogste tijd idd...

Jammer dat die 1e goal in de 2e helft zo snel viel...kutzooi... :angryfire:
En dat die R'dammers voor Excelsior juichen kan ik in komen...maar verder...goed...is ook alweer genoeg over gezegd...ook over VVV...onbegrijpelijk idd... :bigcry:

Wederom bonje op Hazenkamp zag ik...


Excuus voor de wedstrijduitingen... :oops:

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Del Piero »

Ramona schreef:
Sjezus schreef:Een nederlaag die in het plaatje van dit seizoen past.

De eerste helft ben je gewoon gelijkwaardig aan Feyenoord. Hun maken alleen geen beginnersfouten en straffen het gelijk af.
Als Saidi iets meer geluk had dan had hij er ook 2 ingelegd.

Maar goed het als- en danverhaaltje moet ook maar afgesloten worden....
Wederom bonje op Hazenkamp zag ik...


Excuus voor de wedstrijduitingen... :oops:
Na de wedstrijd zag ik ook nog wat mensen/jochies rennen bij de parkeerplaats, al kon ik niet zien waarom.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door BIESKE »

Del Piero schreef:
Ramona schreef:
Sjezus schreef:Een nederlaag die in het plaatje van dit seizoen past.

De eerste helft ben je gewoon gelijkwaardig aan Feyenoord. Hun maken alleen geen beginnersfouten en straffen het gelijk af.
Als Saidi iets meer geluk had dan had hij er ook 2 ingelegd.

Maar goed het als- en danverhaaltje moet ook maar afgesloten worden....
Wederom bonje op Hazenkamp zag ik...


Excuus voor de wedstrijduitingen... :oops:
Na de wedstrijd zag ik ook nog wat mensen/jochies rennen bij de parkeerplaats, al kon ik niet zien waarom.
Misschien hadden ze het koud..........ik wel iig.

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door NECAnGeL »

Het gaat gewoon heel erg slecht, maar dit was natuurlijk een wedstrijd die we 9 van de 10 keer verliezen. dus niet zo spannend. Tegen VVV dat is belangrijk. Natuurlijk wel zwaar ****** dat hun punten pakken :(
Het was niet onze dag wat dat betreft.
Ik zie het ook niet goed komen voorlopig.
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten