NEC- Feyenoord

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door BIESKE »

NECAnGeL schreef:Het gaat gewoon heel erg slecht, maar dit was natuurlijk een wedstrijd die we 9 van de 10 keer verliezen.
Mee eens. Tegen toppers is elk puntje meegenomen. Vooraf had ik er ook geen stuiver voor gegeven, mede gezien het feit dat je belangrijke spelers mistte. Maar als je dan ziet dat je de 1e helft heel goed meedoet, zeg maar gewoon beter bent, en je komt door eigen falen op achterstand, dan ga je toch met een katterig gevoel naar huis. Nog 2 finales voor de winterstop....6 punten zijn meer dan welkom.

Gebruikersavatar
RobinLDS
Berichten: 514
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 16:18
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door RobinLDS »

Jeeemig wat was het weer slecht vandaag,oke je hoeft niet te winnen van Feyenoord, maar sommige spelers...echt zwaar waardeloos!
Babos:was vandaag een van de betere.. hele fraaie redding tegenover Makaay!Cijfer:7
Muslu:Verdedigede wel aardig Cijfer:6
Vadocz:Vond ik vandaag echt goed..viel echt niet tegen als verdediger,Cijfer:7,5
Wisgerhof:Toonde wel inzet maar het ging soms maar net goed,Cijfer:6
El-Ak:Zijn inzet was vandaag wel erg goed, en had wel een aardige vrije trap,wist volgens mij als enige dat NEC tempo moest maken!Cijfer:7
Kivuvu:Was wel aardig vandaag, maar presteerde volgens mij wel onder zijn niveau,Cijfer:5,5
Davids:Eerste helft was hij een van de beste van het veld, maar maakte in de 2e echt een blunder!Cijfer:5,5
Van Brakel:Wat moet ik hier van zeggen, ik vond hem eigenlijk heel goed spelen,was echt een van de beste van het veld, niet normaal :nut: Cijfer:7,5
Worm:Rende zichzelf wel helemaal kapot, maar heb ik weinig gezien veder, die kopkans had er van mij ingemogen Cijfer:5,5
Lens:Tsja....was echt om te huilen :bigcry: raakte geen bal goed, was heel ongeconsentreerd, stond iets van 6 keer buitenspel, en heeft alleen een goede voorzet gegeven op Worm...Cijfer....3 :td:
Saidi:Was aardig, kleine kansjes, maar speelde soms ook als een hysterisch Fje Cijfer:5
Aarab: Speelde aardig,maar kon Vadocz niet vervangen Cijfer:5,5
Janssen:Belabberde inval beurt,heb ik een keer gezien toen hij volledig over de bal heen maaide Cijfer:4,5
Prent:Heb ik totaal niet gezien, ook heel belabberd,Cijfer:4

Ik vond dus Babos,Vadocz en van brakel het best :sjaal:
NEC hoort in de Goffert!

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door William »

Juist ja! :roll:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

jbnmgn

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door jbnmgn »

Kijk naar Excelsior, kijk naar VVV, kijk naar Roda. Allemaal stuk voor stuk ploegen die fel, strijdvaardig, storend en gedurfd spelen. En daar haal je punten mee. Ik mis bij NEC de beleving. Kwalitatief zou het een ploeg moeten zijn om in ieder geval geen nacompetitie te spelen. Maar het is een jonge ploeg die nog heel veel moet leren. Zeker de beleving en strijdvaardigheid moet vele malen beter. En de tijd om dat in de ploeg in te brengen hebben we niet. Daarvoor moeten de eerst volgende 2 wedstrijden eerst maar eens gewonnen worden voordat je die rust om de ploeg scherper te maken kunt nemen.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Bleum »

Van Brakel... aan de bal wel aardig, maar bijna geen pass van hem kwam aan.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7197
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door karlo »

jbnmgn schreef:Kijk naar Excelsior, kijk naar VVV, kijk naar Roda. Allemaal stuk voor stuk ploegen die fel, strijdvaardig, storend en gedurfd spelen. En daar haal je punten mee. Ik mis bij NEC de beleving. Kwalitatief zou het een ploeg moeten zijn om in ieder geval geen nacompetitie te spelen. Maar het is een jonge ploeg die nog heel veel moet leren. Zeker de beleving en strijdvaardigheid moet vele malen beter. En de tijd om dat in de ploeg in te brengen hebben we niet. Daarvoor moeten de eerst volgende 2 wedstrijden eerst maar eens gewonnen worden voordat je die rust om de ploeg scherper te maken kunt nemen.

de hele beleving om nec moet anders
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Stefannec »

Vond Kivuvu juist heel goed spelen, en Jansen viel redelijk in.
Jippiekajee motherfucker!!!

jbnmgn

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door jbnmgn »

karlo schreef:
jbnmgn schreef:Kijk naar Excelsior, kijk naar VVV, kijk naar Roda. Allemaal stuk voor stuk ploegen die fel, strijdvaardig, storend en gedurfd spelen. En daar haal je punten mee. Ik mis bij NEC de beleving. Kwalitatief zou het een ploeg moeten zijn om in ieder geval geen nacompetitie te spelen. Maar het is een jonge ploeg die nog heel veel moet leren. Zeker de beleving en strijdvaardigheid moet vele malen beter. En de tijd om dat in de ploeg in te brengen hebben we niet. Daarvoor moeten de eerst volgende 2 wedstrijden eerst maar eens gewonnen worden voordat je die rust om de ploeg scherper te maken kunt nemen.

de hele beleving om nec moet anders
Klopt, ik heb het publiek maar erg weining gehoord, klopt dat? Ik heb de wedstrijd op tv gezien en daar was weinig te horen van onze supporters.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Bleum »

jbnmgn schreef:
karlo schreef:
jbnmgn schreef:Kijk naar Excelsior, kijk naar VVV, kijk naar Roda. Allemaal stuk voor stuk ploegen die fel, strijdvaardig, storend en gedurfd spelen. En daar haal je punten mee. Ik mis bij NEC de beleving. Kwalitatief zou het een ploeg moeten zijn om in ieder geval geen nacompetitie te spelen. Maar het is een jonge ploeg die nog heel veel moet leren. Zeker de beleving en strijdvaardigheid moet vele malen beter. En de tijd om dat in de ploeg in te brengen hebben we niet. Daarvoor moeten de eerst volgende 2 wedstrijden eerst maar eens gewonnen worden voordat je die rust om de ploeg scherper te maken kunt nemen.

de hele beleving om nec moet anders
Klopt, ik heb het publiek maar erg weining gehoord, klopt dat? Ik heb de wedstrijd op tv gezien en daar was weinig te horen van onze supporters.
Beetje vreemd hoor, klagen over de beleving en zelf op de bank tele 2 kijken...
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2429
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door TheRealTricolores »

RobinLDS schreef:Jeeemig wat was het weer slecht vandaag,oke je hoeft niet te winnen van Feyenoord, maar sommige spelers...echt zwaar waardeloos!
Babos:was vandaag een van de betere.. hele fraaie redding tegenover Makaay!Cijfer:7
Muslu:Verdedigede wel aardig Cijfer:6
Vadocz:Vond ik vandaag echt goed..viel echt niet tegen als verdediger,Cijfer:7,5
Wisgerhof:Toonde wel inzet maar het ging soms maar net goed,Cijfer:6
El-Ak:Zijn inzet was vandaag wel erg goed, en had wel een aardige vrije trap,wist volgens mij als enige dat NEC tempo moest maken!Cijfer:7
Kivuvu:Was wel aardig vandaag, maar presteerde volgens mij wel onder zijn niveau,Cijfer:5,5
Davids:Eerste helft was hij een van de beste van het veld, maar maakte in de 2e echt een blunder!Cijfer:5,5
Van Brakel:Wat moet ik hier van zeggen, ik vond hem eigenlijk heel goed spelen,was echt een van de beste van het veld, niet normaal :nut: Cijfer:7,5
Worm:Rende zichzelf wel helemaal kapot, maar heb ik weinig gezien veder, die kopkans had er van mij ingemogen Cijfer:5,5
Lens:Tsja....was echt om te huilen :bigcry: raakte geen bal goed, was heel ongeconsentreerd, stond iets van 6 keer buitenspel, en heeft alleen een goede voorzet gegeven op Worm...Cijfer....3 :td:
Saidi:Was aardig, kleine kansjes, maar speelde soms ook als een hysterisch Fje Cijfer:5
Aarab: Speelde aardig,maar kon Vadocz niet vervangen Cijfer:5,5
Janssen:Belabberde inval beurt,heb ik een keer gezien toen hij volledig over de bal heen maaide Cijfer:4,5
Prent:Heb ik totaal niet gezien, ook heel belabberd,Cijfer:4

Ik vond dus Babos,Vadocz en van brakel het best :sjaal:
Lens was inderdaad echt slecht. en gewoon puur omdat die volgensmij lekker liever warm thuis op de bank had gezeten, want hij liep wel tig keer te slapen als die en bal kreeg aangespeeld. en hele tijd was die seconde te laat met reageren.

Saidi een 5? hij is de enigste die mij nog een beetje plezier heeft gegeven daar met zijn solo's. Als die bal erin ging toen die de hele feyenoord verdediging voorbij liep kreeg die dan ook een 5?

Aarab eerste divisie

Janssen vondt ik dus wel redelijk. Maar heeft geen echte kans gehad.

Babos liet weer een bal los.

Davids kost ons al misschien wel 9 punten ofzo :/ Hij is een vechter en een redelijke voetballer maar ik vindt dat hij eruit moet. Maakt zo vaak een cruciale fout die de nederlaag inleid.

Worm: 1 woord: NOOB

Prent ga naar zweden...
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door mschr »

TheRealTricolores schreef:[

Saidi een 5? hij is de enigste die mij nog een beetje plezier heeft gegeven daar met zijn solo's. Als die bal erin ging toen die de hele feyenoord verdediging voorbij liep kreeg die dan ook een 5?
Meejeens. Saidi speelde prima. MotM op zeker.

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Sjezus »

Bleum schreef:Van Brakel... aan de bal wel aardig, maar bijna geen pass van hem kwam aan.
Dus aan de bal ook kut.
"Alles komt goed."

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Bleum »

Sjezus schreef:
Bleum schreef:Van Brakel... aan de bal wel aardig, maar bijna geen pass van hem kwam aan.
Dus aan de bal ook kut.
Nee hoor, kapte soms aardig z'n man uit en wist zo ruimte voor zichzelf en anderen te creeren. Alleen jammer dat er dan meestal een kutpass kwam, zodat je er nog niks aan had.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
demeniyo
Berichten: 262
Lid geworden op: za 03 nov 2007, 20:17
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door demeniyo »

heel simpel 1helft redelijk 2e helft minder laat ik ook maar de spelers cijfer geven :mrgreen:
Babos: speelde wel goed mooie reding op schot van makaay:een 8
muslu:vond ik verdedigend best sterk aanvallend vond ik hem eerste helf ook niet slecht,2e helft was die minder hij had ook al geel:een 6.5
wisgerohf:speelde zoals gewoonlijk,betrouwebaar,niet slecht:een 7.5
vadocz:speelde eerste helft goed makaay is er volgens mij maar 1x langs gekomen:een 7.5
el-ak:speelde niet heel speciaal wél met veel inzet aantal mooie schoten 1x was het wel beetje overdreven bijna vanaf middelveld:een6.5
van brakel:speelde naar mijn smaak heel erg redelijk als je hem ziet denk je:ach klein mannetje, maar hij is niet bang voor de duels:een8
kivuvu:speelde 1e helft aardig:een 7
davids:speelde best goed alleen...ja die blunder:een 7
worm:laat ik kort zijn niet best maar ook niet slecht:een6.5
lens:luilak,stond iets van 10x buitenspel:een4.5
saide vond ik best goed:een 8

Mario been:hoezo haal je lens er niet uit :nut: dat hij van brakel liet spelen was goed(had niet veel keus):een 7
team cijfer:7
(eigenlijk best hoge cijfers :nut: )

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door LT »

TheRealTricolores schreef: Aarab eerste divisie
Worm: 1 woord: NOOB
Leg maar eens uit dan......

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Bernd »

Ik heb de eerste frustratie verwerkt. Redelijk stabiel kan ik nu zeggen: we zijn de belangrijkste degradatiekandidaat. Vandaag speelde niemand echt dramatisch. Dat geeft ook gelijk het probleem weer. Er zit niets meer in deze groep, geen beleving, geen strijd, geen lef, geen vertrouwen. Ondanks dat dit spelconcept niets oplevert blijft de matige coach Been maar vasthouden aan deze lijn. Tegen VVV: volop naar achteren hangen en wachten op wat ruimte.

O ja, voor het eerst in mijn forumbestaan gebruik ik hier een kotssmilie. Die is bestemd voor onze 'supporters' die juichen als Vitesse achterkomt tegen VVV: :pukeface:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door LT »

Bernd schreef: O ja, voor het eerst in mijn forumbestaan gebruik ik hier een kotssmilie. Die is bestemd voor onze 'supporters' die juichen als Vitesse achterkomt tegen VVV: :pukeface:
Misschien nog wel erger dat er ook gejuicht wordt als Ajax achterkomt tegen Excelsior...

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Bernd »

LT schreef:
Bernd schreef: O ja, voor het eerst in mijn forumbestaan gebruik ik hier een kotssmilie. Die is bestemd voor onze 'supporters' die juichen als Vitesse achterkomt tegen VVV: :pukeface:
Misschien nog wel erger dat er ook gejuicht wordt als Ajax achterkomt tegen Excelsior...
Is me nauwelijks opgevallen, maar dat is inderdaad even walgelijk. Wat interesserenmij Ajax en Vitesse nou? We koersen op degradatie af!

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2429
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door TheRealTricolores »

LT schreef:
TheRealTricolores schreef: Aarab eerste divisie
Worm: 1 woord: NOOB
Leg maar eens uit dan......
Wat valt er over uit te leggen? Aarab is gewoon niet eredivisiewaardig en Rutger bakt er gewoon niks.
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Juul »

TheRealTricolores schreef:Wat valt er over uit te leggen? Aarab is gewoon niet eredivisiewaardig en Rutger bakt er gewoon niks.

Wen er maar vast aan, want in de statuten staat dat er elk jaar twee jeugdspelers gaan doorbreken. Dus dan weten we dat alvast.

Verder zullen er alleen spelers bijkomen die met kop en schouders boven de rest van de selectie uitsteken.

Zoals Hrepka en Janssen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12268
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door harold »

Bleum schreef:
jbnmgn schreef:
karlo schreef:
jbnmgn schreef:Kijk naar Excelsior, kijk naar VVV, kijk naar Roda. Allemaal stuk voor stuk ploegen die fel, strijdvaardig, storend en gedurfd spelen. En daar haal je punten mee. Ik mis bij NEC de beleving. Kwalitatief zou het een ploeg moeten zijn om in ieder geval geen nacompetitie te spelen. Maar het is een jonge ploeg die nog heel veel moet leren. Zeker de beleving en strijdvaardigheid moet vele malen beter. En de tijd om dat in de ploeg in te brengen hebben we niet. Daarvoor moeten de eerst volgende 2 wedstrijden eerst maar eens gewonnen worden voordat je die rust om de ploeg scherper te maken kunt nemen.

de hele beleving om nec moet anders
Klopt, ik heb het publiek maar erg weining gehoord, klopt dat? Ik heb de wedstrijd op tv gezien en daar was weinig te horen van onze supporters.
Beetje vreemd hoor, klagen over de beleving en zelf op de bank tele 2 kijken...
Hij is ziek schreef hij gisteren.

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Ravanelli »

Welke hersenloze te stom voor woorden noemende supporters gaan zitten juichen als vvv en excelsior voorstaan.
Zulke figuren moeten van boven naar beneden worden gekeild vanaf de tribune. Te gek voor woorden.
Lekker boeiend of die gasten van vitesse en ajakkes winnen, het gaat om NEC.

Tjemig wat een supporters hebben wij.
Dit zijn 1e divisie supporters, opzouten en lekker wegblijven.
Bah bah en nog eens bah.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door Bleum »

harold schreef:
Bleum schreef:
jbnmgn schreef:
karlo schreef:
jbnmgn schreef:Kijk naar Excelsior, kijk naar VVV, kijk naar Roda. Allemaal stuk voor stuk ploegen die fel, strijdvaardig, storend en gedurfd spelen. En daar haal je punten mee. Ik mis bij NEC de beleving. Kwalitatief zou het een ploeg moeten zijn om in ieder geval geen nacompetitie te spelen. Maar het is een jonge ploeg die nog heel veel moet leren. Zeker de beleving en strijdvaardigheid moet vele malen beter. En de tijd om dat in de ploeg in te brengen hebben we niet. Daarvoor moeten de eerst volgende 2 wedstrijden eerst maar eens gewonnen worden voordat je die rust om de ploeg scherper te maken kunt nemen.

de hele beleving om nec moet anders
Klopt, ik heb het publiek maar erg weining gehoord, klopt dat? Ik heb de wedstrijd op tv gezien en daar was weinig te horen van onze supporters.
Beetje vreemd hoor, klagen over de beleving en zelf op de bank tele 2 kijken...
Hij is ziek schreef hij gisteren.
Ja dus?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

DJTEEF!

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door DJTEEF! »

Ok. We staan er niet goed voor. We hebben te weinig punten en scoren momenteel erg moeilijk. Maar ik vind dat hier te paniekerig gereageerd wordt. We hebben een redelijke selectie. In ieder geval goed genoeg om boven de streep te eindigen en dat zal dus ook gebeuren.

We hebben een keer een gelukje nodig. Een moment waarop we redelijk spel laten volgen door een voorsprong. Dan komt het vanzelf goed en eindigen we waar we horen... op plek 11, 12 of 13. Ik denk dat we woensdag dan ook gewoon winnen van VVV: 1-0 (het wordt geen grootse zege vanwege de spanning in de beentjes).

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC- Feyenoord

Bericht door BIESKE »

DJTEEF! schreef:Ok. We staan er niet goed voor. We hebben te weinig punten en scoren momenteel erg moeilijk. Maar ik vind dat hier te paniekerig gereageerd wordt. We hebben een redelijke selectie. In ieder geval goed genoeg om boven de streep te eindigen en dat zal dus ook gebeuren.

We hebben een keer een gelukje nodig. Een moment waarop we redelijk spel laten volgen door een voorsprong. Dan komt het vanzelf goed en eindigen we waar we horen... op plek 11, 12 of 13. Ik denk dat we woensdag dan ook gewoon winnen van VVV: 1-0 (het wordt geen grootse zege vanwege de spanning in de beentjes).
Kan wel zijn dat we redelijk voetbal spelen, maar zo gauw we op achterstand komen, is de wedstrijd in feite over. Jij hebt het er over dat we momenteel moeilijk scoren........volgens mij is het structureel. Degradatievoetbal vraagt wat anders dan goed voetbal, dat vraagt vechtvoetbal, en daar hebben we te weinig de spelers voor. El-Ak, Davids en Olsson (als ie na de winterstop nog bij NEC is), dat zijn ze wel zo'n beetje.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten