NEC-VVV

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Ravanelli »

GELD IN SPELERS NIET IN BETON
PAES, SWART, LOOYEN EN AL DIE ANDERE CLUBVERNIETIGERS OPROTTEN
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Gebruikersavatar
Flynn
Berichten: 289
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Flynn »

Ook wel zuur dat Vadocs niet meedeed, denk dat met hem in de basis deze wedstrijd niet verloren was gegaan

pepijn16
Berichten: 106
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 16:42
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door pepijn16 »

Van Brakel mag oprotten naar het tweede team, wat is die kerel slecht zeg

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38480
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door mschr »

Flynn schreef:Ook wel zuur dat Vadocs niet meedeed, denk dat met hem in de basis deze wedstrijd niet verloren was gegaan
Zeker weten. En als Otten en Beukie weer terug zijn, denken we met een glimlach terug aan deze periode waarin een aantal forummers in een onmetelijke depressie zijn beland. Immers, inzicht en overzicht zegevieren altijd in het voetbal.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Michael »

mschr schreef:
Flynn schreef:Ook wel zuur dat Vadocs niet meedeed, denk dat met hem in de basis deze wedstrijd niet verloren was gegaan
Zeker weten. En als Otten en Beukie weer terug zijn, denken we met een glimlach terug aan deze periode waarin een aantal forummers in een onmetelijke depressie zijn beland. Immers, inzicht en overzicht zegevieren altijd in het voetbal.
Ik hoop het van harte, maar momenteel zie ik het heel even niet meer zitten...

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door harold »

Michael schreef:
mschr schreef:
Flynn schreef:Ook wel zuur dat Vadocs niet meedeed, denk dat met hem in de basis deze wedstrijd niet verloren was gegaan
Zeker weten. En als Otten en Beukie weer terug zijn, denken we met een glimlach terug aan deze periode waarin een aantal forummers in een onmetelijke depressie zijn beland. Immers, inzicht en overzicht zegevieren altijd in het voetbal.
Ik hoop het van harte, maar momenteel zie ik het heel even niet meer zitten...
:withstupid: Ik hoop het ook zo, ben over het algemeen ook wel positief, maar gisteren was voor mij het breekpunt. Als je in deze fase van de competitie de broodnodige 3 punten niet meer kunt vasthouden knakt er niet alleen iets bij mij maar ook in de ploeg. De 2-2 van gistermiddag was tevens een mentale achterstand op 30 december, want reken maar dat deze jonge ploeg hier moeilijk mee om kan gaan. En ik weet ook wel dat we met Vadocz en Beukie sterker zijn, maar het deze 2 spelers hebben we het eerder ook laten afweten. Nee, ik heb er echt een kutgevoel over... :bigcry:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12269
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door harold »

Staat er al een samenvatting online?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7130
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door jetipo »

harold schreef:
Michael schreef:
mschr schreef:
Flynn schreef:Ook wel zuur dat Vadocs niet meedeed, denk dat met hem in de basis deze wedstrijd niet verloren was gegaan
Zeker weten. En als Otten en Beukie weer terug zijn, denken we met een glimlach terug aan deze periode waarin een aantal forummers in een onmetelijke depressie zijn beland. Immers, inzicht en overzicht zegevieren altijd in het voetbal.
Ik hoop het van harte, maar momenteel zie ik het heel even niet meer zitten...
:withstupid: Ik hoop het ook zo, ben over het algemeen ook wel positief, maar gisteren was voor mij het breekpunt. Als je in deze fase van de competitie de broodnodige 3 punten niet meer kunt vasthouden knakt er niet alleen iets bij mij maar ook in de ploeg. De 2-2 van gistermiddag was tevens een mentale achterstand op 30 december, want reken maar dat deze jonge ploeg hier moeilijk mee om kan gaan. En ik weet ook wel dat we met Vadocz en Beukie sterker zijn, maar het deze 2 spelers hebben we het eerder ook laten afweten. Nee, ik heb er echt een kutgevoel over... :bigcry:
Dus tijd voor keiharde veranderingen!!! Bestuur grijp in voor het te laat is! Verandering van spijs doet eten. Momenteel ga je alleen maar verder wegzakken.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Partypaulus
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 20:16
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Partypaulus »

Juul schreef:Als de twee 80% kansen en de 99% kans er niet in gaan, dan moet je vooral zelf minder vooruit gaan voetballen en zorgen dat je niet in het mes loopt. Aan de andere kant valt Mario niets te verwijten, want het feit is nu eenmaal dat VVV een betere reservebank heeft dan NEC. Het niveauverschil is bij ons is te hoog.

Van Brakel voor Holman had ik alleen gedaan als we 5-0 voor stonden. Saïdi snapt geloof ik niet wat er op het spel staat. Maakt prachtige acties maar gaat daarna testen of een bal ook door drie mensen geschoten kan worden. Leg die bal eens af man.


Misschien handig als de rest vd aanvalers dan eerst positie kiest :nut: :nut:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten