NEC-VVV

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door LT »

CHEF schreef:
Del Piero schreef:
Flynn schreef:Belachelijk hoe de wissels plaatsvonden nee onnodig punten verlies te danken aan Been en Lens
Nou, de wissel van Lens vond ik eerlijk gezegd niet belachelijk. Alleen het moment, het had veel eerder moeten gebeuren.
:withstupid: ,in de rust al
Of gisteren op de training?

Gebruikersavatar
demeniyo
Berichten: 262
Lid geworden op: za 03 nov 2007, 20:17
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door demeniyo »

sorry nummer11 im moet me excuses aanbieden ;) ik bedoel de gene die zij:wat lul je dom? Eerst de wedstrijd kijken voordat je zo'n reactie plaatst.

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: NEC-VVV

Bericht door Fortaleza »

Bleum schreef:
Heseveld schreef:Ik snap niet dat mensen hier zeggen dat Been niks te verwijten valt? NEC heeft gewoon een veelste jonge ploeg. Dat soort ploegen spelen altijd heel erg wisselvallig. Er had dus meer ervaring/routine bij moeten komen. Dat is niet gebeurd en dat is de technische staf aan te rekenen. Daar hoort Been ook gewoon bij.

Dat spelers als Davids, Lens en Holman zoveel problemen hebben de bal tussen de palen kunnen krijgen, dat kan je van tevoren ook niet zien aankomen.
Jongen wordt wakker, spelers kopen kan alleen met geld. Dat NEC talenten moet halen en geen routine kan halen komt door de financiele situatie. 4 miljoen schuld remember? En dan nog eens een veelvoud aan schuld die niet op korte termijn terugbetaald moet worden. In zo'n situatie KUN je alleen maar jonge talenten halen.
Is het zo dat NEC wel geld heeft uit te geven aan een transfersom (Janssen) of het huren van spelers (die voor een gedeekte dan weer niet opgesteld worden, Hrepka) maar geen geld zou hebben om een speler met enige ervaring aan te trekken? Nou, dat lijkt me toch sterk. De enige speler waarmee Looijen na hard zoeken op de proppen wist te komen was Lindenbergh en die was, zoals te verwachten, natuurlijk te duur (op dat moment). Dit is gewoon het zoveelste bewijs van het ondermaatse NEC-scouting zoals die de laatste jaren telkens is geweest.

Het argument dat er geen geld te besteden is, gaat dus maar heel beperkt op. En het is al bijna helemaal niet te accepteren omdat men (Looijen, van Delft, het bestuur) zelf verantwoordelijk is voor het wanbeleid (je ondanks sponsorsteun toch nog in de nesten werken) dat tot de slechte financiele situatie heeft geleid. Dit als excuus gebruiken is zoiets als je eigen falen als redelijke verontschuldiging gebruiken voor je actuele wanbeleid. Werkelijk lachwekkend, ware het niet dat de huidige, weinig perspectief biedende situatie dieptriest is.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Bleum »

Het zegt toch al genoeg als Janssen weggeplukt bij een degradant je topaankoop is? Beukering was gratis en Hrepka zat in de deal met MTK, lijkt me sterk dat dat veel heeft gekost. Er is geen geld voor aankopen, maar dit mag nooit een excuus zijn voor Looyen/Van Delft/Swart, aangezien ze het hier zelf naar gemaakt hebben door financieel wanbeleid.

ik weet nog goed hoe lachoniek hier werd gedaan over het stuk in de VI. Het zou maar een sensatieverhaal zijn, het zou een storm zijn in een glas water. Nou we zien nu het resultaat.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door mschr »

Phoenix schreef:
Lens er in ieder geval uit! Wat een prutser eerste klas. Hoe kan dat nou een groot talent van AZ zijn...
Die prutser eerste klas had wel een assist, hoor. Punt was natuurlijk dat Van Brakel dramatisch inviel.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Michael »

Been moet van Brakel helemaal niet op zo'n moment brengen....

Gebruikersavatar
Rickeick
Berichten: 368
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:13
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Rickeick »

godverdomme man wat is dit nou weer voorn geouwehoer, zometeen zitten we echt in de 1e divisie :2up:

Zelf de wedstrijd niet gezien, ik moest helaas werken op 2e kerstdag. Maar wil je jezelf handhaven in de eredivisie zul je toch van clubs als VVV moeten winnen !!! En al helemaal in eigen huis :angryfire: :angryfire:

is het niet onderhand eens tijd om de boel eens goed wakker te schudden ?
hoppa

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door druten »

Michael schreef:Been moet van Brakel helemaal niet op zo'n moment brengen....

Zeker niet voor holman, daar moest hij worm brengen, en Lens had het niet meer, die was zeker rijp voor een wissel!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door mschr »

Rickeick schreef: Zelf de wedstrijd niet gezien, ik moest helaas werken op 2e kerstdag. Maar wil je jezelf handhaven in de eredivisie zul je toch van clubs als VVV moeten winnen !!! En al helemaal in eigen huis :angryfire: :angryfire:

is het niet onderhand eens tijd om de boel eens goed wakker te schudden ?
Ach man, op Tweede Kerstdag neem je gewoon vrij! En tuurlijk hadden we moeten winnen van VVV. Kansen zat. Maar zonder Vadocz en Beukie mag je blij zijn met elk punt. Met Vadocz hadden we de wedstrijd simpel kunnen uitspelen, omdat de Hongaar balvast is en overzicht heeft. Met Beukie voorin hadden we ook nog eens de bal voorin vast kunnen houden.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door harold »

burp schreef:de patiënt is ziek, bijna terminaal
:withstupid: Deze dreun kan best wel eens gaan doorwerken in Tilburg... :bigcry:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4461
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Jeffry74 »

mschr schreef:
Phoenix schreef:
Lens er in ieder geval uit! Wat een prutser eerste klas. Hoe kan dat nou een groot talent van AZ zijn...
Die prutser eerste klas had wel een assist, hoor. Punt was natuurlijk dat Van Brakel dramatisch inviel.
een assisist? hij verneukte een doelkans!
hij mocht Janssen wel wat vrolijker feliciteren.....
:td:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

jbnmgn

Re: NEC-VVV

Bericht door jbnmgn »

2-0 voor staan, en dan denken dat je er al bent. Het niveua zakte als een kaartenhuis in elkaar.
Wissels die niemand snapt. Holman eruit (blessure of gewoon moe?) en wie zet je dan in zijn plaats? Tuurlijk, een ventje dat net van de basisschool afkomt en zo klein is dat hij koppend de middenstip nog niet raakt: v Brakel.
En wie laat je dan staan? Tuurlijk die lulhannes van een Kivuvu, die nog niet een bal fatsoenlijk heeft geraakt,die te sloom is om te lopen, laat staan dat hij in staat is om een fatsoenlijke pass af te geven.
De harde werkers van vanmiddag: Olsen, Nalbantoglu en Said. Het jammere van die laatste is dat hij nog geen goede afwerking heeft.
De rest was zwaar klootte. WII verliezen we ook, dus nacompetitie is zeker. En dat dankzij de instelling van een groot aantal spelers en van het belachelijke, onbegrijpelijke wisselbeleid van Been. Waarom zet hij pas een paar minuten voor het eind, als VVV al weer gelijk gemaakt heeft v Beukering erin? Waarom niet op het moment dat VVV de 2-1 maakt? Waarom zet hij Worm er weer in, terwijl die ook het hele seizoen nog geen overtuigende indruk heeft achtergelaten? Hebben we dan helemaal niks anders op de bank zitten dan die wissels??? En als je weet hoe VVV speelt, namelijk dat zij niets te verliezen hebben, en dat zij dus alleen maar punten kunnen winnen, omdat er helemaal niets van ze verwacht wordt, en omdat er geen druk op ligt, dan pas je je wisselbeleid daarop aan. En met die wetenschap zet je een pubertje als Bakker niet in het veld, laat je Kivuvu niet staan en donder je als de sodemieter v Beukering er in.
Maar goed, hij zal wel weer in zijn commentaar zeggen dat het 11-tal wel goed stond, en ook kansen creeerde, maar ze niet afmaakte, en dat wij de betere ploeg waren, en blablabla, maar daar schieten wij geen ene zak mee op.
Doodziek wordt je van zo'n K*T wedstrijd. Het hele team moet gigantisch op zijn flikker krijgen met zo'n wanvertoning. En als het nu de 1e keer was dit seizoen dan was dat nog tot daar toe maar dit gebeurt nu wedstrijd op wedstrijd zo, dus er moet iets gaan veranderen. Maar wat?????????
Laatst gewijzigd door jbnmgn op wo 26 dec 2007, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Strooper »

Je speelt best goed, VVV komt er nauwelijks aan te pas, het wordt 2-0 en dan toch zo weggeven :bigcry:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Arjan van Hout »

jbnmgn schreef:2-0 voor staan, en dan denken dat je er al bent. Het niveua zakte als een kaartenhuis in elkaar.
Wissels die niemand snapt. Holman eruit (blessure of gewoon moe?)
Nee gewoon slecht (ook al speelde hij voor zijn doen een goede wedstrijd)
jbnmgn schreef: en wie zet je dan in zijn plaats? Tuurlijk, een ventje dat net van de basisschool afkomt en zo klein is dat hij koppend de middenstip nog niet raakt: Bakker.
Die afgelopen week tegen feyenoord prima speelde
jbnmgn schreef: En wie laat je dan staan? Tuurlijk die lulhannes van een Kivuvu, die nog niet een bal fatsoenlijk heeft geraakt,die te sloom is om te lopen, laat staan dat hij in staat is om een fatsoenlijke pass af te geven.
Die was samen met Davids heer en meester op het middenveld, maar ja je moet het weil willen zien, blijkbaar ben jij dan de lulhannes.......
jbnmgn schreef: De harde werkers van vanmiddag: Olsen, Nalbantoglu en Said. Het jammere van die laatste is dat hij nog geen goede afwerking heeft.
Klopt
jbnmgn schreef: De rest was zwaar klootte.
Klopt niet, eentje was er zwaar klootte en dat was lens
jbnmgn schreef:WII verliezen we ook, dus nacompetitie is zeker.
Klopt ook al niet, er zijn nog 17 wedstrijden te gaan
jbnmgn schreef: En dat dankzij de instelling van een groot aantal spelers en van het belachelijke, onbegrijpelijke wisselbeleid van Been. Waarom zet hij pas een paar minuten voor het eind, als VVV al weer gelijk gemaakt heeft v Beukering erin? Waarom niet op het moment dat VVV de 2-1 maakt? Waarom zet hij Worm er weer in, terwijl die ook het hele seizoen nog geen overtuigende indruk heeft achtergelaten? Hebben we dan helemaal niks anders op de bank zitten dan die wissels??? En als je weet hoe VVV speelt, namelijk dat zij niets te verliezen hebben, en dat zij dus alleen maar punten kunnen winnen, omdat er helemaal niets van ze verwacht wordt, en omdat er geen druk op ligt, dan pas je je wisselbeleid daarop aan. En met die wetenschap zet je een pubertje als Bakker niet in het veld, laat je Kivuvu niet staan en donder je als de sodemieter v Beukering er in.
Maar goed, hij zal wel weer in zijn commentaar zeggen dat het 11-tal wel goed stond, en ook kansen creeerde, maar ze niet afmaakte, en dat wij de betere ploeg waren, en blablabla, maar daar schieten wij geen ene zak mee op.
Doodziek wordt je van zo'n K*T wedstrijd. Het hele team moet gigantisch op zijn flikker krijgen met zo'n wanvertoning. En als het nu de 1e keer was dit seizoen dan was dat nog tot daar toe maar dit gebeurt nu wedstrijd op wedstrijd zo, dus er moet iets gaan veranderen. Maar wat?????????
en zo kan ik nog wel ff doorgaan, hopenlijk schrijf je dit soort onzin omdat je teleurgesteld bent, wat ik ook ben maar gelukkig heb ik nog wel enige realiteitszin !

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Mariodona »

Wat een drama!!

En dan zijn er hier nog mensen die Been niks kwalijk nemen!!
Wat een wissels zeg....Normaal ben ik fan van Lens maar vandaag een dram die had al veel eerder eruit gemoeten. Worm erin laten komen terwijl die al maanden geen bal raakt. Vna Brakel deed ook alels fout wat hij fout kon doen.

En dan waarom in Beukie zo laat brengen??? We hebben een balvaste speler nodig die kan scoren en zo'n speler is Beukie en die mag er dan 5!! min. voor tijd pas inkomen!!

Saidi was de beste speler om het veld die dolt iedereen alleen een groot minpuntje..Hij legt 3 min. voor tijd een bal niet af op de vrije Beukie. Saidi is te egoistisch en heeft een te zacht schot. Jammer want verder is hij een super speler.

Janssen beetje onzichtbaar op de 2e intikker na.
Lens een drama . Ik ben fan van zijn techniek ,zijn dreiging en pasjes maar hij moet leren goed mee te verdedigen!! Op deze manier raakt hij zefls mijn vertrouwen snel kwijt.

Verder moet!! er een nieuwe rechtsback komen. Muslu staat nu al weken te schutteren en maakt fout na fout. Inzet van hem is niks mis mee.

Vadocs miste je enorm.

Er is geen ervaring op het middenveld en voorin dat breekt je op. Na een tegenslag raken ze massaal in paniek.
Moet er niet aan denken als Olsson vertrekt!!

Been is hoofdverantoowrdelijk voor deze ellende. Hij dacht het met vooral "talenten"te redden Bestuur faalt ook opzichtig . Het liefst zie ik Been en het hele bestuur vertrekken!!

Publiek steunde de club prima maar terecht dat er na afloop gefloten werd voor deze wanprestatie!! Dta fluiten tijdens de wissel van Lens en tijdens de inval beurt van Worm had van mij niet gehoeven.
Can we win? Yes we can!

degrut
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:50
Locatie: Beek
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door degrut »

Het ging fout toen Olsson zijn bekende waas voor de ogen kreeg. Tot die overtreding (waar hij m.i. ook rood voor had kunnen krijgen) hing de 3-0 meer in de lucht dan de 2-1. Dit was het breekpunt in de wedstrijd. Vervolgens valt van Brakel matig in, verliest Lens (dramatisch) op een cruciale plek de bal, is elke tweede bal voor VVV en heeft het gejaag van Davids geen rendement meer. Maar dan nog 2-0 voor......pff wat een teleurstelling.....

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door mschr »

Eniesee schreef:en zo kan ik nog wel ff doorgaan, hopenlijk schrijf je dit soort onzin omdat je teleurgesteld bent, wat ik ook ben maar gelukkig heb ik nog wel enige realiteitszin !
U is een kenner! IN de winterstop de vervanger voor Snoyl halen en alles zal goed komen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door mschr »

degrut schreef:Het ging fout toen Olsson zijn bekende waas voor de ogen kreeg.
Ook mee eens. Olsson begon met ongedisciplineerd spel en dat sloeg over op de rest van het elftal.

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door TheRealTricolores »

Teringhoerenzooi !! :angryfire:

Die Lens moet opzouten naar AZ zie hem al paar wedstrijden met z'n hoofd ong 50% bij de wedstrijd en waar de rest is mag joost weten. Die jongen is gewoon niet geconcentreerd.

Davids kost ons al BAKKEN met punten.

Die 2 eruit en het komt helemaal goed !!
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door DR »

Tja, dan kun je het hele team wel doorlopen. Beide VVV doelpunten kwamen van voorzetten van (hun) linkerzijde, waar iemand totaal vrij stond. Waar waren Muslu en Kivuvu? De laatste speelde trouwens veel te lief, ipv de uitschuifbare benen waarmee hij vroeger iedere bal veroverde, leek hij nu wel continu in te houden.

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door TheRealTricolores »

DR schreef:Tja, dan kun je het hele team wel doorlopen. Beide VVV doelpunten kwamen van voorzetten van (hun) linkerzijde, waar iemand totaal vrij stond. Waar waren Muslu en Kivuvu? De laatste speelde trouwens veel te lief, ipv de uitschuifbare benen waarmee hij vroeger iedere bal veroverde, leek hij nu wel continu in te houden.
Ik vondt Muslu en Kivuvu goed spelen hoor. Muslu kon niet meer terug naar zijn positie omdat iemand ^^ ...de bal weer knullig verliest.
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4461
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Jeffry74 »

het komt niet meer goed :bigcry:

we hebben geen geld en als ons suikeroompje ons wat toesteekt kopen we toch miskopen.
ons technisch beleid wordt steeds slechter en we geraken niet meer uit deze viceuze cirkel.
volgend jaar ADO-verhaal en we glijden steeds verder af.

over 10 jaar kent men NEC nog wel, maar spelen we topklasse amateurs als de degradatieregeling wordt ingevoerd in die bierleague.

zucht... ik pleeg zelfmoord in de bloedkuul! ;)
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Hilversum FC »

TheRealTricolores schreef:Teringhoerenzooi !! :angryfire:

Die Lens moet opzouten naar AZ zie hem al paar wedstrijden met z'n hoofd ong 50% bij de wedstrijd en waar de rest is mag joost weten. Die jongen is gewoon niet geconcentreerd.

Davids kost ons al BAKKEN met punten.

Die 2 eruit en het komt helemaal goed !!
Het leuke is dat NEC bij AZ heeft geinformeerd om Lens over te nemen wegens zijn goede resultaten?????????
Daarnaast vindt NEC Davids een van zijn grootste beloftes!! Ongeloofelijk!!

Lens komt geen lantaarnpaal voorbij en is nooit gevaarlijk, en Davids mist of 100% kansen of creeert 100% kansen voor de tegenpartij. NEC noemt dit dan de groeibriljantjes???
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door chica »

:cry: getverdegetverdegetver... Had de drie punten al in mn pocket geput...
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: NEC-VVV

Bericht door Fortaleza »

Ik vind het toch tever gaan nu individuele spelers de schuld te geven van de moeilijke fase waarin NEC nu zit. Het is duidelijk dat het elftal niet in balans is. Het elftal mist gewoon ervaring, spelers die nu het voortouw nemen en de jonge spelers weten te sturen. Met een jong elftal als er nu staat, weet je gewoon dat je in de problemen komt. De verantwoordelijke voor de slechte resultaten van dit moment zijn het NEC-bestuur en manegement. Wanneer worden zij eens op hun verantwoordelijkheid aangesproken?

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten