NEC-VVV

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door CHEF »

Fortaleza schreef:Ik vind het toch tever gaan nu individuele spelers de schuld te geven van de moeilijke fase waarin NEC nu zit. Het is duidelijk dat het elftal niet in balans is. Het elftal mist gewoon ervaring, spelers die nu het voortouw nemen en de jonge spelers weten te sturen. Met een jong elftal als er nu staat, weet je gewoon dat je in de problemen komt. De verantwoordelijke voor de slechte resultaten van dit moment zijn het NEC-bestuur en manegement. Wanneer worden zij eens op hun verantwoordelijkheid aangesproken?
Hij is nu geblesseerd,maar Been denkt Pothuizen niet nodig te hebben. :angryfire:

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door TheRealTricolores »

Hilversum FC schreef:
TheRealTricolores schreef:Teringhoerenzooi !! :angryfire:

Die Lens moet opzouten naar AZ zie hem al paar wedstrijden met z'n hoofd ong 50% bij de wedstrijd en waar de rest is mag joost weten. Die jongen is gewoon niet geconcentreerd.

Davids kost ons al BAKKEN met punten.

Die 2 eruit en het komt helemaal goed !!
Het leuke is dat NEC bij AZ heeft geinformeerd om Lens over te nemen wegens zijn goede resultaten?????????
Daarnaast vindt NEC Davids een van zijn grootste beloftes!! Ongeloofelijk!!

Lens komt geen lantaarnpaal voorbij en is nooit gevaarlijk, en Davids mist of 100% kansen of creeert 100% kansen voor de tegenpartij. NEC noemt dit dan de groeibriljantjes???
:withstupid:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Arjan van Hout »

Hilversum FC schreef:
TheRealTricolores schreef:Teringhoerenzooi !! :angryfire:

Die Lens moet opzouten naar AZ zie hem al paar wedstrijden met z'n hoofd ong 50% bij de wedstrijd en waar de rest is mag joost weten. Die jongen is gewoon niet geconcentreerd.

Davids kost ons al BAKKEN met punten.

Die 2 eruit en het komt helemaal goed !!
Het leuke is dat NEC bij AZ heeft geinformeerd om Lens over te nemen wegens zijn goede resultaten?????????
Daarnaast vindt NEC Davids een van zijn grootste beloftes!! Ongeloofelijk!!

Lens komt geen lantaarnpaal voorbij en is nooit gevaarlijk, en Davids mist of 100% kansen of creeert 100% kansen voor de tegenpartij. NEC noemt dit dan de groeibriljantjes???
davids was de beste man van het veld vandaag en afgelopen wedstrijd tegen f'noord de eerste helft ook. Dat hij door onervarenheid soms een blunder (tegen f'noord) en een foutje(kans van vandaag, die hij achter hem kreeg en te haastig inschoot) is heel erg jammer maar dat gaat er wel uit. Als je niet ziet dat hij een topper in spe zegt dat meer over jou dan over davids.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door vak Oost »

chica schreef::cry: getverdegetverdegetver... Had de drie punten al in mn pocket geput...
me too maarja dit is sport, je kan eens winnen en nog vaker verliezen, bittere waarheid
maar toch, ik blijf trots op ons cluppie ook al vallen de resultaten dan een beetje tegen!
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4461
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Jeffry74 »

ik denk dat het een gelijkspelletje wordt :bigcry:

denk 2x Janssen en omdat we allemaal zwakzinnigen hebben, zal het uiteindelijk wel 2-2 worden dan.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door NiMwEgUh »

Hoeveel basiswedstryden heeft saidi gespeeld?Ik durf het ff niet te zeggen volgens mij 2 ofniet.Hij is al meer mensen gepasseerd dan lens in 17 wedstryden.Gooi aub die kerel eruit.Hij zet totaal niet aan hij jaagt bijna nooit door op de keeper.Ik loop me dan zou kapot te ergeren de hele wedstryd.Ik hoop dat ze maar snel een goeie buitenspeler erbij halen.ik moest dit maar ff kwijt

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Jomano »

mschr schreef: Die prutser eerste klas had wel een assist, hoor.
:schater: :schater: :schater:
En U is een kenner???......

peter
Berichten: 117
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:34

Re: NEC-VVV

Bericht door peter »

olsen verkopen, en met dit jong NEC een paar jaar in de eerste divisie spelen, en ze ERVARING op laten doen
eigenlijk mag je van de meeste jonge spelers niet meer verwachten.
Paes,Swart en Aalbers eruit, ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK
Niet gaan investeren want dat is geld weggooien.
Davids van Brakel en Lens een luier geven voor de wedstrijd tegen Vitesse thuis.
Dan spelen ze tegen vd Schaaf, yakubu, Sansoni en nog een paar kerels, die wij niet hebben
Tot over een jaartje of 3, ik ga op zondag voortaan wel naar Juliana 31

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Arjan van Hout »

peter schreef:olsen verkopen, en met dit jong NEC een paar jaar in de eerste divisie spelen, en ze ERVARING op laten doen
eigenlijk mag je van de meeste jonge spelers niet meer verwachten.
Paes,Swart en Aalbers eruit, ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK
Niet gaan investeren want dat is geld weggooien.
Davids van Brakel en Lens een luier geven voor de wedstrijd tegen Vitesse thuis.
Dan spelen ze tegen vd Schaaf, yakubu, Sansoni en nog een paar kerels, die wij niet hebben
Tot over een jaartje of 3, ik ga op zondag voortaan wel naar Juliana 31
lijkt mij een goede zaak :bye:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Don Corleone »

peter schreef:olsen verkopen, en met dit jong NEC een paar jaar in de eerste divisie spelen, en ze ERVARING op laten doen
eigenlijk mag je van de meeste jonge spelers niet meer verwachten.
Paes,Swart en Aalbers eruit, ZIJ ZIJN VERANTWOORDELIJK
Niet gaan investeren want dat is geld weggooien.
Davids van Brakel en Lens een luier geven voor de wedstrijd tegen Vitesse thuis.
Dan spelen ze tegen vd Schaaf, yakubu, Sansoni en nog een paar kerels, die wij niet hebben
Tot over een jaartje of 3, ik ga op zondag voortaan wel naar Juliana 31
:bye:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Jeroen »

peter schreef: Tot over een jaartje of 3, ik ga op zondag voortaan wel naar Juliana 31
:bye:

peter
Berichten: 117
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:34

Re: NEC-VVV

Bericht door peter »

:bye: :bye:

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door K03N »

peter schreef::bye: :bye:
Jammer, we zullen dit soort trouwe supporters missen!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door CHEF »

K03N schreef:
peter schreef::bye: :bye:
Jammer, we zullen dit soort trouwe supporters missen!
meen je dat?

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door CHEF »

Gandalf schreef:
CHEF schreef:
Gandalf schreef:
CHEF schreef:
Gandalf schreef:
Bernd schreef:Van Beukering nog steeds geblesseerd? Vergeet het dan maar weer, want we zijn in hoge mate afhankelijk van deze speler. Het zit Been inderdaad ook niet mee.
Die zit volgens mij liever bij Vitesse op de tribune en dat hadden we kunnen weten.Hij wordt plotseling wel erg blessure gevoelig vind je niet?
Ongelovelijk,eikel eerste klas dat jebent. Ik heb hem gister nog ff gesproken,en ik verzeker je dat hij flink pissed was dat hij op de bank zit vandaag.
Ik heb geen fluit aan zijn pissed zijn,er komen mensen voor die voor 1/50ste van zijn loon nog met een infectie aan hun voet hun werk doen.En zeker in dit soort situatie's,Feit blijft,dat hij al van af de competitie start aan de kant zit en we ook aan deze spits weinig hebben.

Feit is dat jij de grootste lul van het forum bent.Van Beukering wil spelen,alleen Been stelt hem niet op,en als jij dan met belachelijke insinuaties komt dan ben jij een eikel. en een vijftigste deel van het loon: :jestera: :jestera:
Kneusje.... Je 11tal staat onderaan,onder VVV en de Graafschap... Je spelers voetballen technies zwak..... En je club kan financieel zijn eigen broek nog niet ophouden.. Je duurste/beste spitsen zitten voordurend aan de kant.... Je trainer zegt dat je spelers technies niet te verbeteren zijn... Dat zijn je feiten...
De grootste lul van het forum komt nu weer met iets anders aan dan waar hij zelf de discussie mee begon,op de insuniaties omtrent van Beukering komt ie niet meer terug,hij onderstreept het zelfs.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door K03N »

CHEF schreef:
K03N schreef:
peter schreef::bye: :bye:
Jammer, we zullen dit soort trouwe supporters missen!
meen je dat?
nee

Gebruikersavatar
Robinho
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 13:58
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Robinho »

Ik denk dat er bij Nec op dit moment een aantal spelers rondloopt dat eigenlijk niet thuis hoort in de selectie van de club. Toch werken deze spelers er wel voor en als het eenmaal een beetje loopt toont NEC dat het toch nog wel kan voetballen. Saidi is zeker goed aan het worden Talent van nec op de bank krijgt weer geen speeltijd :sjaal:

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: NEC-VVV

Bericht door Gandalf »

En stond hij er weer 2 x 45 min vol in of lag hij weer aan de ketting Chef? ;)
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door CHEF »

Gandalf schreef:En stond hij er weer 2 x 45 min vol in of lag hij weer aan de ketting Chef? ;)
Dat hij niet speelt is iets anders dan dat hij liever in arnhem op de tribune zit,jij insinueert iets wat totaal niet klopt,wanneer dringt dat een keer tot die 2 hercencellen door.
Laatst gewijzigd door CHEF op wo 26 dec 2007, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Gradje »

davids was de beste man van het veld vandaag en afgelopen wedstrijd tegen f'noord de eerste helft ook. Dat hij door onervarenheid soms een blunder (tegen f'noord) en een foutje(kans van vandaag, die hij achter hem kreeg en te haastig inschoot) is heel erg jammer maar dat gaat er wel uit. Als je niet ziet dat hij een topper in spe zegt dat meer over jou dan over davids.[/quote]

Heel leuk allemaal en dat hij een goeie KAN worden is ook wel waar, maar hij is het nog zeker niet. Vooralsnog kost hij gewoon punten (dramatisch balverlies en geen enkel scorend vermogen) en dat kan ons aan het einde rit behoorlijk opbreken. Maar ja, de spoeling is dus op het middenveld, waar niet overigens, en dus maar laten staan en hopen op betere tijden.

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door Gradje »

En m.b.t. de wedstrijd: hoe is het is Godsnaam mogelijk?????????????????????????????????????????????????????

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door CHEF »

Gradje schreef:davids was de beste man van het veld vandaag en afgelopen wedstrijd tegen f'noord de eerste helft ook. Dat hij door onervarenheid soms een blunder (tegen f'noord) en een foutje(kans van vandaag, die hij achter hem kreeg en te haastig inschoot) is heel erg jammer maar dat gaat er wel uit. Als je niet ziet dat hij een topper in spe zegt dat meer over jou dan over davids.
Heel leuk allemaal en dat hij een goeie KAN worden is ook wel waar, maar hij is het nog zeker niet. Vooralsnog kost hij gewoon punten (dramatisch balverlies en geen enkel scorend vermogen) en dat kan ons aan het einde rit behoorlijk opbreken. Maar ja, de spoeling is dus dun op het middenveld, waar niet overigens, en dus maar laten staan en hopen op betere tijden.[/quote]

Voorin op het ogenblik niet,zelfs van Beukering zit op de bank,al is er iemand die denkt dat hij lliever elders op de tribune zit.

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: NEC-VVV

Bericht door Gandalf »

CHEF schreef:
Gandalf schreef:En stond hij er weer 2 x 45 min vol in of lag hij weer aan de ketting Chef? ;)
Dat hij niet speelt is iets anders dan dat hij liever in arnhem op de tribune zit,jij insinueert iets wat totaal niet klopt,wanneer dringt dat een keer tot die 2 hercencellen door.
Als ik het bij een reguliere baas zou flikken om me 3 x ziek te melden in nog geen 6 maanden,dan sta ik op straat. En in Afrika zitten ze 18 uur per dag aan de straat om wat kapotte horloge's te maken voor 3 tot 5$ per dag.Hier zitten mensen met enkele tonnen per jaar gewoon op de bank,door meneer Been dus? :yes:
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door CHEF »

Gandalf schreef:
CHEF schreef:
Gandalf schreef:En stond hij er weer 2 x 45 min vol in of lag hij weer aan de ketting Chef? ;)
Dat hij niet speelt is iets anders dan dat hij liever in arnhem op de tribune zit,jij insinueert iets wat totaal niet klopt,wanneer dringt dat een keer tot die 2 hercencellen door.
Als ik het bij een reguliere baas zou flikken om me 3 x ziek te melden in nog geen 6 maanden,dan sta ik op straat. En in Afrika zitten ze 18 uur per dag aan de straat om wat kapotte horloge's te maken voor 3 tot 5$ per dag.Hier zitten mensen met enkele tonnen per jaar gewoon op de bank,door meneer Been dus? :yes:
Dat Been hem op de bank zet ben ik het ook niet mee eens,maar ik insinueer niet dat hij liever elders op de tribune zit,maar daar hoor ik je niet meer over.Overigens zou een normale werkgever types zoals jij niet eens aannemen.Laat me raden;of je zit in de steun,of je werkt voor de overheid.

groesbeek
Berichten: 272
Lid geworden op: za 18 aug 2007, 15:31
Locatie: groesbeek
Contacteer:

Re: NEC-VVV

Bericht door groesbeek »

peter schreef:olsen verkopen, en met dit jong NEC een paar jaar in de eerste divisie spelen, Tot over een jaartje of 3, ik ga op zondag voortaan wel naar Juliana 31
Daar krijg je de tijd voor . NEC speelt op vrijdagavond

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten