Actie

Tijd voor Actie ?

Ja
51
74%
Nee
18
26%
 
Totaal aantal stemmen: 69

Topdude

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Topdude »

:withstupid:

Zeker. Hij is een overblijfsel van V Delft en dient ook zijn consequenties te verbinden aan de huidige gang van zaken.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door recreantb »

ik hoor vuurwerk...
NEC: mijn club

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door BIESKE »

recreantb schreef:ik hoor vuurwerk...
Ik ook, maar ik woon in Druten. :mrgreen:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door tweety »

BIESKE schreef:
recreantb schreef:ik hoor vuurwerk...
Ik ook, maar ik woon in Druten. :mrgreen:
:jestera:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
dirkie67
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:06
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door dirkie67 »

We zijn een uur verder en verder blijft het stil.....
Geen actie, of is juist iedereen bij de Goffert??!!
"There Can Be Only One"

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door tweety »

dirkie67 schreef:We zijn een uur verder en verder blijft het stil.....
Geen actie, of is juist iedereen bij de Goffert??!!
wat dacht je nou te horen dan ?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Ravanelli »

Zoals ik al vanaf zijn aantreden heb geroepen is 1 van de grote veroorzakers van deze ellende nog steeds in dienst van NEC.
Jacco Swart is de rode draad van al deze ellende en als hij niet snel opzout moeten wij hem een beetje helpen.
Hoe ? Maakt me geen reet uit, alle middelen behoudens geweld zijn op dit moment geoorloofd.

Misschien 90 minuten spreekkoren als hij op 11 januari nog niet weg is.
In zijn kielzog Leen "snoepreisje" Looyen en Carlos Aalbers welke beide geen enkel vertrouwen hebben van de mensen die NEC weer (financieel) in het zadel kunnen helpen.
Ik ben gvd al 40 jaar supporter van deze mooie club en de nietsnutten helpen de zaak naar de klote.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Gebruikersavatar
dirkie67
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:06
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door dirkie67 »

tweety schreef:
dirkie67 schreef:We zijn een uur verder en verder blijft het stil.....
Geen actie, of is juist iedereen bij de Goffert??!!
wat dacht je nou te horen dan ?
Ja niks hoor, alleen valt het me wel op dat het wel stil is en blijft...
Ik ben er niet 1 van acties, maar de reacties hier op het forum vind ik toch wat redelijk rustig allemaal.
Het is voor mijn gevoel al over twaalven nu, en iedereen lijkt het als zoete koek te slikken.
Zo van: ach dan degraderen we maar.. kan ons het boeien!
En dat had ik niet verwacht.....
"There Can Be Only One"

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Zittuh! »

dirkie67 schreef:
tweety schreef:
dirkie67 schreef:We zijn een uur verder en verder blijft het stil.....
Geen actie, of is juist iedereen bij de Goffert??!!
wat dacht je nou te horen dan ?
Ja niks hoor, alleen valt het me wel op dat het wel stil is en blijft...
Ik ben er niet 1 van acties, maar de reacties hier op het forum vind ik toch wat redelijk rustig allemaal.
Het is voor mijn gevoel al over twaalven nu, en iedereen lijkt het als zoete koek te slikken.
Zo van: ach dan degraderen we maar.. kan ons het boeien!
En dat had ik niet verwacht.....
Berusting, er is te veel mis.
Siboem..Siboem..!!

dolfy
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 20:58
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door dolfy »

Tijd voor actie, dat was het vanmiddag in Tilburg, maar daar waren maar ongeveer 100 supporters, nu snap ik best dat mensen niet met de combi willen, maar voor een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar, vind ik 100 supporters wel erg weinig.

Dan verlies je zo'n schijt wedstrijd, dan is het helemaal tijd voor actie, maar dan staan er maximaal 150 man bij nec te wachten, we hebben ongeveer 10.000 supporters, en dan 150 man die er staan, sorry, maar waar is die actie nou.

Dan nog vind ik het slecht dat er niemand van het bestuur of van de technische staf/selectie er is geweest.

Het blijkt dat de selectie wel naar de goffert wilde, maar dat dat niet mocht van de politie.
Daarna kwam er weer de melding dat de selectie toch niet wilde gaan.

Ondertussen bleek dat de auto's gewoon ergens anders neergezet waren en dat de selectie ondertussen al thuis zat.

Toen is mario been gebeld, die zou eerst niet komen, toen zou die komen als het echt nodig was, toen werd die nog keertje gebeld dat het echt nodig was. Toen ineens was mario ziek of iets dergelijks, nou, sorry, dat was echt een bullshit verhaal.
Daarna zei een wout dat mario zelf gewoon niet wilde komen.

Maar het ergste van allemaal was een uitspraak van een wout, er heerste een grafstemming in de bus.
Nou sorry, maar als er ook maar iemand vrolijk was geweest, had die lopend naar huis gemogen, stelletje lafaards.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Jeroen »

Ik neem aan dat de investeerders nu opstaan. Al het geld van de Barreto en mogelijke transfers kan wel teruggaan naar ze, maar als we degraderen zien ze er helemaal niks van terug.

Gebruikersavatar
dirkie67
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:06
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door dirkie67 »

"er heerste een grafstemming in de bus"

Hadden ze zich van te voren moeten bedenken en niet zo slap die wedstrijd meoten beginnen, dan had iedereen ietsje vrolijker geweest, ook wij supporters.... :bigcry:
"There Can Be Only One"

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Del Piero »

Jeroen schreef:Ik neem aan dat de investeerders nu opstaan. Al het geld van de Barreto en mogelijke transfers kan wel teruggaan naar ze, maar als we degraderen zien ze er helemaal niks van terug.
Het probleem zal zijn dat weinig goede spelers op dit moment zin hebben om naar NEC te gaan.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Arjan van Hout »

Del Piero schreef:
Jeroen schreef:Ik neem aan dat de investeerders nu opstaan. Al het geld van de Barreto en mogelijke transfers kan wel teruggaan naar ze, maar als we degraderen zien ze er helemaal niks van terug.
Het probleem zal zijn dat weinig goede spelers op dit moment zin hebben om naar NEC te gaan.
ach als spelers genoeg verdienen en met een clausule...........

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Del Piero »

Eniesee schreef:
Del Piero schreef:
Jeroen schreef:Ik neem aan dat de investeerders nu opstaan. Al het geld van de Barreto en mogelijke transfers kan wel teruggaan naar ze, maar als we degraderen zien ze er helemaal niks van terug.
Het probleem zal zijn dat weinig goede spelers op dit moment zin hebben om naar NEC te gaan.
ach als spelers genoeg verdienen en met een clausule...........
Ik bedoel niet zo, maar ook waarschijnlijk vanwege concurrentie andere Eredivisieclubs. Bijvoorbeeld met Zomer. Ook Heerenveen zou interesse hebben en ook nog een paar andere clubs. Die kiest dan echt niet voor NEC.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Jeroen »

Del Piero schreef:
Eniesee schreef:
Del Piero schreef:
Jeroen schreef:Ik neem aan dat de investeerders nu opstaan. Al het geld van de Barreto en mogelijke transfers kan wel teruggaan naar ze, maar als we degraderen zien ze er helemaal niks van terug.
Het probleem zal zijn dat weinig goede spelers op dit moment zin hebben om naar NEC te gaan.
ach als spelers genoeg verdienen en met een clausule...........
Ik bedoel niet zo, maar ook waarschijnlijk vanwege concurrentie andere Eredivisieclubs. Bijvoorbeeld met Zomer. Ook Heerenveen zou interesse hebben en ook nog een paar andere clubs. Die kiest dan echt niet voor NEC.
Heerenveen was in de zomer erg concreet, was bijna rond. Als NEC de enige partij is en er wordt goed betaald, komt hij vast wel.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Arjan van Hout »

Jeroen schreef:
Del Piero schreef:
Eniesee schreef:
Del Piero schreef:
Jeroen schreef:Ik neem aan dat de investeerders nu opstaan. Al het geld van de Barreto en mogelijke transfers kan wel teruggaan naar ze, maar als we degraderen zien ze er helemaal niks van terug.
Het probleem zal zijn dat weinig goede spelers op dit moment zin hebben om naar NEC te gaan.
ach als spelers genoeg verdienen en met een clausule...........
Ik bedoel niet zo, maar ook waarschijnlijk vanwege concurrentie andere Eredivisieclubs. Bijvoorbeeld met Zomer. Ook Heerenveen zou interesse hebben en ook nog een paar andere clubs. Die kiest dan echt niet voor NEC.
Heerenveen was in de zomer erg concreet, was bijna rond. Als NEC de enige partij is en er wordt goed betaald, komt hij vast wel.
al is nec niet de enigste partij, als je het meeste betaalt komen ze !

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door NiMwEgUh »

Maar niemand heeft dus vanavond iemand gesproken van nec toen ze stonden te wachten.Hebben ze ook nog mazzel gehad dat geen eigen vervoer wedstryd was .

dolfy
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 20:58
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door dolfy »

alleen jan en coen waren er van nec, vooral coen kreeg de volle laag.

Coen zei ook dat hij mario zou bellen en als het echt moet dat mario dan zou komen, toen ineens was mario ziek.
en ze spraken elkaar allemaal tegen.

maar ja, als ze eventueel zouden verliezen van twente dan breekt de pleuris uit, dat weet ondertussen iedereen daar wel.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door NiMwEgUh »

Ok dan morgen zeker geen uitloop training ofwel.Nou ik zie het somber in tegen twente of moeten paar leuke aankopen worden gedaan.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Mariodona »

Mijn beste vroend was vanavond ook bij het stadion maar er is gewoon niemand geweest van n.e.c. om uitleg te geven op een paar onbelangrijke figuren en stewards na. Zouden wel een paar van de oude garde geweest zijn die nogal "kwaad" waren.

Zwak dat er niemand van n.e.c. is die het lef heeft om de confrontatie aan te gaan met de supporters. Neen as ziek jaja..zo ken ik er nog wel een paar.Sommige gasten hebben 2 uur voor niks gewacht wat een schande zeg.

n.e.c. bleek bang te zijn geweest voor "agressie". 10 TEGEN 1 dat dit kruidvat snel ontploft. Dat krijg je als opgekropte woede niet geuit kan worden.


Vooral SWART oprotten a.u.b.!!

Tegen Twente vind ik dat Swart het maar eens moet ontgelden. Ik hoop op veel spreekkoren tegen hem gericht .
Ik vind Aalbers en Been ook verantwoordelijk en ondermaats presteren maar het echte kwaad is Swart!!

p.s. Looyens erfenis is ook niet mis!!
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door druten »

Mariodona schreef:Mijn beste vroend was vanavond ook bij het stadion maar er is gewoon niemand geweest van n.e.c. om uitleg te geven op een paar onbelangrijke figuren en stewards na. Zouden wel een paar van de oude garde geweest zijn die nogal "kwaad" waren.

Zwak dat er niemand van n.e.c. is die het lef heeft om de confrontatie aan te gaan met de supporters. Neen as ziek jaja..zo ken ik er nog wel een paar.Sommige gasten hebben 2 uur voor niks gewacht wat een schande zeg.

n.e.c. bleek bang te zijn geweest voor "agressie". 10 TEGEN 1 dat dit kruidvat snel ontploft. Dat krijg je als opgekropte woede niet geuit kan worden.


Vooral SWART oprotten a.u.b.!!

Tegen Twente vind ik dat Swart het maar eens moet ontgelden. Ik hoop op veel spreekkoren tegen hem gericht .
Ik vind Aalbers en Been ook verantwoordelijk en ondermaats presteren maar het echte kwaad is Swart!!

p.s. Looyens erfenis is ook niet mis!!
Swart is idd niet de man die staat voor de supporters, maar voor de rest kan ik hem NIET beoordelen, daar weet ik te weinig van af!
Weet jij meer??

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Michael »

dolfy schreef:alleen jan en coen waren er van nec, vooral coen kreeg de volle laag.

Coen zei ook dat hij mario zou bellen en als het echt moet dat mario dan zou komen, toen ineens was mario ziek.
en ze spraken elkaar allemaal tegen.

maar ja, als ze eventueel zouden verliezen van twente dan breekt de pleuris uit, dat weet ondertussen iedereen daar wel.
En terecht. Wat een schijtvent is dat. Overigens respect voor de beide heren dat ze er wel waren! In zulke tijden horen er eigenlijk andere mensen te staan, te weten Aalbers, Been en Wisgerhof als aanvoerder. Maar blijkbaar is dat weer te veel gevraagd :td:

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door William »

Zal tegen Twente nog wel mee vallen, denk aan een FC Zwolle thuis...
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

jbnmgn

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door jbnmgn »

NECAnGeL schreef:Ik weet niet hoe het met jullie is maar dit kan zo niet langer.
Er moet nu actie komen vanuit de supporters. VVV was totaal kansloos maar gaan toch weer met 1 punt weg :(

Weg met:

Directie:
Algemeen directeur: Jacco Swart
Technisch directeur: Carlos Aalbers

Raad van Commissarissen N.E.C. BV:
Voorzitter Raad van Commissarisen: Vincent Paes
Lid Raad van Commissarisen: Eric Oomen
Lid Raad van Commissarisen: Marc Loosen
Lid Raad van Commissarisen: Jan Gerrits
Lid Raad van Commissarisen: Han Weijers
Lid Raad van Commissarisen: Johan van Kastel


Dit kan gewoon niet meer.
Ik vind dat Been hier niks aan kan doen. maar wel de mensen die de spelers hebben gehaald en zich alleen maar druk maken over zaken om NEC heen en hun eigen portemonee.
Als ik jou was zou ik iedereen wegsturen, dan hebben we tenminste helemaal geen club meer.
Waarom de leden van de raad van commissarisen? Wat hebben die verkeerd gedaan?
Paes: ok, blij dat hij zelf al die keuze heeft gemaakt.
Carlos Aalbers: die heeft zich volgens mij nog niet eens kunnen waarmaken.
En Been: die valt volgens mij NIETS, maar dan ook NIETS te verwijten. (behalve dat wat onbegrijpelijke wissels)

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten