Actie

Tijd voor Actie ?

Ja
51
74%
Nee
18
26%
 
Totaal aantal stemmen: 69

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door burp »

achtelijk dat ze gisteren 150 man voor jan lul bij het stadion hebben laten staan en te beroerd waren om na zo'n kutpot uitleg te willen geven. :pukeface:

Gebruikersavatar
BL
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door BL »

burp schreef:achtelijk dat ze gisteren 150 man voor jan lul bij het stadion hebben laten staan en te beroerd waren om na zo'n kutpot uitleg te willen geven. :pukeface:
Gewoon met z'n allen naar de training gaan, beetje vuurwerk etc. Ik neem mijn chihuahua wel mee!!!!

jbnmgn

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door jbnmgn »

Naar de training gaan heeft geen zin, daar bereik je niets mee, dat is wel vaker gebleken.
Misschien weer een keertje 10 minuten na aftrap de tribunes opgaan?
Of helemaal niet komen opdagen, en dan alleen spandoeken neerhangen met de tekst: ALEEN VOOR VOETBAL KOMEN WIJ NOG TERUG!
Ik zou het anders ook niet weten, maar ik weet wel 1 ding: ik heb er bar weinig zin in om naar de komende 3 thuiswedstrijden NEC-Twente, NEC-Zwolle en NEC-AJAX, te gaan, omdat ik alleen maar bang ben om weer 3 keer zwaar teleur gesteld te worden. (maar ik ga natuurlijk wel), maar met tegenzin.

L-Eastend
Berichten: 878
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 16:46
Locatie: Lauwe
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door L-Eastend »

burp schreef:achtelijk dat ze gisteren 150 man voor jan lul bij het stadion hebben laten staan en te beroerd waren om na zo'n kutpot uitleg te willen geven. :pukeface:
inderdaad en de ene leugen na de andere. GVD een uur voor jan lul in de auto gezeten daarvoor.
Welcome to the East End

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door druten »

Wat voor een uitleg wil je dan?? Het lukt niet de laatste maanden, en hoe je het ook ziet, je zit duidelijk in de hoek waar de klappen vallen, want ondanks goed voetbal tot gisteren, geen punten!

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Phoenix »

druten schreef:Wat voor een uitleg wil je dan?? Het lukt niet de laatste maanden, en hoe je het ook ziet, je zit duidelijk in de hoek waar de klappen vallen, want ondanks goed voetbal tot gisteren, geen punten!
:withstupid:
Wat verwachten de mensen die daar heen gaan? Dat het uitgelegd werd wat er de afgelopen wedstrijden fout ging? Dat er gezegd wordt dat persoon A niet deugt om dit, persoon B is een zak, persoon C heeft dit verpest??

Dat zullen ze bij NEC toch nooit zeggen.
Ik snap niet wat er voor antwoorden verwacht werden dan.

jbnmgn

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door jbnmgn »

druten schreef:Wat voor een uitleg wil je dan?? Het lukt niet de laatste maanden, en hoe je het ook ziet, je zit duidelijk in de hoek waar de klappen vallen, want ondanks goed voetbal tot gisteren, geen punten!
Het blijft een feit dat je zonder scorende spitsen helemaal geen punten haalt, en als de rest van de spelers er als lamzakken bijloopt dan kom je gewoon onderaan te staan. Simpel.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7129
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door jetipo »

jbnmgn schreef:
druten schreef:Wat voor een uitleg wil je dan?? Het lukt niet de laatste maanden, en hoe je het ook ziet, je zit duidelijk in de hoek waar de klappen vallen, want ondanks goed voetbal tot gisteren, geen punten!
Het blijft een feit dat je zonder scorende spitsen helemaal geen punten haalt, en als de rest van de spelers er als lamzakken bijloopt dan kom je gewoon onderaan te staan. Simpel.
Was het maar zo simpel...
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door BIESKE »

jbnmgn schreef:
druten schreef:Wat voor een uitleg wil je dan?? Het lukt niet de laatste maanden, en hoe je het ook ziet, je zit duidelijk in de hoek waar de klappen vallen, want ondanks goed voetbal tot gisteren, geen punten!
Het blijft een feit dat je zonder scorende spitsen helemaal geen punten haalt, en als de rest van de spelers er als lamzakken bijloopt dan kom je gewoon onderaan te staan. Simpel.
Ik begrijp niet goed waar jij het vandaan haalt, dat de spelers geen inzet hebben. Ik kan er 1 opnoemen waarbij het LIJKT alsof ie er geen reet aan doet......voor de rest heb ik op de inzet niks aan te merken. Dat ze zonder ook maar enige vorm van zelfvertrouwen voetballen, dat is een feit.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door burp »

Phoenix schreef:
druten schreef:Wat voor een uitleg wil je dan?? Het lukt niet de laatste maanden, en hoe je het ook ziet, je zit duidelijk in de hoek waar de klappen vallen, want ondanks goed voetbal tot gisteren, geen punten!
:withstupid:
Wat verwachten de mensen die daar heen gaan? Dat het uitgelegd werd wat er de afgelopen wedstrijden fout ging? Dat er gezegd wordt dat persoon A niet deugt om dit, persoon B is een zak, persoon C heeft dit verpest??

Dat zullen ze bij NEC toch nooit zeggen.
Ik snap niet wat er voor antwoorden verwacht werden dan.
maakt geen drol uit wat ze te zeggen hebben, 't gaat er om dat ze het respect niet hebben om er überhaupt te komen. Die mensen willen ook alleen ff stoom afblazen.

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Kira »

L-Eastend schreef:
burp schreef:achtelijk dat ze gisteren 150 man voor jan lul bij het stadion hebben laten staan en te beroerd waren om na zo'n kutpot uitleg te willen geven. :pukeface:
inderdaad en de ene leugen na de andere. GVD een uur voor jan lul in de auto gezeten daarvoor.
Had ik je ook wel van te voren kunnen zeggen hoor dat je voor jan Lul in de auto zou zitten. :lol:

Gebruikersavatar
Rickeick
Berichten: 368
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:13
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Rickeick »

VRIJDAG........ ACTIE!!

Aanstaande vrijdag staat de eerste wedstrijd van 2008 op de planning. De eerste van alle 16 'finales' die ons dit seizoen nog te wachten staan. Wij meenden dat ook de wedstrijden tegen Sparta, Excelsior, maar vooral ook Willem II al finales waren.... daar was bij de spelers helaas maar weinig van te merken! Wat een drama....

Om de spelers aanstaande vrijdag maar wéér eens een signaal te geven dat wij het zo niet langer pikken, willen we DE EERSTE 10 MINUTEN VAN DE WEDSTRIJD DE TRIBUNES LEEGHOUDEN!! Het verzoek is dus nog niet naar boven te gaan, maar te wachten in de gracht!
Nadat de wedstrijd 10 minuten bezig is, gaan we naar boven en gaan we ons cluppie roepend, zingend en/of schreeuwend aanvuren!!

BLOED, ZWEET en TRANEN willen we... én 3 punten!!

We rekenen op jullie steun! Tot vrijdag!!

(bron: http://www.eniesee.nl)
hoppa

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Gandalf »

Het lijkt me verstandiger om dit NIET te doen.... De spelers weten echt wel dat we teleurgesteld zijn.Maar om ze de eerste 10 min tegen een club als Twente er alleen voor te laten staan,kan ze al snel de kop gaan kosten.
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Arjan van Hout »

Rickeick schreef:VRIJDAG........ ACTIE!!

Aanstaande vrijdag staat de eerste wedstrijd van 2008 op de planning. De eerste van alle 16 'finales' die ons dit seizoen nog te wachten staan. Wij meenden dat ook de wedstrijden tegen Sparta, Excelsior, maar vooral ook Willem II al finales waren.... daar was bij de spelers helaas maar weinig van te merken! Wat een drama....

Om de spelers aanstaande vrijdag maar wéér eens een signaal te geven dat wij het zo niet langer pikken, willen we DE EERSTE 10 MINUTEN VAN DE WEDSTRIJD DE TRIBUNES LEEGHOUDEN!! Het verzoek is dus nog niet naar boven te gaan, maar te wachten in de gracht!
Nadat de wedstrijd 10 minuten bezig is, gaan we naar boven en gaan we ons cluppie roepend, zingend en/of schreeuwend aanvuren!!

BLOED, ZWEET en TRANEN willen we... én 3 punten!!

We rekenen op jullie steun! Tot vrijdag!!

(bron: http://www.eniesee.nl)

Eeeeeeeeeeeh NEE dus
A) het slaat helemaal nergens op om de spelers in de steek te laten nu want ze werken er echt wel voor......\
B) Het zou wel eens heeeeel negatief uit kunnen pakken mentaal (waar het toch al niet zo denderend zit) bij de spelers, deze supporters hebben dan de degredatie mede op hun geweten !

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Gandalf »

BIESKE schreef:
jbnmgn schreef:
druten schreef:Wat voor een uitleg wil je dan?? Het lukt niet de laatste maanden, en hoe je het ook ziet, je zit duidelijk in de hoek waar de klappen vallen, want ondanks goed voetbal tot gisteren, geen punten!
Het blijft een feit dat je zonder scorende spitsen helemaal geen punten haalt, en als de rest van de spelers er als lamzakken bijloopt dan kom je gewoon onderaan te staan. Simpel.
Ik begrijp niet goed waar jij het vandaan haalt, dat de spelers geen inzet hebben. Ik kan er 1 opnoemen waarbij het LIJKT alsof ie er geen reet aan doet......voor de rest heb ik op de inzet niks aan te merken. Dat ze zonder ook maar enige vorm van zelfvertrouwen voetballen,dat is een feit.
Precies... En dat heeft met een belangrijke factor binnen het voetbal te maken waar ik het vaak over heb... Zo'n actie zal dan weinig helpen zoals hier boven,want ze kunnen er vrij weinig aan doen op dit moment.En tegen een club als Twente hebben ze alle zelfvertrouwen nodig die ze nog over hebben.Het kost ze ontzettend veel energie om er 1 in te krijgen en daarom zakken ze als een plumppudding in elkaar als ze er een tegen krijgen,of raken ze van slag als de tegenpartij de overhand begint te krijgen.Die blunders voor de goal of achter heeft weinig met geluk te maken,maar simpel een gebrek aan techniek en vertrouwen in eigen kunnen...
De Trainingen moeten beter!!!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Mariodona »

Domme actie!! Ligt niet aan de inzet maar aan een gebrek aan ervaring, breedte van de selectie en pure kwaliteit.

Ik doe niet mee. Ik steun mijn club van minuut 1 tot het fluitsignaal.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door druten »

:withstupid: En zeker niet tegen twente, die een paar klassen beter zijn en waartegen je het zeker moeilijk zult hebben!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door TT »

Rickeick schreef:VRIJDAG........ ACTIE!!

Aanstaande vrijdag staat de eerste wedstrijd van 2008 op de planning. De eerste van alle 16 'finales' die ons dit seizoen nog te wachten staan. Wij meenden dat ook de wedstrijden tegen Sparta, Excelsior, maar vooral ook Willem II al finales waren.... daar was bij de spelers helaas maar weinig van te merken! Wat een drama....

Om de spelers aanstaande vrijdag maar wéér eens een signaal te geven dat wij het zo niet langer pikken, willen we DE EERSTE 10 MINUTEN VAN DE WEDSTRIJD DE TRIBUNES LEEGHOUDEN!! Het verzoek is dus nog niet naar boven te gaan, maar te wachten in de gracht!
Nadat de wedstrijd 10 minuten bezig is, gaan we naar boven en gaan we ons cluppie roepend, zingend en/of schreeuwend aanvuren!!

BLOED, ZWEET en TRANEN willen we... én 3 punten!!

We rekenen op jullie steun! Tot vrijdag!!

(bron: http://www.eniesee.nl)

Bijzonder origineel en nuttig. Nou, ik ga dus echt niet in die gracht staan te hangen en zal gewoon mijn plekje op de tribune innemen....voer maar lekker actie zonder mij dan.....En - excuseer me voor mijn taalgebruik - ik vind dit soort acties echt een beetje kneuzenacties....

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door burp »

flikker toch op met zo'n :pukeface: initiatief.

Dat het kut gaat dat weten we nou wel en bij NEC weten ze ook wel dat de supporters er de balen van hebben na de laatste 2 wedstrijden. Verzin nou liever iets positiefs om eens extra fel achter het team te staan ofzo. Hebben we nu meer aan want met negatieve acties haal je ook geen punten.

Oftewel boycot deze actie!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Ramona »

Ik doe niet mee iig... Steun hebben ze nodig...dus ik sta weer te kleumen voor NEC!!! Van begin tot eind... :sjaal:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Stefannec »

Vind de actie ook niks maar elke actie die er gedaan wordt of die ze willen doen wordt afgekraakt hier.

Wat dachten we van de actie dat we met zun alle 2 x 45 minuten gaan staan en ook de ploeg echt aanmoedigen dus schor naar huis en niet van dat laffe gedoe als ze het veld opkomen 3 minuutjes en daarna doodsstil.

De goffert laten kolken vrijdag daar help je de ploeg mee.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2198
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Ramona »

Stefannec schreef:Vind de actie ook niks maar elke actie die er gedaan wordt of die ze willen doen wordt afgekraakt hier.

Wat dachten we van de actie dat we met zun alle 2 x 45 minuten gaan staan en ook de ploeg echt aanmoedigen dus schor naar huis en niet van dat laffe gedoe als ze het veld opkomen 3 minuutjes en daarna doodsstil.

De goffert laten kolken vrijdag daar help je de ploeg mee.
Ik doe mee...

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door Michael »

Ik ben meer voor een actie in het stadion blijven na de wedstrijd of voorplein opzoeken...

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door mad dog »

Bovendien zal er in vak H weinig verschil te zien zijn.....
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Tijd voor Actie ?

Bericht door TT »

Michael schreef:Ik ben meer voor een actie in het stadion blijven na de wedstrijd of voorplein opzoeken...
En wat is daar het nut van? Iedereen beseft dat het kut gaat en dat er iets moet gebeuren......Wat wil je door 'in het stadion' te blijven nou bereiken?

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten