Kwartfinale: Argentinië <> België

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door vak Oost »

za 5 juli – Brasília
Alles komt goed !!

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door henkie1234 »

Belgie verslaat Argentinië en ik vrees dat Nederland daarna aan de beurt is.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Mark Ariaans »

Mwoah. Argentinie stelt tot dusverre wel zwaar teleur. Afgezien van Messi is het echt middelmaat troef, zelfs jongens als Di Maria (afgezien van het doelpunt gisteren) zijn echt geen schim van hun normale niveau. Als je die belachelijke faal truukschot actie van Di Maria zag bij 0-0, dan zakt de broek je toch gewoon op de schenen. Belgie straalt daarentegen onervarenheid en naieve zelfoverschatting uit, dat kan ze makkelijk fataal worden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:Mwoah. Argentinie stelt tot dusverre wel zwaar teleur. Afgezien van Messi is het echt middelmaat troef, zelfs jongens als Di Maria (afgezien van het doelpunt gisteren) zijn echt geen schim van hun normale niveau. Als je die belachelijke faal truukschot actie van Di Maria zag bij 0-0, dan zakt de broek je toch gewoon op de schenen. Belgie straalt daarentegen onervarenheid en naieve zelfoverschatting uit, dat kan ze makkelijk fataal worden.
Argentinië heeft Messi. België heeft Lukaku. Dat zegt mij genoeg.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door DR »

Belgie heeft Debruyne. Dat vind ik toch echt een van de beste spelers van het toernooi.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door mschr »

DR schreef:Belgie heeft Debruyne. Dat vind ik toch echt een van de beste spelers van het toernooi.
Debruyne? De Youri Loen van België. Ben niet onder de indruk. Hammes Rodriguez is veel beter. Veel en veel beter zelfs.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Argentinië heeft Messi. België heeft Lukaku. Dat zegt mij genoeg.
maarre België heeft Thibaut Courtois en Argentinië heeft Sergio Romero ... wat zegt dat dan
Alles komt goed !!

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door henkie1234 »

Belgie heeft in elke linie goede spelers en een goede bank.
Dat maakt ze voor mij favoriet

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Legendario »

henkie1234 schreef:Belgie verslaat Argentinië en ik vrees dat Nederland daarna aan de beurt is.
Uhm, waar baseer je dat op? Die Belgen hebben gisteren een stuk of 15 kansen verprutst. En zoveel kansen krijg je niet in een wedstrijd tegen Argentinië.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door mschr »

henkie1234 schreef:Belgie heeft in elke linie goede spelers en een goede bank.
Dat maakt ze voor mij favoriet
Hazard bakt er niks van. Vertonghen is geen linksback. Aldeweireld is geen rechtsback. Fellaini moet het hebben van zijn haar, evenals zijn collega Witzel. Ze hebben twee goeie spelers Origi en Thibaut. Ze missen topspelers en dat gaat de doorslag geven tegen Argentinië.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Keizerstad1994 »

Denk toch de Argentijnen. De Belgen hebben tot nu toe alleen maar matige tegenstanders gehad en alleen tegen de Amerikanen overtuigd die zowel het verdedigen(ontzettend veel ruimte weggeven) als het counteren(slordig en met veels te veel man voor de bal) eigenlijk heel slecht deden. Met afstand het slechtste team in de achtste finales, groot gebrek aan tactisch en technisch inzicht. Denk dat Di Maria en vooral Messi de Belgen gaan slachten omdat ze nu wat meer ruimte zullen krijgen.
'Justice knows every mans number'

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Michael »

De belgen winnen dit op zeker. Argentinie heeft mij nog geen moment kunnen overtuigen en hebben steeds geluk gehad wat een keer op gaat raken. Tegen gretige kleinere tegenstanders hebben ze het zeer zwaar. Belgie is naast gretig ook nog een redelijk team.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door mschr »

Michael schreef:De belgen winnen dit op zeker. Argentinie heeft mij nog geen moment kunnen overtuigen en hebben steeds geluk gehad wat een keer op gaat raken. Tegen gretige kleinere tegenstanders hebben ze het zeer zwaar. Belgie is naast gretig ook nog een redelijk team.
Gretig? Heb je ze gezien tegen Rusland of Zuid-Korea?

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Michael »

mschr schreef:
Michael schreef:De belgen winnen dit op zeker. Argentinie heeft mij nog geen moment kunnen overtuigen en hebben steeds geluk gehad wat een keer op gaat raken. Tegen gretige kleinere tegenstanders hebben ze het zeer zwaar. Belgie is naast gretig ook nog een redelijk team.
Gretig? Heb je ze gezien tegen Rusland of Zuid-Korea?
Ik heb het dan ook niet over Argentinie, maar over de tegenstander...

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Goffert »

mschr schreef:
henkie1234 schreef:Belgie heeft in elke linie goede spelers en een goede bank.
Dat maakt ze voor mij favoriet
Hazard bakt er niks van. Vertonghen is geen linksback. Aldeweireld is geen rechtsback. Fellaini moet het hebben van zijn haar, evenals zijn collega Witzel. Ze hebben twee goeie spelers Origi en Thibaut. Ze missen topspelers en dat gaat de doorslag geven tegen Argentinië.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Tiel »

henkie1234 schreef:Belgie verslaat Argentinië en ik vrees dat Nederland daarna aan de beurt is.
Beste Henkie jij hebt tot op heden enkel nog nederlagen voorspeld behalve Spanje verwachte je een gelijk spel.

Straks zeker roepen zie je wel ik zei het toch, of gewoon heel hard juichen als het wel lukt.

Echt Nijmeegs.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
mschr schreef:
henkie1234 schreef:Belgie heeft in elke linie goede spelers en een goede bank.
Dat maakt ze voor mij favoriet
Hazard bakt er niks van. Vertonghen is geen linksback. Aldeweireld is geen rechtsback. Fellaini moet het hebben van zijn haar, evenals zijn collega Witzel. Ze hebben twee goeie spelers Origi en Thibaut. Ze missen topspelers en dat gaat de doorslag geven tegen Argentinië.
:withstupid:
Belgie heeft 5 man op scherp staan waaronder Vertonghen, Aldeweireld en Compagny. Laat ze maar zwaar bevochten winnen. Appeltje eitje. Als Belgie tegen Argentinie net zo verdedigd als tegen de VS wordt het 6-o, hoe matig Argentinie ook is.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door mschr »

Meejeens.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door henkie1234 »

Tiel schreef:
henkie1234 schreef:Belgie verslaat Argentinië en ik vrees dat Nederland daarna aan de beurt is.
Beste Henkie jij hebt tot op heden enkel nog nederlagen voorspeld behalve Spanje verwachte je een gelijk spel.

Straks zeker roepen zie je wel ik zei het toch, of gewoon heel hard juichen als het wel lukt.

Echt Nijmeegs.

Zeker Nijmeegs. Daar kom ik ook vandaan.
Neemt niet weg dat ik nederland voor het toernooi laag had ingeschat, klopt.
Op dit moment ben ik erg blij dat Nederland verder is gekomen dan ik ooit had gedacht.
wel blijf ik nog steeds van mening dat Nederland op de 2e helft tegen Spanje na en het laatste half uur tegen Mexico mij nog niet kan bekoren.
Het is allemaal te afhankelijk van v persie, robben, invaller depay.
Komt wellicht door het systeem waarom het er niet uitziet maar wel degelijk is en wij daardoor moeilijk zijn te verslaan.
Maar dat het me overtuigd heeft dat we daarmee de finale halen en winnen , nee zeker niet.

Ik zei voor de wedstrijd tegen Mexico en Australie dat nederland het wel eens heel moeilijk zou krijgen en dat klopte, ondanks dat ze wonnen.
Dat zelfde vind ik ook voor de wedstrijd tegen Costa Rica. Quotering 1,48 voor Nederland. Vind daarmee enige onderschatting voor Costa Rica niet gepast.
Misschien spelen we ze weg, echter als je 1e word in een poule met Uruguay, italie, engeland dan kan je volgens mij toch wel meer dan menigeen denkt.

En Belgie heeft ons al een keer een nederlaag toegebracht en ogen in mijn beleving gewoon erg sterk.
Neemt natuurlijk niet weg dat ik hoop dat we de finale halen en winnen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Tiel »

henkie1234 schreef:
Tiel schreef:
henkie1234 schreef:Belgie verslaat Argentinië en ik vrees dat Nederland daarna aan de beurt is.
Beste Henkie jij hebt tot op heden enkel nog nederlagen voorspeld behalve Spanje verwachte je een gelijk spel.

Straks zeker roepen zie je wel ik zei het toch, of gewoon heel hard juichen als het wel lukt.

Echt Nijmeegs.

Zeker Nijmeegs. Daar kom ik ook vandaan.
Neemt niet weg dat ik nederland voor het toernooi laag had ingeschat, klopt.
Op dit moment ben ik erg blij dat Nederland verder is gekomen dan ik ooit had gedacht.
wel blijf ik nog steeds van mening dat Nederland op de 2e helft tegen Spanje na en het laatste half uur tegen Mexico mij nog niet kan bekoren.
Het is allemaal te afhankelijk van v persie, robben, invaller depay.
Komt wellicht door het systeem waarom het er niet uitziet maar wel degelijk is en wij daardoor moeilijk zijn te verslaan.
Maar dat het me overtuigd heeft dat we daarmee de finale halen en winnen , nee zeker niet.

Ik zei voor de wedstrijd tegen Mexico en Australie dat nederland het wel eens heel moeilijk zou krijgen en dat klopte, ondanks dat ze wonnen.
Dat zelfde vind ik ook voor de wedstrijd tegen Costa Rica. Quotering 1,48 voor Nederland. Vind daarmee enige onderschatting voor Costa Rica niet gepast.
Misschien spelen we ze weg, echter als je 1e word in een poule met Uruguay, italie, engeland dan kan je volgens mij toch wel meer dan menigeen denkt.

En Belgie heeft ons al een keer een nederlaag toegebracht en ogen in mijn beleving gewoon erg sterk.
Neemt natuurlijk niet weg dat ik hoop dat we de finale halen en winnen.
De meeste landen zijn afhankelijk van 1 of 2 spelers dus bij ons valt dat best mee. Wat denk je dat Argentinie doet zonder Messi? Belgie zonder Vertonghen, Columbia zonder dat jochie?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door pjottr »

Noem eens een ploeg die meer dan 1 wedstrijd indruk heeft gemaakt dan ?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:Noem eens een ploeg die meer dan 1 wedstrijd indruk heeft gemaakt dan ?
Colombia. Chili. Costa Rica.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door vak Oost »

Legendario schreef:
pjottr schreef:Noem eens een ploeg die meer dan 1 wedstrijd indruk heeft gemaakt dan ?
Colombia. Chili. Costa Rica.
:withstupid: en ook duitsland en frankrijk ... balvaste spelers en menigeen met genoeg techniek, hebben rust en overzicht en aanvallende intenties ... de smaakmakers van het toernooi
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door LT »

Legendario schreef:
pjottr schreef:Noem eens een ploeg die meer dan 1 wedstrijd indruk heeft gemaakt dan ?
Colombia. Chili. Costa Rica.
Maar er is geen ploeg die zestig minuten achter elkaar heeft weten te imponeren.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Kwartfinale: Argentinië <> België

Bericht door Goffert »

vak Oost schreef:
Legendario schreef:
pjottr schreef:Noem eens een ploeg die meer dan 1 wedstrijd indruk heeft gemaakt dan ?
Colombia. Chili. Costa Rica.
:withstupid: en ook duitsland en frankrijk ... balvaste spelers en menigeen met genoeg techniek, hebben rust en overzicht en aanvallende intenties ... de smaakmakers van het toernooi
Frankrijk en Duitsland hadden op basis van de achtste finales al thuis moeten zitten.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten