De Trouwe Honden

Alles over de fansites van NEC!
Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Mark Ariaans »

Is inderdaad een probleem met het mappen naar de oude (niet-WP) site, die tegenwoordig dus door het leven gaat als necarchief.nl. Destijds zijn alle pagina's inclusief linkjes gewoon integraal overgezet, maar daarna is nooit echt goed meer gekeken naar wat nu eigenlijk wel en niet goed werkt.

Overigens: als er hier enthousiaste IT'ers met een voorliefde voor NEC, kennis van site-building (WordPress vooral) en wat vrije tijd zitten, geef maar een gil :wink:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Strooper »

Mark, het is Alireza en niet Alireeza.

Verder leuk stuk hoor :tu:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
JdB
Berichten: 372
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 14:31
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door JdB »

is alleen bij mij 2x het twitter-blok of bij meer mensen?
Neem aan foutje is?

Gebruikersavatar
JdB
Berichten: 372
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 14:31
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door JdB »

Raar artikel staat er nu op "Another Online Academic Writing Resource Is Closely Inspected. Lame Duck or Winner?"
??

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door TT »

JdB schreef:Raar artikel staat er nu op "Another Online Academic Writing Resource Is Closely Inspected. Lame Duck or Winner?"
??
Misschien moet je even op de linkjes klikken in dat stuk? :wink:
Maar er gaat inderdaad even iets niet goed daar.

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door johan »

JdB schreef:is alleen bij mij 2x het twitter-blok of bij meer mensen?
Neem aan foutje is?
Goed dat je het twitter blok noemt, heb er namelijk ook een vraag over, het zal wel aan mijn trage computer liggen, maar dat twitter venster opent bij mij altijd eerst later dan de gehele pagina, dus vaak als ik een onderwerp kies in het forum, vouwt net dat twitter blok open en klik ik dus per abuis op iets anders, nu weet ik inmiddels dat ik wat geduldiger moet zijn, maar is het niet mogelijk dat je dat twitter blokje via een button moet openklappen mocht je daar iets willen volgen en dat het anders gewoon standaard dichtgevouwen blijft?

Excuus, ik weet het niet beter onder woorden te brengen, ben geen techneut.

(overigens opent bij mij het twitter blok 1 keer JdB, maar heb weleens hetzelfde gehad, maar was na een tijdje ook weer opgelost.)

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Sandertjuh85 »

johan schreef:
JdB schreef:is alleen bij mij 2x het twitter-blok of bij meer mensen?
Neem aan foutje is?
Goed dat je het twitter blok noemt, heb er namelijk ook een vraag over, het zal wel aan mijn trage computer liggen, maar dat twitter venster opent bij mij altijd eerst later dan de gehele pagina, dus vaak als ik een onderwerp kies in het forum, vouwt net dat twitter blok open en klik ik dus per abuis op iets anders, nu weet ik inmiddels dat ik wat geduldiger moet zijn, maar is het niet mogelijk dat je dat twitter blokje via een button moet openklappen mocht je daar iets willen volgen en dat het anders gewoon standaard dichtgevouwen blijft?

Excuus, ik weet het niet beter onder woorden te brengen, ben geen techneut.

(overigens opent bij mij het twitter blok 1 keer JdB, maar heb weleens hetzelfde gehad, maar was na een tijdje ook weer opgelost.)
haha ik heb hetzelfde probleem. Dus ik neem aan dat nog meer mensen dit hebben

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door johan »

Wat een prachtig en mooi geschreven column van Mark op de site van 'de trouwe honden', volledig mee eens ook.

Jajonguh
Berichten: 126
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 08:21
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Jajonguh »

Mark Ariaans schreef:Is inderdaad een probleem met het mappen naar de oude (niet-WP) site, die tegenwoordig dus door het leven gaat als necarchief.nl. Destijds zijn alle pagina's inclusief linkjes gewoon integraal overgezet, maar daarna is nooit echt goed meer gekeken naar wat nu eigenlijk wel en niet goed werkt.

Overigens: als er hier enthousiaste IT'ers met een voorliefde voor NEC, kennis van site-building (WordPress vooral) en wat vrije tijd zitten, geef maar een gil :wink:
Ik ben fulltime wordpress designer/developer. Mijn zzp bedrijfje heet braintwist.nl (in wijchen). Mocht ik wat voor jullie kunnen beteken: info@braintwist.nl

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Tiel »

Jajonguh schreef:
Mark Ariaans schreef:Is inderdaad een probleem met het mappen naar de oude (niet-WP) site, die tegenwoordig dus door het leven gaat als necarchief.nl. Destijds zijn alle pagina's inclusief linkjes gewoon integraal overgezet, maar daarna is nooit echt goed meer gekeken naar wat nu eigenlijk wel en niet goed werkt.

Overigens: als er hier enthousiaste IT'ers met een voorliefde voor NEC, kennis van site-building (WordPress vooral) en wat vrije tijd zitten, geef maar een gil :wink:
Ik ben fulltime wordpress designer/developer. Mijn zzp bedrijfje heet braintwist.nl (in wijchen). Mocht ik wat voor jullie kunnen beteken: info@braintwist.nl
Gratis he.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Glorie-NEC
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Glorie-NEC »

Sterke column. Volledig mee eens ook!
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door TT »

Glorie-NEC schreef:Sterke column. Volledig mee eens ook!

:withstupid: Rens mot blievuh!

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door RobertvdW »

De Trouwe Honden schrijven op hun website: “Ga niet op zoek naar DE mening van De Trouwe Honden, want die is er dus niet. Het zijn slechts een hoop persoonlijke meningen bij elkaar, zoals in het stadion verder” (cursief van mij). Op de website van de Balkenshirt-groep staat vermeld, dat DTH één van de supporters is van het B-shirt. Hoe valt dat te rijmen met het bovenstaande? Hebben DTH, in vergadering bijeen, unaniem of op basis van een meerderheid besloten om de B-shirtgroep te supporten? Of is het een actie van enkele DTH-ers of is er, net zoals bij de Stichting De Bloedkuul sprake van een misverstand, zoals Pol schrijft: “De Stichting heeft officieel geen mening over het balkenshirt. Ik neem aan dat de makers van de website de individuele mening van één of meerdere bestuursleden hebben opgevat als de mening van de Stichting. Dat is dus onterecht.” (Forum De Bloedkuul, 3 jan.; 21.46 u.).
Een geheel andere vraag aan DTH. Op de website staat: “De Trouwe Honden is volledig onafhankelijk, dus niet gelieerd aan club, supportersverenigingen of welke andere officiële vorm dan ook. De Trouwe Honden, voor supporters en door supporters!” Hoe valt dat te rijmen met een lidmaatschap van de Raad voor Supportersgeledingen?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door vak Oost »

Afbeelding
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door MarcoNMGN »

RobertvdW schreef:De Trouwe Honden schrijven op hun website: “Ga niet op zoek naar DE mening van De Trouwe Honden, want die is er dus niet. Het zijn slechts een hoop persoonlijke meningen bij elkaar, zoals in het stadion verder” (cursief van mij). Op de website van de Balkenshirt-groep staat vermeld, dat DTH één van de supporters is van het B-shirt. Hoe valt dat te rijmen met het bovenstaande? Hebben DTH, in vergadering bijeen, unaniem of op basis van een meerderheid besloten om de B-shirtgroep te supporten? Of is het een actie van enkele DTH-ers of is er, net zoals bij de Stichting De Bloedkuul sprake van een misverstand, zoals Pol schrijft: “De Stichting heeft officieel geen mening over het balkenshirt. Ik neem aan dat de makers van de website de individuele mening van één of meerdere bestuursleden hebben opgevat als de mening van de Stichting. Dat is dus onterecht.” (Forum De Bloedkuul, 3 jan.; 21.46 u.).
Een geheel andere vraag aan DTH. Op de website staat: “De Trouwe Honden is volledig onafhankelijk, dus niet gelieerd aan club, supportersverenigingen of welke andere officiële vorm dan ook. De Trouwe Honden, voor supporters en door supporters!” Hoe valt dat te rijmen met een lidmaatschap van de Raad voor Supportersgeledingen?
Afbeelding
Bjorn

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Mark Ariaans »

RobertvdW schreef:De Trouwe Honden schrijven op hun website: “Ga niet op zoek naar DE mening van De Trouwe Honden, want die is er dus niet. Het zijn slechts een hoop persoonlijke meningen bij elkaar, zoals in het stadion verder” (cursief van mij). Op de website van de Balkenshirt-groep staat vermeld, dat DTH één van de supporters is van het B-shirt. Hoe valt dat te rijmen met het bovenstaande? Hebben DTH, in vergadering bijeen, unaniem of op basis van een meerderheid besloten om de B-shirtgroep te supporten? Of is het een actie van enkele DTH-ers of is er, net zoals bij de Stichting De Bloedkuul sprake van een misverstand, zoals Pol schrijft: “De Stichting heeft officieel geen mening over het balkenshirt. Ik neem aan dat de makers van de website de individuele mening van één of meerdere bestuursleden hebben opgevat als de mening van de Stichting. Dat is dus onterecht.” (Forum De Bloedkuul, 3 jan.; 21.46 u.).
Wat de website van de balkenshirt groep schrijft, is aan hen. Binnen DTH zijn er een aantal duidelijke voorstanders van het shirt en sommigen die het niet zo veel uitmaakt. Ik geloof niet dat er uitgesproken tegenstanders zijn.
Een geheel andere vraag aan DTH. Op de website staat: “De Trouwe Honden is volledig onafhankelijk, dus niet gelieerd aan club, supportersverenigingen of welke andere officiële vorm dan ook. De Trouwe Honden, voor supporters en door supporters!” Hoe valt dat te rijmen met een lidmaatschap van de Raad voor Supportersgeledingen?
Bleum heeft dit geloof ik al een keer proberen uit te leggen aan je, maar nogmaals: NEC noemt het blijkbaar een raad van 'supportersgeledingen', maar in werkelijkheid is het simpelweg een klankbord voor de club namens de supporters. Een geleding is niet hetzelfde als een vereniging. Het is gewoon een 'herkenbare' groep. In plaats van willekeurig mensen van stoelen te plukken, is ervoor gekozen om supporters te vragen die gelieerd zijn aan een herkenbaar NEC-gerelateerd orgaan. Daarmee hoopt de club een bredere groep te bereiken dan gewoon een willekeurige steekproef van de tribunes. Dus sommige deelnemers zitten er namens een supportersvereniging, sommigen namens websites, etc. Als je jezelf niet vertegenwoordigd voelt door enige van die groeperingen of personen dan staat het iedereen vrij om een alternatieve spreekbuis aan te dragen. Maar het is nu eenmaal ondoenlijk om elke Jan, Klaas en Henk met een afwijkende mening bij de RvS te betrekken.

Bleum zit namens DTH in deze klankbord groep, maar niet elk wissewasje wordt vervolgens binnen DTH besproken omdat Bleum heel goed weet wat de algemene teneur van meningen is binnen DTH en ook dat andere DTH'ers hem met plezier tot de orde roepen als hij onder de DTH noemer opeens hele rare dingen gaat roepen. Ik zie niet in hoe vrijblijvend advies aan de club in een min of meer georganiseerd overlegorgaan in strijd is met het principe van onafhankelijkheid. Elke DTH'er schrijft gewoon lekker wat hem bezig houdt, of dat nou in lijn is of niet met wat de RvS of NEC besluit.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door RobertvdW »

[quote="Mark Ariaans
Wat de website van de balkenshirt groep schrijft, is aan hen. Binnen DTH zijn er een aantal duidelijke voorstanders van het shirt en sommigen die het niet zo veel uitmaakt. Ik geloof niet dat er uitgesproken tegenstanders zijn.

Even voor de duidelijkheid: de website van het B-shirt schrijft, maar het logo van DTH staat onder het kopje: "supporters van het B-shirt". Ik neem aan dat de website dat met toestemming van DTH gedaan heeft. Zo wordt in ieder geval de indruk gewekt dat DTH als groep het B-shirt support. (zie vergelijking met De Bloedkuul en de reaktie van Pol).

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Mark Ariaans »

Over het logo gebruik zul je bij Bleum moeten zijn, maar zoals gezegd is er bij DTH een mengeling van voorstanders en mensen die het niet zo veel uitmaakt. Geen uitgesproken tegenstanders.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Mark Ariaans »

*DTH pet op*

De DTH Awards zijn weer terug! We waarderen het ten zeerste als je wilt stemmen. Ronsel ook je buurman, je collega's en je hond. Geen katten aub, we hebben natuurlijk wel een zekere standaard hoog te houden.

We gaan er dit keer in razend tempo doorheen, dus hou alsjeblieft de site in de gaten als je wilt meestemmen want voor je het weet is het weer voorbij.

*DTH pet af*

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Legendario »

Mark Ariaans schreef:*DTH pet op*

De DTH Awards zijn weer terug! We waarderen het ten zeerste als je wilt stemmen. Ronsel ook je buurman, je collega's en je hond. Geen katten aub, we hebben natuurlijk wel een zekere standaard hoog te houden.

We gaan er dit keer in razend tempo doorheen, dus hou alsjeblieft de site in de gaten als je wilt meestemmen want voor je het weet is het weer voorbij.

*DTH pet af*
Mooiste doelpunt was natuurlijk een eitje.

De gouden kennel vond ik al moeilijker. De balkenshirtgroep verdient het voor hun fantastische werk, maar ook de HKN verdient hem.

Overigens moet je even je Engelse autocorrectie uitzetten, Mark. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door NiMMA_024 »

Legendario schreef:
Mark Ariaans schreef:*DTH pet op*

De DTH Awards zijn weer terug! We waarderen het ten zeerste als je wilt stemmen. Ronsel ook je buurman, je collega's en je hond. Geen katten aub, we hebben natuurlijk wel een zekere standaard hoog te houden.

We gaan er dit keer in razend tempo doorheen, dus hou alsjeblieft de site in de gaten als je wilt meestemmen want voor je het weet is het weer voorbij.

*DTH pet af*
Mooiste doelpunt was natuurlijk een eitje.

De gouden kennel vond ik al moeilijker. De balkenshirtgroep verdient het voor hun fantastische werk, maar ook de HKN verdient hem.

Overigens moet je even je Engelse autocorrectie uitzetten, Mark. :wink:
Die keuze was bij mij heel gemakkelijk ondanks dat ik ook weleens mijn vraagtekens heb bij sommige acties van de HKN, maar dit soort acties siert de HKN weer wel. En dat hebben ze meermalen laten blijken. Ook dat verdiend een compliment, vandaar mijn keuze voor de HKN. Had deze optie er niet gestaan had ik zeker op de b-shirt-groep gestemd.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door bertje »

Legendario schreef:
Mark Ariaans schreef:*DTH pet op*

De DTH Awards zijn weer terug! We waarderen het ten zeerste als je wilt stemmen. Ronsel ook je buurman, je collega's en je hond. Geen katten aub, we hebben natuurlijk wel een zekere standaard hoog te houden.

We gaan er dit keer in razend tempo doorheen, dus hou alsjeblieft de site in de gaten als je wilt meestemmen want voor je het weet is het weer voorbij.

*DTH pet af*
Mooiste doelpunt was natuurlijk een eitje.

De gouden kennel vond ik al moeilijker. De balkenshirtgroep verdient het voor hun fantastische werk, maar ook de HKN verdient hem.

Overigens moet je even je Engelse autocorrectie uitzetten, Mark. :wink:
Ik mis bij gouden kennel alleen de volley van Santos tegen AZ, dat was na zijn omhaal tegen ADO toch echt de mooiste goal dit seizoen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Legendario »

bertje schreef:
Legendario schreef:
Mark Ariaans schreef:*DTH pet op*

De DTH Awards zijn weer terug! We waarderen het ten zeerste als je wilt stemmen. Ronsel ook je buurman, je collega's en je hond. Geen katten aub, we hebben natuurlijk wel een zekere standaard hoog te houden.

We gaan er dit keer in razend tempo doorheen, dus hou alsjeblieft de site in de gaten als je wilt meestemmen want voor je het weet is het weer voorbij.

*DTH pet af*
Mooiste doelpunt was natuurlijk een eitje.

De gouden kennel vond ik al moeilijker. De balkenshirtgroep verdient het voor hun fantastische werk, maar ook de HKN verdient hem.

Overigens moet je even je Engelse autocorrectie uitzetten, Mark. :wink:
Ik mis bij gouden kennel alleen de volley van Santos tegen AZ, dat was na zijn omhaal tegen ADO toch echt de mooiste goal dit seizoen.
Maar die omhaal moet winnen. Als het niet zo is, komt dat omdat de SEG-connectie in de Trouwe Honden is geïnfiltreerd.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Mark Ariaans »

bertje schreef: Ik mis bij gouden kennel alleen de volley van Santos tegen AZ, dat was na zijn omhaal tegen ADO toch echt de mooiste goal dit seizoen.
Hokkie, he, niet Kennel. En we moeten ergens een grens trekken. Wellicht had hij in plaats van de Dumic goal gekund, maar die was wel tegen vitesse. Die halve omhaal van Santos tegen (ik geloof) Heracles had ook een plekkie verdiend wellicht. Het blijft wikken en wegen. Denk dat het in de praktijk sowieso weinig uitmaakt....


Plus SEG. De NEC equivalent van ZOG.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: De Trouwe Honden

Bericht door Mark Ariaans »

De laatste nominatie staat erop! Nog twee dagen om te stemmen, zondag volgt de uitreiking. Alle 7 categorien zijn open voor stemming!

Zorg dat je tijdig stemt en ronsel aub andere NEC supporters die je kent maar die hier wellicht niet meelezen! Hoe meer stemmen, hoe meer vreugd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten