EnieSee En HKN

Alles over de fansites van NEC!
Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3152
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door denniesee »

Dogfather schreef:
Kanchelskis schreef:
Biarmicus schreef:Ik kan mij nog wel herinneren dat Utrecht een paar jaar geleden dat NBO doek had gestolen.
Die toonden ze tijdens de wedstrijd in de Galgenwaard waar hun keeper zo in Vorm was :bye: :schater:
Dus dat filmpje van Utrecht is wel pas gemaakt en is het de tweede keer dat ze een vlag jatten?
Filmpje is nieuw, doek is jaren geleden gejat
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door valkhof »

jbnmgn schreef:De grote vraag is wel.....komen de vlaggen nog terug, en hoe?
de vlaggen hangen waarschijnlijk in beide supportershomes, en terug geven gaan ze echt niet doen

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 817
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Dogfather »

valkhof schreef:
jbnmgn schreef:De grote vraag is wel.....komen de vlaggen nog terug, en hoe?
de vlaggen hangen waarschijnlijk in beide supportershomes, en terug geven gaan ze echt niet doen
Dan moeten ze teruggejat worden :finger:
Makkers, staakt uw wild geraas

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

valkhof schreef:
jbnmgn schreef:De grote vraag is wel.....komen de vlaggen nog terug, en hoe?
de vlaggen hangen waarschijnlijk in beide supportershomes, en terug geven gaan ze echt niet doen

bij utrecht mabby maar die andere denk het niet

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Jackiegoal »

Dogfather schreef:
valkhof schreef:
jbnmgn schreef:De grote vraag is wel.....komen de vlaggen nog terug, en hoe?
de vlaggen hangen waarschijnlijk in beide supportershomes, en terug geven gaan ze echt niet doen
Dan moeten ze teruggejat worden :finger:
Het lijkt wel een studentenvereniging.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door rooie »

Jackiegoal schreef:
Dogfather schreef:
valkhof schreef:
jbnmgn schreef:De grote vraag is wel.....komen de vlaggen nog terug, en hoe?
de vlaggen hangen waarschijnlijk in beide supportershomes, en terug geven gaan ze echt niet doen
Dan moeten ze teruggejat worden :finger:
Het lijkt wel een studentenvereniging.
:schater: Die hebben nog meer lef ook nog, die worden tenminste niet weggehaald als er niemand is....
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 817
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Dogfather »

rooie schreef:
Jackiegoal schreef:
Dogfather schreef:
valkhof schreef:
jbnmgn schreef:De grote vraag is wel.....komen de vlaggen nog terug, en hoe?
de vlaggen hangen waarschijnlijk in beide supportershomes, en terug geven gaan ze echt niet doen
Dan moeten ze teruggejat worden :finger:
Het lijkt wel een studentenvereniging.
:schater: Die hebben nog meer lef ook nog, die worden tenminste niet weggehaald als er niemand is....
En doorgaans ook een iets hoger IQ als dat die gasten op die foto hebben.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Jackiegoal »

Dogfather schreef:
rooie schreef:
Jackiegoal schreef:
Dogfather schreef:
valkhof schreef:
jbnmgn schreef:De grote vraag is wel.....komen de vlaggen nog terug, en hoe?
de vlaggen hangen waarschijnlijk in beide supportershomes, en terug geven gaan ze echt niet doen
Dan moeten ze teruggejat worden :finger:
Het lijkt wel een studentenvereniging.
:schater: Die hebben nog meer lef ook nog, die worden tenminste niet weggehaald als er niemand is....
En doorgaans ook een iets hoger IQ als dat die gasten op die foto hebben.
Daar kom je wel op terug als je 100 gasten in jasjedasje ziet knokken om een diepvrieskip die aan het plafond hangt.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 817
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Dogfather »

Jackiegoal schreef:
Dogfather schreef:
rooie schreef:
Jackiegoal schreef:
Dogfather schreef:
valkhof schreef: de vlaggen hangen waarschijnlijk in beide supportershomes, en terug geven gaan ze echt niet doen
Dan moeten ze teruggejat worden :finger:
Het lijkt wel een studentenvereniging.
:schater: Die hebben nog meer lef ook nog, die worden tenminste niet weggehaald als er niemand is....
En doorgaans ook een iets hoger IQ als dat die gasten op die foto hebben.
Daar kom je wel op terug als je 100 gasten in jasjedasje ziet knokken om een diepvrieskip die aan het plafond hangt.
Zelfs dan oogt het waarschijnlijk intelligenter dan die chefkes met die vlag.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door T.I.G.O. »

Doekje weer terug gestuurd hoorde ik?

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3152
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door denniesee »

T.I.G.O. schreef:Doekje weer terug gestuurd hoorde ik?
Dat zal ze wel sieren... Ik heb zelf nog niks gehoord...
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door T.I.G.O. »

denniesee schreef:
T.I.G.O. schreef:Doekje weer terug gestuurd hoorde ik?
Dat zal ze wel sieren... Ik heb zelf nog niks gehoord...
Directeur Vunstas vertelde dat tegen mij,''volgens mij is hij teruggestuurd'' waren zijn woorden.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door T.I.G.O. »

denniesee schreef:
T.I.G.O. schreef:Doekje weer terug gestuurd hoorde ik?
Dat zal ze wel sieren... Ik heb zelf nog niks gehoord...
Al ze ballen hebben breng je dat ding in een doos met een briefje OVERDAG bij de goffert.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Hennie-C »

Ik mag eniesee.nl niet meer bezoeken op het werk... :jestera:


This Page Cannot Be Displayed

Based on your organization's access policies, this web site ( http://www.eniesee.nl/ ) has been blocked because it has been determined by Web Reputation Filters to be a security threat to your computer or the organization's network. This web site has been associated with malware/spyware.

arlproxypdk001

If you have questions, please contact your NNIT ServiceDesk and provide the codes shown below.


Date: Mon, 25 Aug 2014 17:10:19 CEST
Username:
Source IP: 10.194.35.5
URL: GET http://www.eniesee.nl/
Category: Entertainment
Reason: BLOCK-MALWARE
Threat Type: othermalware
Threat Reason: IP address is either verified as a bot or has misconfigured DNS.
Notification: WBRS
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door pjottr »

En terecht :biggrin:

jbnmgn

Re: EnieSee En HKN

Bericht door jbnmgn »

op Facebook te lezen een mooi stuk.

Op zoek naar de waarheid…

De afgelopen week zijn een aantal van onze bestuursleden op gesprek gegaan bij N.E.C. Het was ons verzoek, om met alle betrokken partijen (technisch hart inclusief de trainer) tegelijkertijd in gesprek te gaan. Aan dit verzoek is geen gehoor gegeven, in die zin dat alleen de algemeen directeur, samen met een medewerker van supporterszaken, namens de club tot onze beschikking stond. Of het zo is, dat Faber individueel ook met ons in gesprek was gegaan of had willen gaan, dat weten we niet, want daar hebben wij niet naar gevraagd. De door ons al veel eerder getrokken conclusie, dat de onderlinge verhoudingen binnen de club (lees: bestuur versus trainer) behoorlijk bekoeld zijn geraakt, werd mede hierdoor voor ons in ieder geval bevestigd. Ook de inhoud van het gesprek was hier een bevestiging van.

De afgelopen dagen hebben wij veel overleg gehad over hoe en wat nu naar onze achterban te gaan communiceren. Het lijkt erop dat een van de twee partijen ons in ieder geval wil laten geloven, dat alle genomen beslissingen in het belang van de club zijn. De uitleg die ons wordt gegeven door de directie, over wat er zich de afgelopen weken heeft afgespeeld, lijkt in ieder geval geloofwaardig te zijn. Dat we bepaalde gedetailleerde informatie niet kunnen (lees: mogen) delen, omdat het ons in vertrouwen wordt verteld, daar zijn we op zijn zachtst gezegd, niet heel erg blij mee. Goed, gezien de mogelijke (financiële) gevolgen voor de club, die bij ons wel altijd op de eerste plaats staat, kunnen wij op dit moment niet veel anders dan onszelf monddood houden. Wij gaan ons beraden over hoe wij dit in de toekomst aan gaan pakken, want deze manier van “transparantie” is niet de onze! Sterker nog, wij hebben dit gesprek aangevraagd voor duidelijkheid, voor openheid van zaken en niet alleen voor ons als bestuur, maar voor alle supporters die wat ons betreft recht op de volledige waarheid hebben! Goed, daar komen we geheid nog een keer op terug…

Gezien het feit dat de trainer, de andere partij, sinds de winterstop onnavolgbaar gedrag vertoont voor ons als supporters (Santos-affaire, Groningen-affaire, vreemde opstellingen-affaire), lijkt het er enorm op, dat het clubbelang voor hem weinig tot geen waarde (meer) heeft. Zijn contract bij FC Groningen is getekend en hij is gepresenteerd bij zijn nieuwe onderkomen, trots met een Groningen-shirt in zijn handen. Zijn toekomst bij deze andere eredivisieclub, een concurrent voor play-offs Europees voetbal, ligt al vast terwijl hij hier nog de opstelling bepaald. En daar lijkt ook de spreekwoordelijke voetbalschoen te wringen: wie bepaald nou eigenlijk de opstelling!? Het technisch hart niet, in ieder geval niet meer na de Santos-affaire. Een beslissing die trouwens genomen is, op het moment dat de Heer Faber zelf ook nog plaats had in het technisch hart en waar hij uitstapte, op het moment dat de supporters en de media dit verhaal vol ongeloof te horen kregen, vlak voor het startsignaal in Doetinchem. Futuralis? SEG? Nee: Ern€st Faber bepaald! Hij bepaalt dat er tegen “PSV thuis” 5-3-2 gespeeld wordt, hij bepaald dat Roman op de tribune zit, hij bepaald dat Golla niet speelt als de bondscoach van Polen hem komt scouten voor het EK. En zo kunnen we nog wel een paar flinke vraagtekens plaatsen bij zijn opstellingen na de winterstop, zowel binnen als buiten het veld. Maar Faber houdt niet van vragen, dat staat zijn ego niet toe. Een fout erkennen? Nee, Faber maakt geen fouten. Erkennen dat zijn keuzes, zoals het tekenen van een contract bij Groningen op een nogal vreemd moment, ongelukkig is geweest en niet netjes tegenover zijn huidige club en supporters? Nee, dat is allemaal de schuld van N.E.C., alles is met goedkeuring geweest van de club. Goed, hij heeft de resultaten en de positie op de ranglijst natuurlijk mee, dat maakt hem op dit moment een “goede” trainer. Meneer Faber, hou er wel rekening mee, dat het voordeel van de twijfel volgende week ook in een klap om kan slaan. Een vreemde opstelling volgende week tegen de vijand met een verlies in ons eigen stadion als gevolg? Laten we heel duidelijk zijn: dat accepteren wij niet! Op dat moment zijn wij weer de baas!

De gehele waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen. Waar het ons om gaat, is dat de (hele) waarheid weer niet naar buiten komt. Dat de waarheid eenzijdig toegelicht wordt en dat de waarheid niet verder mag komen dan de voordeur van het stadion, omdat het anders weer verstrekkende gevolgen kan hebben voor de toekomst van onze club. Onze vraag aan bestuurders, investeerders, trainers, spelers: Wat betekent het woord clubbelang nou eigenlijk voor jullie? Wat is jullie interpretatie van het woord “clubbelang”, want het komt bij ons vaak over dat het voor een groot aantal van jullie een synoniem is van het woord “eigenbelang!” Dit verklaard namelijk wel het vaak vertoonde haantjesgedrag “aan de overkant”…

PS. Zoek ook een keer het woord "transparantie" op...
Van de week zullen wij nog komen met een statement over de training een dag voor de derby…

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door mschr »

Wat een dom stuk! Elke opstelling zonder Santos is een vreemde opstelling. Dus spelen we volgende week in een vreemde opstelling tegen Vitesse. Dat weet de HKN net zo goed als ik.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Stefannec »

mschr schreef:Wat een dom stuk! Elke opstelling zonder Santos is een vreemde opstelling. Dus spelen we volgende week in een vreemde opstelling tegen Vitesse. Dat weet de HKN net zo goed als ik.
Daar gaat het niet om en dat weet jij best.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Keizerstad1994 »

mschr schreef:Wat een dom stuk! Elke opstelling zonder Santos is een vreemde opstelling. Dus spelen we volgende week in een vreemde opstelling tegen Vitesse. Dat weet de HKN net zo goed als ik.
Wat een Malle Eppo ben jij toch ook zeg. Gaat er natuurlijk niet om dat Faber een geschorste Santos niet opstelt. Waanzinnige opmerking. Die act van jou begint onderhand heel, heel erg vermoeiend te worden.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door mschr »

Stefannec schreef:
mschr schreef:Wat een dom stuk! Elke opstelling zonder Santos is een vreemde opstelling. Dus spelen we volgende week in een vreemde opstelling tegen Vitesse. Dat weet de HKN net zo goed als ik.
Daar gaat het niet om en dat weet jij best.
Waar het mij om gaat, is dat NEC zonder Santos geen mallemoer voorstelt. Al stel je de A1 op tegen Vitesse, verliezen doe je sowieso. Enne.. Wat de werkelijke boodschap van de juffertjes van de HKN is, is een bedreiging aan het adres van Faber.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Demtsjenko »

Op dat moment zijn wij weer de baas... Hahahaha...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door mschr »

Demtsjenko schreef:Op dat moment zijn wij weer de baas... Hahahaha...
Op maar 1 manier te interpreteren. Bedreiging. Waarschijnlijk stormen een paar in zwartgele motorjacks het veld op.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Stefannec »

mschr schreef:
Stefannec schreef:
mschr schreef:Wat een dom stuk! Elke opstelling zonder Santos is een vreemde opstelling. Dus spelen we volgende week in een vreemde opstelling tegen Vitesse. Dat weet de HKN net zo goed als ik.
Daar gaat het niet om en dat weet jij best.
Waar het mij om gaat, is dat NEC zonder Santos geen mallemoer voorstelt. Al stel je de A1 op tegen Vitesse, verliezen doe je sowieso. Enne.. Wat de werkelijke boodschap van de juffertjes van de HKN is, is een bedreiging aan het adres van Faber.
Een opstelling zonder Santos hoeft niet een probleem te zijn. Maar dan moet je je systeem aanpassen.

Ik denk ook dat het beter voor de rust is dat Faber gaat.
Het probleem is dat NEC het geld niet kan missen dus ze hem moeten laten zitten.

Want laten we wel wezen de hele situatie die nu ontstaan is zorgt voor onrust.
En wie er nu schuldig aan is maakt niet uit, het opstappen van supporters en bestuur zal lastig worden dus is de enigste oplossing het opstappen van Faber.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: EnieSee En HKN

Bericht door Keizerstad1994 »

Demtsjenko schreef:Op dat moment zijn wij weer de baas... Hahahaha...
Woorden zijn misschien niet gelukkig gekozen maar dat supporters een passant en nitwit als Faber niet zomaar alles laten verstieren vind ik een goed iets. Er zal vast en zeker van alles mis zijn met onze club maar het blijft gvd wel onze mooie club. En iemand die consistent niet in het belang vsn de club handelt en die club zelfs openlijk kleineert in de media mag van mij asap oprotten. Als Faber tegen Vitesse er weer zo'n potje van maakt als tegen ADO dan vergeef ik hem dat echt nooit. Dan is ie wat mij betreft echt (praktisch) volledig vogelvrij. Als Faber klapvee wil moet ie maar lekker terug naar Brabant of naar zijn grote liefde in Groningen.
'Justice knows every mans number'

jbnmgn

Re: EnieSee En HKN

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Wat een dom stuk! Elke opstelling zonder Santos is een vreemde opstelling. Dus spelen we volgende week in een vreemde opstelling tegen Vitesse. Dat weet de HKN net zo goed als ik.
Over dom gesproken, wat een domme kansloze opmerking weer. Jij weet best wat er bedoeld wordt, dat ook de HKN weet dat Santos geschorst is (of zou dat nieuw zijn voor hun) en dat het gaat over spelers op de verkeerde positie laten spelen (Appiah bijvoorbeeld) en spelers niet opstellen of op de tribune zetten (Roman bijvoorbeeld).
Ik hoop dat het stuk nu wel DUIDELIJK is voor je anders ben je nog triester dan ik al dacht.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten