Supportersvereniging - algemeen

Alles over de Supportersvereniging en haar vijftig jarig jubileum.
jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

Sandertjuh85 schreef:
jbnmgn schreef:
SanderNEC schreef:
burp schreef:En waarom staat er nog geen statement op de site van de sv zelf?
Er staat een statement op de Facebookpagina.
Er zijn een hoop mensen die geen internet hebben maar er zijn er nog veel meer die geen Facebook hebben. dus een statement op de website van de SV zou wel netjes zijn.
zijn er inderdaad echt miljoenen in nederland.

Maar als ik jou was zou ik even een verzoek indienen bij de SV of ze de verklaring uit willen printen op wat A4'tjes en die vervolgens door de stad heen hangen.
aan jou dan het verzoek on niet zo DOM te lullen als je wilt reageren. Of kun je niet anders?

jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

jetipo schreef:Waarom plaatst men het statement op Facebook als men ook een eigen site heeft? Het is toch logischer om je eigen site voor dergelijke zaken te gebruiken? Facebook is ruk, dussss...
:withstupid:

jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

Sandertjuh85 schreef:
jetipo schreef:Waarom plaatst men het statement op Facebook als men ook een eigen site heeft? Het is toch logischer om je eigen site voor dergelijke zaken te gebruiken? Facebook is ruk, dussss...
Ze zullen op facebook wel meer volgers hebben dan bezoekers op hun site he.
Waarschijnlijk heb jij het IQ van een schaap, dus ik neem je niks kwalijk hoor! :tong:

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Sandertjuh85 »

jbnmgn schreef:
Sandertjuh85 schreef:
jetipo schreef:Waarom plaatst men het statement op Facebook als men ook een eigen site heeft? Het is toch logischer om je eigen site voor dergelijke zaken te gebruiken? Facebook is ruk, dussss...
Ze zullen op facebook wel meer volgers hebben dan bezoekers op hun site he.
Waarschijnlijk heb jij het IQ van een schaap, dus ik neem je niks kwalijk hoor! :tong:
je kan mij dat ook moeilijk kwalijk nemen. Of wil je mensen verplichten op hun site te kijken?

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Stefannec »

Vind het persoonlijk jammer dat Harold opstapt.
En imo ook onnodig, het is namelijke een fout van dg en niet Harold.
Jippiekajee motherfucker!!!

jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

Stefannec schreef:Vind het persoonlijk jammer dat Harold opstapt.
En imo ook onnodig, het is namelijke een fout van dg en niet Harold.
Poll: Harold mot blievuh?

jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

Het is nu dus echt definitief, Harold stopt als voorzitter. Erg jammer. Hopelijk vinden ze snel een opvolger die het minstens net zo goed doet.


http://us9.campaign-archive1.com/?u=7a5 ... 77887883b0

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Tiel »

jbnmgn schreef:Het is nu dus echt definitief, Harold stopt als voorzitter. Erg jammer. Hopelijk vinden ze snel een opvolger die het minstens net zo goed doet.


http://us9.campaign-archive1.com/?u=7a5 ... 77887883b0
Net zo goed? Heb jij het stukje wel gelezen?

Als je het leest zie je toch dat er binnen het bestuur meningsverschillen waren over zijn gedrag naar buiten toe? MAW ze waren het er niet mee eens hoe hij op dat gebied functioneerde.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:
jbnmgn schreef:Het is nu dus echt definitief, Harold stopt als voorzitter. Erg jammer. Hopelijk vinden ze snel een opvolger die het minstens net zo goed doet.


http://us9.campaign-archive1.com/?u=7a5 ... 77887883b0
Net zo goed? Heb jij het stukje wel gelezen?

Als je het leest zie je toch dat er binnen het bestuur meningsverschillen waren over zijn gedrag naar buiten toe? waar staat dat MAW ze waren het er niet mee eens hoe hij op dat gebied functioneerde.
Hoe hij naar buiten toe functioneerde of communiceerde. Er waren meningsverschillen ja. Dat kan toch?
Het gaat erom hoe hij bestuurlijk gezien het heeft gedaan.
Dat hij een ingezonden stuk schrijft dat verkeerd wordt weergegeven kan hij niks aan doen.

Lees eens GOED wat er staat:

Harold Bastiaans gestopt als voorzitter SV NEC

Naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen zaterdag zijn we als bestuur vanavond bijeengekomen. In De Gelderlander van zaterdag 10 september was een opiniestuk opgenomen welke door Harold Bastiaans is ingezonden. In dit opiniestuk is ten onrechte door De Gelderlander geciteerd dat de Supportersvereniging achter het besluit van NEC staat om te breken met technisch manager Danny Hoekman. In de komende zaterdageditie van De Gelderlander zal deze quote overigens gerectificeerd worden. Als bestuur staan wij achter de inhoud van dit opiniestuk.

Door deze gebeurtenis is er tijdens de opvolgende vergadering een discussie ontstaan over hoe een voorzitter van de supportersvereniging naar buiten moet treden. In de afgelopen periode is bij Harold het gevoel ontstaan dat hij zijn taak als voorzitter niet meer op zijn eigen wijze kan invullen. Hierop heeft Harold besloten om per direct te stoppen met het voorzitterschap van de Supportersvereniging.



Harold zal tot aan de komende Algemene Ledenvergadering wel actief blijven als bestuurslid. Jeroen Rengers zal als interim-voorzitter de honneurs waarnemen. Als bestuur willen we graag de lijn voortzetten welke door Harold als voorzitter is ingezet sinds 2014. Via deze weg willen we Harold bedanken voor zijn periode als voorzitter. Onder aanvoering van Harold is de SV uitgegroeid tot de vereniging zoals zich die nu profileert.

Bestuur Supportersvereniging NEC

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Tiel »

jbnmgn schreef:
Tiel schreef:
jbnmgn schreef:Het is nu dus echt definitief, Harold stopt als voorzitter. Erg jammer. Hopelijk vinden ze snel een opvolger die het minstens net zo goed doet.


http://us9.campaign-archive1.com/?u=7a5 ... 77887883b0
Net zo goed? Heb jij het stukje wel gelezen?

Als je het leest zie je toch dat er binnen het bestuur meningsverschillen waren over zijn gedrag naar buiten toe? waar staat dat MAW ze waren het er niet mee eens hoe hij op dat gebied functioneerde.
Hoe hij naar buiten toe functioneerde of communiceerde. Er waren meningsverschillen ja. Dat kan toch?
Het gaat erom hoe hij bestuurlijk gezien het heeft gedaan.
Dat hij een ingezonden stuk schrijft dat verkeerd wordt weergegeven kan hij niks aan doen.

Lees eens GOED wat er staat:

Harold Bastiaans gestopt als voorzitter SV NEC

Naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen zaterdag zijn we als bestuur vanavond bijeengekomen. In De Gelderlander van zaterdag 10 september was een opiniestuk opgenomen welke door Harold Bastiaans is ingezonden. In dit opiniestuk is ten onrechte door De Gelderlander geciteerd dat de Supportersvereniging achter het besluit van NEC staat om te breken met technisch manager Danny Hoekman. In de komende zaterdageditie van De Gelderlander zal deze quote overigens gerectificeerd worden. Als bestuur staan wij achter de inhoud van dit opiniestuk.

Door deze gebeurtenis is er tijdens de opvolgende vergadering een discussie ontstaan over hoe een voorzitter van de supportersvereniging naar buiten moet treden. In de afgelopen periode is bij Harold het gevoel ontstaan dat hij zijn taak als voorzitter niet meer op zijn eigen wijze kan invullen. Hierop heeft Harold besloten om per direct te stoppen met het voorzitterschap van de Supportersvereniging.



Harold zal tot aan de komende Algemene Ledenvergadering wel actief blijven als bestuurslid. Jeroen Rengers zal als interim-voorzitter de honneurs waarnemen. Als bestuur willen we graag de lijn voortzetten welke door Harold als voorzitter is ingezet sinds 2014. Via deze weg willen we Harold bedanken voor zijn periode als voorzitter. Onder aanvoering van Harold is de SV uitgegroeid tot de vereniging zoals zich die nu profileert.

Bestuur Supportersvereniging NEC
Door deze gebeurtenis is er tijdens de opvolgende vergadering een discussie ontstaan over hoe een voorzitter van de supportersvereniging naar buiten moet treden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door BertNEC »

Dan is het toch duidelijk dat sommige in het bestuur het optreden van Harold - op welk gebied dan ook - binnen de SV en naar buiten toe niet kunnen waarderen/tolereren/goedkeuren.

Ken Harold al heel lang, als hij geen vertrouwen voelt stopt die ergens mee aangezien hijzelf er veel energie instopt.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door RO »

Het is bestuurlijk een zooitje bij de sv. Lijkt nec wel. Of gebeurt dit gewoon in elke organisatie met als enig verschil, dat je bij een voetbalclub nogal onder vergrootglas ligt en elk beetje nieuws of roddel wordt uitvergroot. En dan helpt social media niet altijd mee. Soms snak ik terug naar de tijd van dagelijkse nieuwsgaring ipv real time
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door CHEF »

RO schreef:Het is bestuurlijk een zooitje bij de sv. Lijkt nec wel. Of gebeurt dit gewoon in elke organisatie met als enig verschil, dat je bij een voetbalclub nogal onder vergrootglas ligt en elk beetje nieuws of roddel wordt uitvergroot. En dan helpt social media niet altijd mee. Soms snak ik terug naar de tijd van dagelijkse nieuwsgaring ipv real time
Vertel.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Legendario »

RO schreef:Het is bestuurlijk een zooitje bij de sv. Lijkt nec wel. Of gebeurt dit gewoon in elke organisatie met als enig verschil, dat je bij een voetbalclub nogal onder vergrootglas ligt en elk beetje nieuws of roddel wordt uitvergroot. En dan helpt social media niet altijd mee. Soms snak ik terug naar de tijd van dagelijkse nieuwsgaring ipv real time
Bestuurlijk een zooitje lijkt op basis van dit bericht wat overdreven. Harold heeft blijkbaar een verschil van inzicht met de rest van het bestuur over hoe naar buiten te treden. Verder is er niet veel aan de hand volgens mij.

Ik kan er mij er overigens wel iets bij voorstellen. Harold heeft wat mij betreft gezorgd voor een frisse wind in de SV en er is veel verbeterd t.o.v. een paar jaar terug. Maar ik vond het niet altijd even handig hoe hij naar buiten trad. Of dat een reden is om te stoppen, durf ik niet te zeggen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door hupie »

Legendario schreef:
RO schreef:Het is bestuurlijk een zooitje bij de sv. Lijkt nec wel. Of gebeurt dit gewoon in elke organisatie met als enig verschil, dat je bij een voetbalclub nogal onder vergrootglas ligt en elk beetje nieuws of roddel wordt uitvergroot. En dan helpt social media niet altijd mee. Soms snak ik terug naar de tijd van dagelijkse nieuwsgaring ipv real time
Bestuurlijk een zooitje lijkt op basis van dit bericht wat overdreven. Harold heeft blijkbaar een verschil van inzicht met de rest van het bestuur over hoe naar buiten te treden. Verder is er niet veel aan de hand volgens mij.

Ik kan er mij er overigens wel iets bij voorstellen. Harold heeft wat mij betreft gezorgd voor een frisse wind in de SV en er is veel verbeterd t.o.v. een paar jaar terug. Maar ik vond het niet altijd even handig hoe hij naar buiten trad. Of dat een reden is om te stoppen, durf ik niet te zeggen.

Niet met je eens. Veel onpersoonlijker geworden allemaal. Het spreekt allemaal minder aan. Durf te beweren dat het ledenaantal terugloopt.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door CHEF »

hupie schreef:
Legendario schreef:
RO schreef:Het is bestuurlijk een zooitje bij de sv. Lijkt nec wel. Of gebeurt dit gewoon in elke organisatie met als enig verschil, dat je bij een voetbalclub nogal onder vergrootglas ligt en elk beetje nieuws of roddel wordt uitvergroot. En dan helpt social media niet altijd mee. Soms snak ik terug naar de tijd van dagelijkse nieuwsgaring ipv real time
Bestuurlijk een zooitje lijkt op basis van dit bericht wat overdreven. Harold heeft blijkbaar een verschil van inzicht met de rest van het bestuur over hoe naar buiten te treden. Verder is er niet veel aan de hand volgens mij.

Ik kan er mij er overigens wel iets bij voorstellen. Harold heeft wat mij betreft gezorgd voor een frisse wind in de SV en er is veel verbeterd t.o.v. een paar jaar terug. Maar ik vond het niet altijd even handig hoe hij naar buiten trad. Of dat een reden is om te stoppen, durf ik niet te zeggen.

Niet met je eens. Veel onpersoonlijker geworden allemaal. Het spreekt allemaal minder aan. Durf te beweren dat het ledenaantal terugloopt.
Je moet onderhand wel bekende zijn van het vorige bestuur als je vindt dat het onpersoonlijker geworden is, het huidige bestuur is duidelijk herkenbaar voor de wedstrijden en ook goed aan te spreken, het vorig bestuur was alleen voor bekenden herkenbaar. Of het ledenaantal terugloopt weet ik niet, maar zou me niets verbazen aangezien er nog steeds mensen zijn die lid zijn geworden in de tijd dat je nog korting kreeg en er nog steeds mensen zijn die pas na jaren de moeite nemen om het op te zeggen.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Harold Bastiaans »

De kracht van dit bestuur is juist dat er over dit soort zaken gediscussieerd kan worden, en de feitelijke reden van mijn opstappen is niet dat het niet botert maar juist uit respect voor de vereniging, het is heel makkelijk om te blijven zitten en niet je verantwoording te nemen, maar als blijkt dat zaken intern anders gaan als voorheen is het juist de kracht van dit bestuur om juiste beslissingen te nemen ( ook van de bestuurders individueel). Er is idd de vraag geweest waar moet de sv zich primair mee bezig houden, ik ben van mening dat onze leden recht hebben te weten wat er speelt bij de club, en we dit dan ook zo breed mogelijk moeten uitdragen.Andere bestuurders vinden dat het supportersbeleid ( uitwedstrijden,normalisatie) primair onze taak is. Voor de beeldvorming van de mensen, door dit soort beslissingen kan de indruk gewekt worden dat het rommelt, echter zie ik het anders, juist door dit soort beslissingen wordt de SV krachtiger.
Daarnaast blijf ik vrijwilliger van deze mooie vereniging!
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door RO »

Mijn opmerking van zooitje bij sv moet je cynisch lezen, want komt dus overal in bijna alle organisaties voor. Punt is dat je onder een vergrootglas ligt als je gelieerd bent aan voetbal. En met social media ligt alles binnen no time op straat, gaat een ieder ermee aan de haal. Het is het nuilen om het nuilen en met social media kan je hier continu mee bezig zijn. En waar gaat het vaak over: niets tot weinig. Ook bij NEC speelt er altijd van alles en van niets, het is maar hoe zwaar je zaken aanzet
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Gijscoman »

CHEF schreef:
hupie schreef:
Legendario schreef:
RO schreef:Het is bestuurlijk een zooitje bij de sv. Lijkt nec wel. Of gebeurt dit gewoon in elke organisatie met als enig verschil, dat je bij een voetbalclub nogal onder vergrootglas ligt en elk beetje nieuws of roddel wordt uitvergroot. En dan helpt social media niet altijd mee. Soms snak ik terug naar de tijd van dagelijkse nieuwsgaring ipv real time
Bestuurlijk een zooitje lijkt op basis van dit bericht wat overdreven. Harold heeft blijkbaar een verschil van inzicht met de rest van het bestuur over hoe naar buiten te treden. Verder is er niet veel aan de hand volgens mij.

Ik kan er mij er overigens wel iets bij voorstellen. Harold heeft wat mij betreft gezorgd voor een frisse wind in de SV en er is veel verbeterd t.o.v. een paar jaar terug. Maar ik vond het niet altijd even handig hoe hij naar buiten trad. Of dat een reden is om te stoppen, durf ik niet te zeggen.

Niet met je eens. Veel onpersoonlijker geworden allemaal. Het spreekt allemaal minder aan. Durf te beweren dat het ledenaantal terugloopt.
Je moet onderhand wel bekende zijn van het vorige bestuur als je vindt dat het onpersoonlijker geworden is, het huidige bestuur is duidelijk herkenbaar voor de wedstrijden en ook goed aan te spreken, het vorig bestuur was alleen voor bekenden herkenbaar. Of het ledenaantal terugloopt weet ik niet, maar zou me niets verbazen aangezien er nog steeds mensen zijn die lid zijn geworden in de tijd dat je nog korting kreeg en er nog steeds mensen zijn die pas na jaren de moeite nemen om het op te zeggen.
Ik ben juist lid geworden en ik ken meer mensen bij wie dat het geval is. Hoewel ik (buiten een klein vraagje bij de busreis naar Hannover) nooit echt gesproken heb met iemand van het bestuur, waren de bestuursleden inderdaad wel altijd duidelijk aanwezig, aanspreekbaar, etc. Zelf heb ik het gevoel dat de SV een flink stuk verbeterd is en daar ben ik dankbaar voor.
Is het eigenlijk ook mogelijk om Harold, al dan niet tegen zijn eigen wil, bij de verkiezing voor de nieuwe voorzitter gewoon opnieuw te verkiezen? :wink:

jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

Komt er nog een busreis naar de een of andere kerstmarkt in Duitsland? Kan er (nog) nergens iets over vinden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:Komt er nog een busreis naar de een of andere kerstmarkt in Duitsland? Kan er (nog) nergens iets over vinden.
Neem de bus naar Kleef - vertrek tijden zal wel om het uur zijn :biggrin:
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:
jbnmgn schreef:Komt er nog een busreis naar de een of andere kerstmarkt in Duitsland? Kan er (nog) nergens iets over vinden.
Neem de bus naar Kleef - vertrek tijden zal wel om het uur zijn :biggrin:
:zzz:

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Jeroen »

Nee, dit jaar geen kerstmarkt.
Enige mogelijkheden zijn 26 november (te vroeg) of 3 december (Sinterklaas).

jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

Jeroen schreef:Nee, dit jaar geen kerstmarkt.
Enige mogelijkheden zijn 26 november (te vroeg) of 3 december (Sinterklaas).
OK thx.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Legendario »

Ik lees dat de heer van Hout is toegetreden tot het bestuur van de SV. Van harte en veel succes!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten