Sfeervak '080'

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Zou jij in een sfeervak willen zitten (staan)?

ja
188
53%
nee
167
47%
 
Totaal aantal stemmen: 355

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door tweety »

Tiel schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:
illestyl schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:
jamwijers schreef:
emiel-eniesee schreef:Het vak begint echt een trieste bedoeling te worden. Alleen die gasten op de eerste rij al. Die liepen allemaal mee bij dat anti bruls/pro wilders gedoe (alle Marokkanen terug naar Istanboel). En dan al die ''La-La-La'' liedjes die worden ingezet als je achterstaat, en dan moeilijk aangekeken worden als je niet meezingt. Nee, ik en nog 7/8 man hebben het mooi gezien daar op dat vak. Volgend jaar naar de Hazenkamp. :bye:
Ik weet over wie je praat, het zijn inderdaad van die stel halve zolen die een IQ van een visstick hebben... Die gasten kunnen alleen hoeren jong zingen.......
Ik stem pvv ben ik dan ook al een lijpo?
Lees eens een boek over etnische zuiveringen, slavernij of bijvoorbeeld antisemitisme. Ben je niet zo'n lezer, maar houd je van een spannende film dan is Hotel Rwanda misschien eens de moeite waard om te kijken.

Denk je 'flikker op met die illestyl', wees niet bang; je bent niet de enige hier op het forum. Maar doe mij een plezier en lees op z'n minst deze pagina door (dat moet ook jou lukken!); http://www.schooltv.nl/weekjournaal/ond ... riminatie/. Voel je dan nog een leegte, ben je nieuwsgierig of wil je gewoon meer weten, dan kun je onderaan de pagina het telefoonnummer van de kindertelefoon vinden. Zij willen je vast wel het één en ander uit leggen en je vragen beantwoorden.

Niet alleen die film gezien maar dat heeft niks te maken met of ik pvv stem. Ik stem pvv omdat ik de rest slechter vind en hun nederland naarde klote helpen met hun Europa gehuppel. Life (1999)
django unchained
12 years a slave is nog het ergste!
Wat heeft de PVV dan voor oplossingen? Uit de EU stappen kost echt te veel. Hoeveel krijg je dan terug voor je spaargeld bv?
OK de PVV heeft de oplossingen niet , maar nu concreet gaan we weer de kop in het zand steken en zeggen dat er geen probleem is met een bepaalde groep Marokkanen ? er zal wel iets moeten gebeuren . en als we denken dat het meevalt of dat er onder Nederlanders ook criminelen zijn is te makkelijk . als ik bv van een chef van mij hoor dat hij in Hatert bij dat voetbalpleintje gaat controleren met zijn auto of dat plein er schoon bijligt en die gapers vragen of hij problemen heeft en ze spugen zijn vooruit onder moet je je maar goed houden :angryfire: en zo kan ik legio verhalen vertellen , ik was eens in het Kronenburgerpark aan het werk toen 1 zo'n figuur begon te dreigen . ik wilde uitstappen maar een andere Marokkaan kwam naar mij en zei "doe maar niet want die gozer spoort niet " ik kan er een boek over schrijven . er is een totaal gebrek aan respect voor andere onder een aantal van hun
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door nec4n »

Wauw, het sfeervak '080' topic wordt verward met het politiek topic. :withstupid: :offtopic:
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
emiel-eniesee
Berichten: 498
Lid geworden op: zo 03 jul 2011, 10:52
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door emiel-eniesee »

Op Wilders stemmen is naïef. De man moet je echt niet als uithangbord hebben.
Wat dacht je van economische zaken met Arabische landen. Die zullen als Wilders hier de grootte man was echt geen zaken hier komen doen.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door tweety »

emiel-eniesee schreef:Op Wilders stemmen is naïef. De man moet je echt niet als uithangbord hebben.
Wat dacht je van economische zaken met Arabische landen. Die zullen als Wilders hier de grootte man was echt geen zaken hier komen doen.
maar dat weten we nu wel maar dat is geen antwoord op wat ik vroeg . maar laat maar we zitten in het verkeerde topic
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

Dave schreef:Uiteindelijk komt het gewoon op ideologie aan. Welke politicus vertrouw je en spreekt je het meest aan.
Je kan ook op de SP of PVV stemmen om een tegengeluid te laten horen. Ik denk en weet bijna zeker dat andere partijen hierdoor hun standpunten aanpassen.
Er zijn maar weinig mensen die echt goed de kosten en baten van de EU en of Euro kunnen inschatten.
Veel onderzoeken en rapporten zijn (ideologisch) gekleurd. En dan nog, wie leest die onderzoeken, behalve ik dan :biggrin:
SP heeft ook mij voorkeur omdat die minder Media geil zijn. maar ze zijn niet populair genoeg om het verschil te kunnen maken.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door nec4n »

:offtopic:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:
Dave schreef:Uiteindelijk komt het gewoon op ideologie aan. Welke politicus vertrouw je en spreekt je het meest aan.
Je kan ook op de SP of PVV stemmen om een tegengeluid te laten horen. Ik denk en weet bijna zeker dat andere partijen hierdoor hun standpunten aanpassen.
Er zijn maar weinig mensen die echt goed de kosten en baten van de EU en of Euro kunnen inschatten.
Veel onderzoeken en rapporten zijn (ideologisch) gekleurd. En dan nog, wie leest die onderzoeken, behalve ik dan :biggrin:
SP heeft ook mij voorkeur omdat die minder Media geil zijn. maar ze zijn niet populair genoeg om het verschil te kunnen maken.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door vak Oost »

nec4n schreef:Wauw, het sfeervak '080' topic wordt verward met het politiek topic. :withstupid: :offtopic:
:withstupid: het topic over politiek kan men hier vinden http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=135
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
nathan3gb
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 23 nov 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door nathan3gb »

"Vroeger" waren de gezongen liederen ook wat meer gangbaar, ik hoor bijvoorbeeld geen klassiekers meer als bijvoorbeeld enkele keren klappen en dan gewoon "NEC".
Maar enkel lange liedjes, waar ik de tekst soms niet eens geheel van weet?
Ik weet niet hoe andere supporters hierover denken?

Met dit soort liedjes krijg je ook niet snel een grote groep mee denk ik?

geert
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 13 apr 2014, 11:06
Locatie: cuijk
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door geert »

nathan3gb schreef:"Vroeger" waren de gezongen liederen ook wat meer gangbaar, ik hoor bijvoorbeeld geen klassiekers meer als bijvoorbeeld enkele keren klappen en dan gewoon "NEC".
Maar enkel lange liedjes, waar ik de tekst soms niet eens geheel van weet?
Ik weet niet hoe andere supporters hierover denken?

Met dit soort liedjes krijg je ook niet snel een grote groep mee denk ik?
Volgens mij is het langste liedje wat ze zingen het clublied en is de rest redelijk kort

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Chuckie »

geert schreef:
nathan3gb schreef:"Vroeger" waren de gezongen liederen ook wat meer gangbaar, ik hoor bijvoorbeeld geen klassiekers meer als bijvoorbeeld enkele keren klappen en dan gewoon "NEC".
Maar enkel lange liedjes, waar ik de tekst soms niet eens geheel van weet?
Ik weet niet hoe andere supporters hierover denken?

Met dit soort liedjes krijg je ook niet snel een grote groep mee denk ik?
Volgens mij is het langste liedje wat ze zingen het clublied en is de rest redelijk kort
Gaat vooral ook om het tempo..... Nu lijkt het alsof men alles wil afraffelen...... Schroef die beats per minute eens naar beneden guys!
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door mschr »

Het was weer niet al te best...

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door burp »

kan die beloofde evaluatie er na dit seizoen dan wel eindelijk komen?

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door rooie »

Serieus?! we zijn net gedegradeerd en jij wilt dat er nu tijd wordt genomen om 080 te evalueren!? Laat ze alle tijd maar stoppen in een herinrichting van de club!
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door TT »

rooie schreef:Serieus?! we zijn net gedegradeerd en jij wilt dat er nu tijd wordt genomen om 080 te evalueren!? Laat ze alle tijd maar stoppen in een herinrichting van de club!
:withstupid: Als meteen daarna dan maar wel het sfeervak geëvalueerd wordt.... :wink:
Heb trouwens al van behoorlijk wat (fatsoenlijke) mensen gehoord dat ze gaan verkassen uit het sfeervak omdat het ze daar niet aanstaat.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Hennie-C »

TT schreef:
rooie schreef:Serieus?! we zijn net gedegradeerd en jij wilt dat er nu tijd wordt genomen om 080 te evalueren!? Laat ze alle tijd maar stoppen in een herinrichting van de club!
:withstupid: Als meteen daarna dan maar wel het sfeervak geëvalueerd wordt.... :wink:
Heb trouwens al van behoorlijk wat (fatsoenlijke) mensen gehoord dat ze gaan verkassen uit het sfeervak omdat het ze daar niet aanstaat.
Ik hoor veel geluiden van mensen die vertrekken uit het vak. Ik zelf ook, ik ga weer plaats nemen op de goffert tribune, andere kiezen voor vak H.

Ik vond het idee van 080 goed. Helaas heeft het niet uitgepakt zoals meerder onder ons gehoopt hadden. Het vak heeft meer verdeeldheid gebracht dan zaamhorigheid, helaas. Niet alleen verdeeldheid tussen de GT, hazenkamp en 080, maar voor mijn gevoel ook in 080 zelf. Voor mij is Legio een groep die veel resecpt verdiend, door de acties etc. maar vind ik het een slechte zaak hoe zei zich (af en toe) opstellen. Mij geven ze het gevoel dat zei de beste supporters zijn, en dat er geen beter supporters dan hun zijn. We moeten hun volgen, en hun liederen zingen. Teminste, zo voelt het voor mij. Net als afgelopen donderdag uit bij Sparta. Ze gaan aan de andere kant van het uitvak staan en gaan hun eigen liederen zingen, en kijken dan hoopvol naar de rest wie mee doet. Ze zouden het samen moeten willen doen, niet alleen...

Daarnaast zijn er natuurlijk allemaal kleine groepjes op 080, waarvan de meederheid nog niet eens volwassen is... het is geen eenheid, en dat zou het naar mijn bescheiden mening op deze manier ook niet worden. Daarnaast heeft iedereen speed in zijn kont: zodra een lied gezongen wordt en daarbij geklapt word, gaat he zo snel dat het niet meer bij te houden is waardoor iedereen afhaakt. Een trommel zou hier uitkomst voor bieden, maar: "liever een piemel zonder zak, dan een trommel in mijn vak!!"

Ik ben bang dat het voor 080 einde verhaal is volgend seizoen. Ik hoop nog steeds dat het ooit een succes wordt, volgens mij zin de spelers er overigens wel over te spreken. Ik kan nog altijd vanaf de GT gewoon in 080 gaan "staan" als ik daar zin in heb. Staan... dat was trouwens mijn voornaamste keuze om voor 080 te kiezen.

:sjaal:
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7088
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Sandertjuh85 »

Lijkt me ook dat het opgedoekt moet worden. De kans dat het vol zit volgend jaar is niet heel groot. En een sfeervak waar nog 100 man in zitten/staan kan natuurlijk nooit voor sfeer zorgen.

jamwijers
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 13:21
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door jamwijers »

Heb mijn seizoenskaart wel verlengt op 080 alleen zat wel erg over na te denken om ergens anders te gaan zitten omdat er ook vrij weinig sfeer is in het vak (weet niet of het komt omdat er vrij veel mensen onder de 18 zijn) maar het is erg jammer dat wij niet met zijn alle een orkest zijn die 90 min lang zingen..... Natuurlijk kunnen we erop gooien dat de elftal erg slecht heeft gepressenteert maar dat mag voor mij geen excuus zijn...

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4827
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door T.I.G.O. »

Neem van mij aan dat de sfeer volgend jaar veel beter is dan dit jaar.

Gebruikersavatar
Vedette_1
Berichten: 128
Lid geworden op: do 19 nov 2009, 16:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Vedette_1 »

Van de Gofferttribune één groot geheel maken zal de sfeer zeker ten goede komen! Bovendien kunnen zo mooi alle gaten gevuld worden, van de vakken die half leeg blijven.
Stiekem blijf ik erover dromen: De Gofferttribune als staantribune! :biggrin:

Gebruikersavatar
Quick
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 03 sep 2008, 16:28
Locatie: Vak L
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Quick »

Vedette_1 schreef:Van de Gofferttribune één groot geheel maken zal de sfeer zeker ten goede komen! Bovendien kunnen zo mooi alle gaten gevuld worden, van de vakken die half leeg blijven.
Stiekem blijf ik erover dromen: De Gofferttribune als staantribune! :biggrin:
Ik ook... :withstupid:

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door SuperSub »

Vedette_1 schreef: Stiekem blijf ik erover dromen: De Gofferttribune als staantribune! :biggrin:
:withstupid: :withstupid: :withstupid:

Ben zelf een paar keer naar willem 2 geweest met Tilburgse vrienden dit jaar en de King Side is toch wel een heel stuk sfeervoller dan bij ons.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door nec4n »

Denk afgelopen jaar het beste jaar tot dusver. Maar is natuurlijk ook niet vreemd als je alle thuiswedstrijden wint.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door mschr »

Het beste jaar van het sfeervak? Het leek met name dit jaar helemaal nergens op. Afschaffen die staanvakonzin.

Henkiepenkie
Berichten: 6981
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Henkiepenkie »

mschr schreef:Het beste jaar van het sfeervak? Het leek met name dit jaar helemaal nergens op. Afschaffen die staanvakonzin.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Arjan van Hout »

Henkiepenkie schreef:
mschr schreef:Het beste jaar van het sfeervak? Het leek met name dit jaar helemaal nergens op. Afschaffen die staanvakonzin.
:withstupid:
:withstupid: en daar is iedereen het mee eens, behalve de mensen die een scc in het staak hebben.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten