Liederen-Topic

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Biarmicus »

wkop schreef:where nec where wonderfull wher going crazy after every fucking goal where gonna win where gonna sing supporting nec is everything





en



nec thil we die nec till we die we now we are we sure we are we're nec till we die
Gast! Doe eens iets aan je Engels man, dit is vreselijk.

Gebruikersavatar
wkop
Berichten: 85
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 12:21
Locatie: nimweguh
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door wkop »

Biarmicus schreef:
wkop schreef:where nec where wonderfull wher going crazy after every fucking goal where gonna win where gonna sing supporting nec is everything





en



nec thil we die nec till we die we now we are we sure we are we're nec till we die
Gast! Doe eens iets aan je Engels man, dit is vreselijk.
gast doe eens iets aan je negativiet van je elke keer maar weer bij iedereen je begint op db te lijken

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door tweety »

wkop schreef:where nec where wonderfull wher going crazy after every fucking goal where gonna win where gonna sing supporting nec is everything





en



nec thil we die nec till we die we now we are we sure we are we're nec till we die
en ik dacht dat het songfestival erg was :crazy: :wink:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
diablo
Berichten: 304
Lid geworden op: za 12 sep 2009, 14:03
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door diablo »

wkop schreef:
Biarmicus schreef:
wkop schreef:where nec where wonderfull wher going crazy after every fucking goal where gonna win where gonna sing supporting nec is everything





en



nec thil we die nec till we die we now we are we sure we are we're nec till we die
Gast! Doe eens iets aan je Engels man, dit is vreselijk.
gast doe eens iets aan je negativiet van je elke keer maar weer bij iedereen je begint op db te lijken
:offtopic: MAAR(!), ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook enorm aan stoor...
dat je engels niet goed is: prima
dat je nederlandse spelling niet foutloos is: ook okay ( ik ken het, weet dat ikzelf ook nog welles een schrijffout maak)
maar neem dan ff de moeite om terug te lezen wat je typt voor je op verzenden drukt, nu is het vol met spelfouten en daarnaat ziet het er ook niet uit.
geloof het of niet, maar ongeacht wat je wil zeggen, ik het er mss. helemaal mee eens (of niet) kan ik je alleen al door je opmaak gewoon niet serieus nemen...
kan volgens mij niet de bedoeling zijn toch ?
was getekend....

ernie

Re: Liederen-Topic

Bericht door ernie »

:jestera:

Normaal doe ik echt niet mee aan dat spellingsgezeik, maar in groep 8 was m'n Engels al beter. M'n ogen gaan er bijna van bloeden als ik dat lees.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door BiT »

Ik vind het erger dat mensen zo enorm slecht Nederlands spreken dan dat ze Engels spreken. Dat is immers niet hun eerste taal...
Ronnie, Bus 6!

JapapaBertus
Berichten: 1104
Lid geworden op: ma 20 sep 2010, 17:12
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door JapapaBertus »

BiT schreef:Ik vind het erger dat mensen zo enorm slecht Nederlands spreken dan dat ze Engels spreken. Dat is immers niet hun eerste taal...
Die mening deel ik volledig.

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

ernie schreef::jestera:

Normaal doe ik echt niet mee aan dat spellingsgezeik, maar in groep 8 was m'n Engels al beter. M'n ogen gaan er bijna van bloeden als ik dat lees.

ik weet wat er staat dus.... GOED GENOEG..

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Mark Ariaans »

Ik ook: Waar NEC waar geweldig waar worden gek na elk copulerend doelpunt waar gaan winnen waar gaan zingen NEC ondersteunen is alles.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door jd »

wkop schreef:where nec where wonderfull wher going crazy after every fucking goal where gonna win where gonna sing supporting nec is everything

en
nec thil we die nec till we die we now we are we sure we are we're nec till we die
Een bestaand deuntje jatten met een bestaande tekst kopieren en dan enkel "NEC" ervoor in de plaats zetten is niet waar dit topic over ging:
NewNecGeneration schreef:Dit topic is voor mensen die graag creatief denken over de sfeer in het stadion door middel van liederen
Om heel eerlijk te zijn, en dat is puur mijn bescheiden mening. Is het sfeervak-onwaardig om nieteens de moeite te doen een eigen tekst te verzinnen, of een eigen draai aan een bestaande tekst te geven.
Nieuwe liedjes zijn welkom, en ik zal ze ook zeker omarmen. Maar al die engelse liedjes die in elk stadion exact hetzelfde gezongen worden ook bij NEC in exact dezelfde vorm introduceren zou ik dood en doodzonde vinden. Af en toe is het leuk, maar ik heb toch liever een club met een eigen identiteit en eigen invulling aan (bijvoorbeeld) bestaande liedjes en deuntjes.

Gebruikersavatar
wkop
Berichten: 85
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 12:21
Locatie: nimweguh
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door wkop »

jd schreef:
wkop schreef:where nec where wonderfull wher going crazy after every fucking goal where gonna win where gonna sing supporting nec is everything

en
nec thil we die nec till we die we now we are we sure we are we're nec till we die
Een bestaand deuntje jatten met een bestaande tekst kopieren en dan enkel "NEC" ervoor in de plaats zetten is niet waar dit topic over ging:
NewNecGeneration schreef:Dit topic is voor mensen die graag creatief denken over de sfeer in het stadion door middel van liederen
Om heel eerlijk te zijn, en dat is puur mijn bescheiden mening. Is het sfeervak-onwaardig om nieteens de moeite te doen een eigen tekst te verzinnen, of een eigen draai aan een bestaande tekst te geven.
Nieuwe liedjes zijn welkom, en ik zal ze ook zeker omarmen. Maar al die engelse liedjes die in elk stadion exact hetzelfde gezongen worden ook bij NEC in exact dezelfde vorm introduceren zou ik dood en doodzonde vinden. Af en toe is het leuk, maar ik heb toch liever een club met een eigen identiteit en eigen invulling aan (bijvoorbeeld) bestaande liedjes en deuntjes.
Dat snap ik maar, het punt is dat de bestaande deuntjes en liedjes nu ook niet gezongen worden haast. Het gaat om de sfeer die gebracht moet worden. Als iemand pakkende teksten weet kom er maar mee hoe meer hoe beter toch? :wink: :tu:

NewNecGeneration
Berichten: 23
Lid geworden op: do 24 mar 2011, 14:51
Locatie: Boxmeer
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door NewNecGeneration »

Hoeven ook niet per se engelse liedjes te zijn?

K bedoel, verzin maar eens wat op: En van je heeelaheelaholala HEJ! daar kan je genoeg op verzinnen :)
All we want is a little of the goodlife.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door BasNijmegen »

NewNecGeneration schreef:Hoeven ook niet per se engelse liedjes te zijn?

K bedoel, verzin maar eens wat op: En van je heeelaheelaholala HEJ! daar kan je genoeg op verzinnen :)
Je bedoel toch niet.... Het hondje van de bakker?

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door valkhof »

bassie en adriaan, bassie en adriaan, dat zijn de beste vrienden......

frankforzanec
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 12 nov 2008, 18:06
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door frankforzanec »

you are gold!!! always believe in your soul enz.. kv mechelen song is ook wel leuk
you'll never know.

:sjaal:

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

Niemand wil ze horen niemand wil ze zien fock vak 410. ole ole fock vak 410 fock vak 410 Niemand wil ze horen niemand wil ze zien.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Biarmicus »

(Y)Sfeervak(Y) schreef:Niemand wil ze horen niemand wil ze zien fock vak 410. ole ole fock vak 410 fock vak 410 Niemand wil ze horen niemand wil ze zien.
Nou volgens mij willen al die sfeervak gasten die in dit topic opduiken maar al te graag een vak 410 in de Goffert creëren...

NewNecGeneration
Berichten: 23
Lid geworden op: do 24 mar 2011, 14:51
Locatie: Boxmeer
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door NewNecGeneration »

Biarmicus schreef:
(Y)Sfeervak(Y) schreef:Niemand wil ze horen niemand wil ze zien fock vak 410. ole ole fock vak 410 fock vak 410 Niemand wil ze horen niemand wil ze zien.
Nou volgens mij willen al die sfeervak gasten die in dit topic opduiken maar al te graag een vak 410 in de Goffert creëren...
Nou asjeblieft niet!

We creeëren ons eigen 080!
All we want is a little of the goodlife.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door valkhof »

NewNecGeneration schreef:
Biarmicus schreef:
(Y)Sfeervak(Y) schreef:Niemand wil ze horen niemand wil ze zien fock vak 410. ole ole fock vak 410 fock vak 410 Niemand wil ze horen niemand wil ze zien.
Nou volgens mij willen al die sfeervak gasten die in dit topic opduiken maar al te graag een vak 410 in de Goffert creëren...
Nou asjeblieft niet!

We creeëren ons eigen 080!
ja want blote buikende dansende taferelen uit nijmegen zijn anders als uit amsterdam

(Y)Sfeervak(Y)
Berichten: 980
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 15:41
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door (Y)Sfeervak(Y) »

valkhof schreef:
NewNecGeneration schreef:
Biarmicus schreef:
(Y)Sfeervak(Y) schreef:Niemand wil ze horen niemand wil ze zien fock vak 410. ole ole fock vak 410 fock vak 410 Niemand wil ze horen niemand wil ze zien.
Nou volgens mij willen al die sfeervak gasten die in dit topic opduiken maar al te graag een vak 410 in de Goffert creëren...
Nou asjeblieft niet!

We creeëren ons eigen 080!
ja want blote buikende dansende taferelen uit nijmegen zijn anders als uit amsterdam

jij snapt het

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door valkhof »

mijn buik is ook mooier dan een amsterdamse

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door TT »

Mark Ariaans schreef:Ik ook: Waar NEC waar geweldig waar worden gek na elk copulerend doelpunt waar gaan winnen waar gaan zingen NEC ondersteunen is alles.
:biggrin:

Gebruikersavatar
wkop
Berichten: 85
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 12:21
Locatie: nimweguh
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door wkop »

you never walk alone

Als je loopt door de stad nijmeguh zo mooi
De stad van nec onze trots.
op het eind de nr 1 van gelderland
en vites is weer de nr 2

Nec de nr 1 Nec in heel me hart
ja jij bent het echt voor ons

Nec ooh nec de nummer 1 van gelderland
Ja jij bent voor mij de nr eeeeen
Jij bent voor mij de nr eeeen

Nec ooh nec ik draag de trots met heel mijn hart
Ja ik sterf voor de kleur ROOD GROEN ZWART

is dit miss wat mooie versie voor de trots van gelderland ons nec op you never walk alone

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Bleum »

:eek:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

forzanec94
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 14 feb 2011, 21:57
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door forzanec94 »

wkop schreef:you never walk alone

Als je loopt door de stad nijmeguh zo mooi
De stad van nec onze trots.
op het eind de nr 1 van gelderland
en vites is weer de nr 2

Nec de nr 1 Nec in heel me hart
ja jij bent het echt voor ons

Nec ooh nec de nummer 1 van gelderland
Ja jij bent voor mij de nr eeeeen
Jij bent voor mij de nr eeeen

Nec ooh nec ik draag de trots met heel mijn hart
Ja ik sterf voor de kleur ROOD GROEN ZWART

is dit miss wat mooie versie voor de trots van gelderland ons nec op you never walk alone

:withstupid: ga bij een platenmaatschappij werken!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mook en 16 gasten