N.E.C. Horeca

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door NiMMA_024 »

Pure onderbezetting, als je ziet dat de cassieres ook nog eens zelf de koffie moeten tappen dan kan er nooit snel gewerkt worden.
valkhof schreef:het merendeel van het personeel staat erbij en kijkt er naar. soms lijkt het net of ze een klant maar een vervelende onderbreking vinden
ik denk eerder slechte voorbereiding voor de rust waardoor er slecht geschakeld wordt. Plus dat de cassieres zelf ook vaak drinken in moet schenken betekend dat er langer(e) wachtrijen staan. Heb weleens een hele rust moeten wachten op een bak koffie die ook nog eens naar slootwater smaakte.

Daar kunnen deze medewerkers overigens weinig aan doen, des te meer hun baas.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door vak Oost »

Natuurlijk kunnen de dingen beter bij de verkooppunten echter vergeet niet dat meer dan de helft van de toeschouwers naar beneden de gracht in duikt
en per omgaande zo snel mogelijk een drankje en een versnapering wilt en dat het liefst allemaal in een tijdsbestek van een kwartiertje of minder ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door NECAnGeL »

vak Oost schreef:Natuurlijk kunnen de dingen beter bij de verkooppunten echter vergeet niet dat meer dan de helft van de toeschouwers naar beneden de gracht in duikt
en per omgaande zo snel mogelijk een drankje en een versnapering wilt en dat het liefst allemaal in een tijdsbestek van een kwartiertje of minder ...
Ze mogen van mij ook wel naar boven komen ;)
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

T.S.
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door T.S. »

Weinig op de catering aan te merken. Behalve dat ik van te voren niet weet hoeveel geld er op mijn kaart staat (dat onthouden de meeste mensen niet tussen wedstrijden door). En opwaarderen kan tijdens de meeste wedstrijden maar bij één persoon op de Gofferttribune. Da's wel erg weinig.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door vak Oost »

T.S. schreef:Weinig op de catering aan te merken. Behalve dat ik van te voren niet weet hoeveel geld er op mijn kaart staat (dat onthouden de meeste mensen niet tussen wedstrijden door).
En opwaarderen kan tijdens de meeste wedstrijden maar bij één persoon op de Gofferttribune. Da's wel erg weinig.
Het saldo checken en opwaarderen kan je allemaal thuis regelen - je bent niet verplicht dit in het stadion te doen :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door Legendario »

NECAnGeL schreef:
vak Oost schreef:Natuurlijk kunnen de dingen beter bij de verkooppunten echter vergeet niet dat meer dan de helft van de toeschouwers naar beneden de gracht in duikt
en per omgaande zo snel mogelijk een drankje en een versnapering wilt en dat het liefst allemaal in een tijdsbestek van een kwartiertje of minder ...
Ze mogen van mij ook wel naar boven komen ;)
Wat doen die gasten eigenlijk tijdens de wedstrijd? Hier bij Málaga komen ze op de tribune langs met drank, chips en zelfs pizza!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door Hennie-C »

Een grote bier tijdens NEC - RCD trouwens 4 (!) Euro :crazy2: Dat is één hele Euro meer dan vorig jaar :crazy: dat kost me dus 6 Euro extra paar wedstrijd, is 102 Euro per seizoen :wink:
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door MojoMojo »

T.S. schreef:Weinig op de catering aan te merken. Behalve dat ik van te voren niet weet hoeveel geld er op mijn kaart staat (dat onthouden de meeste mensen niet tussen wedstrijden door). En opwaarderen kan tijdens de meeste wedstrijden maar bij één persoon op de Gofferttribune. Da's wel erg weinig.
Opwaarderen kan in het stadion ook gewoon op je mobiel hoor.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door Arjan van Hout »

T.S. schreef:Weinig op de catering aan te merken. Behalve dat ik van te voren niet weet hoeveel geld er op mijn kaart staat (dat onthouden de meeste mensen niet tussen wedstrijden door). En opwaarderen kan tijdens de meeste wedstrijden maar bij één persoon op de Gofferttribune. Da's wel erg weinig.
gewoon met qr code scanner en je weet het, makkelijker kan niet.

jbnmgn

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door jbnmgn »

valkhof schreef:het merendeel van het personeel staat erbij en kijkt er naar. soms lijkt het net of ze een klant maar een vervelende onderbreking vinden
Ze hebben klaarblijkelijk ook te weinig personeel. Vandaar de oproep naar mensen die willen helpen, tegen betaling dacht ik.
Maar het zal er wel weer op uitdraaien dat ze kinderen achter de balie willen want dat is goedkoper, alleen schiet de klant er niets mee op want die kinderen snappen het niet.

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door Hennie-C »

Heb vrijdag in de tweedehelft 15min op mijn drank gewacht. Het zonnetje scheen nog toen ik naar beneden ging, en het was donker toen ik boven kwam. Echt slecht, 2 kassa's open voor de HELE goffert tribune na de rust..... kan echt niet. En dan ook nog de prijzen omhoog gegooid. :td:
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door Curva »

Afbeelding

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door MojoMojo »

140 euro voor een biertje vind ik nog veel.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door burp »

MojoMojo schreef:140 euro voor een biertje vind ik nog veel.
krijg je een fust waar je op mag zitten. :wink:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door Mark Ariaans »

Mooiste is dat die woordvoerder van FC Utrecht ook nog doodleuk beweert dat een voetbalmiddagje bij Utreg een van de goedkoopste uitstapjes is in Nederland als je de hele belevenis (wedstrijd, hapje, drankje, plus merch shirt!) in beschouwing neemt. Wat een grapjurken.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door nec4n »

Mark Ariaans schreef:Mooiste is dat die woordvoerder van FC Utrecht ook nog doodleuk beweert dat een voetbalmiddagje bij Utreg een van de goedkoopste uitstapjes is in Nederland als je de hele belevenis (wedstrijd, hapje, drankje, plus merch shirt!) in beschouwing neemt. Wat een grapjurken.
Koop jij dan niet bij elke wedstrijd een nieuw shirt?
ENIESEE NIJMEGEN

jbnmgn

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door jbnmgn »

Curva schreef:Afbeelding
140 euro op 17 wedstrijden? Dat is dan gemiddeld iets meer dan 8 euro per wedstrijd, dat zijn nog geen 4 biertjes.......
En dan heb je nog niks te snacken gehad. Nou dat bedrag ligt bij mij in ieder geval hoger.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door Danish Dynamite »

jbnmgn schreef:
Curva schreef:Afbeelding
140 euro op 17 wedstrijden? Dat is dan gemiddeld iets meer dan 8 euro per wedstrijd, dat zijn nog geen 4 biertjes.......
En dan heb je nog niks te snacken gehad. Nou dat bedrag ligt bij mij in ieder geval hoger.
Er staat dan ook niet voor niets dat het hier om de prijs per liter gaat over een heel seizoen.....

jbnmgn

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door jbnmgn »

Danish Dynamite schreef:
jbnmgn schreef:
Curva schreef:Afbeelding
140 euro op 17 wedstrijden? Dat is dan gemiddeld iets meer dan 8 euro per wedstrijd, dat zijn nog geen 4 biertjes.......
En dan heb je nog niks te snacken gehad. Nou dat bedrag ligt bij mij in ieder geval hoger.
Er staat dan ook niet voor niets dat het hier om de prijs per liter gaat over een heel seizoen.....
OK, die had ik niet gezien.
Merci

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door Danish Dynamite »

Tip: eerst lezen voordat je reageert....... :tong:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door Tiel »

jbnmgn schreef:
Curva schreef:Afbeelding
140 euro op 17 wedstrijden? Dat is dan gemiddeld iets meer dan 8 euro per wedstrijd, dat zijn nog geen 4 biertjes.......
En dan heb je nog niks te snacken gehad. Nou dat bedrag ligt bij mij in ieder geval hoger.
Vergeet niet dat dat bij de meeste mensen 140 euro lager ligt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door jbnmgn »

Danish Dynamite schreef:Tip: eerst lezen voordat je reageert....... :tong:
Tip: bemoei je met je eigen zaken :pukeface: :pukeface: :pukeface: :pukeface: :pukeface:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door LT »

jbnmgn schreef: En dan heb je nog niks te snacken gehad.
Ik ga hem niet maken...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door bertje »

:schater:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

jbnmgn

Re: N.E.C. Horeca

Bericht door jbnmgn »

LT schreef:
jbnmgn schreef: En dan heb je nog niks te snacken gehad.
Ik ga hem niet maken...
Heel verstandig!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten