Uit supporters

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Wat kan jou motiveren vaker een uitwedstrijd te bezoeken.

Goedkopere tickets.
52
38%
Afschaffen verplichte combi.
79
58%
Beter vervoer met bus.
5
4%
 
Totaal aantal stemmen: 136

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door BiT »

Jeroenmgn schreef:Vitesse valt toch ook wel mee..fouilleren doen ze niet eens meer in Arnhem maar gewoon bij ons stadion 1x. Daar loop je het vak in je kijkt je wint en je gaat lachend naar huis, en niet met een omweg maar netjes rechtsaf.
Niet met een omweg?! :crazy:
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Sandertjuh85 »

BiT schreef:
Jeroenmgn schreef:Vitesse valt toch ook wel mee..fouilleren doen ze niet eens meer in Arnhem maar gewoon bij ons stadion 1x. Daar loop je het vak in je kijkt je wint en je gaat lachend naar huis, en niet met een omweg maar netjes rechtsaf.
Niet met een omweg?! :crazy:
valt idd wel mee die omweg afgelopen jaar...
beter dan de jaren daarvoor iig

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door BasNijmegen »

BiT schreef:
Jeroenmgn schreef:Vitesse valt toch ook wel mee..fouilleren doen ze niet eens meer in Arnhem maar gewoon bij ons stadion 1x. Daar loop je het vak in je kijkt je wint en je gaat lachend naar huis, en niet met een omweg maar netjes rechtsaf.
Niet met een omweg?! :crazy:
Afgelopen twee uitwedstrijden bij Vitesse zijn we gewoon via dezelfde weg vertrokken als waar we vandaan zijn gekomen. Geen omweg dus.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door LT »

BasNijmegen schreef:
BiT schreef:
Jeroenmgn schreef:Vitesse valt toch ook wel mee..fouilleren doen ze niet eens meer in Arnhem maar gewoon bij ons stadion 1x. Daar loop je het vak in je kijkt je wint en je gaat lachend naar huis, en niet met een omweg maar netjes rechtsaf.
Niet met een omweg?! :crazy:
Afgelopen twee uitwedstrijden bij Vitesse zijn we gewoon via dezelfde weg vertrokken als waar we vandaan zijn gekomen. Geen omweg dus.
Maar het is nog steeds niet de kortste weg :wink:

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door BasNijmegen »

LT schreef:
BasNijmegen schreef:
BiT schreef:
Jeroenmgn schreef:Vitesse valt toch ook wel mee..fouilleren doen ze niet eens meer in Arnhem maar gewoon bij ons stadion 1x. Daar loop je het vak in je kijkt je wint en je gaat lachend naar huis, en niet met een omweg maar netjes rechtsaf.
Niet met een omweg?! :crazy:
Afgelopen twee uitwedstrijden bij Vitesse zijn we gewoon via dezelfde weg vertrokken als waar we vandaan zijn gekomen. Geen omweg dus.
Maar het is nog steeds niet de kortste weg :wink:
Dat is waar :)
Maar het is wel beter dan via Utrecht terug naar Nijmegen.

jbnmgn

Re: Uit supporters

Bericht door jbnmgn »

karlo schreef:
jbnmgn schreef:
Curva schreef:
Samnec schreef:
Curva schreef:mijn reden:
-behandeling van supporters
Die snap ik even niet?
ik heb geen zin meer om als varken behandeld te worden door iq-loze tokkies met een embleempje op hun borst die je behandelen alsof je een grote crimineel bent.
:withstupid: zoals de gemiddelde voetbalsupporter bij uitwedstrijden behandeld wordt heeft mij al geruime tijd geleden doen besluiten niet meer (op een heel enkele wedstrijd na, hooguit 1 a 2 per seizoen) naar uitwedstrijden te gaan.
Je zou haast geneigd zijn om te zeggen dat er voortaan helemaal geen uitsupporters meer mee zouden moeten gaan naar wedstrijden. Het scheelt een hoop geld voor zowel de clubs (en straks met die nieuwe wet zeker) en voor de gemeente.
En het geeft de clubs de gelegenheid meer kaarten te verkopen omdat je dan het hele vak en ook de bufferzones kunt gebruiken.
Maar dan haal je denk ik wel de sfeer weg uit de stadions, dus eigenlijk is dat ook geen optie.

Conclusie: als je naar uitwedstrijden wilt gaan zul je helaas moeten accepteren dat je als slachtvee behandeld wordt.
onzin zie mijn eerdere post, je moet alleen niet in het uitvak gaan zitten, er is altijd wel aan kaarten te komen,
als je een beetje creatief bent.
Klopt, ik ben al een tijdje niet meer geweest. 2 jaar geleden naar de Graafschap waar we met de bus eerst nog ruim 3 kwartier door omliggende dorpen moesten rijden omdat we te vroeg waren, maar toen werden we heel leuk ontvangen met een gratis kop koffie en een gratis broodje kroket.
Vorig jaar met eigen vervoer naar VVV, en dat was ook heel gemoedelijk. Ik weet niet of er meer van zulke wedstrijden zo te bezoeken zijn, maar een paar jaar geleden is bij mij de motivatie verdwenen met al die rompslomp.
En let wel: ik zeg niet dat het spelen zonder uitpubliek de oplossing is, maar je zou het bijna kunnen begrijpen met als die kosten die er op clubs verhaald gaan worden.
Ik hoop dat eer ooit weer een tijd komt dat je gewoon naar een uitwedstrijd kunt zonder verplichte buscombies, horden ME enz.

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door MarcoNMGN »

Al die buscombi's? We hebben nog 1 buscombi per jaar...
Bjorn

jbnmgn

Re: Uit supporters

Bericht door jbnmgn »

MarcoNMGN schreef:Al die buscombi's? We hebben nog 1 buscombi per jaar...
oeps, is dat zo? kun je nagaan hoelang ik al niet meer meega :wink:

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door NiMwEgUh »

Ik heb twee kinderen en werk de rest van de week.
Dus kan dan niet altyd gaan.
Maar normaal 10 uitwedstrijden ga ik wel en valt nog wel mee hoe ze doen.
Heb er niet zoveel last van zo slecht word je niet behandeld.
En vind vaak de uitwedstrijden nog leuker om te bezoeken dan thuis wedstrijden.
Maar is gewoon het gevoel.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Sandertjuh85 »

Ik ga bijna nooit meer omdat ik alle stadions nou eigenlijk wel heb gezien. Vind het allemaal een stuk minder leuk.
Dat komt ook door een aantal spelers die bij ons lopen. Ze hoeven van mij allemaal niet even goed te zijn, maar er lopen er gewoon een paar in waar ik echt helemaal niks mee heb. Zo'n Breuer heb ik jaren lang uitgelachen, en nou moet ik er iedere week naar kijken. Met Platje is dat natuurlijk nog erger, daar kan je ook alleen maar om lachen.
Een jongen als Koolwijk (wat ik dan wel een goede voetballer vind) oogt ook zeer nonchalant even als Sno.

Kijk ik ben voor NEC en kijk iedere minuut van elke wedstrijd maar als ik nou voor een andere club zou zijn dan zou ik bij NEC denken: wat een saai elftal, ik kijk wel wat anders.

En ik heb dus geen zin om naar bijv Almelo te rijden en dan weer zo'n zaadwedstrijd te zien. (ik zou vast wel weer 2 of 3 uitwedstrijdjes gaan maar oke).

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door BasNijmegen »

Normaal gesproken ga ik alle uitwedstrijden (dit jaar minder uit financieel oogpunt). Niet alleen voor het voetbal of voor NEC, maar ook voor de gezelligheid in het uitvak. Veel bekende gezichten, praatje hier, praatje daar, lekker biertje in de bus en dus enorm gezellig. Soms is de busreis nog leuker en gezelliger dan de hele wedstrijd.
Kortom, je kunt het zo leuk maken als dat je zelf wilt. :sjaal: En ik vind het meestal leuk.

Het behandelend worden als ' vee' , valt reuze mee (vind ik). Ik merk steeds meer dat clubs meer meedenken over een soepel en humaan verloop voor uitsupporters. Het kan altijd beter, maar ligt een deel ook bij de ' supporters' zelf. Hoe meer wij ons gedragen (geen agressie, rellen, etc), des te minder we zullen worden behandeld als 'vee' .

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Curva »

BasNijmegen schreef:Normaal gesproken ga ik alle uitwedstrijden (dit jaar minder uit financieel oogpunt). Niet alleen voor het voetbal of voor NEC, maar ook voor de gezelligheid in het uitvak. Veel bekende gezichten, praatje hier, praatje daar, lekker biertje in de bus en dus enorm gezellig. Soms is de busreis nog leuker en gezelliger dan de hele wedstrijd.
Kortom, je kunt het zo leuk maken als dat je zelf wilt. :sjaal: En ik vind het meestal leuk.

Het behandelend worden als ' vee' , valt reuze mee (vind ik). Ik merk steeds meer dat clubs meer meedenken over een soepel en humaan verloop voor uitsupporters. Het kan altijd beter, maar ligt een deel ook bij de ' supporters' zelf. Hoe meer wij ons gedragen (geen agressie, rellen, etc), des te minder we zullen worden behandeld als 'vee' .
ik ga inderdaad nog wel eens maar alleen buiten de combis om . Overigens was m n laatste verplichte "buscombi" in moskou en dat was toen inderdaad beregezellig....

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door ronnyguitar »

af en toe pak ik wel eens een wedstrijdje mee, als ik met duitsers mee kan rijden, zelf die afstanden rijden zit er niet meer in, hoogstens dan met de trein zoals bv laatste jaar naar grunningen uut, lekkere tussenstop in de city daar, dan met de trein naar het stadion en lekkere boerenkool of een portie bruune bonne met spek eten. de catering daar is voor mijn begrip gewoon goed, en de grunningers zijn aardige lui, en ook niet vies van een lekkere homegrown rokertje :wink: .
is ook een gezellige sfeer daar , denk dat ik 4 november maar weer eens die kant op ga.
omdat ik dan tussen de grunnigers zit heb ik wel helaas minder contact met jullie, maar je kunt niet alles hebben.
misschien kan ik met mijn duitse connecties nog eens een wedstrijdje zien, maar dat gaat dan in maart april worden, dat zien we dan wel.
naar waalwijk zal ga ik nooit meer gaan. ik gun die lui nog geen dubbeltje meer in die klote mandenmakers fietsenstalling, daar kun je als ennieseer niet zitten tussen dat klootvolk met die mediageile burgermeester.
als ik in nijmegen zou wonen,was ik wel bij elke uitwedstrijd (thuis sowieso) combi of geen combi, de enigste uitzondering zou misschien die rijnjankers zijn die gun ik mijn euros niet, en ik kan geen voet in die glasbak zetten zonder over mijn nek te gaan.
misschien begrijpen jullie nu wel waarom ik zo kwaad was toen ik hoorde dat onze club in duitsland speelde, en er geen nec fans mochten komen van onze "volksclubvertegenwoordigers" ,
maar dat heb ik in al een ander topic al geschreven............
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15801
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door pjottr »

RKC heeft wel een van de betere uitvakken Ronnie.
Maar idd, Grun is altijd leuk :tu:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door CHEF »

pjottr schreef:RKC heeft wel een van de betere uitvakken Ronnie.
Maar idd, Grun is altijd leuk :tu:
Wat is er leuk aan? Een end rijden om vervolgens nog een flink stuk te moeten lopen en tegen glas of netten aan te kijken, op de tweede ring. De catering is goed daar, maar dat is ook een van de weinige positieve dingen die ik kan opnoemen.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door ronnyguitar »

moet je eens op de tribune gaan zitten bij die opgefokte stewards, en dan met me-begeleiding naar de auto gederigeerd worden, waarna je ook nog eens een keer een alcohol-controle krijgt van een half uur, en dreigementen omdat er een leeg blikje bier in de auto ligt, en die schildpadden beginnen te lullen over een nachtje op het politie bureau :crazy2:
en dan die maffe burgermeester met zijn apv en noodverordening, nee duidelijk niet eredivisiewaardig dat Roomse- Keyboard-Cluppie ! als zij degraderen, kun je mij hier horen lachen
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Pol »

Voor de liefhebbers van cijfertjes: http://www.football-league.co.uk/static ... 950,00.pdf

Het blijft opmerkelijk dat NEC, in een land met kleinere reisafstanden, niet verder zou komen dan een derde plek van onder, tussen Dagenham en Macclesfield...

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Ron Delgado »

Ik had die cijfers in Engeland hoger verwacht. Aan de andere kant hebben ze daar wel heel veel wedstrijden in een seizoen, zeker op dat niveau, en idd grotere afstanden.

In Duitsland vindt een aantal clubs dat de tv-gelden mede verdeeld moeten worden op basis van het aantal uitsupporters. De 'Werkself'-en zoals Leverkusen, Wolfsburg en Hoffenheim nemen gemiddeld maar 500 man mee en dat vinden de Traditionsclubs een lachertje. De voorzitter van Frankfurt vond het belachelijk dat Kaiserslautern of Koln in de 2e liga spelen, omdat het speeltje van een suikeroom of een bedrijf in de Bundesliga kan komen. De wal gaat nu toch het schip keren.
Ik zou de getallen van uitsupporters in Duitsland wel eens willen zien. Daar gaan ze zo met een paar duizend man vanuit Bremen naar Freiburg. Dat zie ik ons bij een uitwedstrijd in Le Havre niet doen.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15801
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door pjottr »

Ik niet, ga er maar aanstaan met die afstanden.
Lekker op de zaterdag van Carlisle naar Exter of Yeovil.
Van Basingstoke naar Nottingham is al 4 uur met de trein en da's nog geen 250 km, nog afgezien van de kosten.

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Larry NEC »

Pol schreef:Voor de liefhebbers van cijfertjes: http://www.football-league.co.uk/static ... 950,00.pdf

Het blijft opmerkelijk dat NEC, in een land met kleinere reisafstanden, niet verder zou komen dan een derde plek van onder, tussen Dagenham en Macclesfield...
Wij leven in een heel ander perspectief qua reisafstanden. Toen ik nog in Amerika woonde heb ik mijn collega's daar weleens vertel dat ik familie 50 kilometer verderop had wonen die ik 2x per jaar zag omdat ik geen zin had om drie kwartier in de auto te zitten en het nogal ver vond. Je had hun gezichten moeten zien, zei gingen iedere maand vanuit West-Michigan naar Oost-Michigan(Detroit) om familie te bezoeken, wat al ongeveer 400km is.
Zo moet je deze aantallen ook bekijken. Wij vinden een uitwedstrijd in Almelo al ver, in sommige landen zou dat een streekderby zijn.

Trouwens, staan wij in Nederland niet iets van 7e qua uitsupporters?

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Pol »

Larry NEC schreef:
Pol schreef:Voor de liefhebbers van cijfertjes: http://www.football-league.co.uk/static ... 950,00.pdf

Het blijft opmerkelijk dat NEC, in een land met kleinere reisafstanden, niet verder zou komen dan een derde plek van onder, tussen Dagenham en Macclesfield...
Wij leven in een heel ander perspectief qua reisafstanden. Toen ik nog in Amerika woonde heb ik mijn collega's daar weleens vertel dat ik familie 50 kilometer verderop had wonen die ik 2x per jaar zag omdat ik geen zin had om drie kwartier in de auto te zitten en het nogal ver vond. Je had hun gezichten moeten zien, zei gingen iedere maand vanuit West-Michigan naar Oost-Michigan(Detroit) om familie te bezoeken, wat al ongeveer 400km is.
Zo moet je deze aantallen ook bekijken. Wij vinden een uitwedstrijd in Almelo al ver, in sommige landen zou dat een streekderby zijn.

Trouwens, staan wij in Nederland niet iets van 7e qua uitsupporters?
Je hebt gelijk, er is een verschil in beleving van afstanden, maar de kleinere afstanden zijn natuurlijk eerder in ons voordeel dan nadeel. Soms is het financieel of qua tijd (doordeweekse werkdag) in Engeland niet mogelijk een wedstrijd te bezoeken, maar hier wel.
Hoe dan ook, het is toch treurig dat wij als nr 7 (ervan uitgaande dat dat klopt, kan me niet meer herinneren) qua aantallen nog niet eens met League 2 clubs kunnen concurreren.

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Larry NEC »

Pol schreef:
Larry NEC schreef:
Pol schreef:Voor de liefhebbers van cijfertjes: http://www.football-league.co.uk/static ... 950,00.pdf

Het blijft opmerkelijk dat NEC, in een land met kleinere reisafstanden, niet verder zou komen dan een derde plek van onder, tussen Dagenham en Macclesfield...
Wij leven in een heel ander perspectief qua reisafstanden. Toen ik nog in Amerika woonde heb ik mijn collega's daar weleens vertel dat ik familie 50 kilometer verderop had wonen die ik 2x per jaar zag omdat ik geen zin had om drie kwartier in de auto te zitten en het nogal ver vond. Je had hun gezichten moeten zien, zei gingen iedere maand vanuit West-Michigan naar Oost-Michigan(Detroit) om familie te bezoeken, wat al ongeveer 400km is.
Zo moet je deze aantallen ook bekijken. Wij vinden een uitwedstrijd in Almelo al ver, in sommige landen zou dat een streekderby zijn.

Trouwens, staan wij in Nederland niet iets van 7e qua uitsupporters?
Je hebt gelijk, er is een verschil in beleving van afstanden, maar de kleinere afstanden zijn natuurlijk eerder in ons voordeel dan nadeel. Soms is het financieel of qua tijd (doordeweekse werkdag) in Engeland niet mogelijk een wedstrijd te bezoeken, maar hier wel.
Hoe dan ook, het is toch treurig dat wij als nr 7 (ervan uitgaande dat dat klopt, kan me niet meer herinneren) qua aantallen nog niet eens met League 2 clubs kunnen concurreren.
http://www.indehekken.net/news/actueel/ ... ijst-2012/ 8e in 2012 dus, waarmee we een degradatiekandidaat zouden zijn in dat rijtje van jou :wink:

Ik ben het verder met je eens hoor, eigenlijk is het hier veel gunstiger om naar uitwedstrijden te gaan (afgezien van het feit dat je in een soort uithok moet i.p.v. uitvak). In de premierleague betaal je vaak de hoofdprijs voor een plekje als uit supporter en hier 'slechts' 20 euro (gemiddeld genomen). Ik vind het bijvoorbeeld ook raar dat we waarschijnlijk het uitvak in Almelo niet vol gaan krijgen, of nog erger dat we moeite hebben om die 800 plaatsen in die Glasbak te verkopen. En dan zijn we alsnog 8e van Nederland, dat zegt ook genoeg over de andere clubs..

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Pol »

Larry NEC schreef:
Pol schreef:
Larry NEC schreef:
Pol schreef:Voor de liefhebbers van cijfertjes: http://www.football-league.co.uk/static ... 950,00.pdf

Het blijft opmerkelijk dat NEC, in een land met kleinere reisafstanden, niet verder zou komen dan een derde plek van onder, tussen Dagenham en Macclesfield...
Wij leven in een heel ander perspectief qua reisafstanden. Toen ik nog in Amerika woonde heb ik mijn collega's daar weleens vertel dat ik familie 50 kilometer verderop had wonen die ik 2x per jaar zag omdat ik geen zin had om drie kwartier in de auto te zitten en het nogal ver vond. Je had hun gezichten moeten zien, zei gingen iedere maand vanuit West-Michigan naar Oost-Michigan(Detroit) om familie te bezoeken, wat al ongeveer 400km is.
Zo moet je deze aantallen ook bekijken. Wij vinden een uitwedstrijd in Almelo al ver, in sommige landen zou dat een streekderby zijn.

Trouwens, staan wij in Nederland niet iets van 7e qua uitsupporters?
Je hebt gelijk, er is een verschil in beleving van afstanden, maar de kleinere afstanden zijn natuurlijk eerder in ons voordeel dan nadeel. Soms is het financieel of qua tijd (doordeweekse werkdag) in Engeland niet mogelijk een wedstrijd te bezoeken, maar hier wel.
Hoe dan ook, het is toch treurig dat wij als nr 7 (ervan uitgaande dat dat klopt, kan me niet meer herinneren) qua aantallen nog niet eens met League 2 clubs kunnen concurreren.
http://www.indehekken.net/news/actueel/ ... ijst-2012/ 8e in 2012 dus, waarmee we een degradatiekandidaat zouden zijn in dat rijtje van jou :wink:

Ik ben het verder met je eens hoor, eigenlijk is het hier veel gunstiger om naar uitwedstrijden te gaan (afgezien van het feit dat je in een soort uithok moet i.p.v. uitvak). In de premierleague betaal je vaak de hoofdprijs voor een plekje als uit supporter en hier 'slechts' 20 euro (gemiddeld genomen). Ik vind het bijvoorbeeld ook raar dat we waarschijnlijk het uitvak in Almelo niet vol gaan krijgen, of nog erger dat we moeite hebben om die 800 plaatsen in die Glasbak te verkopen. En dan zijn we alsnog 8e van Nederland, dat zegt ook genoeg over de andere clubs..
:withstupid: Ik vond zelf de 130 man in Utrecht (directe concurrent, je staat 7e,zondag, vrij vervoer) vrij schokkend. Zo'n wedstrijd zou NEC toch in staat moeten zijn 500 man mee te nemen...
Laatst gewijzigd door Pol op wo 06 mar 2013, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

jbnmgn

Re: Uit supporters

Bericht door jbnmgn »

Buiten de eventuele verplichte buscombie's, de autocombie's en de prijzen van de tickets: zou het niet ook te maken hebben met de soms belachelijke tijden van de wedstrijden.
Want wie heeft er zin om op zaterdagavond naar b.v. Heerenveen te moeten rijden waar de wedstrijd om 20:00 uur begint.
Je moet dan toch al zeker om 18:00 uur wegrijden en dan kun je rond 00:00 uur weer thuis zijn.
En dat voor een zaterdagavond. Net zoals de wedstrijden op Zondag om 16:30 uur.
Ik kan me voorstellen dat ook dit mensen ervan weerhoudt om naar een uitwedstrijd te gaan.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Ron Delgado »

Dat is zeker waar.

Maar het kan nog gekker : een aantal duels in de Zweite Liga begint iedere vrijdagavond om 6 uur. Hoe zowel thuis als uitsupporters dat met hun werk en familie kunnen regelen is mij een raadsel. Toch zitten die stadions meestal goed vol.
Get up! Stay on the scene.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten