Uit supporters

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Wat kan jou motiveren vaker een uitwedstrijd te bezoeken.

Goedkopere tickets.
52
38%
Afschaffen verplichte combi.
79
58%
Beter vervoer met bus.
5
4%
 
Totaal aantal stemmen: 136

jbnmgn

Uit supporters

Bericht door jbnmgn »

Het volgende bericht staat op de officiele site:

http://www.nec-nijmegen.nl/home/05061_d ... chil-maken

Een leuk initiatief, maar wat maakt volgens jullie het verschil om gemotiveerd te worden om naar uitwedstrijden te gaan?

Let wel: afschaffen verplichte combi, behalve bij de echte risico wedstrijden (o.a. Vitesse/Ajax).

T.S.
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door T.S. »

Je gaat op deze manier de supporters motiveren die je niet hoeft te motiveren. Wel terecht dat ze worden 'beloond' (voor zover ik weet bestonden die kortingsacties al, alleen was dat toen voor iedereen (van de SV)).
Ik vind de keuze voor 'trouwe supporters' vreemd. Ze kijken naar minimaal 7 uitwedstrijden vorig seizoen. Ik ben vorig seizoen 5x geweest, de 5 seizoenen daarvoor ook gemiddeld 5-7 wedstrijden.. Ik vind mezelf ook zeer trouw :(.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Jackiegoal »

T.S. schreef:Je gaat op deze manier de supporters motiveren die je niet hoeft te motiveren. Wel terecht dat ze worden 'beloond' (voor zover ik weet bestonden die kortingsacties al, alleen was dat toen voor iedereen (van de SV)).
Ik vind de keuze voor 'trouwe supporters' vreemd. Ze kijken naar minimaal 7 uitwedstrijden vorig seizoen. Ik ben vorig seizoen 5x geweest, de 5 seizoenen daarvoor ook gemiddeld 5-7 wedstrijden.. Ik vind mezelf ook zeer trouw :(.
Precies, het gaat erom jou bijvoorbeeld over de streep te trekken ook een 6e en 7e wedstrijd mee te gaan en zo een vaste kern te creëren met mensen die bijna altijd meegaan. De trouwe uitsupporters worden beloond voor hun loyaliteit en andere mensen worden aangestoken om vaker mee te gaan. Komt ook nog eens bij dat deze scheiding het voor de veiligheidsmensen eenvoudiger maakt om het overzicht te bewaren, getuige ook het wegvallen van de scanverplichting. Uitstekende zaak dus, ik heb altijd gezegd dat NEC zich sterk zou moeten maken voor trouwe supporters en dit is een stap in de goede richting.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door rooie »

T.S. schreef:Je gaat op deze manier de supporters motiveren die je niet hoeft te motiveren. Wel terecht dat ze worden 'beloond' (voor zover ik weet bestonden die kortingsacties al, alleen was dat toen voor iedereen (van de SV)).
:withstupid:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

jbnmgn

Re: Uit supporters

Bericht door jbnmgn »

Jackiegoal schreef:
T.S. schreef:Je gaat op deze manier de supporters motiveren die je niet hoeft te motiveren. Wel terecht dat ze worden 'beloond' (voor zover ik weet bestonden die kortingsacties al, alleen was dat toen voor iedereen (van de SV)).
Ik vind de keuze voor 'trouwe supporters' vreemd. Ze kijken naar minimaal 7 uitwedstrijden vorig seizoen. Ik ben vorig seizoen 5x geweest, de 5 seizoenen daarvoor ook gemiddeld 5-7 wedstrijden.. Ik vind mezelf ook zeer trouw :(.
Precies, het gaat erom jou bijvoorbeeld over de streep te trekken ook een 6e en 7e wedstrijd mee te gaan en zo een vaste kern te creëren met mensen die bijna altijd meegaan. De trouwe uitsupporters worden beloond voor hun loyaliteit en andere mensen worden aangestoken om vaker mee te gaan. Komt ook nog eens bij dat deze scheiding het voor de veiligheidsmensen eenvoudiger maakt om het overzicht te bewaren, getuige ook het wegvallen van de scanverplichting. Uitstekende zaak dus, ik heb altijd gezegd dat NEC zich sterk zou moeten maken voor trouwe supporters en dit is een stap in de goede richting.
Voor de trouwe supporters is dit een goede zaak. Maar hoe kun je nu die andere supporters bewegen om ook mee te gaan?

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door ThomNec »

Als ze echt meer uitsupporters willen!

-Prijzen omlaag
-Minder combi's


Dit is leuk dat je een paar kleine voordelen hebt maar het zit em vooral in de prijzen en de regeltjes... Heereveen en AZ uit allebei 26 euro voor autocombi.. Belachelijk. Stel je gaat alle uitwedstrijden reken ik gemiddeld 25 euro per kaartje zonder benzinekosten! 17 keer 25 is 425 euro! Dat is 2 jaar lang een seizoenkaart... Vinden ze het nou echt gek dat er bijna niemand meer gaat...

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3867
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door BasNijmegen »

Bij sommige clubs weet NEC vaak een mooie korting te regelen (bijv. Groningen). Deze korting moeten ze niet op één kaartje gooien, maar verdelen over alle kaarten. Hierdoor worden de verschillen niet zo groot.
Vorig jaar was het kaartje naar De Graafschap (met de bus) 20 euro. Dit jaar is er geen korting en is dezelfde trip 26,50 euro. Een te groot verschil! Zeker als je ziet dat een uitwedstrijd naar AZ net zo duur kan zijn. Prijzen van te voren bepalen, en alle kaarten gemiddeld even duur maken. Hoe meer wedstrijden je bezoekt, des te goedkoper gemiddeld de prijs. (even een hersenspinsel van mij)

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door DB »

Leuke sfeer tegen DGS, maar persoonlijk vond ik wel dat de variatie wat betreft liederen niet al te ruim was. Is op zich niet erg, maar wat variatie vind ik op zich wel vet.
'God, and after God, me'

FootieMark
Berichten: 373
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 13:31
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door FootieMark »

DB schreef:Leuke sfeer tegen DGS, maar persoonlijk vond ik wel dat de variatie wat betreft liederen niet al te ruim was. Is op zich niet erg, maar wat variatie vind ik op zich wel vet.
Komt ook omdat het forza nec liedje bijna elke keer aansloeg in het hele uitvak.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door NiMwEgUh »

Maar was er nou bonje onder elkaar aan einde van wedstryd in ons vak?

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door van Haren »

NiMwEgUh schreef:Maar was er nou bonje onder elkaar aan einde van wedstryd in ons vak?
huh? Niet dat ik weet... Sfeer was overigens uitstekend. vooral in het begin. jammer dat het niet altijd zo is :(
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Biarmicus »

Ja er was wel even onderling wat aan de hand tussen een paar supporters.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door H-Zenkamp »

Hopelijk verder geen geouwehoer. Zou niet nodig zijn.
★★

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door NiMwEgUh »

tja het viel me op want vorige thuis wedstryd was er in080 ook onderaan bonje als goed heb gezien.
Ach ja nou maar hopen dat over 2 weken uit stuk gezelliger word doordat we daar snel gaan scoren.

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door MichielNEC »

NiMwEgUh schreef:tja het viel me op want vorige thuis wedstryd was er in080 ook onderaan bonje als goed heb gezien.
Ach ja nou maar hopen dat over 2 weken uit stuk gezelliger word doordat we daar snel gaan scoren.
Vorige wedstrijd was volgens mij met de stewards gezeik, dit keer was het wel onderling.
Neccie for president!

Oe-a-Gentenaar
Berichten: 144
Lid geworden op: ma 15 dec 2008, 20:17
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Oe-a-Gentenaar »

Tegen Heracles was er inderdaad gedoe met een steward. Afgelopen match wilde een groep het nummer van Muslu inzetten toen hij het veld in kwam, een ander groepje was het daar niet mee eens. Verder niets noemenswaardigs (de jongens kennen elkaar allemaal), maar de stewards dachten het wel even te komen oplossen waardoor het er nogal bont uitzag. Later gewoon handjes geschud en de volgende match weer lekker samen ertegenaan.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Super-Simr »

Mijn complimenten voor de mensen die erbij waren! Ik hoorde ze goed op de TV.
Zou alleen wel mijn geld terug willen... wat een aanfluiting!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

jamwijers
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 13:21
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door jamwijers »

H-Zenkamp schreef:Hopelijk verder geen geouwehoer. Zou niet nodig zijn.

ik heb van iemand gehoord dat er voor de wedstrijd 20 suporters aangehouden zijn en ik denk dat er ook nog in de uitvak paar mensen een stadion verbod krijgen maar dat weet ik niet zeker.
sfeer was echt fantastich alleen jammer dat we bijna de hele wedstrijd de zelfde lied zongen.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Michael »

Wat is er dan precies in het vak gebeurd? Heb er niet(s) (veel) van meegekregen...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Tiel »

jamwijers schreef:
H-Zenkamp schreef:Hopelijk verder geen geouwehoer. Zou niet nodig zijn.

ik heb van iemand gehoord dat er voor de wedstrijd 20 suporters aangehouden zijn en ik denk dat er ook nog in de uitvak paar mensen een stadion verbod krijgen maar dat weet ik niet zeker.
sfeer was echt fantastich alleen jammer dat we bijna de hele wedstrijd de zelfde lied zongen.
Als dat waar is heb je er weer een combi bij.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jamwijers
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 13:21
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door jamwijers »

Michael schreef:Wat is er dan precies in het vak gebeurd? Heb er niet(s) (veel) van meegekregen...
nou in de uitvak gingen 2 suporters met elkaar op de vuist als het niet meer is.
ik denk frustratie.

Oe-a-Gentenaar
Berichten: 144
Lid geworden op: ma 15 dec 2008, 20:17
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Oe-a-Gentenaar »

Jezus, zeg :crazy: . Meen je dit nu serieus of vind je het leuk om wat te zwammen? 'Met elkaar op de vuist', 'als het niet meer is'. Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat we het over hetzelfde voorval hebben, maar het moet haast wel aangezien er volgens mij verder weinig gebeurd is. Heb je wel gezien wat er daadwerkelijk gebeurde? Oke, ik had verschillende biertjes op ( :wink: ). Maar neem van mij aan dat er geen klap is gevallen. Zou ook mooi zijn dat de stewards je daarna gewoon naar huis sturen alsof er niets aan het handje is.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door Jeroentje »

Oe-a-Gentenaar schreef:Jezus, zeg :crazy: . Meen je dit nu serieus of vind je het leuk om wat te zwammen? 'Met elkaar op de vuist', 'als het niet meer is'. Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat we het over hetzelfde voorval hebben, maar het moet haast wel aangezien er volgens mij verder weinig gebeurd is. Heb je wel gezien wat er daadwerkelijk gebeurde? Oke, ik had verschillende biertjes op ( :wink: ). Maar neem van mij aan dat er geen klap is gevallen. Zou ook mooi zijn dat de stewards je daarna gewoon naar huis sturen alsof er niets aan het handje is.
:withstupid: En ook al zou er wel een klapje zijn gevallen: prop een paar honderd met samen en doe er wat spanning bij en zelfs op een katholieke kostschool vallen er klappen. Is niet meer dan menselijk en heeft niet te maken met het wel of niet zijn van een NEC-uitsupporter.
Even a broken clock is right twice a day.

FootieMark
Berichten: 373
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 13:31
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door FootieMark »

jamwijers schreef:
Michael schreef:Wat is er dan precies in het vak gebeurd? Heb er niet(s) (veel) van meegekregen...
nou in de uitvak gingen 2 suporters met elkaar op de vuist als het niet meer is.
ik denk frustratie.
Op de vuist :jestera: Puur een pittige discussie over het toezingen van Muslu met wat gedouw wat daarna weer goed werd gemaakt. Niks aan het handje volgens mij.

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Uit supporters

Bericht door DB »

Maar wat ik niet snap.. Wat zou er überhaupt mis zijn met het toezingen van Muslu?
'God, and after God, me'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten