SV - Plein

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
jbnmgn

Re: SV - Plein

Bericht door jbnmgn »

ApophisEire schreef:
Bleum schreef:Was gezellig, maar dat scherm was wel erg matig. Liever een beamer dat dit.
Het idee is heel erg leuk, maar de voorzieningen mogen best wat verbeterd worden

@bleum
Probleem met beamer is de licht inval, daar krijg je vale kleuren en minder scherp beeld mee
Ben het wel met je eens dat het scherm niet optimaal is en verbeterd mag worden
Ach het is allemaal nog in de opstartfase, dus dat scherm zal in de toekomst ook wel verbeterd worden. En wat de indeling betreft: het is al stukken beter zo dan de eerste keer tegen Groningen. Ik vindt het een puik idee van de SV en nu is het wachten op wat beter weer.
Alleen zal men in de Eendracht daar niet blij van worden, scheelt ze toch een hoop omzet denk ik.

Gebruikersavatar
NecvakkieK
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 25 okt 2010, 18:46
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door NecvakkieK »

rooie schreef:
BasNijmegen schreef:Vreemd dat er na de wedstrijd geen reet te beleven was. Afgelast vanwege verwachte onrust?
Heb je de wedstrijd wel gezien? :wink:
:withstupid: Ik dacht na de wedstrijd ook nog even wat te drinken maar had na de wedstrijd echt 0,0 zin in een versnapering :wink:

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door BasNijmegen »

NecvakkieK schreef:
rooie schreef:
BasNijmegen schreef:Vreemd dat er na de wedstrijd geen reet te beleven was. Afgelast vanwege verwachte onrust?
Heb je de wedstrijd wel gezien? :wink:
:withstupid: Ik dacht na de wedstrijd ook nog even wat te drinken maar had na de wedstrijd echt 0,0 zin in een versnapering :wink:
@rooie en @NecvakkieK
Natuurlijk was er geen reden voor feest, maar ik dacht dat er activiteiten zouden zijn (samenvatting op scherm, persconferentie, etc). Kreeg daar te horen dat dit vanwege dreiging niet door ging.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door pjottr »

Welke dreiging ? Was de harde kern van Telstar onderweg of zo ?
Lulkoek, dus als we verliezen gaat het SV plein dicht :???:

Gebruikersavatar
Nmgnmaaswaal
Berichten: 249
Lid geworden op: wo 27 jun 2012, 20:56
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Nmgnmaaswaal »

De vrienden van Steaua waren te gast :wink:
Daarom misschien de verwachtingen van stoerdoenerij van Nijmeegse kant?
Één Liefde, één stad, één club.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door BasNijmegen »

pjottr schreef:Welke dreiging ? Was de harde kern van Telstar onderweg of zo ?
Lulkoek, dus als we verliezen gaat het SV plein dicht :???:
Misschien dat het te maken had met de spreekkoren? Ik zou 't ook niet weten, maar vond het wel opvallend.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Frans »

volgens Jan Bluyssen was de boel gewoon open na afloop op het SV-plein?
NECTheBest

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door MarcoNMGN »

Was ook gewoon open, maar blijkbaar had niemand zin daar heen te gaan.
Bjorn

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Arjan van Hout »

in de eendracht was het gezellig druk

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door BasNijmegen »

Frans schreef:volgens Jan Bluyssen was de boel gewoon open na afloop op het SV-plein?
Horeca was open, verder was er niks. Volgens de mensen van de horeca kwam dit vanwege dreiging.
Volgende keer maar weer mooi naar de Eendracht.

Gebruikersavatar
vakkieN
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 14 mei 2008, 14:48
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door vakkieN »

We hebben na de wedstrijd nog even wat gedronken op het SV-plein, maar van enige dreiging was geen sprake. Doordat het wel erg rustig was zijn we uiteindelijk maar naar de Eendracht gegaan. Ik denk eerder dat de teleurstellende uitslag in combinatie met het koude weer de oorzaak was voor de geringe belangstelling

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Frans »

Zaterdag weer van start.
Voor de wedstrijd een DJ en om 19.00 uur een voorbeschouwing door Ryan Koolwijk.
Na de wedstrijd vanaf ongeveer 22.15 de helft van de selectie aanwezig.
:tu:
NECTheBest

jbnmgn

Re: SV - Plein

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:Zaterdag weer van start.
Voor de wedstrijd een DJ en om 19.00 uur een voorbeschouwing door Ryan Koolwijk.
Na de wedstrijd vanaf ongeveer 22.15 de helft van de selectie aanwezig.
:tu:
Het is jammer dat net nu de wedstrijden weer gewonnen worden, het weer niet meezit. Want om nu na de wedstrijd een uurtje (of 2) in de kou te gaan staan is niet leuk.
Ik hoop dat (mocht dat ooit gebeuren) als er een nieuw stadion komt, ze dan net zo'n soort supportershome maken als bij Heerenveen. Dat ziet er perfect uit.
Verder vindt ik het initiatief van de SV geweldig, ga er maar aanstaan om steeds weer te proberen de supporters iets te bieden wat ze leuk vinden. Het SV plein is daar een mooi voorbeeld van. Nu nog wachten op betere tijden (qua stand) en beter weer.

croonsound
Berichten: 30
Lid geworden op: wo 12 nov 2014, 11:47
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door croonsound »

Feest op het SV - plein voor en na de wedstrijd!

Het SV-plein zal vrijdag helemaal in het teken staan van het naderende kampioenschap. Om 18.00 uur is het plein al geopend voor een gezellig drankje. Onze DJ Jordi (Croonsound) zal zorgen voor een optimale warming-up naar de kampioenswedstrijd.

Na de wedstrijd en huldiging op het veld verplaatst het feest zich weer naar het SV-plein. Een aantal artiesten zal met hun kampioensnummer optreden en we verwachten ook de kampioenen zelf op het plein. Eindtijd zal om 24.00 uur zijn.

jbnmgn

Re: SV - Plein

Bericht door jbnmgn »

croonsound schreef:Feest op het SV - plein voor en na de wedstrijd!

Het SV-plein zal vrijdag helemaal in het teken staan van het naderende kampioenschap. Om 18.00 uur is het plein al geopend voor een gezellig drankje. Onze DJ Jordi (Croonsound) zal zorgen voor een optimale warming-up naar de kampioenswedstrijd.

Na de wedstrijd en huldiging op het veld verplaatst het feest zich weer naar het SV-plein. Een aantal artiesten zal met hun kampioensnummer optreden en we verwachten ook de kampioenen zelf op het plein. Eindtijd zal om 24.00 uur zijn.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Arjan van Hout »

Waar ben je het precies mee eens?

jbnmgn

Re: SV - Plein

Bericht door jbnmgn »

Eniesee schreef:Waar ben je het precies mee eens?
ben ik jou daar een verklaring voor schuldig dan?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Arjan van Hout »

jbnmgn schreef:
Eniesee schreef:Waar ben je het precies mee eens?
ben ik jou daar een verklaring voor schuldig dan?
:jestera:

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Nummer 11 »

Weet iemand of je kunt pinnen bij de Skihut?

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Curva »

je moet volgens mij een zak cash meenemen naar de goffert anders droog je uit. Kut geregeld met die muntautomaten die alleen cash aankunnen.

Bij de skihut weet ik niet.....

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Sandertjuh85 »

Nou wees blij, er staan nou al rijen voor die dingen in de rust.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Nummer 11 »

Curva schreef:je moet volgens mij een zak cash meenemen naar de goffert anders droog je uit. Kut geregeld met die muntautomaten die alleen cash aankunnen.

Bij de skihut weet ik niet.....
In het stadion weet ik, maar ik wil die kampioensjaals ophalen voor de wedstrijd. Moet weten of ik eerst langs de flappentap moet rijden.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door Arjan van Hout »

Nummer 11 schreef:
Curva schreef:je moet volgens mij een zak cash meenemen naar de goffert anders droog je uit. Kut geregeld met die muntautomaten die alleen cash aankunnen.

Bij de skihut weet ik niet.....
In het stadion weet ik, maar ik wil die kampioensjaals ophalen voor de wedstrijd. Moet weten of ik eerst langs de flappentap moet rijden.
Ja

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: SV - Plein

Bericht door burp »

Eniesee schreef:
Nummer 11 schreef:
Curva schreef:je moet volgens mij een zak cash meenemen naar de goffert anders droog je uit. Kut geregeld met die muntautomaten die alleen cash aankunnen.

Bij de skihut weet ik niet.....
In het stadion weet ik, maar ik wil die kampioensjaals ophalen voor de wedstrijd. Moet weten of ik eerst langs de flappentap moet rijden.
Ja
die willen gewoon een tientje contant en liefst gepast.
Ben wel benieuwd of ze gewoon iedereen die wil een shawl meegeven of dat er nog echt naar de reserveringen gekeken wordt, of zou de voorraad sowieso groot genoeg zijn.

jbnmgn

Re: SV - Plein

Bericht door jbnmgn »

burp schreef:
Eniesee schreef:
Nummer 11 schreef:
Curva schreef:je moet volgens mij een zak cash meenemen naar de goffert anders droog je uit. Kut geregeld met die muntautomaten die alleen cash aankunnen.

Bij de skihut weet ik niet.....
In het stadion weet ik, maar ik wil die kampioensjaals ophalen voor de wedstrijd. Moet weten of ik eerst langs de flappentap moet rijden.
Ja
die willen gewoon een tientje contant en liefst gepast.
Ben wel benieuwd of ze gewoon iedereen die wil een shawl meegeven of dat er nog echt naar de reserveringen gekeken wordt, of zou de voorraad sowieso groot genoeg zijn.
Ik hoorde vanmorgen dat er zelfs vandaag nog nieuwe sjaals bij zijn gekomen. Iedereen die gereserveerd heeft gaat voor denk ik dan. Gelukkig heb ik hem van de week al opgehaald op Kerkenbos. Hoef ik niet in de rij te staan.
en wat de munten betreft: je kunt op het SV plein ook munten kopen en die in de gracht gebruiken. Alleen die van de Eendracht kun je niet gebruiken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten