Aanpak ongeregeldheden

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
peccato
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 17 dec 2008, 17:19
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door peccato »

Personen als Dorethe lossen 10 keer meer problemen op dan het sluiten van het goffertzicht. Alleen dit laatste scoort gewoon wat makkelijker voor de lokale politici.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door Bleum »

AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31804
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4277237

Het Nijmeegse supporterscafé Goffertzicht hoeft alleen te sluiten als NEC een uit- of thuiswedstrijd speelt.
Dat heeft de Arnhemse rechter donderdag in een kort geding besloten.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door mschr »

De rechter heeft groot gelijk! Er is geen sprake van verstoringen van de openbare orde bij Goffertzicht op dagen waarop NEC niet speelt. Op die dagen nl. is het café helemaal leeg...

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door pjottr »

waarom ook bij uitwestrijden :???:

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door DR »

mschr schreef:De rechter heeft groot gelijk! Er is geen sprake van verstoringen van de openbare orde bij Goffertzicht op dagen waarop NEC niet speelt. Op die dagen nl. is het café helemaal leeg...
Nee hoor, er waren wel eens bijeenkomsten van Satudareh op doordeweekse avonden, maar of dat de situatie helpt...?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door Kanchelskis »

Terecht. Of de uitbaters nu gered zijn geen idee, ze moeten het toch hebben van de "massale" opkomst.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door mschr »

DR schreef: Nee hoor, er waren wel eens bijeenkomsten van Satudareh op doordeweekse avonden, maar of dat de situatie helpt...?
Hmm... dat biedt hoop voor de uitbaters van Goffertzicht! De 'Ndrangheta of de Bandidos zal toch ook weleens willen vergaderen in het oosten des lands?

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door DR »

pjottr schreef:waarom ook bij uitwestrijden :???:
Dat zit het er ook vol met supporters die de wedstrijd samen op TV volgen.

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door peterG »

mschr schreef:
DR schreef: Nee hoor, er waren wel eens bijeenkomsten van Satudareh op doordeweekse avonden, maar of dat de situatie helpt...?
Hmm... dat biedt hoop voor de uitbaters van Goffertzicht! De 'Ndrangheta of de Bandidos zal toch ook weleens willen vergaderen in het oosten des lands?
Je bent al een ster met nutteloze opmerkingen, wil je door deze reacties gepromoveerd worden tot SUPERster? FF

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door Kanchelskis »

En de avond voor de wedstrijd? Nu kunnen ze de biljartballen oprapen en eventueel teruggooien als Arnep Hoolie's langskomen..

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door pjottr »

DR schreef:
pjottr schreef:waarom ook bij uitwestrijden :???:
Dat zit het er ook vol met supporters die de wedstrijd samen op TV volgen.

Ja en met wie zouden die dan moeten rellen, de geiten van de kinderboerderij ?

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door DR »

pjottr schreef:
DR schreef:
pjottr schreef:waarom ook bij uitwestrijden :???:
Dat zit het er ook vol met supporters die de wedstrijd samen op TV volgen.

Ja en met wie zouden die dan moeten rellen, de geiten van de kinderboerderij ?
Waarom niet, kom er regelmatig langs en ze komen nogal provocerend over. Maar de sluiting heeft volgens mij niets te maken met rellen tegen andere supportergroepen, maar voor oa gooien van vuurwerkbommen voor bepaalde wedstrijden.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door tweety »

mschr schreef:De rechter heeft groot gelijk! Er is geen sprake van verstoringen van de openbare orde bij Goffertzicht op dagen waarop NEC niet speelt. Op die dagen nl. is het café helemaal leeg...
en dat weet jij ? er zitten toch verschillende dartteams die de Goffertzicht als thuisbasis gebruikte , en dat is toch vaak doordeweeks
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12603
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door Curva »

tweety schreef:
mschr schreef:De rechter heeft groot gelijk! Er is geen sprake van verstoringen van de openbare orde bij Goffertzicht op dagen waarop NEC niet speelt. Op die dagen nl. is het café helemaal leeg...
en dat weet jij ? er zitten toch verschillende dartteams die de Goffertzicht als thuisbasis gebruikte , en dat is toch vaak doordeweeks
en dan de arrogantie van Bruls met z'n statement dat ie blij is dat de rechter hem gelijk geeft...... :pukeface:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door pjottr »

DR schreef:
pjottr schreef:
DR schreef:
pjottr schreef:waarom ook bij uitwestrijden :???:
Dat zit het er ook vol met supporters die de wedstrijd samen op TV volgen.

Ja en met wie zouden die dan moeten rellen, de geiten van de kinderboerderij ?
Waarom niet, kom er regelmatig langs en ze komen nogal provocerend over. Maar de sluiting heeft volgens mij niets te maken met rellen tegen andere supportergroepen, maar voor oa gooien van vuurwerkbommen voor bepaalde wedstrijden.

Ik weet niet wat jij als intimiderend beschouwd, maar dat gevoel heb ik nog nooit gehad.
kom er zelf nooit binnen overigens, maar binenn is ook wat anders als er langs lopen.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door DR »

Ik had het over de geiten :wink: Van de supporters die daar staan heb ik persoonlijk ook nooit last gehad. Alleen heerst bij Bruls en consorten het idee dat een groepje NEC supporters op die locatie, een recept is voor overlast. En dat op basis van enkele incidenten waarbij flinke vuurwerkbommen warden gegooid. Volgens mij was het vroeger, toen de bussen nog wel eens voorlangs reden bij het café vele en vele malen erger. Kan me nog een NEC-Ajax herinneren waarbij ik (ga altijd eerst wat biertjes pakken in de Eendracht) me in Belfast waande toen ik tussen de ME en molotovcocktails door een weg naar huis moest banen. Maar dat is allemaal lang geleden.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door Kanchelskis »

pjottr schreef:
DR schreef:
pjottr schreef:
DR schreef:
pjottr schreef:waarom ook bij uitwestrijden :???:
Dat zit het er ook vol met supporters die de wedstrijd samen op TV volgen.

Ja en met wie zouden die dan moeten rellen, de geiten van de kinderboerderij ?
Waarom niet, kom er regelmatig langs en ze komen nogal provocerend over. Maar de sluiting heeft volgens mij niets te maken met rellen tegen andere supportergroepen, maar voor oa gooien van vuurwerkbommen voor bepaalde wedstrijden.

Ik weet niet wat jij als intimiderend beschouwd, maar dat gevoel heb ik nog nooit gehad.
kom er zelf nooit binnen overigens, maar binenn is ook wat anders als er langs lopen.
Hij spreekt over provocerend; Uitdagend, erop uit om reactie, verzet op te wekken
Jij spreekt over intimiderend: Schrikaanjagend

Provocerend zijn ze niet, staan vaak gewoon een biertje te drinken, zullen soms wat Oerang Oetang gedrag vertonen, maar zijn niet per definitie op rotzooi uit. Kan me voorstellen dat mensen ze intimiderend vinden. Maar dat vind ik een grote brede man, met kale kop, onder de tattoo's, een norse blik, leren jack en een hijgende rottweiler met een pinnenhalsband om de nek ook, en deze jongens niet.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door Danish Dynamite »

DR schreef:Ik had het over de geiten :wink: Van de supporters die daar staan heb ik persoonlijk ook nooit last gehad. Alleen heerst bij Bruls en consorten het idee dat een groepje NEC supporters op die locatie, een recept is voor overlast. En dat op basis van enkele incidenten waarbij flinke vuurwerkbommen warden gegooid. Volgens mij was het vroeger, toen de bussen nog wel eens voorlangs reden bij het café vele en vele malen erger. Kan me nog een NEC-Ajax herinneren waarbij ik (ga altijd eerst wat biertjes pakken in de Eendracht) me in Belfast waande toen ik tussen de ME en molotovcocktails door een weg naar huis moest banen. Maar dat is allemaal lang geleden.
Was meteen de laatste keer dat er een competitiewedstrijd tegen ajakkes op een doordeweekse avond gespeeld is......

Maar toen kon je nog wel als gewone supporter daar dwars doorheen naar je auto lopen zonder bang te zijn om klappen te krijgen, durf ik nu niet meer te zeggen.

jbnmgn

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4277237

Het Nijmeegse supporterscafé Goffertzicht hoeft alleen te sluiten als NEC een uit- of thuiswedstrijd speelt.
Dat heeft de Arnhemse rechter donderdag in een kort geding besloten.
Er moet wel bij verteld worden dat de "uitbater" zelf heeft aangegeven bij de rechter dat hij op de wedstrijddagen dicht zou gaan. Dat heeft de rechter mede doen besluiten hem weer open te laten gaan.
Een goed idee want anders was hij gewoon een jaar lang dicht geweest en dan komt een faillissement al gauw dichterbij.

peccato
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 17 dec 2008, 17:19
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door peccato »

http://www.indehekken.net/ & http://www.lunaticnews.nl/nieuws/oproep ... isieclubs/

Supporters van Feyenoord gaan aangifte doen tegen de burgemeester en roepen supporters van andere clubs dit ook te doen. Er wordt in de inleiding gerefereerd naar de burgemeester van Nijmegen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door Legendario »

peccato schreef:http://www.indehekken.net/ & http://www.lunaticnews.nl/nieuws/oproep ... isieclubs/

Supporters van Feyenoord gaan aangifte doen tegen de burgemeester en roepen supporters van andere clubs dit ook te doen. Er wordt in de inleiding gerefereerd naar de burgemeester van Nijmegen.
Lijkt me een prima statement. :tu:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door bertje »

Er is iemand aangehouden, chapeau :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door Kanchelskis »

Geen vaste bezoeker
De 18-jarige verdachte blijkt geen vaste bezoeker of supporter te zijn van NEC. Hij wordt verdacht van zware mishandeling en het teweegbrengen van een ontploffing.
Nou...Leuk dat je er een keer was..



Mocht je het daadwerkelijk gedaan hebben.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Aanpak ongeregeldheden

Bericht door nec4n »

En zoals we al dachten, dit kan gėėn supporter zijn.
ENIESEE NIJMEGEN

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten