Balkenshirt moet het terug.

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Balkenshirt terug

Ja
56
39%
Nee
79
55%
Geen mening
9
6%
 
Totaal aantal stemmen: 144

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Arjan van Hout »

Mark Ariaans schreef:
mschr schreef: Nou, het balkenshirt is terug en we staan op degraderen. Lijkt me reden genoeg om te vragen of het besluit teruggedraaid kan worden.
Ik denk eerlijk gezegd dat het vooral aan jou ligt. Sinds jij meer positief praat over onze club is het een drama. Volgens jou lagen we prima voor op het degradatieschema en kwam het allemaal goed. Dat was het eerste vege teken aan de wand en het moment dat ik me flinke zorgen begon te maken.
Marc heeft tot voor kort nog volgehouden dat we play offs europees voetbal zouden spelen

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef: Ik denk eerlijk gezegd dat het vooral aan jou ligt. Sinds jij meer positief praat over onze club is het een drama. Volgens jou lagen we prima voor op het degradatieschema en kwam het allemaal goed. Dat was het eerste vege teken aan de wand en het moment dat ik me flinke zorgen begon te maken.
Jamaar, je zou toch verwachten dat het schema Anton Janssen een goed richtpunt is? Kom minimaal 4 punten boven het schema en je bent veilig. En NEC staat nog steeds 4 punten voor op het schema, maar ik heb alle hoop inmiddels laten varen. Een Castillon, een Lasse Nielsen, een Danzell Gravenberch zouden allen een enorme versterking zijn voor de puinzooi die nou in het balkenshirt rondholt.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Super-Simr »

Ongeluksshirt!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Polleke »

nou... we zijn in ieder geval weer terug bij af.....

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Legendario »

Een van de weinige lichtpuntjes dit seizoen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Vannuilekumphuile »

Het was niet ZO erg als dat ik had verwacht dit vintage-shirt, maar ik ben wel bijgelovig te worden. Laten we deze fout maar gelijk mee herstellen nadat democratisch besluit van 89 toeschouwers. Witch doctoooooooor, was ook een doorslaand succes. De Goffert leek wel De Kuip gewoon. Een seizoen om nooit meer te vergeten.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Super-Simr »

Vannuilekumphuile schreef:Het was niet ZO erg als dat ik had verwacht dit vintage-shirt, maar ik ben wel bijgelovig te worden. Laten we deze fout maar gelijk mee herstellen nadat democratisch besluit van 89 toeschouwers. Witch doctoooooooor, was ook een doorslaand succes. De Goffert leek wel De Kuip gewoon. Een seizoen om nooit meer te vergeten.
:???: Was dat maar waar!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Vannuilekumphuile »

Super-Simr schreef:
Vannuilekumphuile schreef:Het was niet ZO erg als dat ik had verwacht dit vintage-shirt, maar ik ben wel bijgelovig te worden. Laten we deze fout maar gelijk mee herstellen nadat democratisch besluit van 89 toeschouwers. Witch doctoooooooor, was ook een doorslaand succes. De Goffert leek wel De Kuip gewoon. Een seizoen om nooit meer te vergeten.
:???: Was dat maar waar!
We blijven dromen.....ooit. Overigens wel respect dat er gisteren door zoveel supporters (inclusief mijzelf :)) toch nog een groot applaus uitging naar de spelers. Dat was dit seizoen wel opmerkelijk, ook na afdroog-partijtjes. Daar heeft Hyballa ook wel een positief aandeel in gehad, samen winnen en samen verliezen.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Sandertjuh85 »

Nou dat applaus was ook gewoon terecht. De spelers hebben hele seizoen hard hun best gedaan. Het is alleen een beetje jammer dat 90% van die spelers niet bijster goed kan voetballen of een IQ van -12 heeft, maar daar kunnen ze zelf weinig aan doen...

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Nijmegen0413 »

Sandertjuh85 schreef:Nou dat applaus was ook gewoon terecht. De spelers hebben hele seizoen hard hun best gedaan. Het is alleen een beetje jammer dat 90% van die spelers niet bijster goed kan voetballen of een IQ van -12 heeft, maar daar kunnen ze zelf weinig aan doen...
:withstupid: :schater:

jbnmgn

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door jbnmgn »

Vannuilekumphuile schreef:Het was niet ZO erg als dat ik had verwacht dit vintage-shirt, maar ik ben wel bijgelovig te worden. Laten we deze fout maar gelijk mee herstellen nadat democratisch besluit van 89 toeschouwers. Witch doctoooooooor, was ook een doorslaand succes. De Goffert leek wel De Kuip gewoon. Een seizoen om nooit meer te vergeten.
Lag het dan toch aan het balkenshirt? Potverdomme!
Waar het wel aan lag is aan dat vreselijke opkomstnummer van de Staat. Ik had nog wel goede hoop dat ze bij de 2 laatste wedstrijden van het seizoen iets anders genomen zouden hebben. b.v. Tsunami (die werd wel gedraaid maar te vroeg) of He's a Pirate.
Of lag het toch aan een selectie spelers die niet kunnen voetballen?
Volgend seizoen nieuwe kansen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Juul »

Zo'n 20 jaar heeft NEC zichzelf legendarisch belachelijk gemaakt met het foeilelijke balkenshirt. Eindelijk... eindelijk komt er iemand op het idee om een nieuw tenue te ontwerpen waar zwart de boventoon in voert. Alles leek weer goed te gaan bij NEC. Promotie, sterk team, fraai stijlvol nieuw tenue. NEC was herboren.
Maar dan staat er ineens een zeldzaam simpel figuur op die roept dat het balkenshirt terug moet en gaat vervolgens binnen zijn subcultuurtje een democratische stemming houden. Vervolgens loopt NEC opnieuw zwaar voor lul en zijn we weer terug bij af.

Dan het opkomstnummer Witchdoctor. Er zijn uiteraard overal op de wereld simpele zielen te vinden die keiharde kutherrie bijzonder kunnen waarderen, maar helaas zijn die in numerieke overtal aanwezig bij NEC. Dit nummer draaien en vooral BLIJVEN draaien getuigt van een hardnekkige simpelheid en smakeloosheid waar ik tegen wil en dank elke thuiswedstrijd deel van moet uitmaken. Ook niemand van de pr die ingrijpt bij dit gênante gedoe.

Heeft dit iets te maken met de degradatie? Ja, want deze hardcore simpelheid is tot in de haarvaten van de organisatie doorgedrongen. Qua bezuinigingen de prioriteit leggen bij het spelersbudget bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Pol »

Juul schreef:Zo'n 20 jaar heeft NEC zichzelf legendarisch belachelijk gemaakt met het foeilelijke balkenshirt. Eindelijk... eindelijk komt er iemand op het idee om een nieuw tenue te ontwerpen waar zwart de boventoon in voert. Alles leek weer goed te gaan bij NEC. Promotie, sterk team, fraai stijlvol nieuw tenue. NEC was herboren.
Maar dan staat er ineens een zeldzaam simpel figuur op die roept dat het balkenshirt terug moet en gaat vervolgens binnen zijn subcultuurtje een democratische stemming houden. Vervolgens loopt NEC opnieuw zwaar voor lul en zijn we weer terug bij af.

Dan het opkomstnummer Witchdoctor. Er zijn uiteraard overal op de wereld simpele zielen te vinden die keiharde kutherrie bijzonder kunnen waarderen, maar helaas zijn die in numerieke overtal aanwezig bij NEC. Dit nummer draaien en vooral BLIJVEN draaien getuigt van een hardnekkige simpelheid en smakeloosheid waar ik tegen wil en dank elke thuiswedstrijd deel van moet uitmaken. Ook niemand van de pr die ingrijpt bij dit gênante gedoe.

Heeft dit iets te maken met de degradatie? Ja, want deze hardcore simpelheid is tot in de haarvaten van de organisatie doorgedrongen. Qua bezuinigingen de prioriteit leggen bij het spelersbudget bijvoorbeeld.
Dat subcultuurtje waarbinnen de democratische beslissing is genomen was toch alle seizoenkaarthouders, niet?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Tiel »

Juul schreef:Zo'n 20 jaar heeft NEC zichzelf legendarisch belachelijk gemaakt met het foeilelijke balkenshirt. Eindelijk... eindelijk komt er iemand op het idee om een nieuw tenue te ontwerpen waar zwart de boventoon in voert. Alles leek weer goed te gaan bij NEC. Promotie, sterk team, fraai stijlvol nieuw tenue. NEC was herboren.
Maar dan staat er ineens een zeldzaam simpel figuur op die roept dat het balkenshirt terug moet en gaat vervolgens binnen zijn subcultuurtje een democratische stemming houden. Vervolgens loopt NEC opnieuw zwaar voor lul en zijn we weer terug bij af.

Dan het opkomstnummer Witchdoctor. Er zijn uiteraard overal op de wereld simpele zielen te vinden die keiharde kutherrie bijzonder kunnen waarderen, maar helaas zijn die in numerieke overtal aanwezig bij NEC. Dit nummer draaien en vooral BLIJVEN draaien getuigt van een hardnekkige simpelheid en smakeloosheid waar ik tegen wil en dank elke thuiswedstrijd deel van moet uitmaken. Ook niemand van de pr die ingrijpt bij dit gênante gedoe.

Heeft dit iets te maken met de degradatie? Ja, want deze hardcore simpelheid is tot in de haarvaten van de organisatie doorgedrongen. Qua bezuinigingen de prioriteit leggen bij het spelersbudget bijvoorbeeld.
Volgens mij zijn we 3 jaar geleden ook gedegradeerd zonder balkenshirt en zonder Witchdoctor. ....................

Nu haalden we tenminste nog de finale van de NC.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Juul »

Pol schreef:Dat subcultuurtje waarbinnen de democratische beslissing is genomen was toch alle seizoenkaarthouders, niet?
Geen idee. Ik zie ineens een clipje van een figuur met een bril die oproept tot de terugkeer van het balkenshirt en een dag later was dat besluit met een meerderheid aangenomen. Ik heb niet gestemd want ik wist niet eens dat er een idioot op het idee gekomen was om het shirt weer te vervangen.

Wat betreft Witchdoctor. Niks ten nadele van de Jostiband, want ik heb meer respect voor de Jostiband dan de bagger die De Staat produceert, maar dat Witchdoctor heeft een hoog Jostibandgehalte. Ook prima, want laat De Staat vooral de troep maken waar ze zin in hebben.
Maar het gaat om de figuren bij NEC die het pijnlijke Witchdoctor tetterhard in het rood door de speakertjes knallen.
Het heeft bijgedragen aan de instorting van het imago van NEC zowel buiten als binnen Nijmegen.

Witchdoctoris meer dan een opkomsttune, het symboliseert NEC in meerdere opzichten.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door T.I.G.O. »

De Staat maakt bagger?
:crazy2:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Juul »

T.I.G.O. schreef:De Staat maakt bagger?
:crazy2:
De Staat maakt Witchdoctor.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door T.I.G.O. »

Juul schreef:
T.I.G.O. schreef:De Staat maakt bagger?
:crazy2:
De Staat maakt Witchdoctor.
Niks mis mee!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Pol »

Juul schreef:
Pol schreef:Dat subcultuurtje waarbinnen de democratische beslissing is genomen was toch alle seizoenkaarthouders, niet?
Geen idee. Ik zie ineens een clipje van een figuur met een bril die oproept tot de terugkeer van het balkenshirt en een dag later was dat besluit met een meerderheid aangenomen. Ik heb niet gestemd want ik wist niet eens dat er een idioot op het idee gekomen was om het shirt weer te vervangen.
Dus je weet niks maar je hebt er wel een mening over?

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door jsentani »

Juul schreef:
Pol schreef:Dat subcultuurtje waarbinnen de democratische beslissing is genomen was toch alle seizoenkaarthouders, niet?
Geen idee. Ik zie ineens een clipje van een figuur met een bril die oproept tot de terugkeer van het balkenshirt en een dag later was dat besluit met een meerderheid aangenomen. Ik heb niet gestemd want ik wist niet eens dat er een idioot op het idee gekomen was om het shirt weer te vervangen.
Figuur met een brilletje en een balkenshirt?
Afbeelding
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

jbnmgn

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door jbnmgn »

Deze discussie over wel of niet goed dat het balkenshirt is terug gekomen heeft helemaal niets te maken met de degradatie.
Ik persoonlijk ben blij dat het balkenshirt terug is. Je moet als club jezelf niet laten dwingen tot wijzigen van shirt/kleuren/logo/naam enz.
En dat is in het verleden al genoeg gedaan.
We moeten ons nu incl. balkenshirt focussen op de toekomst en kijken hoe we NEC weer op het juiste spoor krijgen, en dat kan alleen met een nieuw bestuur.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Juul »

Pol schreef: Dus je weet niks maar je hebt er wel een mening over?
Ik heb een mening over het shirt en vooral over het feit dat ineens dat balkenshirt door een meerderheid bleek te zijn gekozen. Maar dat wist ik pas nadat mij uberhaupt duidelijk was dat er een stemming over een shirt was geweest. Ik niet alleen want ik ken meerdere scc-houders die van niks wisten. Vandaar de opmerking over subcultuurtje waarbinnen het besloten is. De meerderheid binnen dat subcultuurtje.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Pol »

Juul schreef:
Pol schreef: Dus je weet niks maar je hebt er wel een mening over?
Ik heb een mening over het shirt en vooral over het feit dat ineens dat balkenshirt door een meerderheid bleek te zijn gekozen. Maar dat wist ik pas nadat mij uberhaupt duidelijk was dat er een stemming over een shirt was geweest. Ik niet alleen want ik ken meerdere scc-houders die van niks wisten. Vandaar de opmerking over subcultuurtje waarbinnen het besloten is. De meerderheid binnen dat subcultuurtje.
Ok, je bedoelt het subcultuurtje van mensen die hun mail checken, de lokale media volgen of de website van NEC bekijken?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
Juul schreef:
Pol schreef: Dus je weet niks maar je hebt er wel een mening over?
Ik heb een mening over het shirt en vooral over het feit dat ineens dat balkenshirt door een meerderheid bleek te zijn gekozen. Maar dat wist ik pas nadat mij uberhaupt duidelijk was dat er een stemming over een shirt was geweest. Ik niet alleen want ik ken meerdere scc-houders die van niks wisten. Vandaar de opmerking over subcultuurtje waarbinnen het besloten is. De meerderheid binnen dat subcultuurtje.
Ok, je bedoelt het subcultuurtje van mensen die hun mail checken, de lokale media volgen of de website van NEC bekijken?
De subcultuur "ik leef onder een steen" bedoelt hij niet lijkt mij.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Balkenshirt moet het terug.

Bericht door Juul »

Ik wist het pas toen het al besloten was. Mail van NEC lees ik niet, want dat zijn meestal open deuren of spam. Op de site van NEC kijk ik ook niet, want ook daar is nooit nieuws onder de zon. Maar het feit dat zoiets belangrijks als het tenue niet door NEC zelf bepaald wordt maar door de meerderheid van de supporters (lees de supporters die zelf daarover begonnen zijn) is nogal belachelijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten