Nieuw opkomstnummer, De Staat

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Arjan van Hout »

Hennie-C schreef:Ken iemand die bij NEC werkt, hij geeft aan dat er (helaas) massaal op Jelle's nummer is gestemd :crazy2:
Dat klopt, nummer heeft met grote meerderheid gewonnen....

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Legendario »

Arjan van Hout schreef:
Hennie-C schreef:
vak Oost schreef:
Hennie-C schreef:
burp schreef:ach wat hebben wij toch keer op keer een ongelooflijke kutclub met dit soort dingen. :pukeface:
:withstupid: Ik wist niet eens dat je op dit nummer kon stemmen :???:
Het staat wel in het lijstje https://www.nec-nijmegen.nl/2017/05/ste ... komsttune/
Niet toen ik gestemd had. Er stonden op dat moment 5 nummers in de lijst, de onderste heb ik gestemd. Dat was de eerste dag dat je kon stemmen.
Stond er meteen bij volgens mij hoor
Klopt, maar er was wel iets raars mee. Er zou namelijk een top 5 van meeste inzendingen komen, maar dat werd een top 5 plus de vrije inzending van Jelle. Dat was vreemd. Verder heeft die jongen de verkiezing gewonnen, dus moet je daar een jaartje naar luisteren. Wellicht is het voor volgend jaar een idee een verkiezing te organiseren waarbij iedereen eigen nummers kan insturen. Er is vast meer talent!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door NECwijchen »

Arjan van Hout schreef:
Hennie-C schreef:Ken iemand die bij NEC werkt, hij geeft aan dat er (helaas) massaal op Jelle's nummer is gestemd :crazy2:
Dat klopt, nummer heeft met grote meerderheid gewonnen....
Vind ik toch echt frappant, maar ach, als de meerderheid het wil, jammer maar helaas :tu:
Ben wel benieuwd naar het aantal stemmen, als Jelle zijn nummer op facebook etc. promoot heb je al snel een hoop stemmen.
Ook nogmaals, vind het wel top dat hij er zoveel moeite voor doet een nummertje te maken voor NEC.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door vak Oost »

Legendario schreef:Wellicht is het voor volgend jaar een idee een verkiezing te organiseren waarbij iedereen eigen nummers kan insturen. Er is vast meer talent!
Geweldig idee :crazy: dan krijgen we talentenjacht auditie toestanden zoals bij https://www.youtube.com/watch?v=UOo3tXpW3eY
Alles komt goed !!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Juul »

NECwijchen schreef: Vind ik toch echt frappant, maar ach, als de meerderheid het wil, jammer maar helaas :tu:
De meerderheid wilde ook het balkenshirt. En dan vooral de meerderheid van de populatie supporters die vond dat het balkenshirt terug moest.
Zo heeft ook de meerderheid gestemd op ene Jelle Roossen. Je kon kennelijk kiezen uit:

Bryan Adams - We're gonna win
De Staat - Witch Doctor
DVBBS & Borgeous - Tsunami
Guns 'n Roses - Paradise City
Survivor - Eye of the tiger
Creatie Jelle Roosen

Niet meer dan logisch dat Jelle Roosen de winnaar is. Je wil niet de eerste de beste zolderkamermuzikant door de speakers horen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Tiel »

Juul schreef:
NECwijchen schreef: Vind ik toch echt frappant, maar ach, als de meerderheid het wil, jammer maar helaas :tu:
De meerderheid wilde ook het balkenshirt. En dan vooral de meerderheid van de populatie supporters die vond dat het balkenshirt terug moest.
Zo heeft ook de meerderheid gestemd op ene Jelle Roossen. Je kon kennelijk kiezen uit:

Bryan Adams - We're gonna win
De Staat - Witch Doctor
DVBBS & Borgeous - Tsunami
Guns 'n Roses - Paradise City
Survivor - Eye of the tiger
Creatie Jelle Roosen

Niet meer dan logisch dat Jelle Roosen de winnaar is. Je wil niet de eerste de beste zolderkamermuzikant door de speakers horen.
Niet zomaar iemand he:

http://www.jelleroosen.nl
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Kanchelskis »

Ik vind het (zoals het klonk bij de stemming) een leuk nummer als intro voor Camping TV. Van mij mag die nog wel wat gefinetuned worden en dan graag dat er meer 'enthousiasme' in zit. Hiermee schud je de spelers en stadion niet wakker. De basis is er..

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Voorwaarts »

Het was niet mijn keuze, echter ik kan wel met de uitslag leven.
Ik zelf had liever een al herkenbaar lied. Maar was dat in het begin bij de Champions League ook niet zo dat ze een tune hadden die niemand nog kende, maar nu is het zeer herkenbaar. Dit lied is ook niet opzwepend. Ons opkomstnummer is zelfs veel opzwepender. Idem voor witch doctor.
eens een nec-er, altijd een nec-er

n23
Berichten: 904
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door n23 »

Ik vind het best wel leuk klinken eigenlijk, en zeker ook cool dat het door een supporter is gemaakt. In ieder geval stukken beter dan Witch Doctor, en veel unieker dan eye of the tiger of dat soort nummers.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Frans »

Voorwaarts schreef:Het was niet mijn keuze, echter ik kan wel met de uitslag leven.
Ik zelf had liever een al herkenbaar lied. Maar was dat in het begin bij de Champions League ook niet zo dat ze een tune hadden die niemand nog kende, maar nu is het zeer herkenbaar. Dit lied is ook niet opzwepend. Ons opkomstnummer is zelfs veel opzwepender. Idem voor witch doctor.
:withstupid:
NECTheBest

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door burp »

Legendario schreef:
Arjan van Hout schreef:
Hennie-C schreef:
vak Oost schreef:
Hennie-C schreef:
burp schreef:ach wat hebben wij toch keer op keer een ongelooflijke kutclub met dit soort dingen. :pukeface:
:withstupid: Ik wist niet eens dat je op dit nummer kon stemmen :???:
Het staat wel in het lijstje https://www.nec-nijmegen.nl/2017/05/ste ... komsttune/
Niet toen ik gestemd had. Er stonden op dat moment 5 nummers in de lijst, de onderste heb ik gestemd. Dat was de eerste dag dat je kon stemmen.
Stond er meteen bij volgens mij hoor
Klopt, maar er was wel iets raars mee. Er zou namelijk een top 5 van meeste inzendingen komen, maar dat werd een top 5 plus de vrije inzending van Jelle. Dat was vreemd. Verder heeft die jongen de verkiezing gewonnen, dus moet je daar een jaartje naar luisteren. Wellicht is het voor volgend jaar een idee een verkiezing te organiseren waarbij iedereen eigen nummers kan insturen. Er is vast meer talent!
Dat hadden ze inderdaad beter gelijk vanaf het begin kunnen melden. Nu lijkt het dus op het fixen van een stemming, en al helemaal met de recente procedureel beperkte eerdere stemmingen over shirt en lied was dat niet bepaald handig.

Ik gun het die Jelle overigens best hoor, lied is ook redelijk.
Ik hoop echter wel dat het stemmen zelf eerlijk gegaan is want meervoudig stemmen was nu zeer makkelijk en met een scriptje kom je zo aan een grote uitslag.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Tiel »

Tja wat verwacht je anders, zoals je zei, wat hebben we toch een enorme kutclub................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Rotturdam »

Het is waardeloos maar de meerderheid denkt er anders over

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Voorwaarts »

Over stemmen en (een sponsor van) nec gesproken.

Er was eens een opendag en een sponsor dacht 'goh ik ga via Facebook een soort van prijsvraag uitschrijven'.
Je moest toen een foto delen op Facebook oid. De winnaars zouden bekend gemaakt worden op de opendag.
Op de open dag geen aankondiging, niks nada. Bij navraag ook niks.

Wat blijkt is dat ze hele boel maar hebben afgeblazen omdat er te weinig respons was.
Terwijl er was beloofd om een winnaar te trekken/ kiezen uit de inzenders.

Na een aantal e-mails en comm. via nec werd er het volgende gecommuniceerd
Er is een winnaar aangewezen die niet in de publiciteit wilde komen en daarmee was voor hen de kous af. We kregen als troost wel één badlaken. Hoi hoi hoi. Terwijl de hoofdprijs was dat het hele gezin in nieuw zou worden gestoken.

Drie keer raden wie de winnaars waren. Juist die waren er niet. Oplichters !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Tiel »

Voorwaarts schreef:Over stemmen en (een sponsor van) nec gesproken.

Er was eens een opendag en een sponsor dacht 'goh ik ga via Facebook een soort van prijsvraag uitschrijven'.
Je moest toen een foto delen op Facebook oid. De winnaars zouden bekend gemaakt worden op de opendag.
Op de open dag geen aankondiging, niks nada. Bij navraag ook niks.

Wat blijkt is dat ze hele boel maar hebben afgeblazen omdat er te weinig respons was.
Terwijl er was beloofd om een winnaar te trekken/ kiezen uit de inzenders.

Na een aantal e-mails en comm. via nec werd er het volgende gecommuniceerd
Er is een winnaar aangewezen die niet in de publiciteit wilde komen en daarmee was voor hen de kous af. We kregen als troost wel één badlaken. Hoi hoi hoi. Terwijl de hoofdprijs was dat het hele gezin in nieuw zou worden gestoken.

Drie keer raden wie de winnaars waren. Juist die waren er niet. Oplichters !
Wie NEC? Je zegt zelf dat het door de sponsor geregeld zou worden.
Hoeveel maanden heb je niet geslapen? Wat een drama zeg. Weet je wat ik vreemd vind? Dat er nog steeds mensen dingen op facebook delen om iets te winnen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Voorwaarts »

Tiel schreef:
Voorwaarts schreef:Over stemmen en (een sponsor van) nec gesproken.

Er was eens een opendag en een sponsor dacht 'goh ik ga via Facebook een soort van prijsvraag uitschrijven'.
Je moest toen een foto delen op Facebook oid. De winnaars zouden bekend gemaakt worden op de opendag.
Op de open dag geen aankondiging, niks nada. Bij navraag ook niks.

Wat blijkt is dat ze hele boel maar hebben afgeblazen omdat er te weinig respons was.
Terwijl er was beloofd om een winnaar te trekken/ kiezen uit de inzenders.

Na een aantal e-mails en comm. via nec werd er het volgende gecommuniceerd
Er is een winnaar aangewezen die niet in de publiciteit wilde komen en daarmee was voor hen de kous af. We kregen als troost wel één badlaken. Hoi hoi hoi. Terwijl de hoofdprijs was dat het hele gezin in nieuw zou worden gestoken.

Drie keer raden wie de winnaars waren. Juist die waren er niet. Oplichters !
Wie NEC? Je zegt zelf dat het door de sponsor geregeld zou worden.
Hoeveel maanden heb je niet geslapen? Wat een drama zeg. Weet je wat ik vreemd vind? Dat er nog steeds mensen dingen op facebook delen om iets te winnen.
Tja. Als je de enige was die meedoet. Ben je ook gelijk de winnaar.
Beetje een slechte pr en marketing actie zeg maar.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13329
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Pol »

Poeh dat is wel een heel erg matige keus.
Ik neem aan dat Guns n Roses toen ze op de Goffert waren persoonlijk geweigerd hebben in de Juup op te treden? Want waarom zouden we anders die niet doen?

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Stefannec »

Pol schreef:
Poeh dat is wel een heel erg matige keus.
Ik neem aan dat Guns n Roses toen ze op de Goffert waren persoonlijk geweigerd hebben in de Juup op te treden? Want waarom zouden we anders die niet doen?

Wat is dat. Oef wat triest zeg
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Curva »

Stefannec schreef:
Pol schreef:
Poeh dat is wel een heel erg matige keus.
Ik neem aan dat Guns n Roses toen ze op de Goffert waren persoonlijk geweigerd hebben in de Juup op te treden? Want waarom zouden we anders die niet doen?

Wat is dat. Oef wat triest zeg
:withstupid:
Dat wordt dus pas het stadion binnenkomen bij de aftrap.
Klinkt als de openingstune van een slechte tv-serie over de teloorgang van een malafide vishandel in Volendam of zoiets

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door De Kletskop »

Stefannec schreef:
Pol schreef:
Poeh dat is wel een heel erg matige keus.
Ik neem aan dat Guns n Roses toen ze op de Goffert waren persoonlijk geweigerd hebben in de Juup op te treden? Want waarom zouden we anders die niet doen?

Wat is dat. Oef wat triest zeg
Nou serieus, degene die deze keus gemaakt heeft is toch gewoon niet goed bij zijn plaat.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door NiMMA_024 »

De Kletskop schreef:
Stefannec schreef:
Pol schreef:
Poeh dat is wel een heel erg matige keus.
Ik neem aan dat Guns n Roses toen ze op de Goffert waren persoonlijk geweigerd hebben in de Juup op te treden? Want waarom zouden we anders die niet doen?

Wat is dat. Oef wat triest zeg
Nou serieus, degene die deze keus gemaakt heeft is toch gewoon niet goed bij zijn plaat.
Ook niet mijn keuze, maar blijkbaar genoeg stemmen gekregen, net zoals het b-shirt waar ik wél voorstander van ben.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door Legendario »

Curva schreef:
Stefannec schreef:
Pol schreef:
Poeh dat is wel een heel erg matige keus.
Ik neem aan dat Guns n Roses toen ze op de Goffert waren persoonlijk geweigerd hebben in de Juup op te treden? Want waarom zouden we anders die niet doen?

Wat is dat. Oef wat triest zeg
:withstupid:
Dat wordt dus pas het stadion binnenkomen bij de aftrap.
Klinkt als de openingstune van een slechte tv-serie over de teloorgang van een malafide vishandel in Volendam of zoiets
:biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door NiMwEgUh »

Als je de staat hardcore versie had gedaan was het stuk beter geweest hadden minder mensen lopen zeiken.
Maar dat nummer wat ze bij ajax draaien voor of tijdens de rust volgens mij dj norman.
Dat klinkt veel lekker als je bv zoiets maakt waar het clublied in terug komt.
Vind het nummer wat er nu komt weinig sfeer en power inzitte

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door jackkreta »

Moeilijk hè, voor een goed opkomstnummer zorgen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Nieuw opkomstnummer, De Staat

Bericht door hupie »

Pol schreef:
Poeh dat is wel een heel erg matige keus.
Ik neem aan dat Guns n Roses toen ze op de Goffert waren persoonlijk geweigerd hebben in de Juup op te treden? Want waarom zouden we anders die niet doen?
:withstupid: Heb wel waardering voor die Jelle dat hij iets in elkaar knutselt. Maar wie heeft hier op gestemd als je een aantal van die andere keuzes ook hebt? Smaken verschillen uiteraard, maar ik ken persoonlijk niemand die een voorkeur voor deze keus heeft. Dus of gemanipuleerd die stemming of al die mensen die ik hier over spreek zijn :crazy2: Maar graag terugdraaien deze keus, heb hier helemaal niks mee. Dan hoor ik nog liever koning voetbal van 50 jaar geleden :wink: :biggrin:
Maar eerlijk: Guns n Roses zijn mijn favoriet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bobnec en 17 gasten