seizoenkaart 2017-2018

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door Legendario »

vak Oost schreef:
LT schreef:Lang zitten twijfelen, toch maar verlengd net.
Proficiat :tu: U bent 1 van de 37 die hun kaart verlengd heeft, ben benieuwd hoe de teller staat nadat we AZ hebben verpletterd :wink:
Jbnmgn, op hoeveel staat de teller?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jbnmgn

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:
vak Oost schreef:
LT schreef:Lang zitten twijfelen, toch maar verlengd net.
Proficiat :tu: U bent 1 van de 37 die hun kaart verlengd heeft, ben benieuwd hoe de teller staat nadat we AZ hebben verpletterd :wink:
Jbnmgn, op hoeveel staat de teller?
iets meer

jbnmgn

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:
vak Oost schreef:
LT schreef:Lang zitten twijfelen, toch maar verlengd net.
Proficiat :tu: U bent 1 van de 37 die hun kaart verlengd heeft, ben benieuwd hoe de teller staat nadat we AZ hebben verpletterd :wink:
Jbnmgn, op hoeveel staat de teller?
Net even gauw gekeken en zag ik het echt goed? Maar liefst 120 zijn er al verkocht. Heb begrepen dat er haastig wordt nagedacht over een 2e ring!

jbnmgn

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door jbnmgn »

En bij Energieflex denken ze klaarblijkelijk dat we helemaal achterlijk zijn. Sluit nu een 3 jarig contract af en je krijgt € 119,00 korting.
Nou voordat ik zo gek ben om een 3 jarig contract te tekenen denk ik dat NEC al lang Europees speelt.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door LT »

jbnmgn schreef:
LT schreef:
jbnmgn schreef:
Danish Dynamite schreef:
vak Oost schreef:
LT schreef:Lang zitten twijfelen, toch maar verlengd net.
Proficiat :tu: U bent 1 van de 37 die hun kaart verlengd heeft, ben benieuwd hoe de teller staat nadat we AZ hebben verpletterd :wink:
jbnmgn, kom er maar in......
ok ik ben er in............
Lang geleden dat je dat hebt gezegd? :wink:
Hahahah, ja :redface:
:tu: :tu: Dan wordt het nu tijd om te gaan verlengen denk ik :party:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door Jeffry74 »

Levante UD laat zien hoe je trouwe supporters na een degradatie belonen kan.
Indien je 18 van de 21 (85% vd thuis) wedstrijden bezocht hebt, krijg je een gratis seizoenskaart om het team aankomend seizoen in de Segunda Division te steunen.


Leuk idee :biggrin:
Ik zou er zelf net buiten vallen aangezien ik altijd op 15 vd 18 thuiswedstrijden blijf steken.

Hoeveel supporters bij NEC zouden 16 uit 18 halen?
Ik denk (hooguit) 1200?

Omgerekend naar een gemiddelde seizoenskaart van €240 is het een leuke actie die NEC een kleine 3 ton zou kosten.
Ik weet dat ze dat geld niet hebben.
Ik geef alleen aan hoe creatief clubs kunnen zijn....... :wink:


==========================================================================
Afbeelding
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door Arjan van Hout »

Jeffry74 schreef:Levante UD laat zien hoe je trouwe supporters na een degradatie belonen kan.
Indien je 18 van de 21 (85% vd thuis) wedstrijden bezocht hebt, krijg je een gratis seizoenskaart om het team aankomend seizoen in de Segunda Division te steunen.


Leuk idee :biggrin:
Ik zou er zelf net buiten vallen aangezien ik altijd op 15 vd 18 thuiswedstrijden blijf steken.

Hoeveel supporters bij NEC zouden 16 uit 18 halen?
Ik denk (hooguit) 1200?

Omgerekend naar een gemiddelde seizoenskaart van €240 is het een leuke actie die NEC een kleine 3 ton zou kosten.
Ik weet dat ze dat geld niet hebben.
Ik geef alleen aan hoe creatief clubs kunnen zijn....... :wink:


==========================================================================
Afbeelding
Zoals je zegt, onverantwoorde actie voor nec.. wij kunnen echt geen 300.000 euro missen

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door jasper491 »

Jeffry74 schreef:Levante UD laat zien hoe je trouwe supporters na een degradatie belonen kan.
Indien je 18 van de 21 (85% vd thuis) wedstrijden bezocht hebt, krijg je een gratis seizoenskaart om het team aankomend seizoen in de Segunda Division te steunen.


Leuk idee :biggrin:
Ik zou er zelf net buiten vallen aangezien ik altijd op 15 vd 18 thuiswedstrijden blijf steken.

Hoeveel supporters bij NEC zouden 16 uit 18 halen?
Ik denk (hooguit) 1200?

Omgerekend naar een gemiddelde seizoenskaart van €240 is het een leuke actie die NEC een kleine 3 ton zou kosten.
Ik weet dat ze dat geld niet hebben.
Ik geef alleen aan hoe creatief clubs kunnen zijn....... :wink:


==========================================================================
Afbeelding
Nee, ze waren gedegradeerd naar Segunda Division en aangezien ze dit jaar promoveren mogen seizoenkaarthouders die 85% van de thuiswedstrijden in Segunda aanwezig waren komen seizoen gratis naar La Liga thuiswedstrijden. En ik denk niet dat er maar 1200 mensen 85% van de thuiswedstrijden van NEC bezoekt per seizoen. Eerder 97% van de seizoenkaarthouders, anders heb je geen seizoenkaart.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13334
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door Pol »

jasper491 schreef:En ik denk niet dat er maar 1200 mensen 85% van de thuiswedstrijden van NEC bezoekt per seizoen. Eerder 97% van de seizoenkaarthouders, anders heb je geen seizoenkaart.
Nee joh! Ik heb er zelf al een stuk of 4 gemist en geloof me, dat is onder het gemiddelde.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door Arjan van Hout »

Pol schreef:
jasper491 schreef:En ik denk niet dat er maar 1200 mensen 85% van de thuiswedstrijden van NEC bezoekt per seizoen. Eerder 97% van de seizoenkaarthouders, anders heb je geen seizoenkaart.
Nee joh! Ik heb er zelf al een stuk of 4 gemist en geloof me, dat is onder het gemiddelde.
Ik heb er geen een gemist en rondom mij velen

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13334
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door Pol »

Arjan van Hout schreef:
Pol schreef:
jasper491 schreef:En ik denk niet dat er maar 1200 mensen 85% van de thuiswedstrijden van NEC bezoekt per seizoen. Eerder 97% van de seizoenkaarthouders, anders heb je geen seizoenkaart.
Nee joh! Ik heb er zelf al een stuk of 4 gemist en geloof me, dat is onder het gemiddelde.
Ik heb er geen een gemist en rondom mij velen
Ok, dan is het gemiddelde misschien iets hoger. Heb er wel eens artikelen over gelezen, volgens mij was gemiddelde no-show percentage zo'n 15%. Dat komt neer op 2 a 3 wedstrijden missen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door Arjan van Hout »

Pol schreef:
Arjan van Hout schreef:
Pol schreef:
jasper491 schreef:En ik denk niet dat er maar 1200 mensen 85% van de thuiswedstrijden van NEC bezoekt per seizoen. Eerder 97% van de seizoenkaarthouders, anders heb je geen seizoenkaart.
Nee joh! Ik heb er zelf al een stuk of 4 gemist en geloof me, dat is onder het gemiddelde.
Ik heb er geen een gemist en rondom mij velen
Ok, dan is het gemiddelde misschien iets hoger. Heb er wel eens artikelen over gelezen, volgens mij was gemiddelde no-show percentage zo'n 15%. Dat komt neer op 2 a 3 wedstrijden missen.
Denk dat dat een heel eind kan kloppen

jbnmgn

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door jbnmgn »

Wat NEC ook zou kunnen doen is een korting systeem invoeren. Bijvoorbeeld: voor elk jaar dat je een seizoenkaart heb 1 % korting tot een max van 25%.
Of een punten spaarsysteem voor elke bezochte wedstrijd (uit en thuis) die je dan kan sparen voor artikelen uit de shop.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door jasper491 »

jbnmgn schreef:Wat NEC ook zou kunnen doen is een korting systeem invoeren. Bijvoorbeeld: voor elk jaar dat je een seizoenkaart heb 1 % korting tot een max van 25%.
Of een punten spaarsysteem voor elke bezochte wedstrijd (uit en thuis) die je dan kan sparen voor artikelen uit de shop.
NEC heeft nog nooit iets voor trouwe supporters gedaan. Alles gaat om de knaken. Ik had laatst een probleem met mijn seizoenkaart en moest bij de hoofdingang een los kaartje gaan halen. Vroegen ze 2 euro printkosten voor een zwartwitkaart. :jestera: Niet dat het me om die 2 euro gaat, maar als je 15 jaar een seizoenkaart hebt, en ik ben nog jong, dan mag je toch verwachten dat ze de trouwere supporters iets meer belonen dan die 2,5 % korting die je nu krijgt.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door pjottr »

ik heb volgens mij helemaal geen karting gehand 194 euor voor de goffertribune
]

jbnmgn

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door jbnmgn »

pjottr schreef:ik heb volgens mij helemaal geen karting gehand 194 euor voor de goffertribune
]
Ja maar je kunt bij NEC niet karten, daarvoor moet je naar de ANAC

jbnmgn

Re: seizoenkaart 2016-2017

Bericht door jbnmgn »

140 :hail: :bier: :sjaal: :schater: :tu: :wink:

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Goffert »

FC Twente-teller staat op 15.000
FC Twente heeft al 15.000 seizoenskaarten verkocht voor volgend jaar. Dat zijn er duizend meer dan vorig jaar op het moment dat de periode om te verlengen ten einde kwam, meldt TC/Tubantia. Sinds dinsdag zijn de seizoenkaarten in de vrije verkoop gegaan. Voor dit seizoen verkocht Twente in totaal 17.000 jaartickets.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
FC Twente-teller staat op 15.000
FC Twente heeft al 15.000 seizoenskaarten verkocht voor volgend jaar. Dat zijn er duizend meer dan vorig jaar op het moment dat de periode om te verlengen ten einde kwam, meldt TC/Tubantia. Sinds dinsdag zijn de seizoenkaarten in de vrije verkoop gegaan. Voor dit seizoen verkocht Twente in totaal 17.000 jaartickets.
Waarom nu verlengen? Alleen maar lastig,moeten ze straks weer geld gaan overmaken bij degradatie (al is die kans klein).
Gewoon verlengen tussen 25-05 en 31-05 was toch veel makkelijker geweest.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:
Goffert schreef:
FC Twente-teller staat op 15.000
FC Twente heeft al 15.000 seizoenskaarten verkocht voor volgend jaar. Dat zijn er duizend meer dan vorig jaar op het moment dat de periode om te verlengen ten einde kwam, meldt TC/Tubantia. Sinds dinsdag zijn de seizoenkaarten in de vrije verkoop gegaan. Voor dit seizoen verkocht Twente in totaal 17.000 jaartickets.
Waarom nu verlengen? Alleen maar lastig,moeten ze straks weer geld gaan overmaken bij degradatie (al is die kans klein).
Gewoon verlengen tussen 25-05 en 31-05 was toch veel makkelijker geweest.
:withstupid:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31651
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door vak Oost »

:sjaal: De NEC teller staat inmiddels op 198 :hail:
Alles komt goed !!

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Gerher »

Verbaast me niks in de huidige situatie.

jbnmgn

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef::sjaal: De NEC teller staat inmiddels op 198 :hail:
Ik schreef hier wel dat de 2e ring al besteld was maar ik heb nu begrepen dat het stadion gehalveerd wordt.
Of.....wachten de meesten tot ze eind mei weten waar we aan toe zijn met NEC of tot ze het vakantiegeld gebeurd hebben?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Tiel »

jbnmgn schreef:
vak Oost schreef::sjaal: De NEC teller staat inmiddels op 198 :hail:
Ik schreef hier wel dat de 2e ring al besteld was maar ik heb nu begrepen dat het stadion gehalveerd wordt.
Of.....wachten de meesten tot ze eind mei weten waar we aan toe zijn met NEC of tot ze het vakantiegeld gebeurd hebben?
Ik neem 100% zeker een kaart, maar zou niet weten waarom nu al. Je hebt straks nog een hele week.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Eddy TT »

Ik wacht ook nog effe. Op vrijdagavond kan ik vaak niet. Laten we hopen dat we die ellende niet weer gaan meemaken. Lekker tegen Jong Ajax, Jong PSV, Jong Utrecht, bah, moet er niet aan denken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje en 14 gasten