seizoenkaart 2017-2018

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Tiel »

Gerher schreef:
albatros schreef:Een uur geleden voor mij en mijn zoon verlengd. Of je een supporter bent, hangt niet van de divisie af. En die gasten die alleen maar komen als NEC in de eredivisie speelt of als PSV, Ajax of Feijenoord komen, kunnen beter wegblijven.
Of je supporter bent hangt ook niet af van het feit of je in het bezit bent van een SCC.
Nee. Maar ik vind het wel heel vreemd als je in de buurt woont en je er geen hebt. Ik snap dat gewoon niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Jeffry74 »

Tiel schreef:
Gerher schreef:
albatros schreef:Een uur geleden voor mij en mijn zoon verlengd. Of je een supporter bent, hangt niet van de divisie af. En die gasten die alleen maar komen als NEC in de eredivisie speelt of als PSV, Ajax of Feijenoord komen, kunnen beter wegblijven.
Of je supporter bent hangt ook niet af van het feit of je in het bezit bent van een SCC.
Nee. Maar ik vind het wel heel vreemd als je in de buurt woont en je er geen hebt. Ik snap dat gewoon niet.
Fijn dat je mij in ieder geval steunt indien ik zou besluiten om niet te verlengen :jestera:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

ACW
Berichten: 144
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 17:48
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door ACW »

Tiel schreef:
Gerher schreef:
albatros schreef:Een uur geleden voor mij en mijn zoon verlengd. Of je een supporter bent, hangt niet van de divisie af. En die gasten die alleen maar komen als NEC in de eredivisie speelt of als PSV, Ajax of Feijenoord komen, kunnen beter wegblijven.
Of je supporter bent hangt ook niet af van het feit of je in het bezit bent van een SCC.
Nee. Maar ik vind het wel heel vreemd als je in de buurt woont en je er geen hebt. Ik snap dat gewoon niet.
Ik verbaas me steeds meer hoe dom iemand zwetsen..

bbq

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door bbq »

jetipo schreef:
jbnmgn schreef:
mschr schreef:
bbq schreef:Hier ook verlengd. Jaartje ontspannen voetbal kijken met minder ergenis en dan hopelijk met een frisse selectie richting eredivisie.

Cm: Rob Toussaint terughalen
Td: v.Leeuwen
Trainer: Jack de Gier
Ass. Ron de Groot/ Pothuizen
Ted van Leeuwen? De man die 20 jaar geleden schreef dat NEC dood was? Die Ted van Leeuwen, die toen ie dat schreef voor de VI, stiekem al werkzaamheden voor Vitesse deed? Die Ted van Leeuwen? Laten we dan meteen Bart ontslaan en Karel Aalbers als vervanger aanstellen!
Ted v Leeuwen mag wat mij betreft onze stad nog niet eens in laat staan ons stadion/onze club.
Jack de Gier: zou zeer welkom zijn
Assistenten Ron en Potje: uitstekend idee
Rob Toussaint: als hij beschikbaar is en ook wil: laten komen die man
Van mij mag Ted van Leeuwen best komen. Als we gaan redeneren zoals mschr doet, dan kunnen we wel meer mensen afschrijven, ook mensen die nu voor de club werken. Van Leeuwen heeft bewezen dat het een goede TD is, heeft een enorm netwerk, enz. Dat hij 20 jaar geleden wat uitspraken heeft gedaan en heimelijk al voor Vitesse werkte, zal me nu echt een worst wezen. Zeker als het een TD is waar we nu behoefte aan hebben.
Zo zie ik het ook, kijk eens naar alle spelers met een verleden hier en in Arnhem. Het zou een td en cm zijn die de goedkeuring van de grote sponsors krijgen. Sponsors met een nec hart daar moet je zuinig op zijn dat is beter dan een gekke Chinees of corrupte rus

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Nijmegen0413 »

Even wachten op de aangepaste prijzen en we gaan weer verlengen. Verder hier ook meer berusting dan woede, in tegenstelling tot de vorige degradatie. Misschien dit maal wel een keer een grote schoonmaak houden en met een frisse selectie vlammen. De Gier is de ultieme kandidaat voor de trainerpositie. Qua directie zou ik het zo even niet weten. Word een interessante zomer in ieder geval. :wink:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Tiel »

ACW schreef:
Tiel schreef:
Gerher schreef:
albatros schreef:Een uur geleden voor mij en mijn zoon verlengd. Of je een supporter bent, hangt niet van de divisie af. En die gasten die alleen maar komen als NEC in de eredivisie speelt of als PSV, Ajax of Feijenoord komen, kunnen beter wegblijven.
Of je supporter bent hangt ook niet af van het feit of je in het bezit bent van een SCC.
Nee. Maar ik vind het wel heel vreemd als je in de buurt woont en je er geen hebt. Ik snap dat gewoon niet.
Ik verbaas me steeds meer hoe dom iemand zwetsen..
Mag ik iets vreemd vinden? Jij mag het van mij dom vinden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

ACW
Berichten: 144
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 17:48
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door ACW »

Tiel schreef:
ACW schreef:
Tiel schreef:
Gerher schreef:
albatros schreef:Een uur geleden voor mij en mijn zoon verlengd. Of je een supporter bent, hangt niet van de divisie af. En die gasten die alleen maar komen als NEC in de eredivisie speelt of als PSV, Ajax of Feijenoord komen, kunnen beter wegblijven.
Of je supporter bent hangt ook niet af van het feit of je in het bezit bent van een SCC.
Nee. Maar ik vind het wel heel vreemd als je ien de buurt woont en je er geen hebt. Ik snap dat gewoon niet.
Ik verbaas me steeds meer hoe dom iemand kan zwetsen..
Mag ik iets vreemd vinden? Jij mag het van mij dom vinden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door vak Oost »

Er wordt al moord en brand geschreeuwd mbt een Rob Alflen en dan lees je dit soort berichten over Ted van Leeuwen notabene
sommige zijn de klutsch aardig kwijt
Alles komt goed !!

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Vespared »

vak Oost schreef:Er wordt al moord en brand geschreeuwd mbt een Rob Alflen en dan lees je dit soort berichten over Ted van Leeuwen notabene
sommige zijn de klutsch aardig kwijt

Ted van Leeuwen heeft in ieder geval in het verleden ruimschoots bewezen dat hij een vakman is. Dat kun je juist niet zeggen van Alflen en daarom was en is zijn benoeming een miskleun.

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Necco »

Tiel schreef:
jbnmgn schreef:
mschr schreef:Inderdaad. Je gaat toch pas verlengen als je weet wat voor product je krijgt en welke prijs je ervoor moet betalen?
Kreeg vanmorgen te horen dat bij dezelfde situatie als in 2014 je weer geld terug gestort krijgt. Maar ja, ik kan me wel voorstellen dat mensen het afwachten en niet nog weer een jaar (of meer) JL willen meemaken. Dat was in eerste instantie ook mijn idee, maar ik kon niet langer blijven wachten en hoop gewoon dat we erin blijven.
Onzin in 2014 kon je pas na de PO verlengen.

https://www.nec-nijmegen.nl/2014/04/sei ... -20142015/
Onzin, in 2014 kon je al veel eerder verlengen. Alleen de mailing ging er later uit.
Voor de thuiswedstrijd in de NC tegen Sparta werden de 12 supporters die als eerste hun SCC verlengd hadden immers in het zonnetje gezet. Hoe kan dat als pas na de degradatie verlenging mogelijk was?
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door MarcoNMGN »

Kon inderdaad eerder, heb toen geld teruggestort gekregen van NEC.

Heb deze keer maar gewacht en zojuist scc verlengd. €196,- voor lange zijde.
Schappelijke prijs :tu:
Bjorn

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door jsentani »

MarcoNMGN schreef:Kon inderdaad eerder, heb toen geld teruggestort gekregen van NEC.

Heb deze keer maar gewacht en zojuist scc verlengd. €196,- voor lange zijde.
Schappelijke prijs :tu:
En dan krijg je straks nog misschien 30% terug gestort.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Nummer 11 »

jsentani schreef:
MarcoNMGN schreef:Kon inderdaad eerder, heb toen geld teruggestort gekregen van NEC.

Heb deze keer maar gewacht en zojuist scc verlengd. €196,- voor lange zijde.
Schappelijke prijs :tu:
En dan krijg je straks nog misschien 30% terug gestort.
Hoezo?

jbnmgn

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door jbnmgn »

Moest net ff bij de Goffert zijn en zag dat er toch nog aardig wat mensen aan het verlengen zijn.
Dat is mooi! Ik hoor ook dat vriendengroepen uit elkaar vallen omdat supporters er geen zin (meer) in hebben, en dat is balen. Zelf heb ik dat ook, 1 die het niet meer kan combineren met zijn werk (en dat is jammer en baalt hij wel van) en 2 die geen zin meer hebben en 1 die nog twijfelt. Dus kan ik volgend seizoen zoals het er nu uitziet na 17 jaar in mijn uppie naar het stadion. Zelfs een verlaagde prijs van de seizoenkaart helpt daar schijnbaar niks aan.

Klootte, maar ik blijf gaan, en ik hoop met mij nog vele supporters meer.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Vannuilekumphuile »

jbnmgn schreef:Moest net ff bij de Goffert zijn en zag dat er toch nog aardig wat mensen aan het verlengen zijn.
Dat is mooi! Ik hoor ook dat vriendengroepen uit elkaar vallen omdat supporters er geen zin (meer) in hebben, en dat is balen. Zelf heb ik dat ook, 1 die het niet meer kan combineren met zijn werk (en dat is jammer en baalt hij wel van) en 2 die geen zin meer hebben en 1 die nog twijfelt. Dus kan ik volgend seizoen zoals het er nu uitziet na 17 jaar in mijn uppie naar het stadion. Zelfs een verlaagde prijs van de seizoenkaart helpt daar schijnbaar niks aan.

Klootte, maar ik blijf gaan, en ik hoop met mij nog vele supporters meer.
Dat is inderdaad wel mooi en bijzonder. Zelf heb ik ook zo'n groep van 3 vaders en 3 zonen waar het besluit nu negatief is gevallen. Ik krijg een seizoen zelf op vrijdag ook niet meer geregeld en heb ook weerzin tegen de JL. Einde oefening helaas. Gisteren op de tribune waren ook veel supporters plotseling gefrustreerd weg en die komen ook niet meer terug zeiden ze. Afscheid nemen was er niet meer bij. Wat een rot gevoel. Zo'n lol gehad en dan ineens een streep erdoor. Pak nu maar wat losse wedstrijden uit en thuis mee. Het worden weer lange maanden.

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door martijn5 »

Ik had graag mijn seizoenkaart willen verlengen, maar 3/4 wedstrijden in de Juup zijn op vrijdag, wanneer ik ook zelf moet voetballen. Dus wordt lastig. Dan maar af en toe wat wedstrijdjes meepakken...

Niels
Berichten: 137
Lid geworden op: do 10 jan 2008, 15:47
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Niels »

Kampioenschapsjaar in de Juup was mijn vader en mijn 25-jarig NEC jubileum en we gaan ook gewoon door! Zal op de vrijdagen wat moeilijker kunnen,maar dat was vorige keer in de Juup ook niet ontzettend vaak. Klotegevoel, slecht van geslapen en soms baal ik wel eens dat ik ooit ben gaan kijken en van deze club ben gaan houden, dat zal nooit meer weg gaan.
Zoals anderen vaker zeggen: NEC supporter ben je niet voor je lol. Nu klopt dat zeker maar er komen zeker ook weer betere tijden.

:sjaal:

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Arch »

Seizoenkaart verlengt supporter ben je voor het leven niet voor even. En al die gasten die geen seizoenkaart nemen blijf dan ook lekker weg als het weer goed gaat bij NEC.

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door NR 7 »

Arch schreef:Seizoenkaart verlengt supporter ben je voor het leven niet voor even. En al die gasten die geen seizoenkaart nemen blijf dan ook lekker weg als het weer goed gaat bij NEC.
zo is dat :sjaal: :sjaal: :sjaal:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door flipsen »

Arch schreef:Seizoenkaart verlengt supporter ben je voor het leven niet voor even. En al die gasten die geen seizoenkaart nemen blijf dan ook lekker weg als het weer goed gaat bij NEC.
en als je op vrijdagavond moet werken?
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Jota »

Arch schreef:Seizoenkaart verlengt supporter ben je voor het leven niet voor even. En al die gasten die geen seizoenkaart nemen blijf dan ook lekker weg als het weer goed gaat bij NEC.
Ik heb mijn kaart weer verlengd, maar ik hoop dat de gelukzoekers weer snel komen!
Ik verlang naar succes in de eredivisie.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Eddy TT »

Ik kan vaak niet op vrijdag. Had ik vorige keer ook veel last van. Heb ook nog niet verlengd. Als je me het nu vraagt kunnen ze me ook omvallen. Alleen maar ergernis.

Wie is trouwens speler van het jaar geworden? Heb ik niet meegekregen

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door martijn5 »

Eddy TT schreef:Ik kan vaak niet op vrijdag. Had ik vorige keer ook veel last van. Heb ook nog niet verlengd. Als je me het nu vraagt kunnen ze me ook omvallen. Alleen maar ergernis.

Wie is trouwens speler van het jaar geworden? Heb ik niet meegekregen
Dumic

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Eddy TT »

martijn5 schreef:
Eddy TT schreef:Ik kan vaak niet op vrijdag. Had ik vorige keer ook veel last van. Heb ook nog niet verlengd. Als je me het nu vraagt kunnen ze me ook omvallen. Alleen maar ergernis.

Wie is trouwens speler van het jaar geworden? Heb ik niet meegekregen
Dumic
Daar kan ik me zeker in vinden. Al had hij ook een beroerde periode. Maar overall gezien prima. Die zullen we komend seizoen helaas ook niet meer terug gaan zien.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: seizoenkaart 2017-2018

Bericht door Arjan van Hout »

flipsen schreef:
Arch schreef:Seizoenkaart verlengt supporter ben je voor het leven niet voor even. En al die gasten die geen seizoenkaart nemen blijf dan ook lekker weg als het weer goed gaat bij NEC.
en als je op vrijdagavond moet werken?
Wat dan?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: zoete aardbei en 8 gasten