Opkomstnummer

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Wat moet het opkomstnummer van NEC zijn/worden.

Wich Doctor
6
43%
He's a pirate
4
29%
Eye of the Tiger
4
29%
 
Totaal aantal stemmen: 14

jbnmgn

Opkomstnummer

Bericht door jbnmgn »

Omdat er heel veel mensen zijn die het nummer van de Staat niet (meer) geschikt vinden als opkomstnummer ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de meningen hier.
Houden we dit nummer, gaan we terug naar afgelopen seizoen of moet het weer Eye off the Tiger worden?
Geef je mening hierover via de poll.

Gebruikersavatar
NECAnGeL
Berichten: 396
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door NECAnGeL »

Gewoon de Hardcore versie van dit nummer, dat is echt wel vet.
HKN / East Side -> https://eniesee.nl/

jbnmgn

Re: Opkomstnummer

Bericht door jbnmgn »

NECAnGeL schreef:Gewoon de Hardcore versie van dit nummer, dat is echt wel vet.
Die ze gisteravond bij de Eendracht draaiden? Ja die klinkt wel beter, maar......

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door Legendario »

Kan iemand even een topic aanmaken over het opkomstnummer?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31649
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door vak Oost »

geen optie met iets anders of weet het niet ...
Alles komt goed !!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Opkomstnummer

Bericht door Kanchelskis »

vak Oost schreef:geen optie met iets anders of weet het niet ...
:withstupid: ..Lijkt gvd wel een dictatuur dat we 1 van de 3 moeten kiezen

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1583
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door Midas »

https://youtu.be/C9N8piRFVcU

Leek me op zich wel passen, beter dan het nummer van de staat wat heel chaotisch wordt op een bepaald stuk.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door Gerher »

Gewoon terug naar vorig seizoen. Werd na afloop gedraaid. Past gewoon veel beter. Niks mis met De Staat, maar dit nummer is gewoon volstrekt ongeschikt.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door jackkreta »

Legendario schreef:Kan iemand even een topic aanmaken over het opkomstnummer?
:biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Opkomstnummer

Bericht door RO »

Het is een geweldig opkomstnummer MAAR wordt verkeerd gebruikt. Na de tune met trompettergeschal moet je het nummer van De Staat inzetten op het moment van die ronkende en spanningsopbouwende gitaar (vanaf minuut 1:56, zie https://www.youtube.com/watch?v=0ttGgIQpAUc. Dat moet je aanhouden terwijl Gerry de spelers namen opnoemt. Nadat alle spelers zijn genoemd (of Gerry krijgt gewoon maximaal een aantal seconden om alle spelers te noemen), zou je het nummer weer moeten vervolgen (of over laten gaan) vanaf 1:18 tot aan 1:56. En in plaats van Witch Doctor op 1:45 zal iemand (liefst Torre van De Staat) moet zingen Nijmegen (ipv Witch Doctor). Vervolgens kan je of stoppen bij 1:56 of laten uitlopen. Mogelijk dat publiek zelf iets wil inzetten. Dus met een kleine aanpassing en ander invulling ga je een geweldig nummer krijgen. Je merkt namelijk wel dat publiek meeklapt op de maat en het best wel dreigend overkomt en impact maakt (iig op mij :biggrin: ).
dromen houdt ons wakker!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door Legendario »

RO schreef:Het is een geweldig opkomstnummer MAAR wordt verkeerd gebruikt. Na de tune met trompettergeschal moet je het nummer van De Staat inzetten op het moment van die ronkende en spanningsopbouwende gitaar (vanaf minuut 1:56, zie https://www.youtube.com/watch?v=0ttGgIQpAUc. Dat moet je aanhouden terwijl Gerry de spelers namen opnoemt. Nadat alle spelers zijn genoemd (of Gerry krijgt gewoon maximaal een aantal seconden om alle spelers te noemen), zou je het nummer weer moeten vervolgen (of over laten gaan) vanaf 1:18 tot aan 1:56. En in plaats van Witch Doctor op 1:45 zal iemand (liefst Torre van De Staat) moet zingen Nijmegen (ipv Witch Doctor). Vervolgens kan je of stoppen bij 1:56 of laten uitlopen. Mogelijk dat publiek zelf iets wil inzetten. Dus met een kleine aanpassing en ander invulling ga je een geweldig nummer krijgen. Je merkt namelijk wel dat publiek meeklapt op de maat en het best wel dreigend overkomt en impact maakt (iig op mij :biggrin: ).
Ennum, waarom zou hij Nijmegen moeten zingen? Is N-E-C niet veel toepasselijker?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jbnmgn

Re: Opkomstnummer

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:Kan iemand even een topic aanmaken over het opkomstnummer?
Ik weet dat je niet de aller slimste bent, maar voor de zekerheid.....DIE IS ER AL!!!!!! :crazy:

jbnmgn

Re: Opkomstnummer

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:geen optie met iets anders of weet het niet ...

Kan en wil ik best wijzigen, maar hoe moet dat

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door LT »

jbnmgn schreef:
Legendario schreef:Kan iemand even een topic aanmaken over het opkomstnummer?
Ik weet dat je niet de aller slimste bent, maar voor de zekerheid.....DIE IS ER AL!!!!!! :crazy:
Sarcasme is wel een dingetje voor je.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10413
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door TT »

Man man....geef het effe tijd. De timing was gisteren al beter dan tegen Zwolle. Na twee wedstrijden alweer een topic....

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door Arjan van Hout »

TT schreef:Man man....geef het effe tijd. De timing was gisteren al beter dan tegen Zwolle. Na twee wedstrijden alweer een topic....
:withstupid: :slot:

jbnmgn

Re: Opkomstnummer

Bericht door jbnmgn »

TT schreef:Man man....geef het effe tijd. De timing was gisteren al beter dan tegen Zwolle. Na twee wedstrijden alweer een topic....
Ja maar daarom mag er toch wel een poll voor uitgeschreven worden? De meningen zijn nogal verdeeld.
Maar weet iemand hoe ik de poll kan aanpassen en er 1 of 2 dingen aan kan toevoegen?

jbnmgn

Re: Opkomstnummer

Bericht door jbnmgn »

Eniesee schreef:
TT schreef:Man man....geef het effe tijd. De timing was gisteren al beter dan tegen Zwolle. Na twee wedstrijden alweer een topic....
:withstupid: :slot:
Oh wacht even, deze moet volgens jou maar gesloten worden want jij hebt hem niet bedacht????? Zielig mannetje ben je toch :tong:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door karlo »

TT schreef:Man man....geef het effe tijd. De timing was gisteren al beter dan tegen Zwolle. Na twee wedstrijden alweer een topic....
Na twee wedstrijden is gebleken, dat het totaal de plank misslaat.
Het zou degene die er over gaan sieren, als ze hun gemaakte fout heel snel herstellen,
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door Legendario »

jbnmgn schreef:
Legendario schreef:Kan iemand even een topic aanmaken over het opkomstnummer?
Ik weet dat je niet de aller slimste bent, maar voor de zekerheid.....DIE IS ER AL!!!!!! :crazy:
Ja, thanks! Gevonden! Zullen we daar over het opkomstnummer gaan discussiëren?

http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 65#p785765
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5208
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door eniesee12 »

LT schreef:
jbnmgn schreef:
Legendario schreef:Kan iemand even een topic aanmaken over het opkomstnummer?
Ik weet dat je niet de aller slimste bent, maar voor de zekerheid.....DIE IS ER AL!!!!!! :crazy:
Sarcasme is wel een dingetje voor je.
Sarcasme komt in zijn woordenboek niet voor.

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door MarcoNMGN »

jbnmgn schreef:
Eniesee schreef:
TT schreef:Man man....geef het effe tijd. De timing was gisteren al beter dan tegen Zwolle. Na twee wedstrijden alweer een topic....
:withstupid: :slot:
Oh wacht even, deze moet volgens jou maar gesloten worden want jij hebt hem niet bedacht????? Zielig mannetje ben je toch :tong:
Goed bedacht hoor :hail: Hoe kwam je zomaar op het idee? :eek:
Bjorn

Vannuilekumphuile
Berichten: 882
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ja, een juiste timing is inderdaad wel een ding. Vorig jaar kon ik bij opkomst leuk meespringen met mijn zoon. Nu gebeurt er helemaal niks meer. Gisteren kwamen de elftallen zelfs na het aftellen niet op, maar goed: daar kan de dj denk ik niets aan doen.
Dit nummer is zeker geen echt passend opkomstnummer, ook al snap ik het idee wel. Mijn suggestie: laat die jongens van De Staat dan zelf een versie mixen al dan niet met aangepaste tekst die kan worden gebruikt. Doe je de muzikanten tenminste ook nog eer aan.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Opkomstnummer

Bericht door Arjan van Hout »

jbnmgn schreef:
Eniesee schreef:
TT schreef:Man man....geef het effe tijd. De timing was gisteren al beter dan tegen Zwolle. Na twee wedstrijden alweer een topic....
:withstupid: :slot:
Oh wacht even, deze moet volgens jou maar gesloten worden want jij hebt hem niet bedacht????? Zielig mannetje ben je toch :tong:
:jestera: :jestera: in ieder geval niet zo dom om een topic te openen die al bestaat.....

jbnmgn

Re: Opkomstnummer

Bericht door jbnmgn »

Eniesee schreef:
jbnmgn schreef:
Eniesee schreef:
TT schreef:Man man....geef het effe tijd. De timing was gisteren al beter dan tegen Zwolle. Na twee wedstrijden alweer een topic....
:withstupid: :slot:
Oh wacht even, deze moet volgens jou maar gesloten worden want jij hebt hem niet bedacht????? Zielig mannetje ben je toch :tong:
:jestera: :jestera: in ieder geval niet zo dom om een topic te openen die al bestaat.....
Wel dom genoeg om het verschil niet te zien, dus toch ZIELIG!!!!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten