Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
jbnmgn

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door jbnmgn »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:zeiken is nuilen.
en nuilen is nimweegs!

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Jackiegoal »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:zeiken is nuilen.
Onzin.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door CHEF »

Jackiegoal schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:zeiken is nuilen.
Onzin.
Klopt,het is omgekeerd.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Bleum »

Jackiegoal schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:zeiken is nuilen.
Onzin.
with stupid
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:
Jackiegoal schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:zeiken is nuilen.
Onzin.
with stupid
Zoek het ff lekker op in de dikke van dalen....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Bleum »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Bleum schreef:
Jackiegoal schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:zeiken is nuilen.
Onzin.
with stupid
Zoek het ff lekker op in de dikke van dalen....
Ik kijk alleen in het nimweegs woordenboek
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door ronnyguitar »

Vandaag hebben namens het Supporterscollectief Rob Schevers (Supportersvereniging) en Harold Bastiaans (ForzaNEC, HKN) ruim 2.500 handtekeningen overhandigd aan burgemeester Thom de Graaf van Nijmegen. De handtekeningen zijn de steunbetuigingen van NEC-supporters in het kader van de petitie "NEC hoort in de Goffert" geplaatst op de website http://www.nechoortindegoffert.nl en verzameld op de Open Dag van NEC.



De supporters zijn het met het collectief eens dat de enige locatie waar NEC behoort te spelen De Goffert is en dat de uitbreiding ook daar moet plaatsvinden. De Graaf nam de handtekeningen hartelijk in ontvangst en zei dat hij verwacht dat de verbouwing op De Goffert door zal gaan. De gemeenteraad neemt echter de beslissing en laten we hopen dat die besluitvorming niet al te lang op zich laat wachten.

gezien op dth

.........

de graaf....verwacht dat...... klinkt erg politiek, dezelfde de graaf die ook bier heeft beloofd ? alle gekheid op een stokje, de algemene teneur is niet onaardig........
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door ronnyguitar »

Bleum schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Bleum schreef:
Jackiegoal schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:zeiken is nuilen.
Onzin.
with stupid
Zoek het ff lekker op in de dikke van dalen....
Ik kijk alleen in het nimweegs woordenboek

ik oek !!!

http://www.nimweegs.nl/woordenboek.php
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
insomnia
Berichten: 168
Lid geworden op: di 12 jun 2007, 13:55
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door insomnia »

Hoeveel onderzoeken/referendums/debatten moeten er nog komen voor die tweede ring eens een keer gebouwd gaat worden?
Last van obstipatie? Denk aan Arnhem!

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door rasputin »

insomnia schreef:Hoeveel onderzoeken/referendums/debatten moeten er nog komen voor die tweede ring eens een keer gebouwd gaat worden?
Tot er genoeg support (geld) is om aan de slag te gaan. Het is gewoon een proces van lobby'en en dat gaat soms links en dan weer rechts om. Als links en rechts om bedrijven omvallen (vandaag weer Honig) staan de investeerders niet op de stoep.
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Arjan van Hout »

rasputin schreef:
insomnia schreef:Hoeveel onderzoeken/referendums/debatten moeten er nog komen voor die tweede ring eens een keer gebouwd gaat worden?
Tot er genoeg support (geld) is om aan de slag te gaan. Het is gewoon een proces van lobby'en en dat gaat soms links en dan weer rechts om. Als links en rechts om bedrijven omvallen (vandaag weer Honig) staan de investeerders niet op de stoep.
volgens mij was het geld al (bijna helemaal) geregeld

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Jackiegoal »

Eniesee schreef:
rasputin schreef:
insomnia schreef:Hoeveel onderzoeken/referendums/debatten moeten er nog komen voor die tweede ring eens een keer gebouwd gaat worden?
Tot er genoeg support (geld) is om aan de slag te gaan. Het is gewoon een proces van lobby'en en dat gaat soms links en dan weer rechts om. Als links en rechts om bedrijven omvallen (vandaag weer Honig) staan de investeerders niet op de stoep.
volgens mij was het geld al (bijna helemaal) geregeld
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. De gemeenteraad is het gewoon nog oneens en NEC gaat zo'n bedrag echt niet bij elkaar krijgen.

Het punt is in de gemeenteraad overigens niet eens de locatie, de breedste steun bestaat er toch voor het multifunctionele stadion, omdat dat voor Nijmegen de beste optie zou zijn. Het gaat meer om het geld. En als dat er niet is komt er echt geen stadion. Niet hier en niet op een of ander industrieterrein. De Goffert is natuurlijk wel een goedkopere optie, als je er bij bedenkt dat met die 80 miljoen veel en veel meer gedaan kan worden.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door rasputin »

Jackiegoal schreef:
Eniesee schreef:
rasputin schreef:
insomnia schreef:Hoeveel onderzoeken/referendums/debatten moeten er nog komen voor die tweede ring eens een keer gebouwd gaat worden?
Tot er genoeg support (geld) is om aan de slag te gaan. Het is gewoon een proces van lobby'en en dat gaat soms links en dan weer rechts om. Als links en rechts om bedrijven omvallen (vandaag weer Honig) staan de investeerders niet op de stoep.
volgens mij was het geld al (bijna helemaal) geregeld
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. De gemeenteraad is het gewoon nog oneens en NEC gaat zo'n bedrag echt niet bij elkaar krijgen.

Het punt is in de gemeenteraad overigens niet eens de locatie, de breedste steun bestaat er toch voor het multifunctionele stadion, omdat dat voor Nijmegen de beste optie zou zijn. Het gaat meer om het geld. En als dat er niet is komt er echt geen stadion. Niet hier en niet op een of ander industrieterrein. De Goffert is natuurlijk wel een goedkopere optie, als je er bij bedenkt dat met die 80 miljoen veel en veel meer gedaan kan worden.
Helemaal mee eens, ik denk als je het de buurt (lees waar ik zelf ook woon) voorlegt zullen de tegenstanders het minste moeite hebben met de solo uitbreiding van NEC. Meer activiteiten is meer volk en auto's in de wijk. Dus als wij liever snel een grote stadion willen dan langzaam een multifunctiecentrum moeten we daar de lobby met de wijk ook voeren
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Arjan van Hout »

Jackiegoal schreef:
Eniesee schreef:
rasputin schreef:
insomnia schreef:Hoeveel onderzoeken/referendums/debatten moeten er nog komen voor die tweede ring eens een keer gebouwd gaat worden?
Tot er genoeg support (geld) is om aan de slag te gaan. Het is gewoon een proces van lobby'en en dat gaat soms links en dan weer rechts om. Als links en rechts om bedrijven omvallen (vandaag weer Honig) staan de investeerders niet op de stoep.
volgens mij was het geld al (bijna helemaal) geregeld
Dat lijkt me eerlijk gezegd sterk. De gemeenteraad is het gewoon nog oneens en NEC gaat zo'n bedrag echt niet bij elkaar krijgen.

Het punt is in de gemeenteraad overigens niet eens de locatie, de breedste steun bestaat er toch voor het multifunctionele stadion, omdat dat voor Nijmegen de beste optie zou zijn. Het gaat meer om het geld. En als dat er niet is komt er echt geen stadion. Niet hier en niet op een of ander industrieterrein. De Goffert is natuurlijk wel een goedkopere optie, als je er bij bedenkt dat met die 80 miljoen veel en veel meer gedaan kan worden.
70 miljoen was al gedekt een jaar geleden, hoever ze nu zijn weet ik niet

Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Ramon »

rasputin schreef:toch weer apart onderzoek naar huis van topsport op locatie Jan Massinkhal.
zou dat een versnelling van de Goffertplannen kunnen inhouden? http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... inkhal.ece
Ik heb bij de inspraakronde gezeten en een stuk van het debat - partijgenoot Sent Wierda heeft het hele debat bijgewoond - maar mijn indruk is dat het TIP behoorlijk wat glazen heeft ingegooid voor zichzelf.

De Sint Maartenskliniek en andere medische voorzieningen hebben gewoon in de inspraak een Veto uitgesproken tegen lokatie DSB. Waarop Gewoon Nijmegen, Nijmegen NU en de VSP vonden dat de SMK chantage pleegde. En eerlijk gezegd proefde het ook zo. Dus Gewoon Nijmegen vraagt nogmaals of de SMK op de DSB-lokatie zou mee doen. Antwoord van SMK: nee, wij geloven in De Goffert. Mijn conclusie: chantage.

In het debat begonnen steeds meer partijen zich te keren tegen deze dwang. Maar ik zal Sent vragen of hij een stukje wil tikken, want ik heb er niet helemaal bijgezeten. Ik zat bij een ander debat.

Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Nijmegen Centraal discussieert ook...

Bericht door Ramon »

Er is ook een discussie op Nijmegen Centraal over het TIP.

http://www.nijmegencentraal.nl/index.php?itemid=981

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Bleum »

Ramon schreef:
rasputin schreef:toch weer apart onderzoek naar huis van topsport op locatie Jan Massinkhal.
zou dat een versnelling van de Goffertplannen kunnen inhouden? http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... inkhal.ece
Ik heb bij de inspraakronde gezeten en een stuk van het debat - partijgenoot Sent Wierda heeft het hele debat bijgewoond - maar mijn indruk is dat het TIP behoorlijk wat glazen heeft ingegooid voor zichzelf.

De Sint Maartenskliniek en andere medische voorzieningen hebben gewoon in de inspraak een Veto uitgesproken tegen lokatie DSB. Waarop Gewoon Nijmegen, Nijmegen NU en de VSP vonden dat de SMK chantage pleegde. En eerlijk gezegd proefde het ook zo. Dus Gewoon Nijmegen vraagt nogmaals of de SMK op de DSB-lokatie zou mee doen. Antwoord van SMK: nee, wij geloven in De Goffert. Mijn conclusie: chantage.

In het debat begonnen steeds meer partijen zich te keren tegen deze dwang. Maar ik zal Sent vragen of hij een stukje wil tikken, want ik heb er niet helemaal bijgezeten. Ik zat bij een ander debat.
Hoezo chantage? Je kunt toch een keuze hebben voor iets en ergens anders niet willen? Wees blij dat er mensen zijn die wel ergens voor staan.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nijmegen Centraal discussieert ook...

Bericht door Bleum »

Ramon schreef:Er is ook een discussie op Nijmegen Centraal over het TIP.

http://www.nijmegencentraal.nl/index.php?itemid=981
Discussie? Het is een toch wel terecht betoog richting groen links en Rob "toen mijn flatje gebouwd werd op monumentale grond vlakbij de Goffert hield ik mijn kop dicht, maar nu er mogelijk wat meer auto's voor mijn deur komen staan trek ik mijn mond wel open " Essers komt weer met z'n bekende verhaal.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Ramon »

Bleum schreef:
Ramon schreef:De Sint Maartenskliniek en andere medische voorzieningen hebben gewoon in de inspraak een Veto uitgesproken tegen lokatie DSB. Waarop Gewoon Nijmegen, Nijmegen NU en de VSP vonden dat de SMK chantage pleegde. En eerlijk gezegd proefde het ook zo. Dus Gewoon Nijmegen vraagt nogmaals of de SMK op de DSB-lokatie zou mee doen. Antwoord van SMK: nee, wij geloven in De Goffert. Mijn conclusie: chantage.
Hoezo chantage? Je kunt toch een keuze hebben voor iets en ergens anders niet willen? Wees blij dat er mensen zijn die wel ergens voor staan.
Maar waarom houdt de gemeente dan nog een onderzoek ? Het is dan dus eenvoudig kiezen:
1) Geen TIP, Geen uitbreiding Stadion, Alles blijft zoals het is
2) Geen TIP, Wel uitbereiding Stadion
3) Wel TIP op Goffert, met uibreiding Stadion

Waarom wordt er nu dan een onderzoek gedaan tussen DSB-lokatie en Goffert...
Laatst gewijzigd door Ramon op za 19 sep 2009, 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nijmegen Centraal discussieert ook...

Bericht door Ramon »

Eh, beter gezegd: je kunt hier ook een boom opzetten over het Goffertstadion.

Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Ramon »

Alvast heb ik hier de spreektekst van partijgenoot Sent Wierda over het Huis van de Topsport van afgelopen woensdag:
NEC is in onze ogen onlosmakelijk verbonden met het Goffertstadion. In de Hazenkamp waren we in gesprek met enkele bewoners. We begrijpen de zorg over meer parkeeroverlast en verliezen van de rust van het park, met horeca. Wij onderschrijven de vraag van de bewoners om de tussenvariant, van stadionuitbreiding op huidige locatie met Topsport en Innovatiepark op Nieuwe Dukenburgseweg. Of dat nog kan is de vraag, want op de NEC-supportersavond vertelde de heer Swart dat het onderzoek al bijna klaar is. Jammer, want een variant meer onderzoeken, kan meer kennis opleveren. Wij ondersteunen de gedachten van een TIP vanzelfsprekend, maar willen wel zorgvuldig omgaan met de bewoners en het groen.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Bleum »

Ramon schreef:
Bleum schreef:
Ramon schreef:De Sint Maartenskliniek en andere medische voorzieningen hebben gewoon in de inspraak een Veto uitgesproken tegen lokatie DSB. Waarop Gewoon Nijmegen, Nijmegen NU en de VSP vonden dat de SMK chantage pleegde. En eerlijk gezegd proefde het ook zo. Dus Gewoon Nijmegen vraagt nogmaals of de SMK op de DSB-lokatie zou mee doen. Antwoord van SMK: nee, wij geloven in De Goffert. Mijn conclusie: chantage.
Hoezo chantage? Je kunt toch een keuze hebben voor iets en ergens anders niet willen? Wees blij dat er mensen zijn die wel ergens voor staan.
Maar waarom houdt de gemeente dan nog een onderzoek ? Het is dan dus eenvoudig kiezen:
1) Geen TIP, Geen uitbreiding Stadion, Alles blijft zoals het is
2) Geen TIP, Wel uitbereiding Stadion
3) Wel TIP op Goffert, met uibreiding Stadion

Waarom wordt er nu dan een onderzoek gedaan tussen DSB-lokatie en Goffert...
Omdat alles niet staat of valt met de SMK
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 06 mar 2009, 11:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Ramon »

Zij sprak niet alleen namens de SMK maar ook namens de andere zorginstellingen.

Zonder zorg, geen TIP.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door vak Oost »

Ramon schreef:Zij sprak niet alleen namens de SMK maar ook namens de andere zorginstellingen.
Zonder zorg, geen TIP.
allemaal leuk deze exotische afkortingen maar waar staan ze eigenlijk voor
Alles komt goed !!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Het stadion (+ uitbreidingsplannen, deel 2)

Bericht door Bleum »

Ramon schreef:Zij sprak niet alleen namens de SMK maar ook namens de andere zorginstellingen.

Zonder zorg, geen TIP.
Mooi toch, maakt het er alleen maar sterker op dat NEC op de goffert blijft.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten