Supportersavond!

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door TT »

Arjan van Hout schreef:
JBNMGN schreef:Het was rustiger dan afgelopen keer, maar het was wel weer gewoon.....BLABLABLABLABLA enz
Ofwel geen ruk aan concrete zaken.
Maar wat had je voor concrete zaken willen horen dan?
:withstupid: voor concrete zaken moet je niet naar zo'n avond gaan. Ben gisteren niet geweest, maar doorgaans hoor je vooral wat je als NEC-volger eigenlijk al weet, is mijn ervaring.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:Ik was er niet en heb vragen: Kwam Pep aan het woord? Maakte hij de indruk dat hij de boel onder controle heeft? Was wat hij zei te begrijpen?
Je kunt toch gewoon alles bij Forza teruglezen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door burp »

Precies, verslag van Forza was heel duidelijk, en ook precies wat je verwacht van zo'n avond.

Een nieuwe trainer die vasthoudt aan z'n visie, een td die uitgaat van het positieve. Een ad die zich in z'n wiek geschoten voelt als het kritisch wordt. Wat vaagheden over het stadion, slecht nieuws qua sponsoring maar ook positief qua contractverlenging Sturing. Gezellig nog wat onderling babbelen en klaar.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door TT »

Tiel schreef:
DJTEEF! schreef:Ik was er niet en heb vragen: Kwam Pep aan het woord? Maakte hij de indruk dat hij de boel onder controle heeft? Was wat hij zei te begrijpen?
Je kunt toch gewoon alles bij Forza teruglezen.
Dat wel, maar dan zie ik automatisch ook de reacties van die twee komedianten die onder elk bericht reageren en dan verlies ik beetje bij beetje het vertrouwen in de mensheid.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door zuurpruim »

ben ik de enige die het vreemd vindt dat Ouwehands al na een jaar stopt?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:ben ik de enige die het vreemd vindt dat Ouwehands al na een jaar stopt?
Tja het Panda project heeft niet niet echt het gewenste resultaat gehad. Er is nog al wat minder publiek gekomen dan verwacht.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:ben ik de enige die het vreemd vindt dat Ouwehands al na een jaar stopt?
Tja het Panda project heeft niet niet echt het gewenste resultaat gehad. Er is nog al wat minder publiek gekomen dan verwacht.
Ja ,ik hoorde een tijdje terug al van een ondernemer in de buurt die mee wilde liften op het succes dat het erg tegenviel.Maar je zou dan juist denken dat bij je bij promotie in de eredivisie een groter bereik hebt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:Ik was er niet en heb vragen: Kwam Pep aan het woord? Maakte hij de indruk dat hij de boel onder controle heeft? Was wat hij zei te begrijpen?
Pep kwam aan het woord en het was vermoeiend naar hem te luisteren. Veel blablabla-etcetera. En op de vraag wat ie van de stad Nijmegen vond, antwoordde hij iets in de trant van dat ie het stadion mooi vond, aan het gras zat te snuiven en het fijn vond om op eigen benen te staan en bij NEC te werken.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:ben ik de enige die het vreemd vindt dat Ouwehands al na een jaar stopt?
Tja het Panda project heeft niet niet echt het gewenste resultaat gehad. Er is nog al wat minder publiek gekomen dan verwacht.
Ja ,ik hoorde een tijdje terug al van een ondernemer in de buurt die mee wilde liften op het succes dat het erg tegenviel.Maar je zou dan juist denken dat bij je bij promotie in de eredivisie een groter bereik hebt.
Heel Nederland weet al dat er Panda's in Rhenen zitten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door burp »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:ben ik de enige die het vreemd vindt dat Ouwehands al na een jaar stopt?
Tja het Panda project heeft niet niet echt het gewenste resultaat gehad. Er is nog al wat minder publiek gekomen dan verwacht.
Ja ,ik hoorde een tijdje terug al van een ondernemer in de buurt die mee wilde liften op het succes dat het erg tegenviel.Maar je zou dan juist denken dat bij je bij promotie in de eredivisie een groter bereik hebt.
Heel Nederland weet al dat er Panda's in Rhenen zitten.
En heel veel is er eigenlijk ook niet aan. Het is een mooi verblijf met irritatie dat je perse door de giftshop moet, maar die panda's zelf zijn ronduit saai. Slapen 90% van de tijd en een was er toen ik er was zelfs te lui om verder dan 20 cm van z'n eigen stront te gaan liggen. Desondanks blijft het gewoon leuk dat ze er zijn, al is die dierentuin zelf eigenlijk best verouderd.

Maar die sponsoring was ook nooit meer dan de begroting van NEC voor dit jaar JL recht te trekken. Boekhoorn zelf heeft ondertussen alweer een nieuwe erg dure hobby.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door JBNMGN »

Arjan van Hout schreef:
JBNMGN schreef:Het was rustiger dan afgelopen keer, maar het was wel weer gewoon.....BLABLABLABLABLA enz
Ofwel geen ruk aan concrete zaken.
Maar wat had je voor concrete zaken willen horen dan?
Nou bijvoorbeeld over het stadion. Ik had graag willen horen hoe ver ze zijn met het benodigde geld. Daar werd niets over gezegd. Dan kun je wel doodleuk zeggen: we hebben een optie tot koop en hebben toezeggingen over een verbouwing dat het hoofdgebouw tien meter hoger mag en dat er bedrijvigheid rondom het stadion mag komen in de zin van bedrijfjes kantoren horeca enz, maar daar heb je geen reet aan als er geen geldschieters zijn want NEC heeft de benodigde poen niet.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Nijmegen0413 »

DJTEEF! schreef:Ik was er niet en heb vragen: Kwam Pep aan het woord? Maakte hij de indruk dat hij de boel onder controle heeft? Was wat hij zei te begrijpen?
Pff was echt slaapverwekkend.
Weerlegde elke vraag met een antwoord wat eigenlijk geen antwoord was.
Daarnaast gaf hij op sommige vragen echt hele rare antwoorden, Mschr heeft er hierboven al ergens eentje gepost.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Goffert »

zuurpruim schreef:ben ik de enige die het vreemd vindt dat Ouwehands al na een jaar stopt?
Was vanaf het begin al duidelijk.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door JBNMGN »

DJTEEF! schreef:Ik was er niet en heb vragen: Kwam Pep aan het woord? Maakte hij de indruk dat hij de boel onder controle heeft? Was wat hij zei te begrijpen?
Hij kwam aan het woord en hield niet meer op. Nu snap ik ook waarom de spelers niet fit lijken maar eerder vermoeid. Als hij klaar is met de teambespreking dan zit de helft al te pitten en dan moeten ze in het veld lopen nadenken wat hij nu bedoelt en dat zie je terug in het spel :biggrin: :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door JBNMGN »

zuurpruim schreef:ben ik de enige die het vreemd vindt dat Ouwehands al na een jaar stopt?
Dat was op voorhand al zo besproken, en alleen bedoelt om die Pinda's wat onder de aandacht te brengen.
Nu maar weer zoeken naar een shirtsponsor, en daardoor zal ook de begroting weer omlaag gaan want een nieuwe sponsor zal niet gauw het bedrag van Ouwehands neertellen denk ik.
Maar aan de andere kant....mochten we eventueel promoveren dan is het misschien wel weer wat interessanter voor een shirtsponsor.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door zuurpruim »

JBNMGN schreef:
zuurpruim schreef:ben ik de enige die het vreemd vindt dat Ouwehands al na een jaar stopt?
Dat was op voorhand al zo besproken, en alleen bedoelt om die Pinda's wat onder de aandacht te brengen.
Nu maar weer zoeken naar een shirtsponsor, en daardoor zal ook de begroting weer omlaag gaan want een nieuwe sponsor zal niet gauw het bedrag van Ouwehands neertellen denk ik.
Maar aan de andere kant....mochten we eventueel promoveren dan is het misschien wel weer wat interessanter voor een shirtsponsor.
Een shirtsponsor voor een jaar of 4 zou ook wel fijn zijn.We hebben het allemaal niet voor het uitkiezen maar een of ander bedrijfje wat zich snel in de markt wil zetten en na anderhalf weer stopt,daar hebben we niks aan.Ook in dit geval is promotie een absolute must,kan je zo een paar ton schelen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door DJTEEF! »

Thanks. Ik was al bang voor saai gebazel.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Arjan van Hout »

JBNMGN schreef:
Arjan van Hout schreef:
JBNMGN schreef:Het was rustiger dan afgelopen keer, maar het was wel weer gewoon.....BLABLABLABLABLA enz
Ofwel geen ruk aan concrete zaken.
Maar wat had je voor concrete zaken willen horen dan?
Nou bijvoorbeeld over het stadion. Ik had graag willen horen hoe ver ze zijn met het benodigde geld. Daar werd niets over gezegd. Dan kun je wel doodleuk zeggen: we hebben een optie tot koop en hebben toezeggingen over een verbouwing dat het hoofdgebouw tien meter hoger mag en dat er bedrijvigheid rondom het stadion mag komen in de zin van bedrijfjes kantoren horeca enz, maar daar heb je geen reet aan als er geen geldschieters zijn want NEC heeft de benodigde poen niet.
Ze hebben een optie tot koop, ze gaan nu met bestemmingsplan bezig, daarna de verbouwing op papie zetten en met het totaalplaatje gaan ze naar investeerders toe....

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Arjan van Hout »

DJTEEF! schreef:Thanks. Ik was al bang voor saai gebazel.
Dat vond ik wel mee vallen. Al is het verwachtingspatroon van sommige mensen te hoog. Lijnders legde duidelijk zijn visie uit en het waarom, hij stond gepassioneerd voor de spelers en was kritisch op het spel en op zijn eigen aandeel daarin. Hij gebruikte er wat veel woorden voor, dat wel.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef: Lijnders legde duidelijk zijn visie uit en het waarom, .
De beste jongen doet niet anders lijkt het wel. Het lijkt alleen nog maar om zijn visie te draaien binnen de club.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door mschr »

Dat klopt. De visie van Pep is leidend bij de club. Hier kiezen we voor en hier gaan we met zijn allen achterstaan en dan komen de successen vanzelf.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Dat klopt. De visie van Pep is leidend bij de club. Hier kiezen we voor en hier gaan we met zijn allen achterstaan en dan komen de successen vanzelf.
Nou,als ik het verslag op Forza lees verklaart Pep zijn systeem heilig omdat hij niet anders kan.In de Jupiler league kan je niet counteren omdat iedereen achteruit loopt.Dan ben ik heel benieuwd als we in de eredivisie vaak de onderliggende partij zijn en wij achteruit moeten.Iets zegt me dat Pep dan geen veranderingen gaat aanbrengen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Dat klopt. De visie van Pep is leidend bij de club. Hier kiezen we voor en hier gaan we met zijn allen achterstaan en dan komen de successen vanzelf.
Nou,als ik het verslag op Forza lees verklaart Pep zijn systeem heilig omdat hij niet anders kan.In de Jupiler league kan je niet counteren omdat iedereen achteruit loopt.Dan ben ik heel benieuwd als we in de eredivisie vaak de onderliggende partij zijn en wij achteruit moeten.Iets zegt me dat Pep dan geen veranderingen gaat aanbrengen.
Ik ben groot voorstander van vooruit voetballen, druk zetten, oorlog maken, aanvallen. Zowel in eredivisie als jupiler league.
Maar je moet wel kunnen en durven schakelen als het moment daarom vraagt, en ik heb bij Pep heel erg het idee dat dat er niet in zit, en dat hij op dat vlak hele grote oogkleppen op heeft.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef: Lijnders legde duidelijk zijn visie uit en het waarom, .
De beste jongen doet niet anders lijkt het wel. Het lijkt alleen nog maar om zijn visie te draaien binnen de club.
Eh het zou raar zijn als hij op de supportersavond waar er om gevraagd wordt zou weigeren om uit te leggen waar hij mee bezig is en hoe hij naar zaken kijkt :eek:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef: Lijnders legde duidelijk zijn visie uit en het waarom, .
De beste jongen doet niet anders lijkt het wel. Het lijkt alleen nog maar om zijn visie te draaien binnen de club.
Eh het zou raar zijn als hij op de supportersavond waar er om gevraagd wordt zou weigeren om uit te leggen waar hij mee bezig is en hoe hij naar zaken kijkt :eek:
in mijn eerdere bericht boven de jouwe lees je wat ik bedoel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten