Supportersavond!

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Supportersavond!

Bericht door Frans »

Nu bezig in De Eendracht!
De eerste N.E.C. Supportersavond staat weer gepland. Op maandag 7 september is iedereen van harte welkom om mee te praten over het wel en wee van N.E.C. De avond wordt gehouden in multifunctioneel sportcomplex De Eendracht. Vanaf 20:15 uur is de inloop en om 20:30 start het programma.
Tijdens deze avond zal uiteraard N.E.C. trainer Dwight Lodeweges aan het woord komen en is er gelegenheid om hem vragen te stellen. Daarnaast zal Carlos Aalbers het een en ander vertellen over de afgelopen transferwindow.

Last but not least komen de wedstrijden tegen Vitesse in Arnhem aan bod en in en tegen Eindhoven voor de KNVB beker. Ook de gedurende de voorbereiding afgelaste wedstrijd tegen GBA komt ter sprake.

Op deze supportersavond zal ook nader worden ingegaan op het besluit van de N.E.C. Supportersvereniging om de KNVB bekerwedstrijd FC Eindhoven - N.E.C. te boycotten in verband met de opgelegde buscombi.
Ben benieuwd naar de reacties van supporters die geweest zijn!
NECTheBest

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Arjan van Hout »

Frans schreef:Nu bezig in De Eendracht!
De eerste N.E.C. Supportersavond staat weer gepland. Op maandag 7 september is iedereen van harte welkom om mee te praten over het wel en wee van N.E.C. De avond wordt gehouden in multifunctioneel sportcomplex De Eendracht. Vanaf 20:15 uur is de inloop en om 20:30 start het programma.
Tijdens deze avond zal uiteraard N.E.C. trainer Dwight Lodeweges aan het woord komen en is er gelegenheid om hem vragen te stellen. Daarnaast zal Carlos Aalbers het een en ander vertellen over de afgelopen transferwindow.

Last but not least komen de wedstrijden tegen Vitesse in Arnhem aan bod en in en tegen Eindhoven voor de KNVB beker. Ook de gedurende de voorbereiding afgelaste wedstrijd tegen GBA komt ter sprake.

Op deze supportersavond zal ook nader worden ingegaan op het besluit van de N.E.C. Supportersvereniging om de KNVB bekerwedstrijd FC Eindhoven - N.E.C. te boycotten in verband met de opgelegde buscombi.
Ben benieuwd naar de reacties van supporters die geweest zijn!
ik ook, ben er vanavond helaas een keertje niet bij...........

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door BIESKE »

http://www.detrouwehonden.nl/dbid=9224/ ... rtersavond
Kun je het vast een beetje bijhouden.

ernie

Re: Supportersavond!

Bericht door ernie »

Hilariteit op de supportersavond. Een supporter vraagt of het klopt dat NEC nog steeds een ton voor Van Beukering betaalt, waarop Swart aangeeft niet op bedragen in te gaan. Er ontstaat een discussie waarna Jacco de supporter de suggestie doet dan zelf maar vragen te komen beantwoorden. Zo gezegd, zo gedaan en de supporter neemt plaats aan de tafel en beantwoordt vragen.
Haha, wat een held ;)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Bert »

ernie schreef:
Hilariteit op de supportersavond. Een supporter vraagt of het klopt dat NEC nog steeds een ton voor Van Beukering betaalt, waarop Swart aangeeft niet op bedragen in te gaan. Er ontstaat een discussie waarna Jacco de supporter de suggestie doet dan zelf maar vragen te komen beantwoorden. Zo gezegd, zo gedaan en de supporter neemt plaats aan de tafel en beantwoordt vragen.
Haha, wat een held ;)
Hoelang heeft die mogen zitten ?

Gebruikersavatar
Cartman
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 28 aug 2009, 17:40
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Cartman »

ernie schreef:
Hilariteit op de supportersavond. Een supporter vraagt of het klopt dat NEC nog steeds een ton voor Van Beukering betaalt, waarop Swart aangeeft niet op bedragen in te gaan. Er ontstaat een discussie waarna Jacco de supporter de suggestie doet dan zelf maar vragen te komen beantwoorden. Zo gezegd, zo gedaan en de supporter neemt plaats aan de tafel en beantwoordt vragen.
Haha, wat een held ;)
Haha respect voor die kerel!!!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door BiT »

Cartman schreef:
ernie schreef:
Hilariteit op de supportersavond. Een supporter vraagt of het klopt dat NEC nog steeds een ton voor Van Beukering betaalt, waarop Swart aangeeft niet op bedragen in te gaan. Er ontstaat een discussie waarna Jacco de supporter de suggestie doet dan zelf maar vragen te komen beantwoorden. Zo gezegd, zo gedaan en de supporter neemt plaats aan de tafel en beantwoordt vragen.
Haha, wat een held ;)
Haha respect voor die kerel!!!
Inderdaad, wat een held :D
Ben benieuwd wie het is...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door BasNijmegen »

Kerel heeft er een hele poos gezeten en de microfoon overgenomen van Jacco. Daarnaast was hij brutaal genoeg om ook een glaasje water te vragen. Op een gegeven moment was hij plots weg...... hij moest roken :D
Leuke actie, zowel van Jacco als Supporter.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Supportersavond!

Bericht door Kanchelskis »

Ik ben vrijwel alle supportersavonden geweest. Deze keer vond ik er best wat kritische vragen naar Jacco, Carlos en Jan bij zitten (wat ik alleen maar toejuich). Een voorbeeld was de supporter die plaatsneemt op de stoel naast Jacco.

Jammer dat Jacco het vaak allemaal afdoet met: "We zoeken het uit bla bla en komen hier op terug"..

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Napoleon »

Er is niets gezegd over het spitsenprobleem?
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3866
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door BasNijmegen »

Napoleon schreef:Er is niets gezegd over het spitsenprobleem?
Ja, maar zij zien het probleem niet zo. Tuurlijk hebben we nu pech met blessures, maar ze wilden de andere medewerkers van NEC ook nog kunnen betalen dit jaar. Daarom moest beuk en Joel vertrekken.
Ze werken aan dit probleem, zodat dit verholpen kan worden in de winterstop.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Jomano »

Kanchelskis schreef:Ik ben vrijwel alle supportersavonden geweest. Deze keer vond ik er best wat kritische vragen naar Jacco, Carlos en Jan bij zitten (wat ik alleen maar toejuich). Een voorbeeld was de supporter die plaatsneemt op de stoel naast Jacco.

Jammer dat Jacco het vaak allemaal afdoet met: "We zoeken het uit bla bla en komen hier op terug"..
Dus als ik het goed begrijp werd het Jacco te heet onder zijn voeten en schoof hij het, zogenaamd lollig bedoelt, maar af op de kritische supporter?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door LT »

Er wordt hier volgens mij voorbijgegaan aan het belangrijkste punt. Het is natuurlijk heel leuk als iedereen zegt dat we van Vitesse winnen zondag maar de financiën (en de mogelijkheden de komende drie jaar) zijn heel belabberd. Met 12 miljoen is de rek uit de begroting, behalve bij bijzondere baten. Zonder die baten zijn jaren rood draaien denk eerder regel dan uitzondering. En tot minimaal (streefdatum) seizoen 2012/2013 is er geen groter/uitgebreid stadion; dus geen hogere begroting!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Bleum »

Jomano schreef:
Kanchelskis schreef:Ik ben vrijwel alle supportersavonden geweest. Deze keer vond ik er best wat kritische vragen naar Jacco, Carlos en Jan bij zitten (wat ik alleen maar toejuich). Een voorbeeld was de supporter die plaatsneemt op de stoel naast Jacco.

Jammer dat Jacco het vaak allemaal afdoet met: "We zoeken het uit bla bla en komen hier op terug"..
Dus als ik het goed begrijp werd het Jacco te heet onder zijn voeten en schoof hij het, zogenaamd lollig bedoelt, maar af op de kritische supporter?
Nee was gewoon een grap, wat een vreemde comclusies hier van mensen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

neccie
Berichten: 505
Lid geworden op: do 06 aug 2009, 09:21
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door neccie »

Bleum schreef:
Jomano schreef:
Kanchelskis schreef:Ik ben vrijwel alle supportersavonden geweest. Deze keer vond ik er best wat kritische vragen naar Jacco, Carlos en Jan bij zitten (wat ik alleen maar toejuich). Een voorbeeld was de supporter die plaatsneemt op de stoel naast Jacco.

Jammer dat Jacco het vaak allemaal afdoet met: "We zoeken het uit bla bla en komen hier op terug"..
Dus als ik het goed begrijp werd het Jacco te heet onder zijn voeten en schoof hij het, zogenaamd lollig bedoelt, maar af op de kritische supporter?
Nee was gewoon een grap, wat een vreemde comclusies hier van mensen.
"We zoeken het uit bla bla en komen hier op terug"

Een grap? Als in humor?, wat een vreemd gevoel voor humor hier van mensen.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Napoleon »

LT schreef:Er wordt hier volgens mij voorbijgegaan aan het belangrijkste punt. Het is natuurlijk heel leuk als iedereen zegt dat we van Vitesse winnen zondag maar de financiën (en de mogelijkheden de komende drie jaar) zijn heel belabberd. Met 12 miljoen is de rek uit de begroting, behalve bij bijzondere baten. Zonder die baten zijn jaren rood draaien denk eerder regel dan uitzondering. En tot minimaal (streefdatum) seizoen 2012/2013 is er geen groter/uitgebreid stadion; dus geen hogere begroting!
Ja dus tot die tijd zullen andere clubs ons voorbij streven. En dan zal plaats 14 eerder regel zijn dan uitzondering.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Tim Janssen »

op de officiele site zie je de fotos van die supporter staan.
hahaha hij pakt een glas water erbij en zit daar als een dreugneuker echt mooi man.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Frans »

Maandagavond mogen we weer komen! Wie van de forummers gaan er?

Ik ben in ieder geval van de partij deze keer.
NECTheBest

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door LT »

:withstupid:

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Supportersavond!

Bericht door Sjaakie »

Ik ga het helaas niet redden en daar baal ik goed van

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door jd »

Ik ben er!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door LT »

jd schreef:Ik ben er!
Johan Derksen komt? :biggrin:

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door jd »

Haha, ik ben niet zo'n zeiksnor hoor :biggrin:

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door CHEF »

LT schreef:
jd schreef:Ik ben er!
Johan Derksen komt? :biggrin:
Zal Jeroen leuk vinden.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Supportersavond!

Bericht door Jomano »

LT schreef:
jd schreef:Ik ben er!
Johan Derksen komt? :biggrin:
Kwam die maar, die zou de heren achter de tafel wel even goed de oren wassen!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten