Gregor Breinburg

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Nr1 NEC »

Wessel schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Nr1 NEC schreef:
eniesee12 schreef:Transfer hoogstwaarschijnlijk afgeketst.
Jammer...
:withstupid:
Vertrek was voor alle partijen beter geweest.
Keihard zijn jullie! :-)

Trouwens zijn ervaring kan nog van pas komen.
Hij wilt niet, dat is het probleem, NEC wilt wel, maar hij niet

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door burp »

NAC wil m ook, maar die hebben weer weinig voor m over.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Nijmegen0413 »

burp schreef:NAC wil m ook, maar die hebben weer weinig voor m over.
Ze wouden hem in een constructie met City. Heb het niks meer van vernomen sinds een maand of 3.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Voorwaarts »

Nijmegen0413 schreef:
burp schreef:NAC wil m ook, maar die hebben weer weinig voor m over.
Ze wouden hem in een constructie met City. Heb het niks meer van vernomen sinds een maand of 3.
Zit jij in de directie dan ? :biggrin:
eens een nec-er, altijd een nec-er

jbnmgn

Re: Gregor Breinburg

Bericht door jbnmgn »

NECvooralles schreef:
Wessel schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Nr1 NEC schreef:
eniesee12 schreef:Transfer hoogstwaarschijnlijk afgeketst.
Jammer...
:withstupid:
Vertrek was voor alle partijen beter geweest.
Keihard zijn jullie! :-)

Trouwens zijn ervaring kan nog van pas komen.

Vind ik ook met al die jonge spelers. Maar vraagt wel dat hij er echt nog voor wil gaan 1 seizoen.
Ik denk dat als hij (weer) geen transfer krijgt hij zeker niet de meest gemotiveerde speler in de selectie zal zijn.

VakkieR
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door VakkieR »

Wellicht als het een andere club uit Israël was geweest, was hij weg. Nu hij zich realiseerde waar hij terecht ging komen (zo dicht bij conflictgebied) kreeg hij koudwatervrees. Gregor heeft zijn zinnen gezet op een transfer en zal dus niet meer 100% gemotiveerd voor ons spelen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door TT »

VakkieR schreef:Wellicht als het een andere club uit Israël was geweest, was hij weg. Nu hij zich realiseerde waar hij terecht ging komen (zo dicht bij conflictgebied) kreeg hij koudwatervrees. Gregor heeft zijn zinnen gezet op een transfer en zal dus niet meer 100% gemotiveerd voor ons spelen.
Dat is jouw aanname....ik denk dat het bij hem qua motivatie wel mee zal vallen.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Brabander »

Ik heb liever dat hij gaat. Nadat vorig jaar de transfer naar Amerika is mislukt heeft hij zijn normale vivo niet meer gehaald.
Dan heeft hij dus een motivatie probleem. Dat zal in de Juup zeker niet minder worden als hij dadelijk op de maandagavond in een leeg stadion moet voetballen.
Dan zie ik liever een jonge gozer die wel 100% is gemotiveerd dan een Gregor die met tegenzin aan het voetballen is en zijn seizoen afmaakt om dan transfervrij de Goffert uit te lopen.

Het zou trouwens wel wrang zijn als hij naar idd. naar NAC zou gaan......

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Gijscoman »

Brabander schreef:Ik heb liever dat hij gaat. Nadat vorig jaar de transfer naar Amerika is mislukt heeft hij zijn normale vivo niet meer gehaald.
Dan heeft hij dus een motivatie probleem. Dat zal in de Juup zeker niet minder worden als hij dadelijk op de maandagavond in een leeg stadion moet voetballen.
Dan zie ik liever een jonge gozer die wel 100% is gemotiveerd dan een Gregor die met tegenzin aan het voetballen is en zijn seizoen afmaakt om dan transfervrij de Goffert uit te lopen.

Het zou trouwens wel wrang zijn als hij naar idd. naar NAC zou gaan......
Niet mee eens. Hij is niet zo constant geweest, maar hij heeft zeker wel meerdere erg sterke partijen gespeeld. En je kon hem ook in zijn zwakke partijen niet op inzet bekritiseren.
Hij leek soms iets minder scherp en verder stortte het hele team ineen. Daaruit zou ik geen motivatieproblemen halen. In de Juup zal hij zich gewoon goed inzetten.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door DJTEEF! »

Gijscoman schreef:
Brabander schreef:Ik heb liever dat hij gaat. Nadat vorig jaar de transfer naar Amerika is mislukt heeft hij zijn normale vivo niet meer gehaald.
Dan heeft hij dus een motivatie probleem. Dat zal in de Juup zeker niet minder worden als hij dadelijk op de maandagavond in een leeg stadion moet voetballen.
Dan zie ik liever een jonge gozer die wel 100% is gemotiveerd dan een Gregor die met tegenzin aan het voetballen is en zijn seizoen afmaakt om dan transfervrij de Goffert uit te lopen.

Het zou trouwens wel wrang zijn als hij naar idd. naar NAC zou gaan......
Niet mee eens. Hij is niet zo constant geweest, maar hij heeft zeker wel meerdere erg sterke partijen gespeeld. En je kon hem ook in zijn zwakke partijen niet op inzet bekritiseren.
Hij leek soms iets minder scherp en verder stortte het hele team ineen. Daaruit zou ik geen motivatieproblemen halen. In de Juup zal hij zich gewoon goed inzetten.
Niet mee eens. Na het afketsen van zijn transfer speelde hij ontzettend matig: gemiddeld een 5-je. Daarvoor was het altijd een 7.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Gijscoman »

DJTEEF! schreef:
Gijscoman schreef:
Brabander schreef:Ik heb liever dat hij gaat. Nadat vorig jaar de transfer naar Amerika is mislukt heeft hij zijn normale vivo niet meer gehaald.
Dan heeft hij dus een motivatie probleem. Dat zal in de Juup zeker niet minder worden als hij dadelijk op de maandagavond in een leeg stadion moet voetballen.
Dan zie ik liever een jonge gozer die wel 100% is gemotiveerd dan een Gregor die met tegenzin aan het voetballen is en zijn seizoen afmaakt om dan transfervrij de Goffert uit te lopen.

Het zou trouwens wel wrang zijn als hij naar idd. naar NAC zou gaan......
Niet mee eens. Hij is niet zo constant geweest, maar hij heeft zeker wel meerdere erg sterke partijen gespeeld. En je kon hem ook in zijn zwakke partijen niet op inzet bekritiseren.
Hij leek soms iets minder scherp en verder stortte het hele team ineen. Daaruit zou ik geen motivatieproblemen halen. In de Juup zal hij zich gewoon goed inzetten.
Niet mee eens. Na het afketsen van zijn transfer speelde hij ontzettend matig: gemiddeld een 5-je. Daarvoor was het altijd een 7.
De eerste weken inderdaad wel, maar daarna herstelde hij zich weer. Toen werd hij een 6. Nog altijd geen 7, maar dat komt ook doordat het team steeds zwakker werd. Onder De Groot ging hij weer goede cijfers halen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Super-Simr »

Misschien een mooi moment om eens met hem te gaan zitten om te kijken of hij niet te verleiden is zijn contact te verlengen...
Hij is natuurlijk een goede speler voor NEC. Zeker wanneer al die transferperikelen achter hem liggen!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door jackkreta »

Super-Simr schreef:Misschien een mooi moment om eens met hem te gaan zitten om te kijken of hij niet te verleiden is zijn contact te verlengen...
Hij is natuurlijk een goede speler voor NEC. Zeker wanneer al die transferperikelen achter hem liggen!
Inderdaad, verlengen of wegwezen.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door zuurpruim »

Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door daavj »

zuurpruim schreef:Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.
Mee eens. Misschien kunnen we Jeff Stans ophalen bij NAC, lijkt mij een prima scorende middenvelder.
Als hij gaat kan Bikel zich misschien ook eens verder doorontwikkelen.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door SanderNEC »

zuurpruim schreef:Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.
Zij staan er toch helemaal niet om te scoren? Breinburg scoorde drie jaar geleden 0 keer, Daemen 5 keer. Of wil je ook een scorende keeper halen?
ForzaNEC.nl

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Nijmegen0413 »

SanderNEC schreef:
zuurpruim schreef:Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.
Zij staan er toch helemaal niet om te scoren? Breinburg scoorde drie jaar geleden 0 keer, Daemen 5 keer. Of wil je ook een scorende keeper halen?
:withstupid:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door bertje »

SanderNEC schreef:
zuurpruim schreef:Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.
Zij staan er toch helemaal niet om te scoren? Breinburg scoorde drie jaar geleden 0 keer, Daemen 5 keer. Of wil je ook een scorende keeper halen?
Hoeft geen probleem te zijn, probleem is alleen dat we geen aanvallers hebben die (nog niet) garant staan voor veel goals/assists. Die hadden we na de vorige degradatie wel met Ars/Jahanbaks/Limbombe/Santos. Dan zul je dus wel middenvelders moeten kunnen hebben die een goal/assist kunnen maken.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Nijmegen0413 »

bertje schreef:
SanderNEC schreef:
zuurpruim schreef:Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.
Zij staan er toch helemaal niet om te scoren? Breinburg scoorde drie jaar geleden 0 keer, Daemen 5 keer. Of wil je ook een scorende keeper halen?
Hoeft geen probleem te zijn, probleem is alleen dat we geen aanvallers hebben die (nog niet) garant staan voor veel goals/assists. Die hadden we na de vorige degradatie wel met Ars/Jahanbaks/Limbombe/Santos. Dan zul je dus wel middenvelders moeten kunnen hebben die een goal/assist kunnen maken.
Limbombe en Santos hadden voorheen ook niet of nauwelijks gescoord. Ik heb er vertrouwen in dat Groeneveld/Grot/Achabbar/Ferdi ook voldoende goals gaan maken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door zuurpruim »

SanderNEC schreef:
zuurpruim schreef:Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.
Zij staan er toch helemaal niet om te scoren? Breinburg scoorde drie jaar geleden 0 keer, Daemen 5 keer. Of wil je ook een scorende keeper halen?
Fijn dat jij alle vertrouwen in onze voorhoede hebt,de voorbereiding tot nu toe maakt mij niet blij en dan met name Larsson waarvan je je toch gaat afvragen wanneer hij wel een keer gaat scoren.Dan hou je Anass over en Grot(als hij blijft).Geen van beide zie ik 20 goals maken.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door TT »

Verstandige jongen, die Breinburg:

Breinburg hoeft niet meer weg bij NEC
HEELSUM
Gregor Breinburg overweegt zijn aflopende contract bij NEC gewoon uit te dienen. Dat was in de winter nog anders.
GERARD BORGMAN


Gregor Breinburg heeft zich weer aangesloten bij de spelersgroep van NEC, die deze week op trainingskamp is in Heelsum. De 25-jarige aanvoerder heeft bedankt voor een overstap naar Hapoel Ironi Kiryat Shmona, nadat hij enkele dagen had rondgekeken bij de nummer zeven uit de afgelopen Israëlische competitie.

,,Het lag aan mezelf. Niet aan de club'', zegt Breinburg. ,, Ik had het contract al binnen en hoefde alleen nog maar een krabbeltje te zetten. Na het afketsen hebben ze nog weer gebeld. Maar het klopte niet, ik had nog geen goed gevoel. En dan hoef ik niet per se weg.''

De aanbieding uit Israël was uiterst lucratief. ,,Mensen denken vaak dat voetballers alleen voor het geld kiezen. Dat is niet altijd zo. Als ik voor het geld zou kiezen, dan had ik al getekend. Ik zou dan nooit meer hoeven te werken als ik weer terug zou komen.''


In de voorbije winter zag de Arnhemmer een overgang naar LA Galaxy mislukken, doordat NEC twee keer een aanbieding van de Amerikaanse club naast zich neer legde. Dat viel niet goed bij Breinburg, die nooit geheimzinnig heeft gedaan over zijn hang naar een (buitenlands) avontuur. Hij zette de knop weliswaar professioneel om, maar hield daarbij nadrukkelijk een zomers vertrek in het achterhoofd. De situatie van toen is echter niet meer te vergelijken met die van nu, beaamt de linkspoot. ,,Het is nu anders. Ik hoef niet per se weg, tenzij er een mooie club komt waar ik me kan ontwikkelen.''

De middenvelder staat nog een seizoen onder contract bij het gedegradeerde NEC. Volgend jaar zal hem dus een transfervrije status wachten, als hij tussentijds niet bijtekent, en dat is een aanlokkelijk perspectief. ,,Ik sluit niet uit dat ik het seizoen gewoon bij NEC zal afmaken. Daarna ben ik transfervrij. Als we een goed seizoen spelen, kampioen worden of promoveren, dan is dat ook een topseizoen voor mij en voor NEC'', stelt Breinburg.

,,Voor NEC is het beter als ik nu word verkocht, dan krijgt de club nog een afkoopsom voor mij. Dan heb je een win-win-situatie en kan ik de club met een gerust hart verlaten'', aldus de oud-speler van De Graafschap, wiens nabije toekomst dus nog volledig open ligt.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door dolle dries »

zuurpruim schreef:Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.
Supporters zo als jij staan garant voor altijd genuil, nooit is het goed. ga die club boven de Rijn maar aanmoedigen heb je misschien niks te nuilen. :biggrin:

jbnmgn

Re: Gregor Breinburg

Bericht door jbnmgn »

TT schreef:Verstandige jongen, die Breinburg:

Breinburg hoeft niet meer weg bij NEC
HEELSUM
Gregor Breinburg overweegt zijn aflopende contract bij NEC gewoon uit te dienen. Dat was in de winter nog anders.
GERARD BORGMAN


Gregor Breinburg heeft zich weer aangesloten bij de spelersgroep van NEC, die deze week op trainingskamp is in Heelsum. De 25-jarige aanvoerder heeft bedankt voor een overstap naar Hapoel Ironi Kiryat Shmona, nadat hij enkele dagen had rondgekeken bij de nummer zeven uit de afgelopen Israëlische competitie.

,,Het lag aan mezelf. Niet aan de club'', zegt Breinburg. ,, Ik had het contract al binnen en hoefde alleen nog maar een krabbeltje te zetten. Na het afketsen hebben ze nog weer gebeld. Maar het klopte niet, ik had nog geen goed gevoel. En dan hoef ik niet per se weg.''

De aanbieding uit Israël was uiterst lucratief. ,,Mensen denken vaak dat voetballers alleen voor het geld kiezen. Dat is niet altijd zo. Als ik voor het geld zou kiezen, dan had ik al getekend. Ik zou dan nooit meer hoeven te werken als ik weer terug zou komen.''


In de voorbije winter zag de Arnhemmer een overgang naar LA Galaxy mislukken, doordat NEC twee keer een aanbieding van de Amerikaanse club naast zich neer legde. Dat viel niet goed bij Breinburg, die nooit geheimzinnig heeft gedaan over zijn hang naar een (buitenlands) avontuur. Hij zette de knop weliswaar professioneel om, maar hield daarbij nadrukkelijk een zomers vertrek in het achterhoofd. De situatie van toen is echter niet meer te vergelijken met die van nu, beaamt de linkspoot. ,,Het is nu anders. Ik hoef niet per se weg, tenzij er een mooie club komt waar ik me kan ontwikkelen.''

De middenvelder staat nog een seizoen onder contract bij het gedegradeerde NEC. Volgend jaar zal hem dus een transfervrije status wachten, als hij tussentijds niet bijtekent, en dat is een aanlokkelijk perspectief. ,,Ik sluit niet uit dat ik het seizoen gewoon bij NEC zal afmaken. Daarna ben ik transfervrij. Als we een goed seizoen spelen, kampioen worden of promoveren, dan is dat ook een topseizoen voor mij en voor NEC'', stelt Breinburg.

,,Voor NEC is het beter als ik nu word verkocht, dan krijgt de club nog een afkoopsom voor mij. Dan heb je een win-win-situatie en kan ik de club met een gerust hart verlaten'', aldus de oud-speler van De Graafschap, wiens nabije toekomst dus nog volledig open ligt.
Het siert Breinburg als hij daadwerkelijk bewust niet gekozen heeft voor het grote geld maar puur op geen goed gevoel is afgestapt van die transfer.
Laat maar lekker hier ballen, misschien in de winterstop nog een mooie transfer.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door zuurpruim »

dolle dries schreef:
zuurpruim schreef:Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.
Supporters zo als jij staan garant voor altijd genuil, nooit is het goed. ga die club boven de Rijn maar aanmoedigen heb je misschien niks te nuilen. :biggrin:
Supporters als jij komen nooit zelf met iets maar reageren alleen op kritische forumleden.Meestal met 1 zinnetje en een :biggrin:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door dolle dries »

zuurpruim schreef:
dolle dries schreef:
zuurpruim schreef:Greg is een lieve jongen maar hem houden betekent wederom geen doelpunten.We hebben ook een keer een middenveld nodig wat doelpunten gaat maken,het is niet alleen de spits. Bikel en Breinburg staan garant voor geen of althans zeer weinig goals.
Supporters zo als jij staan garant voor altijd genuil, nooit is het goed. ga die club boven de Rijn maar aanmoedigen heb je misschien niks te nuilen. :biggrin:
Supporters als jij komen nooit zelf met iets maar reageren alleen op kritische forumleden.Meestal met 1 zinnetje en een :biggrin:
Ik hoef met niks te komen omdat ik van mening ben dat het dit jaar beter geregeld wordt als de jaren daarvoor. Daarbij ik ben al meer dan 40 jaar supporter en niet 40 jaar beroepsnuilerd. :jestera:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: TT en 16 gasten