Ferdi Kadioglu

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
nessaja
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door nessaja »

martijn5 schreef:
Gijscoman schreef:Jammer, maar gelukkig geen Vitesse. M.i. wel een domme stap. Uiteindelijk een stap naar Jong Ajax, want bij het eerste team zal hij nauwelijks tot niet gaan spelen, verwacht ik.

Maar goed, hopelijk betaalt Ajax een mooi bedrag. We hebben gelukkig Oratmangoen en Sleegers nog.
Dan speelt hij met Jong Ajax in de top van de Jupiler League, met de kans om door te stromen naar het eerste
Of ze verhuren hem een jaar aan NEC. Hebben ze bij Frenkie de Jong ook gedaan in een vergelijkbare situatie.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Jota »

martijn5 schreef:
Gijscoman schreef:Jammer, maar gelukkig geen Vitesse. M.i. wel een domme stap. Uiteindelijk een stap naar Jong Ajax, want bij het eerste team zal hij nauwelijks tot niet gaan spelen, verwacht ik.

Maar goed, hopelijk betaalt Ajax een mooi bedrag. We hebben gelukkig Oratmangoen en Sleegers nog.
Dan speelt hij met Jong Ajax in de top van de Jupiler League, met de kans om door te stromen naar het eerste
De enige stap die ik zou begrijpen. Bij jong Ajax speelt hij wrs ook top JL en gaat kansen krijgen in het eerste.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:Jammer, maar gelukkig geen Vitesse. M.i. wel een domme stap. Uiteindelijk een stap naar Jong Ajax, want bij het eerste team zal hij nauwelijks tot niet gaan spelen, verwacht ik.

Maar goed, hopelijk betaalt Ajax een mooi bedrag. We hebben gelukkig Oratmangoen en Sleegers nog.
Ajax is beursgenoteerd en is verplicht de transferbedragen te openbaren,dan ben ik toch benieuwd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

Gijscoman schreef: Maar goed, hopelijk betaalt Ajax een mooi bedrag. We hebben gelukkig Oratmangoen en Sleegers nog.
Het is maar wat je geluk wil noemen. Ik word van een Sleegers even gelukkig als van aften, aanraking met een reuzenbereklauw, ingegroeide teennagels, haaruitval, hernia, voorhoofdsholteontsteking en een poster van Bart boven mijn bed.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
Gijscoman schreef: Maar goed, hopelijk betaalt Ajax een mooi bedrag. We hebben gelukkig Oratmangoen en Sleegers nog.
Het is maar wat je geluk wil noemen. Ik word van een Sleegers even gelukkig als van aften, aanraking met een reuzenbereklauw, ingegroeide teennagels, haaruitval, hernia, voorhoofdsholteontsteking en een poster van Bart boven mijn bed.
:lol:

Dtd
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 02 jul 2017, 17:06
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Dtd »

:lol: :hail:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:
Gijscoman schreef: Maar goed, hopelijk betaalt Ajax een mooi bedrag. We hebben gelukkig Oratmangoen en Sleegers nog.
Het is maar wat je geluk wil noemen. Ik word van een Sleegers even gelukkig als van aften, aanraking met een reuzenbereklauw, ingegroeide teennagels, haaruitval, hernia, voorhoofdsholteontsteking en een poster van Bart boven mijn bed.
:lol:

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Nr1 NEC »

Stom stom stom van NEC, een goeie speler verkopen aan een concurrent voor het kampioenschap, oh wacht.... :crazy:

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Beuningen »

Naar Ajax?
Hoe weet je Dat?
Of wordt er weer Gegokt!

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Necnmegen »

Random NEC-supporter zegt dit op twitter en wordt opgepakt door een paar andere twitteraars met #Kadioglu?

Bericht begint bij @Dirk_zelf, maar heeft nooit echt voorspellingen gedaan en als die al gedaan werden waren ze niet bij het juiste eind.

Zo schrijft hij op 29 Mei
Die is behoorlijk diep. Kadioglu is in vergaande onderhandelingen met AZ.
Waar 'diep' refereert naar een gifbeker die benoemd werd in iemand anders zijn tweet.
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Beuningen »

Necnmegen schreef:Random NEC-supporter zegt dit op twitter en wordt opgepakt door een paar andere twitteraars met #Kadioglu?

Bericht begint bij @Dirk_zelf, maar heeft nooit echt voorspellingen gedaan en als die al gedaan werden waren ze niet bij het juiste eind.

Zo schrijft hij op 29 Mei
Die is behoorlijk diep. Kadioglu is in vergaande onderhandelingen met AZ.
Waar 'diep' refereert naar een gifbeker die benoemd werd in iemand anders zijn tweet.
Dus weer gelul in de ruimte en iedereen neemt die weer aan als Waar? :lol:

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Necnmegen »

Lijkt het wel op. Het bericht kwam dus zelfs naar buiten op het moment dat Kadioglu een wedstrijd voor NEC aan het spelen was...
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Legendario »

NECvooralles schreef:Svp dit soort onbetrouwbare geruchten hier niet plaatsen.
:schater:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Super-Simr »

Wat een mafklapper die Kadioglu: "Er is wel wat belangstelling. Het liefst wil ik op het hoogste niveau spelen. Ik wacht af wat eruit komt."....

Misschien denk je het, maar hou dan in ieder geval je domme mond....
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Mark Ariaans »

Dat denk ik ook vaak hier op het forum.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door nec4n »

Super-Simr schreef:Wat een mafklapper die Kadioglu: "Er is wel wat belangstelling. Het liefst wil ik op het hoogste niveau spelen. Ik wacht af wat eruit komt."....

Misschien denk je het, maar hou dan in ieder geval je domme mond....
Wie zegt dat hij dat gezegd heeft? Misschien is het ook gewoon grondig verdraaid ofzo.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

Waarom zouden zijn woorden verdraaid worden? Dit zegt elke voetballer, als hij niks wil zeggen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Zegt wat 100.000 andere voetballers ook zeggen.Ik gok op de volgende uitspraken als hij bij een nieuwe club tekent; 'goed gevoel bij deze club,fanatieke supporters, stap omhoog,leuke stad :zzz: :zzz: :zzz:
Voorlopig is er nog niets concreet en als Oversier de hoofdprijs blijft vragen vraag ik mij af wie dit gaat betalen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door Voorwaarts »

Vind het wel een echt voetballertje, een echte baas in wording. 17 jaar nog maar. Vorig jaar debuutjaar. Dit jaar, het jaar voor de basis. Net als Dumic deed. Alle wedstrijden en bijna alle minuten spelen. En belangrijk worden. Het spel bepalen. Dicteren. De baas zijn.

Succes Ferdi. We willen graag getuigen zijn van deze ontwikkeling !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door DJTEEF! »

Het lijkt Kadioglu een beetje naar zijn bol gestegen. Hij is een groot talent, maar kon het vorig jaar alleen in invalbeurtjes laten zien. Belandt bij de meeste Eredivisie-clubs gewoon op de bank.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:Het lijkt Kadioglu een beetje naar zijn bol gestegen. Hij is een groot talent, maar kon het vorig jaar alleen in invalbeurtjes laten zien. Belandt bij de meeste Eredivisie-clubs gewoon op de bank.
Denk het niet. Pastoor zou een team om hem bouwen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

Begint de vermoeidheid alweer te voelen.Deze jongen is echt nog heel lang verwijderd van een volledig seizoen betaald voetbal.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:Begint de vermoeidheid alweer te voelen.Deze jongen is echt nog heel lang verwijderd van een volledig seizoen betaald voetbal.
:withstupid: Hij is, mede door zijn omgeving/familie, de realiteit aan het verliezen, lijkt het. Hogerop, natuurlijk, maar nu is dat veel te vroeg.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door zuurpruim »

jetipo schreef:
zuurpruim schreef:Begint de vermoeidheid alweer te voelen.Deze jongen is echt nog heel lang verwijderd van een volledig seizoen betaald voetbal.
:withstupid: Hij is, mede door zijn omgeving/familie, de realiteit aan het verliezen, lijkt het. Hogerop, natuurlijk, maar nu is dat veel te vroeg.
Daarom zei ik al eerder,clubs willen hem nu goedkoop binnen hengelen maar die gaat bij Utrecht,Vitesse en Ajax gewoon bij jong spelen.Ik ga steeds meer de kant op van verkopen en daar een paar stevige aankopen voor terug te halen zodat we gaan promoveren.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:
jetipo schreef:
zuurpruim schreef:Begint de vermoeidheid alweer te voelen.Deze jongen is echt nog heel lang verwijderd van een volledig seizoen betaald voetbal.
:withstupid: Hij is, mede door zijn omgeving/familie, de realiteit aan het verliezen, lijkt het. Hogerop, natuurlijk, maar nu is dat veel te vroeg.
Daarom zei ik al eerder,clubs willen hem nu goedkoop binnen hengelen maar die gaat bij Utrecht,Vitesse en Ajax gewoon bij jong spelen.Ik ga steeds meer de kant op van verkopen en daar een paar stevige aankopen voor terug te halen zodat we gaan promoveren.
Gezien de huidige ontwikkelingen begin ik daar ook steeds meer voor te voelen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Ferdi Kadioglu

Bericht door albatros »

Hij liet zien goed te kunnen voetballen. Maar in veel wedstrijden stierven veel acties in schoonheid. Veel vastlopers. Drie keer wel geweldig gescoord tegen juist de ploegen die achter hem aan zitten. Maar: kan hij de druk wel aan? En: is het daarom niet beter een jaartje door te rijpen bij NEC? Bij verkoop bestaat het risico van terugval door veel concurrentie en "banken". Hoop dat zijn familie een beetje nadenkt over de langere termijn.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten