Joshua Smits

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Tiel »

Jeroenmgn schreef:
illestyl schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
Gijscoman schreef:Het lijkt mij ook onzin. Ze hebben eerst geprobeerd Ten Rouwelaar te halen en dan halen ze uiteindelijk iemand zonder Eredivisie-ervaring.
Aan de andere kant lijkt dit het dan wel weer enigszins te bevestigen: https://twitter.com/tankus/status/506347457400545281
Laten we hopen dat het niet zo is! Anders mogen we weer op zoek naar een nieuwe keeper achter Vanhamel.
Win win situatie, Brood ziet het toch meer in Vanhamel zitten heb ik nog steeds het idee.
Nou ik niet, een keeper van die leeftijd die vrijwel alleen maar de bank heeft warm gehouden hoeft van mij hier geen eerste keeper te worden..
:withstupid:

NEC supporters zijn echt krom. Normaliter gaat het riedeltje; 'eigen jeugd gaat voor', 'wanneer krijgt de jeugd een kans', 'genoeg talent in Nijmegen', 'hij is niet nodig, want hij is niet beter dan een jeugdspeler' en 'gooi Disveld erin, kan nooit minder zijn dan ...'. Nu hebben we doorgeselecteerd en doet de betreffende speler het minimaal naar behoren (persoonlijk vind ik dat hij het zelfs goed doet), en dan ontstaat er een roep om een onbekende Belg die we nog niet eens gezien hebben en die tevens overal tweede keus was.

Tja. :schater:
Wat ben jij dan?
:withstupid: Daarnaast zeg ik dat ik de indruk heb dat Brood zo denkt. Mijn mening geef ik niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door orlando »

Tiel schreef:
Jeroenmgn schreef:
illestyl schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
Gijscoman schreef:Het lijkt mij ook onzin. Ze hebben eerst geprobeerd Ten Rouwelaar te halen en dan halen ze uiteindelijk iemand zonder Eredivisie-ervaring.
Aan de andere kant lijkt dit het dan wel weer enigszins te bevestigen: https://twitter.com/tankus/status/506347457400545281
Laten we hopen dat het niet zo is! Anders mogen we weer op zoek naar een nieuwe keeper achter Vanhamel.
Win win situatie, Brood ziet het toch meer in Vanhamel zitten heb ik nog steeds het idee.
Nou ik niet, een keeper van die leeftijd die vrijwel alleen maar de bank heeft warm gehouden hoeft van mij hier geen eerste keeper te worden..
:withstupid:

NEC supporters zijn echt krom. Normaliter gaat het riedeltje; 'eigen jeugd gaat voor', 'wanneer krijgt de jeugd een kans', 'genoeg talent in Nijmegen', 'hij is niet nodig, want hij is niet beter dan een jeugdspeler' en 'gooi Disveld erin, kan nooit minder zijn dan ...'. Nu hebben we doorgeselecteerd en doet de betreffende speler het minimaal naar behoren (persoonlijk vind ik dat hij het zelfs goed doet), en dan ontstaat er een roep om een onbekende Belg die we nog niet eens gezien hebben en die tevens overal tweede keus was.

Tja. :schater:
Ik vind ook dat Smits het heel goed doet, maar om die Belg af te schrijven omdat hij tot nu toe 2e keus was is natuurlijk onzin.
Dat was Smits ook.

Wat ben jij dan?
:withstupid: Daarnaast zeg ik dat ik de indruk heb dat Brood zo denkt. Mijn mening geef ik niet.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door illestyl »

Tiel schreef:
Jeroenmgn schreef:
illestyl schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
Gijscoman schreef:Het lijkt mij ook onzin. Ze hebben eerst geprobeerd Ten Rouwelaar te halen en dan halen ze uiteindelijk iemand zonder Eredivisie-ervaring.
Aan de andere kant lijkt dit het dan wel weer enigszins te bevestigen: https://twitter.com/tankus/status/506347457400545281
Laten we hopen dat het niet zo is! Anders mogen we weer op zoek naar een nieuwe keeper achter Vanhamel.
Win win situatie, Brood ziet het toch meer in Vanhamel zitten heb ik nog steeds het idee.
Nou ik niet, een keeper van die leeftijd die vrijwel alleen maar de bank heeft warm gehouden hoeft van mij hier geen eerste keeper te worden..
:withstupid:

NEC supporters zijn echt krom. Normaliter gaat het riedeltje; 'eigen jeugd gaat voor', 'wanneer krijgt de jeugd een kans', 'genoeg talent in Nijmegen', 'hij is niet nodig, want hij is niet beter dan een jeugdspeler' en 'gooi Disveld erin, kan nooit minder zijn dan ...'. Nu hebben we doorgeselecteerd en doet de betreffende speler het minimaal naar behoren (persoonlijk vind ik dat hij het zelfs goed doet), en dan ontstaat er een roep om een onbekende Belg die we nog niet eens gezien hebben en die tevens overal tweede keus was.

Tja. :schater:
Wat ben jij dan?
:withstupid: Daarnaast zeg ik dat ik de indruk heb dat Brood zo denkt. Mijn mening geef ik niet.
Hey Lodewijk de veertiende, niet alles heeft betrekking op jou.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door LT »

Vandaag mijn Man of the Match. Pakte paar ballen goed op lastige momenten en houdt knap de nul. Prima keeper met uitstraling (ondanks/dankzij dat shirt uit de broek), redelijke trap en een heerser in de zestien.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15057
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door necnmgn »

Om eerlijk te zijn had ik in het begin niet zoveel vertrouwen in Smits.. Dat was gebaseerd op enkele wedstrijden in jong NEC. Maar hij doet hij boven verwachting goed, straalt vooral rust uit. Heel behoorlijk in spelhervattingen (zeker na Babos, Gentenaar en :pukeface: Sinouh) en is best sterk in de lucht. Knap van Joshua!

Goffert
Berichten: 4369
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Goffert »

LT schreef:Vandaag mijn Man of the Match. Pakte paar ballen goed op lastige momenten en houdt knap de nul. Prima keeper met uitstraling (ondanks/dankzij dat shirt uit de broek), redelijke trap en een heerser in de zestien.
Oe nee. Hij had nog een ketser die bijna fataal werd. Prima keeper hoor, maar geen MOTM!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door LT »

Goffert schreef:
LT schreef:Vandaag mijn Man of the Match. Pakte paar ballen goed op lastige momenten en houdt knap de nul. Prima keeper met uitstraling (ondanks/dankzij dat shirt uit de broek), redelijke trap en een heerser in de zestien.
Oe nee. Hij had nog een ketser die bijna fataal werd. Prima keeper hoor, maar geen MOTM!
Nat veld, stuitert vlak voor 'm. Lastige bal.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.4544141

Voor Joshua Smits verlopen de eerste maanden in het doel van NEC voorspoedig. Na de clean sheet tegen FC Emmen (4-0) geldt hij als minst gepasseerde keeper van het Nederlandse profvoetbal. :tu:
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Joshua Smits

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.4544141

Voor Joshua Smits verlopen de eerste maanden in het doel van NEC voorspoedig. Na de clean sheet tegen FC Emmen (4-0) geldt hij als minst gepasseerde keeper van het Nederlandse profvoetbal. :tu:
Ik vindt hem rust uitstralen. en hij raakt niet in paniek om de bal zo snel mogelijk weg te trappen maar positioneert zijn spelers voordat hij uittrapt.
En dat is ook een eigenschap waar hij goed in is.
Verder heeft hij een goed reactievermogen. Hopelijk wordt hij alleen nog maar beter dan hebben we veel plezier van hem.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10572
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Gijscoman »

Misschien ben ik wat voorbarig, maar zou Smits misschien niet de nieuwe Cillessen kunnen zijn? Hij is rustig in het doel en maakt nauwelijks tot geen fouten. Verder is hij nog jong en heeft hij dus nogal wat potentie. Ik zie hem echter niet na één seizoen nu weggehaald worden, dus we kunnen waarschijnlijk wel langer van hem genieten. Het is natuurlijk Jupiler League, maar eerlijk gezegd, zie ik niet in, waarom hij niet in de Eredivisie mee zou kunnen.

Het zit overigens wel al jaren goed met keepers: Gentenaar, Babos, Cillessen, Johnsson (prima keeper, maar geheel zonder vertrouwen, waardoor hij mislukte) en nu Smits. Verder hebben we nu Vanhamel en Bijl nog erachter staan. En komt er binnenkort nog wat aan? Op de site van N.E.C./FC Oss, waarop de info over de selecties nog die van vorig jaar is, staat dat vorig jaar in de A1 Job ten Barge keepte en in de B1 Dani Centen en Dominic Dressler. In het verslag van de wedstrijd tegen Heerenveen A1 stond dat Centen keepte, dus die zal nu wel in de A1 spelen. Weet een van jullie of deze keepers in potentie de lijn van goede keepers kunnen doorzetten?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22773
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door burp »

hm, een echt toptalent zie ik er niet in. De nieuwe Cillessen lijkt mij dan ook niet.
Wel doet hij het goed en kan hij nog uitgroeien tot een stabiele eredivisiedoelman.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Strooper »

burp schreef:hm, een echt toptalent zie ik er niet in. De nieuwe Cillessen lijkt mij dan ook niet.
Cillessen stond ook nooit te boek als een groot talent. Smits is ook pas op relatief late leeftijd bij NEC gekomen, dus misschien zit er nog veel rek in.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3703
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Justian »

Strooper schreef:
burp schreef:hm, een echt toptalent zie ik er niet in. De nieuwe Cillessen lijkt mij dan ook niet.
Cillessen stond ook nooit te boek als een groot talent. Smits is ook pas op relatief late leeftijd bij NEC gekomen, dus misschien zit er nog veel rek in.
:withstupid:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door LT »

Strooper schreef:
burp schreef:hm, een echt toptalent zie ik er niet in. De nieuwe Cillessen lijkt mij dan ook niet.
Cillessen stond ook nooit te boek als een groot talent. Smits is ook pas op relatief late leeftijd bij NEC gekomen, dus misschien zit er nog veel rek in.
:withstupid: Stuivertje wisselen met Skverer elke week, en waar keept die nu?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22773
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door burp »

LT schreef:
Strooper schreef:
burp schreef:hm, een echt toptalent zie ik er niet in. De nieuwe Cillessen lijkt mij dan ook niet.
Cillessen stond ook nooit te boek als een groot talent. Smits is ook pas op relatief late leeftijd bij NEC gekomen, dus misschien zit er nog veel rek in.
:withstupid: Stuivertje wisselen met Skverer elke week, en waar keept die nu?
VVA '71. Heeft wel een wk onder 17 meegemaakt in 2004.

Moest ook nog aan Mattheus Hoop en Theo Brack (wk onder 20 -2005) denken.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Demtsjenko »

vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.4544141

Voor Joshua Smits verlopen de eerste maanden in het doel van NEC voorspoedig. Na de clean sheet tegen FC Emmen (4-0) geldt hij als minst gepasseerde keeper van het Nederlandse profvoetbal. :tu:
en iedereen weet dat bijna altijd de ploeg met het laagste aantal tegendoelpunten kampioen wordt...

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door De Kletskop »

burp schreef:hm, een echt toptalent zie ik er niet in. De nieuwe Cillessen lijkt mij dan ook niet.
.
Wat ie doet doet ie goed, kan er niks op aanmerken.
Wellicht komt het door zijn fysiek, vooral daar kan ie nog stappen maken.

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Jackiegoal »

We doen wat keepers betreft echt wel iets goed hier. Smits is pas 22 en zou het volgens mij ook in de Eredivisie nu al best redelijk kunnen doen. Gentenaar was lange tijd een van de beste keepers in de Eredivisie, Babos was zeer betrouwbaar en Cillessen kan zich nu al meten met de wereldtop.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15057
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door necnmgn »

1-0 ten opzichte van Jasper :biggrin:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32794
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door bertje »

necnmgn schreef:1-0 ten opzichte van Jasper :biggrin:
Ajax heeft de verkeerde keeper weg gehaald.. :biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Stefannec »

Heb wel eens begrepen dat Brookhuis gezegd heeft dat Smits meer talent heeft als Jasper had/heeft.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31791
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door vak Oost »

necnmgn schreef:1-0 ten opzichte van Jasper :biggrin:
Afbeelding
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Jackiegoal »

Stefannec schreef:Heb wel eens begrepen dat Brookhuis gezegd heeft dat Smits meer talent heeft als Jasper had/heeft.
Cillessen straalt ontzettend veel vertrouwen en zekerheid uit. Dat helpt hem wel en daarom past hij ook zo goed bij ajax. Ik heb van Smits nu al een paar uitzonderlijke reflexen gezien die suggereren dat hij inderdaad een uitstekende keeper voor NEC zou kunnen worden, maar als hij het hoger wil schoppen dan Cillessen mag hij wel op gaan schieten :wink:
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Frans »

topredding vlak voor rust. Weer de 0! :tu:
NECTheBest

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Joshua Smits

Bericht door jsentani »

Frans schreef:topredding vlak voor rust. Weer de 0! :tu:
:withstupid: goeie keeper!
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten