Joshua Smits

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door bertje »

EK-ganger krijgt zware competitie bij NEC: "Wil spelen en daar ga ik ook vanuit"
vrijdag 24 juni 2016 om 08:35

Joshua Smits wil volgend seizoen onder de lat staan bij NEC. Dat hij concurrentie heeft van EK-ganger en international van IJsland Hannes Halldórsson maakt hem helemaal niets uit.
Smits vindt dat iemand anders maar op de bank moet gaan zitten in Nijmegen. "Voor mij is alles zeer eenvoudig", vertelt hij. "Ik wil spelen. En daar ga ik ook van uit. Of ik anders verhuurd wil worden? Daar ben ik helemaal niet mee bezig. Ik ga nu volle bak. Ik moet deze jaren gebruiken om door te groeien. Daarop is alles gericht. Of Hannes de concurrent is, of iemand anders. Ik móet gaan spelen."
De 23-jarige Smits kampte lang met de gevolgen van een breuk in zijn pols, maar is nu 'helemaal klaar voor het gevecht onder de lat'. "Ik weet wat ik kan en richt me daar op", zegt de doelman in de Gelderlander. "Ik heb veel om voor te vechten. Ik heb een jaar niet gespeeld. Ik ben ook topfit, heb in de zomer doorgetraind. De benen waren al sterk. Ik heb me daarom verder gericht op mijn bovenlichaam en mijn armen. Ik verkeer in topconditie en ben getergd. Dat is wel helder."

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/669 ... SJVKHFS.99
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Keezer »

Ik heb vertrouwen in die jongen. Hopelijk laat ie het zien.

n23
Berichten: 914
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door n23 »

Hoop toch eerder dat hij speelt ipv Hannes als ze enigzins gelijk zijn in kwaliteit (wat ik wel denk).

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13385
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Pol »

Samenvatting Hannover net even bekeken. Poeh. Dat is wel heel erg ver door de ondergrens heen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11761
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door DJTEEF! »

Pol schreef:Samenvatting Hannover net even bekeken. Poeh. Dat is wel heel erg ver door de ondergrens heen.
:withstupid:

Rapportcijfer: 2. Er moet een keeper bij die de concurrentie met Smits aankan.

Gebruikersavatar
MellowNEC
Berichten: 579
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 21:40

Re: Joshua Smits

Bericht door MellowNEC »

Pol schreef:Samenvatting Hannover net even bekeken. Poeh. Dat is wel heel erg ver door de ondergrens heen.
:withstupid: Iedere speler kan weleens minder presteren, maar zo ver zakken... Dit zet mij in ieder geval aan t denken. Als ik TD was, zou ik als de sodemieter een goede keeper gaan halen. Dit is tenslotte een belangrijke pion in je defensie..

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Joshua Smits

Bericht door flipsen »

MellowNEC schreef:
Pol schreef:Samenvatting Hannover net even bekeken. Poeh. Dat is wel heel erg ver door de ondergrens heen.
:withstupid: Iedere speler kan weleens minder presteren, maar zo ver zakken... Dit zet mij in ieder geval aan t denken. Als ik TD was, zou ik als de sodemieter een goede keeper gaan halen. Dit is tenslotte een belangrijke pion in je defensie..
we hebben er net 2 goede laten gaan of wilden zelf weg..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20568
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Mark Ariaans »

In die samenvatting was het inderdaad echt drama. Hij is er natuurlijk wel een flinke tijd uit geweest, dus op zich is er nog geen reden tot zorg. Maar als je bij die eerste goal ziet hoe hij de bal bewust laat lopen om hem vervolgens in het net te zien verdwijnen is wel erg dubieus. Je hoeft niet fit of ingespeeld te zijn om een instinct te hebben voor hoe groot je doel is, en bij twijfel moet je natuurlijk altijd duiken. Bizarre bal en een opzet voor een belabberde middag. Mentaal zwak?

DR
Berichten: 4806
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door DR »

flipsen schreef:
MellowNEC schreef:
Pol schreef:Samenvatting Hannover net even bekeken. Poeh. Dat is wel heel erg ver door de ondergrens heen.
:withstupid: Iedere speler kan weleens minder presteren, maar zo ver zakken... Dit zet mij in ieder geval aan t denken. Als ik TD was, zou ik als de sodemieter een goede keeper gaan halen. Dit is tenslotte een belangrijke pion in je defensie..
we hebben er net 2 goede laten gaan of wilden zelf weg..
Zoals eerder gezegd, Halldorson laten gaan was niet echt slim. Smits heeft een seizoen gekeept, bij een team wat elk wedstrijd domineerde. Hij had geen bal te doen en toch (denk maar eens aan de 0-1 tegen Jong PSV bv) zag het er al niet best uit. En nu spelen we een niveau hoger alwaar hij geen enkele ervaring heeft. Nu moeten we weer op zoek naar een ervaren keeper, een die we net hebben laten gaan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:In die samenvatting was het inderdaad echt drama. Hij is er natuurlijk wel een flinke tijd uit geweest, dus op zich is er nog geen reden tot zorg. Maar als je bij die eerste goal ziet hoe hij de bal bewust laat lopen om hem vervolgens in het net te zien verdwijnen is wel erg dubieus. Je hoeft niet fit of ingespeeld te zijn om een instinct te hebben voor hoe groot je doel is, en bij twijfel moet je natuurlijk altijd duiken. Bizarre bal en een opzet voor een belabberde middag. Mentaal zwak?
Sinds april 2015 heeft hij door een blessure geen wedstrijd meer gekeept en tel daarbij op dat hij nog moet wennen aan het hogere niveau van eredivisie of Duits voetbal. Dat heeft niks met mentale zwakte te maken. Een verstandige trainer spreekt vertrouwen uit in de keeper Smits. Omdat Smits een talent is, die in staat is verder te groeien als keeper, zoals hij ook bewezen heeft in het recordseizoen 2014/15.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20568
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Mark Ariaans »

Mentaal zwak als in dat die inschattingsfout bij de eerste goal hem de rest van de wedstrijd is blijven achtervolgen. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet. Hopelijk gaat hij de komende weken weer draaien.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:Mentaal zwak als in dat die inschattingsfout bij de eerste goal hem de rest van de wedstrijd is blijven achtervolgen. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet. Hopelijk gaat hij de komende weken weer draaien.
Ik blijf het volste vertrouwen houden. Tot het tegendeel bewezen is.

DR
Berichten: 4806
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door DR »

mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:Mentaal zwak als in dat die inschattingsfout bij de eerste goal hem de rest van de wedstrijd is blijven achtervolgen. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet. Hopelijk gaat hij de komende weken weer draaien.
Ik blijf het volste vertrouwen houden. Tot het tegendeel bewezen is.
Dat geld dan dus ook voor alle andere NEC spelers?

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:In die samenvatting was het inderdaad echt drama. Hij is er natuurlijk wel een flinke tijd uit geweest, dus op zich is er nog geen reden tot zorg. Maar als je bij die eerste goal ziet hoe hij de bal bewust laat lopen om hem vervolgens in het net te zien verdwijnen is wel erg dubieus. Je hoeft niet fit of ingespeeld te zijn om een instinct te hebben voor hoe groot je doel is, en bij twijfel moet je natuurlijk altijd duiken. Bizarre bal en een opzet voor een belabberde middag. Mentaal zwak?
Sinds april 2015 heeft hij door een blessure geen wedstrijd meer gekeept en tel daarbij op dat hij nog moet wennen aan het hogere niveau van eredivisie of Duits voetbal. Dat heeft niks met mentale zwakte te maken. Een verstandige trainer spreekt vertrouwen uit in de keeper Smits. Omdat Smits een talent is, die in staat is verder te groeien als keeper, zoals hij ook bewezen heeft in het recordseizoen 2014/15.
:withstupid:


Gebruikersavatar
MellowNEC
Berichten: 579
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 21:40

Re: Joshua Smits

Bericht door MellowNEC »

Kom op zeg, die Smits was eigenlijk in de JPL al niet 100% betrouwbaar.. had soms echt een 'frankdeboertje'... ullige blunders, nergens voor nodig. De eredivisie is wel different koek...Dit keepertje gaat ons strax veel punten kosten ipv punten pakken. Dit in tegenstelling tot Jones. Die pakte wel punten voor ons.. NEC dacht dat Jones wel een kutcontract zou tekenen voor een habbekrats, maar heeft duidelijk misgegokt.. Dit mag en moet je Hoekman aanrekenen!!!!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door burp »

o serieus, dacht er nou nog echt iemand dat Jones houdbaar was voor NEC?
:lol:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Tiel »

MellowNEC schreef:Kom op zeg, die Smits was eigenlijk in de JPL al niet 100% betrouwbaar.. had soms echt een 'frankdeboertje'... ullige blunders, nergens voor nodig. De eredivisie is wel different koek...Dit keepertje gaat ons strax veel punten kosten ipv punten pakken. Dit in tegenstelling tot Jones. Die pakte wel punten voor ons.. NEC dacht dat Jones wel een kutcontract zou tekenen voor een habbekrats, maar heeft duidelijk misgegokt.. Dit mag en moet je Hoekman aanrekenen!!!!!!
Dus het niet tekenen van een transfervrije speler moet je iemand die toen nog niet in dienst was aanrekenen.

Jij bent echt lachwekkend.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

DR
Berichten: 4806
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door DR »

Jones niet. Het laten gaan van Haldorsson wel.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Tiel »

DR schreef:Jones niet. Het laten gaan van Haldorsson wel.
Het merendeel hier vond Smits ook veeeeel beter dan Hannes daarnaast heeft NEC gewoon de centen nodig, een keeper die iets oplevert is 100% winst.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

n23
Berichten: 914
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door n23 »

Tiel schreef:
DR schreef:Jones niet. Het laten gaan van Haldorsson wel.
Het merendeel hier vond Smits ook veeeeel beter dan Hannes
Nee, het merendeel (of in ieder geval een flink aantal hier), waaronder ook ik, vonden het weinig uitmaken tussen Hannes en Smits en wilde dan liever de eigen jeugd zien spelen. Of dat achteraf gezien klopt is een tweede maar ik snap niet waarom je zo zou overdrijven.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Tiel »

n23 schreef:
Tiel schreef:
DR schreef:Jones niet. Het laten gaan van Haldorsson wel.
Het merendeel hier vond Smits ook veeeeel beter dan Hannes
Nee, het merendeel (of in ieder geval een flink aantal hier), waaronder ook ik, vonden het weinig uitmaken tussen Hannes en Smits en wilde dan liever de eigen jeugd zien spelen. Of dat achteraf gezien klopt is een tweede maar ik snap niet waarom je zo zou overdrijven.
Ook goed, maar dan moest hij toch nog steeds weg? Iets waar ik trouwens wel achter sta.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door pjottr »

Beiden zijn wel duidelijk minder dan Jones en Kirsten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:Beiden zijn wel duidelijk minder dan Jones en Kirsten.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

RO
Berichten: 273
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 09:20

Re: Joshua Smits

Bericht door RO »

Ik blijf ook achter Joshua staan. Die eerste is idd een misser, maar die andere 4 niet. Natuurlijk zijn er gasten die vinden dat hij bij een doelpunt te ver voor de doellijn staat, maar als hij op de lijn zou staan, loopt hij risico dat ze de bal in de hoek schieten.
dromen houdt ons wakker!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kruitdamp en 33 gasten