Joshua Smits

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
MellowNEC
Berichten: 579
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 21:40

Re: Joshua Smits

Bericht door MellowNEC »

Tiel schreef:
MellowNEC schreef:Kom op zeg, die Smits was eigenlijk in de JPL al niet 100% betrouwbaar.. had soms echt een 'frankdeboertje'... ullige blunders, nergens voor nodig. De eredivisie is wel different koek...Dit keepertje gaat ons strax veel punten kosten ipv punten pakken. Dit in tegenstelling tot Jones. Die pakte wel punten voor ons.. NEC dacht dat Jones wel een kutcontract zou tekenen voor een habbekrats, maar heeft duidelijk misgegokt.. Dit mag en moet je Hoekman aanrekenen!!!!!!
Dus het niet tekenen van een transfervrije speler moet je iemand die toen nog niet in dienst was aanrekenen.

Jij bent echt lachwekkend.
Nee dat ben ik niet!! En ja dat mag je Hoekman zeker aanrekenen...Hij was ten tijde van het vertrek van Jones al reeds verantwoordelijk en in dienst als TD!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Tiel »

MellowNEC schreef:
Tiel schreef:
MellowNEC schreef:Kom op zeg, die Smits was eigenlijk in de JPL al niet 100% betrouwbaar.. had soms echt een 'frankdeboertje'... ullige blunders, nergens voor nodig. De eredivisie is wel different koek...Dit keepertje gaat ons strax veel punten kosten ipv punten pakken. Dit in tegenstelling tot Jones. Die pakte wel punten voor ons.. NEC dacht dat Jones wel een kutcontract zou tekenen voor een habbekrats, maar heeft duidelijk misgegokt.. Dit mag en moet je Hoekman aanrekenen!!!!!!
Dus het niet tekenen van een transfervrije speler moet je iemand die toen nog niet in dienst was aanrekenen.

Jij bent echt lachwekkend.
Nee dat ben ik niet!! En ja dat mag je Hoekman zeker aanrekenen...Hij was ten tijde van het vertrek van Jones al reeds verantwoordelijk en in dienst als TD!
Jones is aan het eind van het seizoen al vertrokken. Die was transfervrij man. Die had voor geen enkele prijs hier getekend.

En dan nog hoe had hij hem kunnen laten tekenen nog een keeper erbij? Hannes was nog niet verkocht he.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door gladiator »

heren...jones had zijn beslissing allang genomen hoor
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Tiel »

gladiator schreef:heren...jones had zijn beslissing allang genomen hoor
Heer dan he. Ik ben het wel met je eens.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Vespared »

Smits met wegwerpgebaartjes naar zijn maatjes op het veld? Het zou nog erger zijn als hij zelf talentrijk was. Jasper Cilissen had dat in zijn eerste jaar ook, dat heeft Brookhuis hem wel afgeleerd. Wegwerpgebaartjes is oncollegiaal gedrag tegenover je medespelers en volkomen verkeerde uiting van je frustraties.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door mschr »

DR schreef:
mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:Mentaal zwak als in dat die inschattingsfout bij de eerste goal hem de rest van de wedstrijd is blijven achtervolgen. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet. Hopelijk gaat hij de komende weken weer draaien.
Ik blijf het volste vertrouwen houden. Tot het tegendeel bewezen is.
Dat geld dan dus ook voor alle andere NEC spelers?
Ja. Roman, Rayhi, Lundholm hebben mijn volste vertrouwen gekregen. Hoe naïef was ik toen.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Stefannec »

mschr schreef:
DR schreef:
mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:Mentaal zwak als in dat die inschattingsfout bij de eerste goal hem de rest van de wedstrijd is blijven achtervolgen. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet. Hopelijk gaat hij de komende weken weer draaien.
Ik blijf het volste vertrouwen houden. Tot het tegendeel bewezen is.
Dat geld dan dus ook voor alle andere NEC spelers?
Ja. Roman, Rayhi, Lundholm hebben mijn volste vertrouwen gekregen. Hoe naïef was ik toen.
Ja ja wat een onzin.
Roman, Rayhi en Lundholm kunnen 1,5 seconde nadat jij ze voor het eerst gezien heb rekenen op gezeik van jou.
Zo veel vertrouwen hebben die nooit van jou gehad.
Jippiekajee motherfucker!!!

jbnmgn

Re: Joshua Smits

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:
DR schreef:
mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:Mentaal zwak als in dat die inschattingsfout bij de eerste goal hem de rest van de wedstrijd is blijven achtervolgen. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niet. Hopelijk gaat hij de komende weken weer draaien.
Ik blijf het volste vertrouwen houden. Tot het tegendeel bewezen is.
Dat geld dan dus ook voor alle andere NEC spelers?
Ja. Roman, Rayhi, Lundholm hebben mijn volste vertrouwen gekregen. Hoe naïef was ik toen.
Hoe naïef was jij TOEN ???

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4458
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Jeffry74 »

Vespared schreef:Smits met wegwerpgebaartjes naar zijn maatjes op het veld? Het zou nog erger zijn als hij zelf talentrijk was. Jasper Cilissen had dat in zijn eerste jaar ook, dat heeft Brookhuis hem wel afgeleerd. Wegwerpgebaartjes is oncollegiaal gedrag tegenover je medespelers en volkomen verkeerde uiting van je frustraties.
Bij de eerste 2 tegengoals zag je Dumic en Golla ook met de armen wijd staan om aan te geven wat the f*k ben jij aan het doen?
Later liepen ze moedeloos naar de aftrap bij wéér een tegengoal.

Ik vind het een beetje oncollegiaal om hier te pleiten voor een nieuwe doelman, maar hoop er stiekem wel op.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Pol »

Jeffry74 schreef:
Vespared schreef:Smits met wegwerpgebaartjes naar zijn maatjes op het veld? Het zou nog erger zijn als hij zelf talentrijk was. Jasper Cilissen had dat in zijn eerste jaar ook, dat heeft Brookhuis hem wel afgeleerd. Wegwerpgebaartjes is oncollegiaal gedrag tegenover je medespelers en volkomen verkeerde uiting van je frustraties.
Bij de eerste 2 tegengoals zag je Dumic en Golla ook met de armen wijd staan om aan te geven wat the f*k ben jij aan het doen?
Later liepen ze moedeloos naar de aftrap bij wéér een tegengoal.

Ik vind het een beetje oncollegiaal om hier te pleiten voor een nieuwe doelman, maar hoop er stiekem wel op.
Ben je ook keeper?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Legendario »

Pol schreef:
Jeffry74 schreef:
Vespared schreef:Smits met wegwerpgebaartjes naar zijn maatjes op het veld? Het zou nog erger zijn als hij zelf talentrijk was. Jasper Cilissen had dat in zijn eerste jaar ook, dat heeft Brookhuis hem wel afgeleerd. Wegwerpgebaartjes is oncollegiaal gedrag tegenover je medespelers en volkomen verkeerde uiting van je frustraties.
Bij de eerste 2 tegengoals zag je Dumic en Golla ook met de armen wijd staan om aan te geven wat the f*k ben jij aan het doen?
Later liepen ze moedeloos naar de aftrap bij wéér een tegengoal.

Ik vind het een beetje oncollegiaal om hier te pleiten voor een nieuwe doelman, maar hoop er stiekem wel op.
Ben je ook keeper?
:biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11728
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door DJTEEF! »

Legendario schreef:
Pol schreef:
Jeffry74 schreef:
Vespared schreef:Smits met wegwerpgebaartjes naar zijn maatjes op het veld? Het zou nog erger zijn als hij zelf talentrijk was. Jasper Cilissen had dat in zijn eerste jaar ook, dat heeft Brookhuis hem wel afgeleerd. Wegwerpgebaartjes is oncollegiaal gedrag tegenover je medespelers en volkomen verkeerde uiting van je frustraties.
Bij de eerste 2 tegengoals zag je Dumic en Golla ook met de armen wijd staan om aan te geven wat the f*k ben jij aan het doen?
Later liepen ze moedeloos naar de aftrap bij wéér een tegengoal.

Ik vind het een beetje oncollegiaal om hier te pleiten voor een nieuwe doelman, maar hoop er stiekem wel op.
Ben je ook keeper?
:biggrin:
Halen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door burp »

Ziet er naar uit dat Van Duin de concurrentieslag aan het winnen is.

Henkiepenkie
Berichten: 6981
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Henkiepenkie »

Want?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Joshua Smits

Bericht door noviomagum »

burp schreef:Ziet er naar uit dat Van Duin de concurrentieslag aan het winnen is.
Als die eerste keeper wordt kan je net zo goed brookhuis in het doel zetten

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Jota »

Henkiepenkie schreef:Want?
Waarom niet? Op papier keept hij al beter. Met Smits in de goal is het nu prijsschieten.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Joshua Smits

Bericht door noviomagum »

Jota schreef:
Henkiepenkie schreef:Want?
Waarom niet? Op papier keept hij zwak. Met Smits in de goal is het nu prijsschieten.
Op papier maar in het achterhoofd nog de beelden van afgelopen seizoen in het hoofd zwakke keeper, hopen op nog een keeper met veel ervaring

Fritske_NEC
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 13 feb 2015, 22:25
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Fritske_NEC »

burp schreef:Ziet er naar uit dat Van Duin de concurrentieslag aan het winnen is.
Van Duin was anders gigantisch aan het prutsen vanavond. Vooral met dat uitkomen.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4389
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Joshua Smits

Bericht door Nummer 11 »

Nog nieuws over een eventuele verhuur/komst Zlatan?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Gijscoman »

Nummer 11 schreef:Nog nieuws over een eventuele verhuur/komst Zlatan?
Zojuist ja:
http://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/ar ... ketst.html

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Nijmegen0413 »

Heel jammer voor Joshua, NEC en VVV. Ben benieuwd waarom de deal is afgeketst. Joshua had bij VVV zich perfect weer in de kijker kunnen spelen op een leuk niveau. Jammer maar helaas.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:Heel jammer voor Joshua, NEC en VVV. Ben benieuwd waarom de deal is afgeketst. Joshua had bij VVV zich perfect weer in de kijker kunnen spelen op een leuk niveau. Jammer maar helaas.
Tsja,het loopt wel heel lekker daar,op kampioenskoers. kan me zo voorstellen dat Smits daar niet meteen 1e keeper wordt.Weinig reden voor Steijn denk ik om de keeper eruit te halen,dat gaat Gio ook niet meer doen bij Feyenoord.Daar worden verdedigers erg onrustig van in de regel.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door burp »

Maar de noodzaak om Smits elders te laten keepen was dan ook weer niet heel erg groot als je dat van 1 optie af laat hangen.

In Groesbeek kunnen ze ook nog wel een echte doelman gebruiken om maar wat te noemen.

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Nijmegen0413 »

burp schreef:Maar de noodzaak om Smits elders te laten keepen was dan ook weer niet heel erg groot als je dat van 1 optie af laat hangen.

In Groesbeek kunnen ze ook nog wel een echte doelman gebruiken om maar wat te noemen.
Ik denk dat Smits niet zo maar klakkeloos overal gaat keepen. En verder is de noodzaak om Smits ergens te laten keepen natuurlijk wel groot. Is inmiddels 24 jaar en zal echt moeten gaan keepen. VVV zou perfect zijn geweest aangezien zij geen topkeeper hebben en je huurt een keeper niet om hem op de bank te zetten. Zou voor Smits, op dit moment, het maximale niveau zijn om aan verhuurd te worden.

Henkiepenkie
Berichten: 6981
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Henkiepenkie »

Vorige week ging het al zo'n 10x net goed met dat achterlijke getreuzel en korte ballen. Waarom leer je daar niet van...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten