Joshua Smits

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Jackiegoal »

MojoMojo schreef:
burp schreef:vast, maar hier was het een prutser eerste klas.
http://www.nec-nijmegen.nl/home/08601_n ... ngen-n-e-c Fantastische keeper..
Ik wilde net zeggen... Maar wat een beroerd middenveld hè...
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door TT »

MojoMojo schreef:
burp schreef:vast, maar hier was het een prutser eerste klas.
http://www.nec-nijmegen.nl/home/08601_n ... ngen-n-e-c Fantastische keeper..

On topic: Smits doet het geweldig. Heeft weinig te doen, maar als hij iets te doen krijgt (Graafschap uit, Almere uit), dan is hij wakker en staat hij er.
Yep, straalt ook veel meer rust en vertrouwen uit dan ik vooraf had verwacht. Zijn trap is erg goed! :tu:

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Gerher »

Mooi hoor al die positieve woorden, maar ik doe nog niet mee aan de hype. Hij doet het heel aardig, maar ik zie in hem nog geen keeper voor de eredivisie. Daarvoor zal hij zich toch echt nog verder moeten ontwikkelen. En verder ...... geef de beste jongen een andere keepersbroek, want hij zit daar 89 minuten per wedstrijd aan te frummelen. En ja, zijn trap is uitstekend.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door DJTEEF! »

Gerher schreef:Mooi hoor al die positieve woorden, maar ik doe nog niet mee aan de hype. Hij doet het heel aardig, maar ik zie in hem nog geen keeper voor de eredivisie. Daarvoor zal hij zich toch echt nog verder moeten ontwikkelen. En verder ...... geef de beste jongen een andere keepersbroek, want hij zit daar 89 minuten per wedstrijd aan te frummelen. En ja, zijn trap is uitstekend.
Wat kan hij, op die ene verkeerde uittrap na, beter doen dan? Vind je dat hij niet alleen pre-assists moet geven, maar ook goals moet maken?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door vak Oost »

Gerher schreef:Mooi hoor al die positieve woorden, maar ik doe nog niet mee aan de hype. Hij doet het heel aardig, maar ik zie in hem nog geen keeper voor de eredivisie.
Daarvoor zal hij zich toch echt nog verder moeten ontwikkelen. En verder ...... geef de beste jongen een andere keepersbroek, want hij zit daar 89 minuten per wedstrijd aan te frummelen. En ja, zijn trap is uitstekend.
Joshua doet het meer dan prima, we hebben niets te klagen maar om nu al over een volgende stap in de ere-divisie te praten is te prematuur,
NEC kennende dan promoveren ze over een half jaar en dan zijn ze in staat om Erwin Mulder binnen te harken onder de noemer 'meer ervaring'
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door bertje »

DJTEEF! schreef:
Gerher schreef:Mooi hoor al die positieve woorden, maar ik doe nog niet mee aan de hype. Hij doet het heel aardig, maar ik zie in hem nog geen keeper voor de eredivisie. Daarvoor zal hij zich toch echt nog verder moeten ontwikkelen. En verder ...... geef de beste jongen een andere keepersbroek, want hij zit daar 89 minuten per wedstrijd aan te frummelen. En ja, zijn trap is uitstekend.
Wat kan hij, op die ene verkeerde uittrap na, beter doen dan? Vind je dat hij niet alleen pre-assists moet geven, maar ook goals moet maken?
:withstupid: Inderdaad, echt raadselachtig. Helemaal als je die clowns in de eredivisie soms ziet aankloten..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Keizerstad1994 »

bertje schreef::withstupid: Inderdaad, echt raadselachtig. Helemaal als je die clowns in de eredivisie soms ziet aankloten..
:withstupid:

Nordtfelt, Kurto, Weggeef Piet, Esteban, Hahn, Telgenkamp, Marsman..... Smits is op z'n zachtst gezegd niet minder.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Sandertjuh85 »

Ondanks dat hij het natuurlijk supergoed doet en er tot nu toe niks op aan te merken is moeten we niet vergeten dat hij net een paar wedstrijdjes keept en daarin ook weinig tot niks te doen krijgt.

Gewoon nog even afwachten.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Goffert »

Keizerstad1994 schreef:
bertje schreef::withstupid: Inderdaad, echt raadselachtig. Helemaal als je die clowns in de eredivisie soms ziet aankloten..
:withstupid:

Nordtfelt, Kurto, Weggeef Piet, Esteban, Hahn, Telgenkamp, Marsman..... Smits is op z'n zachtst gezegd niet minder.
Hahn is een prima keeper!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door MojoMojo »

Goffert schreef:
Keizerstad1994 schreef:
bertje schreef::withstupid: Inderdaad, echt raadselachtig. Helemaal als je die clowns in de eredivisie soms ziet aankloten..
:withstupid:

Nordtfelt, Kurto, Weggeef Piet, Esteban, Hahn, Telgenkamp, Marsman..... Smits is op z'n zachtst gezegd niet minder.
Hahn is een prima keeper!
Wie?
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Keizerstad1994 »

Goffert schreef: Hahn is een prima keeper!
Vind ik niet. Slome keeper, houdt nooit echt moeilijke ballen tegen en laat houdbare ballen vaker dan eens gaan. Was bij Jong Oranje tegen Jong Portugal makkelijk verantwoordelijk voor de helft van de tegengoals, die waren prima tegen te houden(zeker in de korte hoek). Niet vreemd dat hij in de concurrentiestrijd met huis-tuin-en-keuken keeper Mulder volkomen kansloos was. Zat bij Dordrecht prima, zit nu bij Zwolle te hoog. Dat hij de keeper van Jong Oranje is is zorgwekkend.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door illestyl »

Van Hamel op doel alsjeblieft!


(Ha! Goeie!)

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Gerher »

Sandertjuh85 schreef:Ondanks dat hij het natuurlijk supergoed doet en er tot nu toe niks op aan te merken is moeten we niet vergeten dat hij net een paar wedstrijdjes keept en daarin ook weinig tot niks te doen krijgt.

Gewoon nog even afwachten.
Dit is dus ook wat ik bedoel. Laten we aan het einde van het seizoen de balans opmaken.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door burp »

illestyl schreef:Van Hamel op doel alsjeblieft!


(Ha! Goeie!)
volgens mij heeft hier echt niemand een idee wat die kan.
En Belgen doen niet aan spaties tussen voorvoegsel en achternaam.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door DR »

illestyl schreef:Van Hamel op doel alsjeblieft!


(Ha! Goeie!)
Mee eens. En van Hofwegen op de plek van Breinburg en Ars moet het veld ruimen voor Sow.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door DJTEEF! »

Sandertjuh85 schreef:Ondanks dat hij het natuurlijk supergoed doet en er tot nu toe niks op aan te merken is moeten we niet vergeten dat hij net een paar wedstrijdjes keept en daarin ook weinig tot niks te doen krijgt.

Gewoon nog even afwachten.
Dat hij in wedstrijden weinig te doen krijgt, maakt het juist lastiger, denk ik. Volgens mij is dat de reden dat Nederlandse keepers in Italië altijd falen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door bertje »

DJTEEF! schreef:
Sandertjuh85 schreef:Ondanks dat hij het natuurlijk supergoed doet en er tot nu toe niks op aan te merken is moeten we niet vergeten dat hij net een paar wedstrijdjes keept en daarin ook weinig tot niks te doen krijgt.

Gewoon nog even afwachten.
Dat hij in wedstrijden weinig te doen krijgt, maakt het juist lastiger, denk ik. Volgens mij is dat de reden dat Nederlandse keepers in Italië altijd falen.
Ja eens, dan moet je altijd hoog in je concentratie zitten. Ik vind het razend knap dat hij, zonder ervaring en met de druk van het kampioenschap, zich goed staande houdt en zelfs van enorme toegevoegde waarde is met zijn uittrappen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door illestyl »

bertje schreef:
DJTEEF! schreef:
Sandertjuh85 schreef:Ondanks dat hij het natuurlijk supergoed doet en er tot nu toe niks op aan te merken is moeten we niet vergeten dat hij net een paar wedstrijdjes keept en daarin ook weinig tot niks te doen krijgt.

Gewoon nog even afwachten.
Dat hij in wedstrijden weinig te doen krijgt, maakt het juist lastiger, denk ik. Volgens mij is dat de reden dat Nederlandse keepers in Italië altijd falen.
Ja eens, dan moet je altijd hoog in je concentratie zitten. Ik vind het razend knap dat hij, zonder ervaring en met de druk van het kampioenschap, zich goed staande houdt en zelfs van enorme toegevoegde waarde is met zijn uittrappen..
:withstupid:

Smits gaat het nog ver schoppen!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Mark Ariaans »

Hihi.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door vak Oost »

Joshua heeft een aanbieding van NEC op zak en het is verders een kwestie van handjeklap, het is te hopen dat ze er uit komen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Dirk Eijlander »

vak Oost schreef:Joshua heeft een aanbieding van NEC op zak en het is verders een kwestie van handjeklap, het is te hopen dat ze er uit komen.
Zeker, ik vind het een goede tweede doelman!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Mark Ariaans »

Denk dat ze gewoon voor Smits als eerste doelman gaan, eerlijk gezegd. Met Vanhamel erachter, als die wilt blijven.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Pol »

Mark Ariaans schreef:Denk dat ze gewoon voor Smits als eerste doelman gaan, eerlijk gezegd. Met Vanhamel erachter, als die wilt blijven.
Laten we het hopen. Het lijkt soms wel alsof ook supporters niks geleerd hebben. Een jaar geleden werd er nog volop geroepen dat we nooit meer zo'n selectie van zakkenvullende buitenlandse passanten dienden neer te zetten. Nu hebben we een leuk, relatief jong team met perspectief, dat bovendien op z'n sloffen kampioen wordt in de Juplier League, maar moeten we -ondanks dat we geen cent te makken hebben- iedereen maar weer vervangen.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Dirk Eijlander »

Pol schreef:
Mark Ariaans schreef:Denk dat ze gewoon voor Smits als eerste doelman gaan, eerlijk gezegd. Met Vanhamel erachter, als die wilt blijven.
Laten we het hopen. Het lijkt soms wel alsof ook supporters niks geleerd hebben. Een jaar geleden werd er nog volop geroepen dat we nooit meer zo'n selectie van zakkenvullende buitenlandse passanten dienden neer te zetten. Nu hebben we een leuk, relatief jong team met perspectief, dat bovendien op z'n sloffen kampioen wordt in de Juplier League, maar moeten we -ondanks dat we geen cent te makken hebben- iedereen maar weer vervangen.
Ik denk ook wel dat ze voor smits gaan als 1e keeper, maar maak me vooral om hem wel zorgen, zie hem echt als de zwakste schakel in ons team. Verder helemaal eens met je pol, maar als je Kaya van Fortuna kan halen (transfervrij), die niet heel veel meer zal kosten dan van Hamel, ben je dan niet een oelewapper als je dat niet doet? Ik zie in Kaya namelijk een betere keeper dan in Smits.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13330
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Joshua Smits

Bericht door Pol »

Dirk Eijlander schreef:
Pol schreef:
Mark Ariaans schreef:Denk dat ze gewoon voor Smits als eerste doelman gaan, eerlijk gezegd. Met Vanhamel erachter, als die wilt blijven.
Laten we het hopen. Het lijkt soms wel alsof ook supporters niks geleerd hebben. Een jaar geleden werd er nog volop geroepen dat we nooit meer zo'n selectie van zakkenvullende buitenlandse passanten dienden neer te zetten. Nu hebben we een leuk, relatief jong team met perspectief, dat bovendien op z'n sloffen kampioen wordt in de Juplier League, maar moeten we -ondanks dat we geen cent te makken hebben- iedereen maar weer vervangen.
Ik denk ook wel dat ze voor smits gaan als 1e keeper, maar maak me vooral om hem wel zorgen, zie hem echt als de zwakste schakel in ons team. Verder helemaal eens met je pol, maar als je Kaya van Fortuna kan halen (transfervrij), die niet heel veel meer zal kosten dan van Hamel, ben je dan niet een oelewapper als je dat niet doet? Ik zie in Kaya namelijk een betere keeper dan in Smits.
Kaya is 6 jaar ouder. Geef Smits een kans.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten