Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Sluipschutter schreef:Hij is als linksback gehaald
Wie Dijkstra?Zou heel raar zijn want vorig seizoen bijna alle wedstrijden controlerende middenvelder.

Glorie-NEC
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Glorie-NEC »

zuurpruim schreef:
Sluipschutter schreef:Hij is als linksback gehaald
Wie Dijkstra?Zou heel raar zijn want vorig seizoen bijna alle wedstrijden controlerende middenvelder.
Is de technische leiding schijnbaar goed bevallen vorig seizoen, een middenvelder als linksback.
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

DR schreef:
mschr schreef:Prima speler. Enige probleem is dat we al twee verdedigende middenvelders hebben en we nog geen linksbenige verdedigers hebben. En geen creatieve middenvelders en geen midvoor. En geen hoofdtrainer.
Creatieve middenvelder: Kadioglu, Oratmangoen.
Kadioglu vertrekt en over Oratmangoen weet ik niks.
DR schreef: Linksbenige verdedigers worden Vd Pavert (is links) en Cavlan of Bijker op back.
Ik moet eerst nog zien of Tedje komt en als ie komt, ben ik niet enthousiast. De komst van Cavlan of Bijker is totaal niet realistisch. Niet omdat ze goed zijn of niet (dat zijn ze niet), maar omdat ze van Heerenveen komen en alternatieven hebben.
DR schreef:En de hoofdtrainer is Bogers. Misschien heb je dat gemist.
Nou breekt mijn klomp! Wie hebben we dan als assistent gehaald begin juni?

DR schreef:Teveel onkruid waardoor we geen betere aanvallers kunnen binnenhalen. Beste zou zijn vertrek van in ieder geval Mayi en mogelijk ook Rayhi. Maar dit laatste zie ik niet snel gebeuren.
Rayhi moet je houden als linksback. Mayi zou toch naar Lorient gaan?

Gebruikersavatar
Sluipschutter
Berichten: 110
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Sluipschutter »

DR schreef:
Sluipschutter schreef:Hij is als linksback gehaald
Wie? Dijkstra. Hij is linksbenig maar heeft niet eerder op back gespeeld.
https://twitter.com/sportgld/status/889745614459871232

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:De reacties op Sparta fora(forums?) zijn wisselend over Dijkstra.Men is vooral verbaasd over het feit dat zijn 2 jarig contract wordt ontbonden.Verder komt naar voren dat het een hele harde werker is maar een technisch vrij beperkte speler.
Ik begreep van een Sparta-supporter dat er wat frictie was ontstaan tussen hem en Pastoor (voor wat het waard is).
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Sluipschutter schreef:
DR schreef:
Sluipschutter schreef:Hij is als linksback gehaald
Wie? Dijkstra. Hij is linksbenig maar heeft niet eerder op back gespeeld.
https://twitter.com/sportgld/status/889745614459871232
Confusing. Transfermarkt maakt hem linksbenig.

https://www.transfermarkt.nl/mart-dijks ... eler/84907

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Dumfries van Sparta is naar Heerenveen en dat is een linksback. Komst van Woudenberg naar Heerenveen is hiermee vermoedelijk van de baan. Feyenoord wil alleen verhuren.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Ted van de Pavert vertrekt niet op huurbasis naar VVV-Venlo. Werkgever PEC Zwolle en VVV komen niet tot overeenstemming. N.E.C. Nijmegen wil de verdediger ook graag huren en zou inmiddels wel tot een akkoord zijn gekomen met PEC. De centrumverdediger zou een tijdelijke overstap naar Nijmegen wel zien zitten. De transfermarkt blijft nog een tijdje open. Dit verhaal krijgt ongetwijfeld een vervolg.

http://tjerkstramediaclubwatcher.nl/

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

DR schreef:Dumfries van Sparta is naar Heerenveen en dat is een linksback. Komst van Woudenberg naar Heerenveen is hiermee vermoedelijk van de baan. Feyenoord wil alleen verhuren.
Is een rechtsback, ze willen Woudenberg nog steeds.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Mits er een optie tot koop bij zit vind ik Vd Pavert een interessante spelers. Vd Pavert - Buwalda lijkt me dan een perfect duo wat elkaar goed aanvult. Sturing erachter en Golla verkopen en je kunt nog een linksback erbij halen of een kwaliteitsinjectie voorin.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

LT schreef:
DR schreef:Dumfries van Sparta is naar Heerenveen en dat is een linksback. Komst van Woudenberg naar Heerenveen is hiermee vermoedelijk van de baan. Feyenoord wil alleen verhuren.
Is een rechtsback, ze willen Woudenberg nog steeds.
Feyenoord wil alleen verhuren, Heerenveen wil alleen kopen. Volgens mij is dit nu van de baan. Verder is Dumfries inderdaad een rechtsback, had ik verkeerd gelezen.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door kingetje »

Verdediging en (verdedigend) middenveld lijkt aardig vorm aan te nemen. Nu nog de doelpunten. Antonia lijkt mij een mooie aanwinst.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Qua verdedigende middenvelders zit het snor. Nu nog een CV op links en een linksback, en een spelmaker en een midvoor.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Nijmegen0413 schreef:Mits er een optie tot koop bij zit vind ik Vd Pavert een interessante spelers. Vd Pavert - Buwalda lijkt me dan een perfect duo wat elkaar goed aanvult.
Een houterig duo achterin inderdaad zonder opbouwend vermogen. Om promotie af te dwingen hoeft het geen probleem te zijn. Eenmaal terug in de eredivisie is het een garantie om het seizoen daarop weer te knokken voor promotie naar de eredivisie.

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Necnmegen »

Is Cas Peters niks voor ons? Is in de Jupiler League toch altijd garant voor een hoop doelpunten. Heeft nog wel een contract bij Emmen, maar na zijn mislukte avontuur in Portugal en de Eredivisie neem ik aan dat die niet al te veel hoeft te kosten?
Zonder NEC geen Nijmegen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
Nijmegen0413 schreef:Mits er een optie tot koop bij zit vind ik Vd Pavert een interessante spelers. Vd Pavert - Buwalda lijkt me dan een perfect duo wat elkaar goed aanvult.
Een houterig duo achterin inderdaad zonder opbouwend vermogen. Om promotie af te dwingen hoeft het geen probleem te zijn. Eenmaal terug in de eredivisie is het een garantie om het seizoen daarop weer te knokken voor promotie naar de eredivisie.
Dit ben ik volkomen met je eens,Buwalda en vd Pavert zijn totaal ongeschikt als eredivisie duo maar goed daar spelen we nog niet.Bovendien moet Buwalda het nu laten zien,geen 5 mans verdediging meer en geen Dumic/Golla. Hij wordt onze abwehrchef,geen makkelijke taak.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Necnmegen schreef:Is Cas Peters niks voor ons? Is in de Jupiler League toch altijd garant voor een hoop doelpunten. Heeft nog wel een contract bij Emmen, maar na zijn mislukte avontuur in Portugal en de Eredivisie neem ik aan dat die niet al te veel hoeft te kosten?
Prima maar weet jij eerst een club die Mayi en Larsson wil hebben?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe spelers

Bericht door noviomagum »

zuurpruim schreef:
Necnmegen schreef:Is Cas Peters niks voor ons? Is in de Jupiler League toch altijd garant voor een hoop doelpunten. Heeft nog wel een contract bij Emmen, maar na zijn mislukte avontuur in Portugal en de Eredivisie neem ik aan dat die niet al te veel hoeft te kosten?
Prima maar weet jij eerst een club die Mayi en Larsson wil hebben?
Aanvallers komen er niet meer die hebben we genoeg alleen bij uitgaande transfers komt er nog iets bij

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nr1 NEC »

Wie is de volgende die ik mag verwelkomen bij NEC? :party:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Legendario »

Nr1 NEC schreef:Wie is de volgende die ik mag verwelkomen bij NEC? :party:
Lucas Bijker!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

Legendario schreef:
Nr1 NEC schreef:Wie is de volgende die ik mag verwelkomen bij NEC? :party:
Lucas Bijker!
Is dat zeker?

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerd »

ik zou zeggen; doen!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Legendario schreef:
Nr1 NEC schreef:Wie is de volgende die ik mag verwelkomen bij NEC? :party:
Lucas Bijker!
Zou een mooie aanvulling zijn, maar de goede man wilde vanuit Heerenveen juist hogerop. Dan lijkt NEC niet echt de juiste keuze. Marco Rojas, een Nieuw Zeelander die bij Melbourne Victory speelt zou woensdag naar nederland komen. Maar ik denk dat dit Zwolle zal zijn. Kleine kans dat het NEC is ondanks de link met Melbourne en Nieuw Zeeland (Micheal den Heijer).

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

DR schreef:
Legendario schreef:
Nr1 NEC schreef:Wie is de volgende die ik mag verwelkomen bij NEC? :party:
Lucas Bijker!
Zou een mooie aanvulling zijn, maar de goede man wilde vanuit Heerenveen juist hogerop. Dan lijkt NEC niet echt de juiste keuze. Marco Rojas, een Nieuw Zeelander die bij Melbourne Victory speelt zou woensdag naar nederland komen. Maar ik denk dat dit Zwolle zal zijn. Kleine kans dat het NEC is ondanks de link met Melbourne en Nieuw Zeeland (Micheal den Heijer).
Laten we Rojas maar niet doen,de goede man scoort alleen in Australië. Volledig mislukt in Duitsland en Zwitserland.Wederom een grote gok dus en als het om spitsen gaat hebben we inmiddels een aardige naam hoog te houden.Niet doen dus.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

zuurpruim schreef:
DR schreef:
Legendario schreef:
Nr1 NEC schreef:Wie is de volgende die ik mag verwelkomen bij NEC? :party:
Lucas Bijker!
Zou een mooie aanvulling zijn, maar de goede man wilde vanuit Heerenveen juist hogerop. Dan lijkt NEC niet echt de juiste keuze. Marco Rojas, een Nieuw Zeelander die bij Melbourne Victory speelt zou woensdag naar nederland komen. Maar ik denk dat dit Zwolle zal zijn. Kleine kans dat het NEC is ondanks de link met Melbourne en Nieuw Zeeland (Micheal den Heijer).
Laten we Rojas maar niet doen,de goede man scoort alleen in Australië. Volledig mislukt in Duitsland en Zwitserland.Wederom een grote gok dus en als het om spitsen gaat hebben we inmiddels een aardige naam hoog te houden.Niet doen dus.
Ik denk dat ik ook maar eens in Australië ga voetballen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten