Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door hupie »

flipsen schreef:
Me..Goal schreef:
Nijmegen0413 schreef:Kort lijstje met realistische en transfervrije spelers:

Eredivisie:

Funso Ojo
Pele van Anholt
Danny Holla
Erik Falkenburg
Dries Wuytens
Fredy Ribeiro
Andreas Ludwig
Jarchino Antonia
Khalid Karami
Kevin Conboy
Nigel Hasselbank
Bas Kuipers
Darren Maatsen
Arshak Koryan

Jupiler League:
Erik Bakker
Piotr Parzyscek
Mark Diemers
Dean Koolhof
Bram v Vlerken
Kevin v Kippersluis
Jonathan Opoku
Kursad Surmeli
Hamza Boukhari
Ezra Wallian
Vince Gino Dekker

Nederlanders in buitenland:
Florian Jozefzoon
Sandy Walsh
Dave Bulthuis
Urby Emanuelson
Boy Waterman

Genoeg interessante spelers. :tu:

Leuke lijst hoor, maar voorlopig duurt het nog minstens 3 dagen voordat je überhaupt kunt gaan kijken wie en waar je spelers vandaag kunt gaan halen. Naar verwachting heb je pas eind mei zekerheid welke competitie je speelt, met welk budget, en dus welke spelers haalbaar zijn.
Daarnaast weten de meeste spelers hoe we (onverantwoord?) de vorige keer zijn omgegaan met het terugkeren naar de eredivisie, en zullen ze bij ons meer salaris willen zien dan bij b.v. een Achilles, terwijl er geen garantie voor niveau bestaat.
Daarnaast ga ik er toch niet vanuit dat je denkt dat een Josefzoon hier onderin de Eredivisie komt spelen? Laat staan Jupiler.
alle namen uit de eredivisie en buitenland kun je wegstrepen want die kunnen we niet betalen
Klopt niks van, we zitten volgens mij niet meer onder curatele. Verder zou bijv. dan een Antonia wel te betalen zijn door GAE. Echt een club met een lagere begroting en lager spelersbudget dan ons. Maar niet door NEC???? En er zijn meer voorbeelden uit dit lijstje waarvoor dat opgaat. En dan praat ik er nog niet eens over dat wij investeerders hebben die sommige andere clubs waar ze nu onder contract staan, die niet hebben.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tim Janssen »

die Sandy Walsh is een rechtsback volgens mij toch van genk?

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Wessel »

Hee Flipsen! Hoe gaat ie? Heb je er weleens over nagedacht dat als Chagerijnski de kabel eruit trekt tegen de tijd dat hij zijn geld heeft witgewassen ( V interesseert hem toch niet, daar komt hij bijna nooit!), er dan ineens een heleboel spelers werkeloos op straat komen te staan. Die zullen dan weer naar een andere club vertrekken (niet hiernaartoe want die willen wij niet) waardoor er weer andere spelers vrijkomen. Dat biedt NEC dan mooie mogelijkheden om interessante spelers aan te trekken! Zou leuk zijn, vind je niet?

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe spelers

Bericht door flipsen »

Wessel schreef:Hee Flipsen! Hoe gaat ie? Heb je er weleens over nagedacht dat als Chagerijnski de kabel eruit trekt tegen de tijd dat hij zijn geld heeft witgewassen ( V interesseert hem toch niet, daar komt hij bijna nooit!), er dan ineens een heleboel spelers werkeloos op straat komen te staan. Die zullen dan weer naar een andere club vertrekken (niet hiernaartoe want die willen wij niet) waardoor er weer andere spelers vrijkomen. Dat biedt NEC dan mooie mogelijkheden om interessante spelers aan te trekken! Zou leuk zijn, vind je niet?
Dat zou mooi zijn , dan kopen we wolfswinkel , kashia, foor en nog een paar huren van Chelsea dan kunnen we een paar van onze derderangs voetballers wegsturen
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Wessel »

flipsen schreef:
Wessel schreef:Hee Flipsen! Hoe gaat ie? Heb je er weleens over nagedacht dat als Chagerijnski de kabel eruit trekt tegen de tijd dat hij zijn geld heeft witgewassen ( V interesseert hem toch niet, daar komt hij bijna nooit!), er dan ineens een heleboel spelers werkeloos op straat komen te staan. Die zullen dan weer naar een andere club vertrekken (niet hiernaartoe want die willen wij niet) waardoor er weer andere spelers vrijkomen. Dat biedt NEC dan mooie mogelijkheden om interessante spelers aan te trekken! Zou leuk zijn, vind je niet?
Dat zou mooi zijn , dan kopen we wolfswinkel , kashia, foor en nog een paar huren van Chelsea dan kunnen we een paar van onze derderangs voetballers wegsturen
Je meent het niet Flipsen, wij Kashia, van Wolfswinkel en Foor kopen! Daar moet ik toch wel erg om lachen. Er zou hier in Nijmegen geen seizoenskaart meer verkocht worden, geloof me maar. Nee hoor, dat kan echt niet. Alleen een niet-NEC-supporter kan met zo'n idee komen. En spelers huren van Chelsea, dat doen ze maar lekker in dat dorp aan de Rijn. Daar hebben wij geen behoefte aan!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Tim Janssen schreef:die Sandy Walsh is een rechtsback volgens mij toch van genk?
Centrale verdediger. Heeft inmiddels bij Zulte Waregem getekend.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

hupie schreef:
flipsen schreef:
Me..Goal schreef:
Nijmegen0413 schreef:Kort lijstje met realistische en transfervrije spelers:

Eredivisie:

Funso Ojo
Pele van Anholt
Danny Holla
Erik Falkenburg
Dries Wuytens
Fredy Ribeiro
Andreas Ludwig
Jarchino Antonia
Khalid Karami
Kevin Conboy
Nigel Hasselbank
Bas Kuipers
Darren Maatsen
Arshak Koryan

Jupiler League:
Erik Bakker
Piotr Parzyscek
Mark Diemers
Dean Koolhof
Bram v Vlerken
Kevin v Kippersluis
Jonathan Opoku
Kursad Surmeli
Hamza Boukhari
Ezra Wallian
Vince Gino Dekker

Nederlanders in buitenland:
Florian Jozefzoon
Sandy Walsh
Dave Bulthuis
Urby Emanuelson
Boy Waterman

Genoeg interessante spelers. :tu:

Leuke lijst hoor, maar voorlopig duurt het nog minstens 3 dagen voordat je überhaupt kunt gaan kijken wie en waar je spelers vandaag kunt gaan halen. Naar verwachting heb je pas eind mei zekerheid welke competitie je speelt, met welk budget, en dus welke spelers haalbaar zijn.
Daarnaast weten de meeste spelers hoe we (onverantwoord?) de vorige keer zijn omgegaan met het terugkeren naar de eredivisie, en zullen ze bij ons meer salaris willen zien dan bij b.v. een Achilles, terwijl er geen garantie voor niveau bestaat.
Daarnaast ga ik er toch niet vanuit dat je denkt dat een Josefzoon hier onderin de Eredivisie komt spelen? Laat staan Jupiler.
alle namen uit de eredivisie en buitenland kun je wegstrepen want die kunnen we niet betalen
Klopt niks van, we zitten volgens mij niet meer onder curatele. Verder zou bijv. dan een Antonia wel te betalen zijn door GAE. Echt een club met een lagere begroting en lager spelersbudget dan ons. Maar niet door NEC???? En er zijn meer voorbeelden uit dit lijstje waarvoor dat opgaat. En dan praat ik er nog niet eens over dat wij investeerders hebben die sommige andere clubs waar ze nu onder contract staan, die niet hebben.
Helemaal mee eens. Verder is het voor spelers van Excelsior ook interessant om bij ons te komen voetballen. Kijk een Jeff Stans, die verkoos zelfs NAC boven Excelsior. Puur en alleen voor meer geld en een betere entourage. Verder zijn jongens als Ludwig, Koryan en Wuytens spelers die op het tweede plan zijn geraakt. Die zullen moeten inleveren en een stapje terug moeten zetten om minuten te maken. Falkenburg en v Anholt lijken mij ook niet onhaalbaar. Ojo, Holla en Conboy zal lastig worden. Al speelt Conboy ook niet wanneer iedereen fit is. Grote kul dus dat iedereen onhaalbaar is.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Remy Amieux met Red Star naar de 3e liga van Frankrijk gedegradeerd. Wellicht een telefoontje aan wagen,prima speler voor ons en iemand met ervaring.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:Remy Amieux met Red Star naar de 3e liga van Frankrijk gedegradeerd. Wellicht een telefoontje aan wagen,prima speler voor ons en iemand met ervaring.
:withstupid: Meer dan bruikbaar.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Me..Goal
Berichten: 229
Lid geworden op: do 19 jan 2017, 19:14
Locatie: Nijmegen, Nederland
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Me..Goal »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:Remy Amieux met Red Star naar de 3e liga van Frankrijk gedegradeerd. Wellicht een telefoontje aan wagen,prima speler voor ons en iemand met ervaring.
:withstupid: Meer dan bruikbaar.
6 jaar geleden zeer bruikbaar, maar of dat nu ook nog zo is? Ik volg de lagere Franse competities niet zo.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Me..Goal schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:Remy Amieux met Red Star naar de 3e liga van Frankrijk gedegradeerd. Wellicht een telefoontje aan wagen,prima speler voor ons en iemand met ervaring.
:withstupid: Meer dan bruikbaar.
6 jaar geleden zeer bruikbaar, maar of dat nu ook nog zo is? Ik volg de lagere Franse competities niet zo.
In de tussentijd is ie al tig keer gedegradeerd. Dat zegt ook wel iets.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door eniesee12 »

Wat zou ik die keeper van roda graag bij ons zien mochten we in de eredivisie blijven en hun degraderen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
Me..Goal schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:Remy Amieux met Red Star naar de 3e liga van Frankrijk gedegradeerd. Wellicht een telefoontje aan wagen,prima speler voor ons en iemand met ervaring.
:withstupid: Meer dan bruikbaar.
6 jaar geleden zeer bruikbaar, maar of dat nu ook nog zo is? Ik volg de lagere Franse competities niet zo.
In de tussentijd is ie al tig keer gedegradeerd. Dat zegt ook wel iets.
Vele malen beter dan wat we nu hebben,dat is het belangrijkste toch?

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jallah »

ik was altijd wel fan van amieux.. zal iig wel te betalen zijn.. die opoku was ook goed tijdens ons juup jaar.. ik weet niet of dit nog zo is..hasselbank is onhaalbaar denk ik maar ik denk dat antonia daar in tegen wel haalbaar is en in mijn ogen ook bruikbaar.. laten we maar hopen op handhaving en centjes door eventuele verkoop spelers.. niet te vroeg nieuwe spelers halen! niet weer allemaal van die halve.. doe maar een paar goede spelers dan met aanvulling uit de jeugd..

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

jallah schreef:ik was altijd wel fan van amieux.. zal iig wel te betalen zijn.. die opoku was ook goed tijdens ons juup jaar.. ik weet niet of dit nog zo is..hasselbank is onhaalbaar denk ik maar ik denk dat antonia daar in tegen wel haalbaar is en in mijn ogen ook bruikbaar.. laten we maar hopen op handhaving en centjes door eventuele verkoop spelers.. niet te vroeg nieuwe spelers halen! niet weer allemaal van die halve.. doe maar een paar goede spelers dan met aanvulling uit de jeugd..
NEC is natuurlijk in het nadeel dat we nog in de play-offs zitten. Jongens als Hasselbank en Antonia willen ook volgend jaar Eredivisie spelen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

eniesee12 schreef:Wat zou ik die keeper van roda graag bij ons zien mochten we in de eredivisie blijven en hun degraderen.
Ik ook! Lijkt me alleen wel onhaalbaar. Als ik zie wat er boven ons in de middenmoot bij de clubs op goal staat, zullen die hem toch ook op willen pikken.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Frans »

wij hebben Delle!
NECTheBest

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Waarom niet Veldwijk volgend seizoen proberen te huren?Is door kortrijk tot juli verhuurd aan Aalesund,de nr 6 van Noorwegen.Dan moet het ons toch ook nog wel lukken lijkt mij.Die jongen is een garantie voor minimaal 10 goals in de eredivisie.

jbnmgn

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:wij hebben Delle!
Zo is dat! En hij doet het gewoon goed, want ik schat dat zo'n 30 % van de tegengoals te wijten is aan zeer slecht verdedigen

Mastino Napoletano
Berichten: 277
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 14:38
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mastino Napoletano »

jbnmgn schreef:
Frans schreef:wij hebben Delle!
Zo is dat! En hij doet het gewoon goed, want ik schat dat zo'n 30 % van de tegengoals te wijten is aan zeer slecht verdedigen
En de overige 70%?

jbnmgn

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jbnmgn »

Mastino Napoletano schreef:
jbnmgn schreef:
Frans schreef:wij hebben Delle!
Zo is dat! En hij doet het gewoon goed, want ik schat dat zo'n 30 % van de tegengoals te wijten is aan zeer slecht verdedigen
En de overige 70%?
Jou schuld en van Hyballa

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

Fomitschow :biggrin:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

zuurpruim schreef:Waarom niet Veldwijk volgend seizoen proberen te huren?Is door kortrijk tot juli verhuurd aan Aalesund,de nr 6 van Noorwegen.Dan moet het ons toch ook nog wel lukken lijkt mij.Die jongen is een garantie voor minimaal 10 goals in de eredivisie.
En een kapstok om de rest te laten functioneren. Dacht altijd financieel onhaalbaar, dit biedt perspectief.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

LT schreef:
zuurpruim schreef:Waarom niet Veldwijk volgend seizoen proberen te huren?Is door kortrijk tot juli verhuurd aan Aalesund,de nr 6 van Noorwegen.Dan moet het ons toch ook nog wel lukken lijkt mij.Die jongen is een garantie voor minimaal 10 goals in de eredivisie.
En een kapstok om de rest te laten functioneren. Dacht altijd financieel onhaalbaar, dit biedt perspectief.
Verder zegt het ook genoeg dat hij uberhaupt verhuurd word. Kortrijk zal weinig vertrouwen in die jongen hebben, is misschien voor een kleine vergoeding ook wel definitief over te nemen. Misschien Mayi en Roman ruilen voor Veldwijk? :biggrin: :biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Botaka?
Ook transfervrij na een avontuur in Engeland.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten