Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Nieuwe spelers

Berichtdoor Wim1970 » za 06 jan 2018, 18:34

JBNMGN schreef:
Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
TT schreef:
Tiel schreef:Je snapt het helemaal niet Janssen. Hij roept al maanden om Schaars, hij vond het zelfs wanbeleid dat hij niet gehaald werd als aanvoerder van Vitesse naar de Jup jaja.

Hij meent echt dat Schaars moet komen en vond het van de zomer een gemiste kans dat we hem niet gehaald hebben.

* Heerenveen dan toch? Maar het blijft natuurlijk kolder.

:biggrin:

Alle gekkigheid op een stokje, maar zou wel een erg bruikbare speler zijn....

Wie? Schaars? Die wordt hier uit gekotst en we hebben hem niet nodig,

Nou dat is wel makkelijk gezegd hoor. Hij kan een aardig potje voetballen en de lijntjes op het middenveld uitzetten. Strax is Breinburg weg en dan...
Can't make the scene if you don't have the green!!
Wim1970

Berichtdoor Sjoerdbemmel » zo 07 jan 2018, 01:14

Ik hoop dat NEC een poging waagt voor Simon Thern, kost niet veel en als hij zijn niveau weet te halen is het echt een versterking!
Sjoerdbemmel

Berichtdoor De Kletskop » zo 07 jan 2018, 08:12

Sjoerdbemmel schreef:Ik hoop dat NEC een poging waagt voor Simon Thern, kost niet veel en als hij zijn niveau weet te halen is het echt een versterking!

nog een middenvelder? ja goed plan.
De Kletskop

Berichtdoor vak Oost » zo 07 jan 2018, 11:30

De Kletskop schreef:
Sjoerdbemmel schreef:Ik hoop dat NEC een poging waagt voor Simon Thern, kost niet veel en als hij zijn niveau weet te halen is het echt een versterking!

Alex B. is ook bijna gratis op te halen ...
* Casper Martens voor intimi
vak Oost

Berichtdoor zuurpruim » zo 07 jan 2018, 11:40

vak Oost schreef:
De Kletskop schreef:

Alex B. is ook bijna gratis op te halen ...

Dat wordt 1e divisie Turkije of zoiets.Lex Lammers schreef een korte samenvatting van zijn carrière,werkelijk overal problemen,daar trapt geen Nederlandse club meer in.
zuurpruim

Berichtdoor JBNMGN » zo 07 jan 2018, 12:00

Als hij zijn niveau weet te halen, moeten we daar op wachten dan?
Is it good to be back???
JBNMGN

Berichtdoor zuurpruim » zo 07 jan 2018, 12:15

Salaris is voor ons waarschijnlijk onbetaalbaar.laten we 'buitenkansje'Oversier maar rustig doorselecteren.
zuurpruim

Berichtdoor martijn5 » zo 07 jan 2018, 18:44

John Goossens is transfervrij :biggrin:
martijn5

Berichtdoor Janssen » zo 07 jan 2018, 19:00

martijn5 schreef:John Goossens is transfervrij :biggrin:

Ik neem aan dat dit geen serieuze suggestie is. Vuile verrader. Dat ben ik nog niet vergeten...
Janssen

Berichtdoor burp » zo 07 jan 2018, 21:38

Die is toch nog geblesseerd.
Den Bosch, Telstar, Oss, Almere City, Emmen, MVV ...
Het houdt niet op, .... niet vanzelf!
burp

Berichtdoor Wim1970 » ma 08 jan 2018, 07:16

Janssen schreef:

Ik neem aan dat dit geen serieuze suggestie is. Vuile verrader. Dat ben ik nog niet vergeten...

Hij is toch een lowbudget stuntman geworden???
Can't make the scene if you don't have the green!!
Wim1970

Berichtdoor bertje » ma 08 jan 2018, 09:48

Wim1970 schreef:
JBNMGN schreef:
Wim1970 schreef:
Tiel schreef:
TT schreef:
Tiel schreef:Je snapt het helemaal niet Janssen. Hij roept al maanden om Schaars, hij vond het zelfs wanbeleid dat hij niet gehaald werd als aanvoerder van Vitesse naar de Jup jaja.

Hij meent echt dat Schaars moet komen en vond het van de zomer een gemiste kans dat we hem niet gehaald hebben.

* Heerenveen dan toch? Maar het blijft natuurlijk kolder.

:biggrin:

Alle gekkigheid op een stokje, maar zou wel een erg bruikbare speler zijn....

Wie? Schaars? Die wordt hier uit gekotst en we hebben hem niet nodig,

Nou dat is wel makkelijk gezegd hoor. Hij kan een aardig potje voetballen en de lijntjes op het middenveld uitzetten. Strax is Breinburg weg en dan...

Wimke, wat heb jij voor mancrush op deze Schaars? Komt hij uit de Meijhorst ofzo?
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor JBNMGN » ma 08 jan 2018, 09:52

Janssen schreef:

Klopt, net als Foor. Dat zijn spelers die de Goffert niet meer in mogen als speler van NEC!
Is it good to be back???
JBNMGN

Berichtdoor Goffert » ma 08 jan 2018, 10:06

Wat is er ooit gebeurd met Goossens?
Goffert

Berichtdoor bertje » ma 08 jan 2018, 10:11

Goffert schreef:Wat is er ooit gebeurd met Goossens?

Die heeft toch o.a. in de VS en India rondgelopen? Burp kan je er vast alles over vertellen..
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor Nijmegen0413 » ma 08 jan 2018, 10:12

JBNMGN schreef:
Janssen schreef:

Klopt, net als Foor. Dat zijn spelers die de Goffert niet meer in mogen als speler van NEC!

???
Nijmegen0413

Berichtdoor burp » ma 08 jan 2018, 11:37

bertje schreef:
Goffert schreef:Wat is er ooit gebeurd met Goossens?

Die heeft toch o.a. in de VS en India rondgelopen? Burp kan je er vast alles over vertellen..

en Roemenië.
Maar vooral chronische problemen met z'n knie, dat wordt niks meer. Staat al een jaar aan de kant nu.

Maar wat heeft hij nou precies misdaan?
Den Bosch, Telstar, Oss, Almere City, Emmen, MVV ...
Het houdt niet op, .... niet vanzelf!
burp

Berichtdoor bertje » ma 08 jan 2018, 11:41

Nijmegen0413 schreef:
JBNMGN schreef:
Janssen schreef:

???

:withstupid: Hij kon destijds naar Feyenoord..
Van mij hoeft hij niet meer te komen omdat de man totaal niet kan voetballen. Hij had wel een gouden linker, dat wel..
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor Mark Ariaans » ma 08 jan 2018, 11:52

burp schreef:Maar wat heeft hij nou precies misdaan?

Goossens kon in zijn laatste contractjaar naar Swansea City en NEC was zelfs al helemaal rond met de club om een tussentijdse transfer in de winterstop te doen, maar Goossens besloot opeens om toch niet te gaan want blijkbaar kon hij die zomer transfervrij naar Feyenoord. Op zich zijn goed recht, het was alleen de hele rompslomp er om heen waarbij Goossens eerst zelf graag wilde gaan maar zodra de Feyenoord interesse bekend werd de stop eruit trok. Liepen we toch best wat centjes mis.
Mark Ariaans
Moderator

Berichtdoor bertje » ma 08 jan 2018, 11:57

Mark Ariaans schreef:

Goossens kon in zijn laatste contractjaar naar Swansea City en NEC was zelfs al helemaal rond met de club om een tussentijdse transfer in de winterstop te doen, maar Goossens besloot opeens om toch niet te gaan want blijkbaar kon hij die zomer transfervrij naar Feyenoord. Op zich zijn goed recht, het was alleen de hele rompslomp er om heen waarbij Goossens eerst zelf graag wilde gaan maar zodra de Feyenoord interesse bekend werd de stop eruit trok. Liepen we toch best wat centjes mis.

Oja, dat dossier was ik alweer glad vergeten. Achteraf heeft hij waarschijnlijk voornamelijk zichzelf in de vingers gesneden, ik kan me niet voorstellen dat hij bij Feyenoord zoveel verdiende als dat hij bij Swansea had gekund.
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor gladiator » ma 08 jan 2018, 12:10

guidetti naar Alves
santos zal wel weg mogen
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
gladiator

Berichtdoor JBNMGN » ma 08 jan 2018, 12:17

Mark Ariaans schreef:

En heeft hij zich niet ook negatief over NEC uitgelaten toen hij bij Feijenoord kwam?
Is it good to be back???
JBNMGN

Berichtdoor jackkreta » ma 08 jan 2018, 12:18

gladiator schreef:guidetti naar Alves
santos zal wel weg mogen

En wordt een nieuwe speler?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
jackkreta

Berichtdoor Mark Ariaans » ma 08 jan 2018, 12:35

JBNMGN schreef:En heeft hij zich niet ook negatief over NEC uitgelaten toen hij bij Feijenoord kwam?

Mwoah, dingen als dat Feyenoord een veel grotere club is. Dat klopt ook. Denk meer dat het probleem was dat hij al tijdens zijn NEC periode niet al te populair was bij de supporters, veel blessures had en ook aan flinke zelfoverschatting leed. Daar bovenop presteerde hij ook helemaal niks meer vanaf het moment dat hij zijn krabbel had gezet bij Feyenoord. Denk dat het daar meer ligt. Persoonlijk zie ik het probleem niet zo, heeft nuttige momenten gehad bij NEC (paar mooie goals) tussen zijn blessures en ondermaatse prestaties door. Alleen liep NEC dus wel een kleine 700.000 euro mis en dat is voor ons natuurlijk geen kattepis voor een speler met nog 6 maanden contract.
Mark Ariaans
Moderator

Berichtdoor Goffert » ma 08 jan 2018, 12:37

Mark Ariaans schreef:
JBNMGN schreef:En heeft hij zich niet ook negatief over NEC uitgelaten toen hij bij Feijenoord kwam?

Mwoah, dingen als dat Feyenoord een veel grotere club is. Dat klopt ook. Denk meer dat het probleem was dat hij al tijdens zijn NEC periode niet al te populair was bij de supporters, veel blessures had en ook aan flinke zelfoverschatting leed. Daar bovenop presteerde hij ook helemaal niks meer vanaf het moment dat hij zijn krabbel had gezet bij Feyenoord. Denk dat het daar meer ligt. Persoonlijk zie ik het probleem niet zo, heeft nuttige momenten gehad bij NEC (paar mooie goals) tussen zijn blessures en ondermaatse prestaties door. Alleen liep NEC dus wel een kleine 700.000 euro mis en dat is voor ons natuurlijk geen kattepis voor een speler met nog 6 maanden contract.

Compleet van de gekke om iemand een verrader te noemen omdat 'ie zelf op dat moment niet naar het buitenland wil, geheel netjes z'n contract uitdient om vervolgens naar een van de grootste clubs in eigen land te gaan. :crazy:
Goffert

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf