Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
williamnmgn
Berichten: 677
Lid geworden op: wo 03 jun 2009, 15:15
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door williamnmgn »

aha een verdediger van 21 jaar dus. zou nuijtinck dan toch weggekocht worden??

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

williamnmgn schreef:aha een verdediger van 21 jaar dus. zou nuijtinck dan toch weggekocht worden??
charles leurt graag over spelers van kv Oostende ... vorig jaar Rico Jordi en nu Christophe de Loore ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Strooper »

Charles schreef:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Christophe de Loore van KV Oostende naar de Goffert wordt gehaald.
Ja en Rico Jordi zou volgens jou ook komen...
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Eens met lars, Dabola, valkhof, jeroenmgn & mschr, Foor moet op 10!
mschr schreef:Wie zeik ik af? Ik prijs Foor juist. Schone is een meevoetballer en tamelijk overschat. De man presteert goed met een bekwame balvaste midvoor voor en een bekwame spelverdeler achter hem. Zoals eind 2008 met Van Beukering en Radomski en het afgelopen seizoen met Zeefuik en Vadocz. Als die spelers er niet zijn, heb je niks aan een Schone. Dat zijn de feiten.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Stefannec »

bertje schreef:Eens met lars, Dabola, valkhof, jeroenmgn & mschr, Foor moet op 10!
mschr schreef:Wie zeik ik af? Ik prijs Foor juist. Schone is een meevoetballer en tamelijk overschat. De man presteert goed met een bekwame balvaste midvoor voor en een bekwame spelverdeler achter hem. Zoals eind 2008 met Van Beukering en Radomski en het afgelopen seizoen met Zeefuik en Vadocz. Als die spelers er niet zijn, heb je niks aan een Schone. Dat zijn de feiten.
:withstupid:
Onzin Schöne is een van de beste spelers die NEC heeft gehad, en niet een of andere hansworst zoals jij hier wilt doen geloven.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Stefannec schreef:
bertje schreef:Eens met lars, Dabola, valkhof, jeroenmgn & mschr, Foor moet op 10!
mschr schreef:Wie zeik ik af? Ik prijs Foor juist. Schone is een meevoetballer en tamelijk overschat. De man presteert goed met een bekwame balvaste midvoor voor en een bekwame spelverdeler achter hem. Zoals eind 2008 met Van Beukering en Radomski en het afgelopen seizoen met Zeefuik en Vadocz. Als die spelers er niet zijn, heb je niks aan een Schone. Dat zijn de feiten.
:withstupid:
Onzin Schöne is een van de beste spelers die NEC heeft gehad, en niet een of andere hansworst zoals jij hier wilt doen geloven.
had Schone geen zeer sterk laatste half jaar gehad dan was hij hier als een redelijke maar veel te wisselvallige speler weggegaan.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

burp schreef:
Stefannec schreef:
bertje schreef:Eens met lars, Dabola, valkhof, jeroenmgn & mschr, Foor moet op 10!
mschr schreef:Wie zeik ik af? Ik prijs Foor juist. Schone is een meevoetballer en tamelijk overschat. De man presteert goed met een bekwame balvaste midvoor voor en een bekwame spelverdeler achter hem. Zoals eind 2008 met Van Beukering en Radomski en het afgelopen seizoen met Zeefuik en Vadocz. Als die spelers er niet zijn, heb je niks aan een Schone. Dat zijn de feiten.
:withstupid:
Onzin Schöne is een van de beste spelers die NEC heeft gehad, en niet een of andere hansworst zoals jij hier wilt doen geloven.
had Schone geen zeer sterk laatste half jaar gehad dan was hij hier als een redelijke maar veel te wisselvallige speler weggegaan.
:withstupid: Precies! Die 2 goede periodes maskeren een boel, buiten die periodes om heb ik me vooral enorm aan hem lopen ergeren..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

Oké zullen we het weer over nieuwe spelers hebben?

Weet iemand iets over Wilschut of Cabral? Ik neem aan dat er een keus gemaakt moet worden. Tevens denk ik dat de investeerders er beter aan doen om te investeren in Wildschut; bij Cabral heb ik mijn twijfels over zijn mentaliteit.
Het zou me daarom ook verrassen wanneer Cabral kiest voor NEC, want dat getuigt juist wel van mentaliteit (een stapje terug).
Ik hoop dat Plet niet komt, want ik zou graag Ten Voorde een kans willen geven. Platje is een ideale subersub, zeker wanneer je met twee spitsen gaat spelen in een eindfase.
Erton proberen te verkopen of als back up voor nummer 10 positie

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door MojoMojo »

Jota schreef:Oké zullen we het weer over nieuwe spelers hebben?

Weet iemand iets over Wilschut of Cabral? Ik neem aan dat er een keus gemaakt moet worden. Tevens denk ik dat de investeerders er beter aan doen om te investeren in Wildschut; bij Cabral heb ik mijn twijfels over zijn mentaliteit.
Het zou me daarom ook verrassen wanneer Cabral kiest voor NEC, want dat getuigt juist wel van mentaliteit (een stapje terug).
Ik hoop dat Plet niet komt, want ik zou graag Ten Voorde een kans willen geven. Platje is een ideale subersub, zeker wanneer je met twee spitsen gaat spelen in een eindfase.
Erton proberen te verkopen of als back up voor nummer 10 positie
Cabral heeft mij nog nooit echt kunnen overtuigen, afgezien van een aardig afstandschotje zo nu en dan. Wildschut heeft een prima seizoen gekend bij VVV-Venlo, maar ik verwacht eigenlijk dat beiden niet zullen tekenen bij NEC. Platje, ik weet het niet. Ondanks zijn geweldige assist gisteren erger ik me continu aan die jongen. Ik vind hem echt zo ongelooflijk slecht dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat Erton echt zoveel slechter is.
The name's so nice, you say it twice..

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door valkhof »

Stefannec schreef:
bertje schreef:Eens met lars, Dabola, valkhof, jeroenmgn & mschr, Foor moet op 10!
mschr schreef:Wie zeik ik af? Ik prijs Foor juist. Schone is een meevoetballer en tamelijk overschat. De man presteert goed met een bekwame balvaste midvoor voor en een bekwame spelverdeler achter hem. Zoals eind 2008 met Van Beukering en Radomski en het afgelopen seizoen met Zeefuik en Vadocz. Als die spelers er niet zijn, heb je niks aan een Schone. Dat zijn de feiten.
:withstupid:
Onzin Schöne is een van de beste spelers die NEC heeft gehad, en niet een of andere hansworst zoals jij hier wilt doen geloven.
technisch vaardig mischien wel, maar ik persoonlijkvind hem absoluut niet zo goed als sommigen wel vinden. maar dat is persoonlijj

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door dolle dries »

mschr schreef:Wie zeik ik af? Ik prijs Foor juist. Schone is een meevoetballer en tamelijk overschat. De man presteert goed met een bekwame balvaste midvoor voor en een bekwame spelverdeler achter hem. Zoals eind 2008 met Van Beukering en Radomski en het afgelopen seizoen met Zeefuik en Vadocz. Als die spelers er niet zijn, heb je niks aan een Schone. Dat zijn de feiten.

Feiten Zijn ook dat we alleen Sjors als vleugelaanvaller hebben. een grove schande voor een club die altijd met 3 spitsen wil spelen. Carlos moet een vleugelspeler halen. Antonia, Saidi, of een andere bekwame vleugelaanvaller.
Je zeikt schone af, je doet dat n.l. constant bij allerlei spelers, zo vaak dat je het zelf niet meer in de gaten hebt :biggrin:
Laatst gewijzigd door dolle dries op zo 29 jul 2012, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Jota schreef:Oké zullen we het weer over nieuwe spelers hebben ? Weet iemand iets over Wilschut of Cabral ?
behalve wazige berichten op transferbullshit is er tot nu toe niets bekend behalve dat Plet wellicht naar Nijmegen komt ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7234
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keizerstad1994 »

De transfer van Luc Castaignos is definitief in kannen en kruiken. De spits wordt maandag officieel gepresenteerd in Enschede, meldt TC/Tubantia.

De transfer van Castaignos naar FC Twente hing al een tijdje in de lucht, maar is inmiddels helemaal rond. De spits komt over van Internazionale en tekent een contract voor vier seizoenen bij de club van trainer Steve McClaren. Hij kost de Tukkers zo'n zes miljoen euro, exclusief bonussen.

Castaignos geldt bij FC Twente als de opvolger van de naar Borussia Mönchengladbach vertrokken Luuk de Jong. De oud-Feyenoorder speelde slechts één seizoen voor Internazionale, waar hij geen moment wist te overtuigen. In de Eredivisie hoopt het talent zijn oude vorm te hervinden.
Dan zal Plet binnenkort wel deze kant op verhuizen....
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Stefannec »

En die noorse keeper dan die gemeld werd hoest daarmee?
Jippiekajee motherfucker!!!

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jasper491 »

Ik hoorde dat NEC plat ging halen dan komt het er zo uit te zien: plat - plet - platje :wink:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door harold »

Ik sprak vorige week een Twente supporter en die vertelde mij dat Plet de slechtste spits was die hij zich kon heugen. Plet is volgens hem niet snel, heeft geen timing, geen techniek en geen duelkracht. Tja, ik zei maar dat wij bij NEC niet zulke zware eisen stellen aan een spits.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

harold schreef:Ik sprak vorige week een Twente supporter en die vertelde mij dat Plet de slechtste spits was die hij zich kon heugen. Plet is volgens hem niet snel, heeft geen timing, geen techniek en geen duelkracht. Tja, ik zei maar dat wij bij NEC niet zulke zware eisen stellen aan een spits.
Vleminckx zonder duelkracht?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

harold schreef:Ik sprak vorige week een Twente supporter en die vertelde mij dat Plet de slechtste spits was die hij zich kon heugen.
Plet is volgens hem niet snel, heeft geen timing, geen techniek en geen duelkracht. Tja, ik zei maar dat wij bij NEC niet zulke zware eisen stellen aan een spits.
zo ken ik er nog wel eentje hiero die zo over spelers hier denkt ... :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door harold »

LT schreef:
harold schreef:Ik sprak vorige week een Twente supporter en die vertelde mij dat Plet de slechtste spits was die hij zich kon heugen. Plet is volgens hem niet snel, heeft geen timing, geen techniek en geen duelkracht. Tja, ik zei maar dat wij bij NEC niet zulke zware eisen stellen aan een spits.
Vleminckx zonder duelkracht?
Ik was vergeten om er een :wink: achter te zetten.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

harold schreef:
LT schreef:
harold schreef:Ik sprak vorige week een Twente supporter en die vertelde mij dat Plet de slechtste spits was die hij zich kon heugen. Plet is volgens hem niet snel, heeft geen timing, geen techniek en geen duelkracht. Tja, ik zei maar dat wij bij NEC niet zulke zware eisen stellen aan een spits.
Vleminckx zonder duelkracht?
Ik was vergeten om er een :wink: achter te zetten.
En ik maakte ook geen grapje. :biggrin:

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door henkie1234 »

er zijn dus ook genoeg twente supporters die het wel zonde vinden dat hij weggaat.
Als je kijkt hoe hij presteerde bij heracles en de kansje die hij kreeg bij twente is het gewoon een prima versterking voor nec. En let op; hij maakt er echt wel tussen de 10 en 15.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door dolle dries »

henkie1234 schreef:er zijn dus ook genoeg twente supporters die het wel zonde vinden dat hij weggaat.
Als je kijkt hoe hij presteerde bij heracles en de kansje die hij kreeg bij twente is het gewoon een prima versterking voor nec. En let op; hij maakt er echt wel tussen de 10 en 15.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die afgezeken wordt door bepaalde figuren. Of wij zeiken hem allemaal af en dan wordt hij door bedoelde figuur(en) de hemel in geprezen. :crazy:

jbnmgn

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jbnmgn »

Stefannec schreef:
bertje schreef:Eens met lars, Dabola, valkhof, jeroenmgn & mschr, Foor moet op 10!
mschr schreef:Wie zeik ik af? Ik prijs Foor juist. Schone is een meevoetballer en tamelijk overschat. De man presteert goed met een bekwame balvaste midvoor voor en een bekwame spelverdeler achter hem. Zoals eind 2008 met Van Beukering en Radomski en het afgelopen seizoen met Zeefuik en Vadocz. Als die spelers er niet zijn, heb je niks aan een Schone. Dat zijn de feiten.
:withstupid:
Onzin Schöne is (gedurende een korte periode) een van de beste (betere)spelers die NEC heeft gehad, en niet een of andere hansworst zoals jij hier wilt doen geloven.

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Janssen »

Plet voorlopig niet naar NEC

Door WILLEM MENTING __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 30 juli '12 07:28

Glynor Plet blijft voorlopig nog even bij FC Twente. De spits wordt in ieder geval deze week nog niet aan NEC verhuurd.

FC Twente kan tegen FC Mlada Boleslav waarschijnlijk beschikken over Luc Castaignos maar Steve McClaren weet niet hoe de spits fysiek is. "Hij is pas een week of twee in training. Uit de medische testen moet blijken hoe ver hij is. Aan de hand daarvan bepaal ik of ik een beroep op hem doe."

"Glynor maakt gewoon deel uit van de selectie en we hebben alle spelers hard nodig", zodoende moet Plet nog even wachten voor zijn overstap naar NEC definitief is. Castaignos wordt aan het einde van de middag gepresenteerd bij FC Twente.

bron: elf voetbal.

Rare gang van zaken. Castaignos heeft getekend en nog komt Plet niet!!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door CHEF »

Janssen schreef:Plet voorlopig niet naar NEC

Door WILLEM MENTING __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 30 juli '12 07:28

Glynor Plet blijft voorlopig nog even bij FC Twente. De spits wordt in ieder geval deze week nog niet aan NEC verhuurd.

FC Twente kan tegen FC Mlada Boleslav waarschijnlijk beschikken over Luc Castaignos maar Steve McClaren weet niet hoe de spits fysiek is. "Hij is pas een week of twee in training. Uit de medische testen moet blijken hoe ver hij is. Aan de hand daarvan bepaal ik of ik een beroep op hem doe."

"Glynor maakt gewoon deel uit van de selectie en we hebben alle spelers hard nodig", zodoende moet Plet nog even wachten voor zijn overstap naar NEC definitief is. Castaignos wordt aan het einde van de middag gepresenteerd bij FC Twente.

bron: elf voetbal.

Rare gang van zaken. Castaignos heeft getekend en nog komt Plet niet!!
Die wachten met verhuren totdat ze tegen NEC gespeeld hebben.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten