Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Ravanelli de 2e »

Jeff Hardeveld van FC U lijkt de kandidaat op LB

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

Ravanelli de 2e schreef:Jeff Hardeveld van FC U lijkt de kandidaat op LB
Lijkt me niet direct een versterking. Is hij beter dan onze eigen jeugd?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Demtsjenko »

jeugdinternational... toch wat wedstrijden in de eredivisie gespeeld... was in het seizoen 14-15 vaste linksback...

wel een flinke knieblessure gehad...
zou best wat kunnen zijn...

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

Demtsjenko schreef:jeugdinternational... toch wat wedstrijden in de eredivisie gespeeld... was in het seizoen 14-15 vaste linksback...

wel een flinke knieblessure gehad...
zou best wat kunnen zijn...
Oké maar ik hoop niet dat we alleen maar zwaar geblesseerde spelers gaan halen, die herstellende zijn. Jansen is een buitenkans, maar ik denk dat er wel wat beters valt te halen

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Strooper »

Jota schreef:
Demtsjenko schreef:jeugdinternational... toch wat wedstrijden in de eredivisie gespeeld... was in het seizoen 14-15 vaste linksback...

wel een flinke knieblessure gehad...
zou best wat kunnen zijn...
Oké maar ik hoop niet dat we alleen maar zwaar geblesseerde spelers gaan halen, die herstellende zijn. Jansen is een buitenkans, maar ik denk dat er wel wat beters valt te halen
Hardeveld is vanaf januari alweer fit en speelde sindsdien voor Jong FCU in de JL en heeft aan het einde van het seizoen ook weer wat in het eerste gespeeld. Is natuurlijk een gok met zijn blessureverleden, maar is nu alweer een half jaar fit.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tiel »

FransWorst schreef:
Gerher schreef:Eens, ik hoop ook dat als er nog de nodige aanvallers vertrekken er nog een spits bij komt.
Daarnaast een linksback, een CV als Dumic vertrekt en zeker ook middenvelders, want ook daar is de spoeling nog te dun.

Er komen alleen nog verdedigers...
Ik ben heel,erg blij dat ik mijn seizoenkaart niet meer heb verlengt.
Wij ook Hans :bye: :party:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Jeff Hardeveld is een speler die zonder die blessures als jarenlang eerste linksback van Utrecht zou zijn geweest en nooit haalbaar zou zijn. Beetje hetzelfde verhaal als met Kevin Janssen, alleen schat ik Hardeveld een stuk hoger in qua potentie maar jammer genoeg ook qua blessure gevoeligheid. Dit is wel een speler die met de club mee kan groeien naar de eredivisie. Binnen Utrecht dacht ik ook dat er veel vertrouwen was in deze jongen, het zal toch niet om een huur zonder optie tot koop gaan mag ik hopen. Wel een zeer interessante speler.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12603
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Curva »

FransWorst schreef:
Gerher schreef:Eens, ik hoop ook dat als er nog de nodige aanvallers vertrekken er nog een spits bij komt.
Daarnaast een linksback, een CV als Dumic vertrekt en zeker ook middenvelders, want ook daar is de spoeling nog te dun.

Er komen alleen nog verdedigers...
Ik ben heel,erg blij dat ik mijn seizoenkaart niet meer heb verlengt.
15 km verderop kopen en huren ze genoeg aanvallers en daar zijn ook nog seizoenkaarten in overvloed beschikbaar

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

Curva schreef:
FransWorst schreef:
Gerher schreef:Eens, ik hoop ook dat als er nog de nodige aanvallers vertrekken er nog een spits bij komt.
Daarnaast een linksback, een CV als Dumic vertrekt en zeker ook middenvelders, want ook daar is de spoeling nog te dun.

Er komen alleen nog verdedigers...
Ik ben heel,erg blij dat ik mijn seizoenkaart niet meer heb verlengt.
15 km verderop kopen en huren ze genoeg aanvallers en daar zijn ook nog seizoenkaarten in overvloed beschikbaar
:withstupid: :bye:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Met Hardeveld neem je een enorm risico,in 5 seizoenen 30 wedstrijden gespeeld,2 hele zware knieblessures gehad en dat al op 22 jarige leeftijd.We hebben met Jansen al een zwaar geblesseerde speler gehad,Hardeveld lijkt mij nog risicovoller.NIET DOEN Oversier!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

zuurpruim schreef:Met Hardeveld neem je een enorm risico,in 5 seizoenen 30 wedstrijden gespeeld,2 hele zware knieblessures gehad en dat al op 22 jarige leeftijd.We hebben met Jansen al een zwaar geblesseerde speler gehad,Hardeveld lijkt mij nog risicovoller.NIET DOEN Oversier!
Als ze hem huren met optie tot koop kun je je er toch geen buil aan vallen?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »


Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door MojoMojo »

DR schreef:Er kan een streep door Cavlan.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/75 ... door-.html
Ergens snap ik wel dat Oversier alleen spelers wilt die 100% voor NEC willen spelen, maar omdat iemand een ambitie heeft, betekent dat toch niet direct dat hij niet voor 100% voor NEC zou kunnen/willen spelen? Ik neem niet aan dat de huidige spelers geen hogere ambitie hebben dan NEC.
The name's so nice, you say it twice..

jbnmgn

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jbnmgn »

DR schreef:Er kan een streep door Cavlan.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/75 ... door-.html
Duidelijk verhaal. Ala die Cavlan liever in Trurkije wil spelen omdat hij daar niet alleen op een hoger niveau speelt maar ook veel meer poen kan beuren dan is dat zijn goed recht.
En dan is het ook terecht dat Oversier zegt: dan dikke streep er door en verder kijken. Top!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door valkhof »

MojoMojo schreef:
DR schreef:Er kan een streep door Cavlan.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/75 ... door-.html
Ergens snap ik wel dat Oversier alleen spelers wilt die 100% voor NEC willen spelen, maar omdat iemand een ambitie heeft, betekent dat toch niet direct dat hij niet voor 100% voor NEC zou kunnen/willen spelen? Ik neem niet aan dat de huidige spelers geen hogere ambitie hebben dan NEC.
gelijk maar wellicht wilt clavan nog paar weken wachten en als er dan geen turkse club komt dan tekent ie wel bij ons. daar kan nec terecht niet op wachten.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Legendario »

NEC heeft interesse in vd Linden en Hardeveld. Cavlan gaat niet door.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jbnmgn

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:NEC heeft interesse in vd Linden en Hardeveld. Cavlan gaat niet door.
Echt?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

Legendario schreef:NEC heeft interesse in vd Linden en Hardeveld. Cavlan gaat niet door.
:biggrin:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door MojoMojo »

valkhof schreef:
MojoMojo schreef:
DR schreef:Er kan een streep door Cavlan.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/75 ... door-.html
Ergens snap ik wel dat Oversier alleen spelers wilt die 100% voor NEC willen spelen, maar omdat iemand een ambitie heeft, betekent dat toch niet direct dat hij niet voor 100% voor NEC zou kunnen/willen spelen? Ik neem niet aan dat de huidige spelers geen hogere ambitie hebben dan NEC.
gelijk maar wellicht wilt clavan nog paar weken wachten en als er dan geen turkse club komt dan tekent ie wel bij ons. daar kan nec terecht niet op wachten.
Mee eens.
The name's so nice, you say it twice..

Nijmegen0413
Berichten: 10706
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Hardenveld begon gister gewoon in de basis in de voorronde van de EL. Werd wel gewisseld voor Emanuelson, die toch de vaste linksback lijkt te worden.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door valkhof »

Nijmegen0413 schreef:Hardenveld begon gister gewoon in de basis in de voorronde van de EL. Werd wel gewisseld voor Emanuelson, die toch de vaste linksback lijkt te worden.
ofosu speelde gister de topper tegen alverna en vandaag is clubloos

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Tsja Hardeveld,een enorm talent maar wat een risico neem je daarmee.Ga hem dan voor een jaar huren,laat hem eerst maar eens een vol seizoen spelen en kijken wat die knie doet.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nr1 NEC »

zuurpruim schreef:Tsja Hardeveld,een enorm talent maar wat een risico neem je daarmee.Ga hem dan voor een jaar huren,laat hem eerst maar eens een vol seizoen spelen en kijken wat die knie doet.
Neejoh en dan speelt die top seizoen en wilt die bij Utrecht weer kans pakken, helemaal halen of niet, dan maar lekker risico's nemen... Is Oversier toch niet de moeilijkste in met de aanstelling van Bogers gelukkig...

RJ
Berichten: 722
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door RJ »

Achenteh zit ook zonder club.
Over de top, maar zal best nog een jaartje Jupiler league aankunnen lijkt me. Beetje ervaring erbij is ook niet verkeerd.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Tiendalli is net bezet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Tyson en 50 gasten