Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
More
Berichten: 217
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door More »

inderdaad, waarom dan ontbonden? wat speelt er?
https://www.sparta-rotterdam.nl/2/12/20 ... rotterdam/

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

Als het moet gaan dus vd Pavert en Dijkstra hoop ik op vd pavert.
Heeft betere statistieken maar zijn allebei bruikbare spelers in eredivisie en topspelers in JL

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

Jota schreef:Als het moet gaan dus vd Pavert en Dijkstra hoop ik op vd pavert.
Heeft betere statistieken maar zijn allebei bruikbare spelers in eredivisie en topspelers in JL
In welk opzicht heeft v/d Pavert betere statistieken (die relevant zijn voor een vergelijking tussen een verdedigende middenvelder en een verdediger)?

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

LT schreef:
Jota schreef:Als het moet gaan dus vd Pavert en Dijkstra hoop ik op vd pavert.
Heeft betere statistieken maar zijn allebei bruikbare spelers in eredivisie en topspelers in JL
In welk opzicht heeft v/d Pavert betere statistieken (die relevant zijn voor een vergelijking tussen een verdedigende middenvelder en een verdediger)?
Alleen meer goals en assists. Meer weet ik ook niet. Wanneer anderen meer weten....

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Eddy TT »

v.d. Pavert is voor de JL een prima speler. De eredivisie is echter net een stapje te hoog gebleken. Het zou fijn zijn als we ook wat spelers zouden hebben die al aangetoond hebben dat niveau wel aan te kunnen. En er zijn er nog genoeg transfervrij. Ik vrees dat er veel last minute gaat gebeuren. Hopelijk gaat dat niet ten koste van de competitiestart.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Is toch te gek voor woorden dat Tedje vd Pavert zelf nog twijfelt.Mijn god, die jongen mag blij zijn dat hij bij ons een jaartje mag ballen.Was bij de graafschap af en toe Comedy Capers hoewel hij zich de laatste 2 jaar wel heeft verbeterd.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

Eddy TT schreef:v.d. Pavert is voor de JL een prima speler. De eredivisie is echter net een stapje te hoog gebleken. Het zou fijn zijn als we ook wat spelers zouden hebben die al aangetoond hebben dat niveau wel aan te kunnen. En er zijn er nog genoeg transfervrij. Ik vrees dat er veel last minute gaat gebeuren. Hopelijk gaat dat niet ten koste van de competitiestart.
Wie dan? v/d Pavert heeft ruim 75 wedstrijden Eredivisie gespeeld, waarvan 50+ in de laatste twee jaar en is medio 20. Ben benieuwd wat je dan verwacht...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:Is toch te gek voor woorden dat Tedje vd Pavert zelf nog twijfelt.Mijn god, die jongen mag blij zijn dat hij bij ons een jaartje mag ballen.Was bij de graafschap af en toe Comedy Capers hoewel hij zich de laatste 2 jaar wel heeft verbeterd.
Als ik Tedje vergelijk met Conboy en Rens, dan gaat een traan biggelen over mijn wang...

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door daavj »

Kopsterk en linksbenig als ik me niet vergis, lijkt mij een prima aanwinst die vd Pavert. Gaat bovendien voorop in de strijd.

Die Dijkstra vond ik bij Sparta een beetje een wildebras als ik het me goed herinner en vreemd dat hij transfervrij zou mogen vertrekken terwijl hij vorig jaar nog basisspeler was daar.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Is die Dijkstra nu een middenvelder of een verdediger,kom van alles tegen over hem.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26892
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:Een snelle rechtsbuiten met passeeractie in de kleine ruimte is niet voor het oprapen. Antonia lijkt me een aanwinst voor NEC. Overtoom deed het op de kunstgrasmat van Heracles geweldig maar daarna zakte hij ver weg. Als ze serieus aan Platje denken, snap ik dat 5 jarenplan beter.
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26892
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:Is die Dijkstra nu een middenvelder of een verdediger,kom van alles tegen over hem.
verdedigende middenvelder :crazy:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Lijken me beide prima spelers, ben benieuwd! :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Henkiepenkie
Berichten: 6980
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Henkiepenkie »

Blij mee mochten beide deze kant op komen. En de naam Bijker die valt zou ik ook enorm toejuichen.

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

daavj schreef:Kopsterk en linksbenig als ik me niet vergis, lijkt mij een prima aanwinst die vd Pavert. Gaat bovendien voorop in de strijd.

Die Dijkstra vond ik bij Sparta een beetje een wildebras als ik het me goed herinner en vreemd dat hij transfervrij zou mogen vertrekken terwijl hij vorig jaar nog basisspeler was daar.
De penalty die we misten thuis tegen Sparta was veroorzaakt door Dijkstra.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10572
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

DR schreef:
martijn5 schreef:
Arjan van Hout schreef:
noviomagum schreef:Dijkstra wordt morgen gekeurd en komt transfervrij over
Staat tot 2018 oner contract
Contract wordt ontbonden
Dat zou ik als Sparta alleen doen als ik perse van de speler af zou willen komen. Maar hij is vorig seizoen basisspeler geweest en heeft zover ik zie ook alle wedstrijden in de voorbereiding gespeeld. Beetje vreemd als Sparta hem dan zomaar transfervrij laat gaan met een doorlopend contract.
Hij is onlangs wel teruggezet naar de beloftes.


DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Gijscoman schreef:
DR schreef:
martijn5 schreef:
Arjan van Hout schreef:
noviomagum schreef:Dijkstra wordt morgen gekeurd en komt transfervrij over
Staat tot 2018 oner contract
Contract wordt ontbonden
Dat zou ik als Sparta alleen doen als ik perse van de speler af zou willen komen. Maar hij is vorig seizoen basisspeler geweest en heeft zover ik zie ook alle wedstrijden in de voorbereiding gespeeld. Beetje vreemd als Sparta hem dan zomaar transfervrij laat gaan met een doorlopend contract.
Hij is onlangs wel teruggezet naar de beloftes.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/75 ... ring-.html

Dreigde inderdaad zijn basisplaats kwijt te raken.

Gebruikersavatar
Bennie Wies
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 19 jun 2017, 11:01
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bennie Wies »

Is rond zie teletekst

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

De reacties op Sparta fora(forums?) zijn wisselend over Dijkstra.Men is vooral verbaasd over het feit dat zijn 2 jarig contract wordt ontbonden.Verder komt naar voren dat het een hele harde werker is maar een technisch vrij beperkte speler.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Prima speler. Enige probleem is dat we al twee verdedigende middenvelders hebben en we nog geen linksbenige verdedigers hebben. En geen creatieve middenvelders en geen midvoor. En geen hoofdtrainer.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Prima speler. Enige probleem is dat we al twee verdedigende middenvelders hebben en we nog geen linksbenige verdedigers hebben. En geen creatieve middenvelders en geen midvoor. En geen hoofdtrainer.
dat bedoel ik dus,verdedigende spelers genoeg op het middenveld of zou Breinburg dan toch vertrekken?

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

mschr schreef:Prima speler. Enige probleem is dat we al twee verdedigende middenvelders hebben en we nog geen linksbenige verdedigers hebben. En geen creatieve middenvelders en geen midvoor. En geen hoofdtrainer.
Creatieve middenvelder: Kadioglu, Oratmangoen. Linksbenige verdedigers worden Vd Pavert (is links) en Cavlan of Bijker op back. En de hoofdtrainer is Bogers. Misschien heb je dat gemist. Komst van Dijkstra loopt vooruit op vertrek van of Breinburg (mocht er nog interesse zijn) of Bikel (Boavista). Met Kevin Jansen hebben we dan straks ook nog een box-to-box middenvelder. Ik maak me meer zorgen over de impotente voorhoede. Teveel onkruid waardoor we geen betere aanvallers kunnen binnenhalen. Beste zou zijn vertrek van in ieder geval Mayi en mogelijk ook Rayhi. Maar dit laatste zie ik niet snel gebeuren.

Gebruikersavatar
Sluipschutter
Berichten: 110
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Sluipschutter »

Hij is als linksback gehaald

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Sluipschutter schreef:Hij is als linksback gehaald
Wie? Dijkstra. Hij is linksbenig maar heeft niet eerder op back gespeeld.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], GvG, Hup eniesee, MeneerMuts, SamSam en 20 gasten