Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Een blessure gevoelig en onervaren voormalig talent?
Zet daar dan Aktas neer.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

Nr1 NEC schreef:Het bericht komt wel uit 2010 en hij is nu 22 jaar dus even hoofdrekenen..., hij was 15 jaar toen die dit zei, waarschijnlijk sloegt zijn hormonen toen op hol :crazy:
Die hype tegenwoordig om maar iets te vinden van iemand en te graven in de geschiedenis om die persoon te kakken te zetten. Het lijkt wel de Amerikaanse politiek waarbij ze op zoek gaan naar VHS-banden waar een presidentskandidaat op te zien is die in zijn haar jeugdjaren tijdens de hippietijd een hijs nam van een jointje en daardoor af moet haken in de strijd.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Wessel »

Haal Awonyi maar terug, of heeft die al een nieuwe club? Ik heb het gevoel dat je een speler als hem goed zou kunnen gebruiken in de JL, ook als iemand om iets te forceren!

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Beuningen »

Wessel schreef:Haal Awonyi maar terug, of heeft die al een nieuwe club? Ik heb het gevoel dat je een speler als hem goed zou kunnen gebruiken in de JL, ook als iemand om iets te forceren!
Heu heb jij iets gemist afgelopen jaar. :eek:

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door SanderNEC »

Als er interesse is in Van der Linden, is het in ieder geval niet concreet. Er zijn geen ontwikkelingen rond hem en NEC, zegt zijn management.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door gladiator »

Simon thern nog in beeld?
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door SanderNEC »

gladiator schreef:Simon thern nog in beeld?
Speelt tot het einde van het jaar in Zweden.
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door martijn5 »

SanderNEC schreef:Als er interesse is in Van der Linden, is het in ieder geval niet concreet. Er zijn geen ontwikkelingen rond hem en NEC, zegt zijn management.
Zal wel concreet worden als Golla vertrekt

bbq

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bbq »

Ff zonder gein, wat doet die Boerrigter tegenwoordig?
Niks voor onze aanval!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jetipo »

bbq schreef:Ff zonder gein, wat doet die Boerrigter tegenwoordig?
Niks voor onze aanval!
Volgens mij doet hij sinds 2016,na het laten ontbinden van zijn contract bij Celtic, niets meer. Maar misschien wel van waarde voor de eerste divisie, als hij tenminste niet zijn carrière heeft beëindigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

bbq schreef:Ff zonder gein, wat doet die Boerrigter tegenwoordig?
Niks voor onze aanval!
Modellenwerk dacht ik. Laatste wedstrijd gespeeld in 2014, niet halen.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door SanderNEC »

jetipo schreef:
bbq schreef:Ff zonder gein, wat doet die Boerrigter tegenwoordig?
Niks voor onze aanval!
Volgens mij doet hij sinds 2016,na het laten ontbinden van zijn contract bij Celtic, niets meer. Maar misschien wel van waarde voor de eerste divisie, als hij tenminste niet zijn carrière heeft beëindigd.
Hij is gestopt ja.
ForzaNEC.nl

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerher »

Bah bah, mijn geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Nog even volhouden. Stilte voor de storm neem ik aan.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerard Lopez »

Wessel schreef:Haal Awonyi maar terug, of heeft die al een nieuwe club? Ik heb het gevoel dat je een speler als hem goed zou kunnen gebruiken in de JL, ook als iemand om iets te forceren!
Awoniyi is volslagen onhaalbaar. Was vorig jaar op Dumic na onze beste speler en op 1 goal na topscorer. Is de grootste belofte van Liverpool en wil echt niet in de JL spelen.
When Wilco talks, people listen!

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nr1 NEC »

Gerard Lopez schreef:
Wessel schreef:Haal Awonyi maar terug, of heeft die al een nieuwe club? Ik heb het gevoel dat je een speler als hem goed zou kunnen gebruiken in de JL, ook als iemand om iets te forceren!
Awoniyi is volslagen onhaalbaar. Was vorig jaar op Dumic na onze beste speler en op 1 goal na topscorer. Is de grootste belofte van Liverpool en wil echt niet in de JL spelen.
Pas aan het einde van het seizoen liet hij het een beetje zien, maar dat was te laat om NEC te redden, dus hier geld hetzelfde voor als bij Ferdi

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

Gerard Lopez schreef:
Wessel schreef:Haal Awonyi maar terug, of heeft die al een nieuwe club? Ik heb het gevoel dat je een speler als hem goed zou kunnen gebruiken in de JL, ook als iemand om iets te forceren!
Awoniyi is volslagen onhaalbaar. Was vorig jaar op Dumic na onze beste speler en op 1 goal na topscorer. Is de grootste belofte van Liverpool en wil echt niet in de JL spelen.
:jestera:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door valkhof »

Gerher schreef:Bah bah, mijn geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Nog even volhouden. Stilte voor de storm neem ik aan.
neem maar aan dat er niet zo veel bij komt als jij hoopt. er gaan er nog een paar weg en ik denk persoonlijk dat er nog 3 spelers, in elke linie 1, worden aangetrokken. prima. kun je in de winterstop altijd nog spelers halen om bij de eerste 8 te gaan eindigen voor de playoffs

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door NECwijchen »

valkhof schreef:
Gerher schreef:Bah bah, mijn geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Nog even volhouden. Stilte voor de storm neem ik aan.
neem maar aan dat er niet zo veel bij komt als jij hoopt. er gaan er nog een paar weg en ik denk persoonlijk dat er nog 3 spelers, in elke linie 1, worden aangetrokken. prima. kun je in de winterstop altijd nog spelers halen om bij de eerste 8 te gaan eindigen voor de playoffs
Je eindigt sowieso wel bij de eerste 8 hoor...

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerher »

Ik wil niet dat we bij de eerste 8 eindigen, ik wil dat we 1e worden.

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door N.E.C. »

Gerher schreef:Ik wil niet dat we bij de eerste 8 eindigen, ik wil dat we 1e worden.
Dat gaat niet lukken met deze td. Die gaat er net als de knvb een 20jaren plan maken. God wat is hij traag op deze manier kunnen er toch nooit automatismes in worden ingeslepen als je zo lang wacht met nieuwe spelers...

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Arch »

Bij AZ mag Job van der Linden weg

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

Arch schreef:Bij AZ mag Job van der Linden weg
Zou een topper zijn, acht ik vrijwel onhaalbaar.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nr1 NEC »

N.E.C. schreef:
Gerher schreef:Ik wil niet dat we bij de eerste 8 eindigen, ik wil dat we 1e worden.
Dat gaat niet lukken met deze td. Die gaat er net als de knvb een 20jaren plan maken. God wat is hij traag op deze manier kunnen er toch nooit automatismes in worden ingeslepen als je zo lang wacht met nieuwe spelers...
We belopen nu de omgekeerde wereld, vroeger moest alle snel snel snel en dat was niet altijd het beste, nu doen we alles rustig aan... gewoon bekijken hoe het gaat en als dit niet werkt dan hebben we maar een optie over en dat is Boekhoorn met zijn geld

VakkieR
Berichten: 377
Lid geworden op: wo 04 jun 2014, 10:07
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door VakkieR »

Nr1 NEC schreef:
N.E.C. schreef:
Gerher schreef:Ik wil niet dat we bij de eerste 8 eindigen, ik wil dat we 1e worden.
Dat gaat niet lukken met deze td. Die gaat er net als de knvb een 20jaren plan maken. God wat is hij traag op deze manier kunnen er toch nooit automatismes in worden ingeslepen als je zo lang wacht met nieuwe spelers...
We hebben nu toch wel gezien waar een geforceerde terugkeer in één seizoen toe leidt Het was leuk om een keer mee te maken, maar hoort niet bij ons cluppie. Het bewandelen van de weg van de geleidelijkheid is in mijn ogen écht de betere keuze voor de lange termijn. Ik realiseer me ook dat het eventueel missen van promotie komend seizoen een behoorlijke impact heeft op onze financiële huishouding. Echter, als wij langere tijd uit de gevarenzone van Zeist willen blijven, zal er een solide (en wellicht dus wat meer bescheiden) financiële basis moeten worden gelegd. Van daaruit kan weer aan groei worden gedacht.

Daarnaast bindt je in mijn ogen meer supporters met herkenbaar voetbal waar ruimte is voor doorgroei van eigen talenten, dan met een bij elkaar gekocht elftal. We zijn en blijven een provincieclub en dat is voor mij nu juist de charme. Als ik naar wedstrijden wil van een club die zijn successen koopt, had ik wel een andere seizoenskaart aangeschaft.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door NECwijchen »

Waarom zou deze financiele basis beter kunnen worden gelegd in de Jup dan in de eredivisie? Dat slaat toch gewoon nergens op..?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten