Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bernd »

dolle dries schreef:jongens, jongens, jongens, bij de buurman is het gras altijd groener.
Helaas wel.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DJTEEF! »

Juul schreef:
DJTEEF! schreef: Nou, Juul. Dat betoog van je staat als een huis hoor. Als een leemhut op een breuklijn welteverstaan.
Inderdaad ja, want het gaat er uiteraard niet om hoe vaak genoemde spelers op de bank zaten maar om de kwaliteit van genoemde spelers in vergelijking met de spelers van NEC die stuk voor stuk als aanstormende talenten werden binnengehaald. Maar als je niet begrijpend wil lezen moet je dat vooral niet doen natuurlijk.
Ok. Je had feitelijk gelijk. For once. Maar waarom zou je op dit moment de bank van de Graafschap in de eerste seizoenshelft van het seizoen 2015-2016 willen vergelijken met de bank van NEC in het seizoen 2016-2017? Waarom blijf je hangen in negativiteit uit het verleden en waarom vergelijk je niet de totale selectie van de Graafschap in het seizoen 2015-2016 met die van NEC in het seizoen 2016-2017? Als er al een vergelijking relevant is (wat ik dus betwijfel), is het die vergelijking. Het selectief highlighten van dingen die fout gaan, lijkt je natuur (net als die van Mschr). Moet deprimerend zijn.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nr1 NEC »

Bernd schreef:
dolle dries schreef:jongens, jongens, jongens, bij de buurman is het gras altijd groener.
Helaas wel.
De buurman zou vast kunstgras hebben :biggrin:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

Jeffry74 schreef:
mschr schreef:
LT schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: Nee je maakt je belachelijk. De bank van de Graafschap is veel slechter.
Die bankzitters had ik er anders afgelopen jaar graag bij gehad. Toen ik dat schreef (februari 2016) zaten bij De Graafschap spelers als Dean Koolhof, Nathan Kabasele, Piotr Parzyszek en Vincent Vermeij geregeld op de bank. Nog altijd beter dan Roman, Sleegers, Lundholm en Rayhi. Dus zo belachelijk was die uitspraak niet.
Koolhof en Kabasele drie keer, Parzyszek twee keer, Vermeij niet.
Vermeij stond tot en met speelronde 15 3x in de basis. Juul heeft gelijk.
:withstupid: Niet netjes om het moment van schrijven niet te benoemen als je iemand als 'belachelijk' wil wegzetten op het forum.
Bewust gedaan inderdaad. Mijn ongemeende excuses dat ik alleen februari bekeken heb.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Goffert »

Jari Schuurman van Feyenoord wordt genoemd!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 11 »

Aanvallers hebben we nodig!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Goffert schreef:Jari Schuurman van Feyenoord wordt genoemd!
Lijkt me een goeie! Creativiteit wordt imo nog wel behoorlijk gemist. :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
Goffert schreef:Jari Schuurman van Feyenoord wordt genoemd!
Lijkt me een goeie! Creativiteit wordt imo nog wel behoorlijk gemist. :tu:
Wel huur natuurlijk.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

Tiel schreef:
bertje schreef:
Goffert schreef:Jari Schuurman van Feyenoord wordt genoemd!
Lijkt me een goeie! Creativiteit wordt imo nog wel behoorlijk gemist. :tu:
Wel huur natuurlijk.
Optie?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

Dan verwachten ze hier wel speeltijd voor hem en zien ze het nu toch nog niet zitten bij Feijenoord:
Jari Schuurman krijgt serieuze kans bij Feyenoord
ROTTERDAM - Jari Schuurman krijgt een serieuze kans om zich te bewijzen bij Feyenoord. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel van de Rotterdamse club.

Wilber Hack 19-05-17, 16:08 Laatste update: 16:57
De 20-jarige voetballer uit Gorinchem werd het afgelopen seizoen verhuurd aan Willem II. Door verplichtingen bij Oranje onder 19 miste hij bij de Tilburgse club een deel van de voorbereiding en kon daarna maar moeilijk een basisplaats veroveren.

,,De speeltijd die Schuurman gekregen heeft bij Willem II is ons tegengevallen", zegt Van Geel. ,,Hij was een deel van de voorbereiding weg. Dan wordt het team gevormd. Vervolgens loop je achter de feiten aan." Pas de laatste weken van het seizoen speelde Schuurman wel geregeld en maakte hij duidelijk progressie.

,,Schuurman begint op 3 juli bij Feyenoord aan de voorbereiding", zegt Van Geel. ,,Hij moet proberen de concurrentie aan te gaan. Als hij dat goed doet, dan blijft hij bij Feyenoord." De middenvelder van Jong Oranje heeft bij de Rotterdamse club nog een contract tot 2020.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Tsja ,wat is wijsheid?Met Schuurman krijg je wel een kwaliteitsimpuls maar weer huren?Met de gedachte dat er volgend jaar een enorm aantal contracten afloopt moet je dan opnieuw gaan huren?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

zuurpruim schreef:Tsja ,wat is wijsheid?Met Schuurman krijg je wel een kwaliteitsimpuls maar weer huren?Met de gedachte dat er volgend jaar een enorm aantal contracten afloopt moet je dan opnieuw gaan huren?
Enerzijds..als er geen spelers van niveau willen komen omdat je JL speelt. Stel als je promoveert ben je aantrekkelijker voor spelers om naar toe te gaan, is de vijver groter waaruit je zou kunnen vissen. Je kan nu ook "mindere" spelers "definitief" aantrekken, maar daar zit je dan volgend jaar weer mee eventueel.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Kanchelskis schreef:
zuurpruim schreef:Tsja ,wat is wijsheid?Met Schuurman krijg je wel een kwaliteitsimpuls maar weer huren?Met de gedachte dat er volgend jaar een enorm aantal contracten afloopt moet je dan opnieuw gaan huren?
Enerzijds..als er geen spelers van niveau willen komen omdat je JL speelt. Stel als je promoveert ben je aantrekkelijker voor spelers om naar toe te gaan, is de vijver groter waaruit je zou kunnen vissen. Je kan nu ook "mindere" spelers "definitief" aantrekken, maar daar zit je dan volgend jaar weer mee eventueel.
Inderdaad,je zit in een lastig pakket./ Maar waar moet hij gaan spelen,ik denk dat hij een echte 10 is maar dat vind ik eigenlijk ook van Ferdi.En dan hebben we Sleegers ook nog.

Gebruikersavatar
Marcelinho04
Berichten: 377
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:03
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Marcelinho04 »

Het lijkt me als eventuele vervanger voor Ferdi, komt dan waarschijnlijk alleen als Kadioglu weg gaat!

Gebruikersavatar
Hendje
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:37
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Hendje »

Wat is er mis met huren? Wij moeten dit seizoen met een zo sterk mogelijk elftal spelen om zsm terug te keren naar de eredivisie.
Als wij jaarlijks 2 of 3 spelers moeten huren van een topclub om ons elftal sterker te maken moeten we dat niet nalaten.
We hebben toch veel plezier gehad van gehuurde spelers als Lens, Hersi en Woudenberg.. Lens heeft ons persoonlijk europa league voetbal bezorgd!
Als een gehuurde Schuurman ons terug de eredivisie in peert hoop ik van harte dat hij het jaar erop slaagt bij Feyenoord!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

topclub ja, we hebben er nu ook al twee van PEC Zwolle gehuurd.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

burp schreef:topclub ja, we hebben er nu ook al twee van PEC Zwolle gehuurd.
Die van Liverpool of United waren ook geen garantie voor succes..

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Hendje schreef:Wat is er mis met huren? Wij moeten dit seizoen met een zo sterk mogelijk elftal spelen om zsm terug te keren naar de eredivisie.
Als wij jaarlijks 2 of 3 spelers moeten huren van een topclub om ons elftal sterker te maken moeten we dat niet nalaten.
We hebben toch veel plezier gehad van gehuurde spelers als Lens, Hersi en Woudenberg.. Lens heeft ons persoonlijk europa league voetbal bezorgd!
Als een gehuurde Schuurman ons terug de eredivisie in peert hoop ik van harte dat hij het jaar erop slaagt bij Feyenoord!
Omdat NEC ook deels het vertrouwen van de aanhang terug moet winnen.En dat kan je doen door eens een aantal jaren een redelijk stabiele basis te hebben.Volgend seizoen moet je weer 15 nieuwe spelers in gaan passen.Maar goed,promotie is inderdaad het belangrijkste en Schuurman zorgt wel voor creativiteit.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Goede speler die naast de nummer 10 positie ook als linksbuiten uit de voeten kan. Ga er wel vanuit dat Ferdi/Sleegers eerst zal vertrekken voor hij komt, een hele interessante speler is het in ieder geval. Indien er een optie tot koop bij zit is het helemaal een top aanwinst. Is inmiddels ook "al weer" 20 en ik zie niet echt veel kansen bij Feyenoord 1 voor hem dus wie weet.

Gebruikersavatar
Hendje
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:37
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Hendje »

burp schreef:topclub ja, we hebben er nu ook al twee van PEC Zwolle gehuurd.
Klopt, met optie tot koop. Vind ik een ander verhaal.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tiel »

burp schreef:topclub ja, we hebben er nu ook al twee van PEC Zwolle gehuurd.
Ja en gaan die terug naar Zwolle volgend jaar als wij dat niet zouden willen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Dat is een gemene, maar ook goeie zet. Halen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Nooit van gehoord eigenlijk, maar zijn statistieken bij Almere zijn met de weinig wedstrijden die hij heeft gespeeld wel uitmuntend moet ik zeggen!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
toetje1977
Berichten: 114
Lid geworden op: za 07 mar 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door toetje1977 »

Ken 'm niet. Is het niet een risicootje nog een speler met een aardig blessure-verleden in de selectie op te nemen (zie Janssen)?

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Boer Janssen »

bertje schreef:Nooit van gehoord eigenlijk, maar zijn statistieken bij Almere zijn met de weinig wedstrijden die hij heeft gespeeld wel uitmuntend moet ik zeggen!
Dus Grot en Achahbar op de bank? Zullen beide heren niet leuk vinden. Ik had me net verzoend met een langer aanblijven van Grot, maar deze spits mag komen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marcelinho04 en 38 gasten