Leen Looyen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Leen Looyen

Bericht door Bleum »

Juul opende het al p het oude forum, maar ik vind het erg vreemd dat Van Veen weggesaneerd is en dat Looyen nu hoofd profscouting gaat worden bij NEC. Ik ben het met Juul eens dat de kans op een koerswijziging in het technisch beleid steeds minder te verwachten is.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Topdude

Re: Leen Looyen

Bericht door Topdude »

Hte is gewoon meer van hetzelfde. Oude wijn in al evenoude zakken, als het ware.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door tweety »

gewoon Leen weer die aan de touwtjes blijft trekken :pukeface: we komen echt nog niet van hem af
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door mschr »

tweety schreef:gewoon Leen weer die aan de touwtjes blijft trekken :pukeface: we komen echt nog niet van hem af
Gelukkig maar. Want met Leen als TD handhaaft NEC zich nu al 13 jaar achtereen op het hoogste niveau. Hele generaties voetballiefhebbers kennen niet anders dan dat NEC op het hoogste niveau thuishoort.

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door William »

mschr schreef:
tweety schreef:gewoon Leen weer die aan de touwtjes blijft trekken :pukeface: we komen echt nog niet van hem af
Gelukkig maar. Want met Leen als TD handhaaft NEC zich nu al 13 jaar achtereen op het hoogste niveau. Hele generaties voetballiefhebbers kennen niet anders dan dat NEC op het hoogste niveau thuishoort.
Hee! Ben jij er ook weer, gezellig :mrgreen: maar het klopt wel. Leen is langerzamer hand het boegbeeld geworden van NEC.
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Polleke »

LOWrider schreef:
mschr schreef:
tweety schreef:gewoon Leen weer die aan de touwtjes blijft trekken :pukeface: we komen echt nog niet van hem af
Gelukkig maar. Want met Leen als TD handhaaft NEC zich nu al 13 jaar achtereen op het hoogste niveau. Hele generaties voetballiefhebbers kennen niet anders dan dat NEC op het hoogste niveau thuishoort.
Hee! Ben jij er ook weer, gezellig :mrgreen: maar het klopt wel. Leen is langerzamer hand het boegbeeld geworden van NEC.
Het is wat je wil.... je jaarlijks in de middenmoot handhaven, geen geld verdienen en na enkele jaren hetzelfde lot als RKC...... of een scout en TD die betere spelers gaat aantrekken waardoor we misschien een stapje verder komen. De vraag is hoe groot Leen z'n invloed wordt.

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Hilversum FC »

mschr schreef:
tweety schreef:gewoon Leen weer die aan de touwtjes blijft trekken :pukeface: we komen echt nog niet van hem af
Gelukkig maar. Want met Leen als TD handhaaft NEC zich nu al 13 jaar achtereen op het hoogste niveau. Hele generaties voetballiefhebbers kennen niet anders dan dat NEC op het hoogste niveau thuishoort.
Ik ben het met je eens Leen heeft het een tijd lang goed gedaan en zeker in de moeilijke jaren is het hem gelukt ons in de eredivisie te houden. Maar iemand die 13 jaar bij de zelfde baas werkt barst niet van de ambitie. Volgens is ambitie heel hard nodig in die functie en daarom zou het goed zijn geweest als we een nieuwe TD hadden gehad die geheel buiten NEC staat. Iemand met een nieuwe en verse invalshoek. Iemand die uit een ander netwerk kan vissen en daardoor andere spelers kan benaderen. Leen heeft geen functie meer bij NEC. Afgelopen seizoen zijn alle aankopen puur door Been geregeld. Het is niet voor niets dat er alleen maar spelers van Excelsior en feyenoord zijn gekomen. Leen zijn boekje is op, het is over en uit. Hij is structureel te laat met contracten verlengen en weet niet tijdg belangrijke schakels in de ploeg aan te trekken. Dit heeft een hele hoop punten gekost. Zonde we hadden veel verder kunnen zijn.
NEC is al lang geen volksclub meer.

Topdude

Re: Leen Looyen

Bericht door Topdude »

:withstupid:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Leen Looyen

Bericht door Juul »

Hilversum FC schreef:...Leen zijn boekje is op, het is over en uit. Hij is structureel te laat...
Ja ook mee eens. Hij is dan weer wel vroeg met het verlengen van contracten van spelers waarvan je al weet dat je er op eredivisieniveau niets aan zal hebben.

Vorig jaar deze tijd verbond hij Worm, Prent en Grot voor langere tijd aan NEC. Daarna is het altijd weer zaak deze overbodige spelers zo snel mogelijk te verhuren.

Op dat niveau is Looijen blijven steken. En NEC dus ook.

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 784
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Guadalajara, Mexico
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door tja »

Hilversum FC schreef:
mschr schreef:
tweety schreef:gewoon Leen weer die aan de touwtjes blijft trekken :pukeface: we komen echt nog niet van hem af
Gelukkig maar. Want met Leen als TD handhaaft NEC zich nu al 13 jaar achtereen op het hoogste niveau. Hele generaties voetballiefhebbers kennen niet anders dan dat NEC op het hoogste niveau thuishoort.
Ik ben het met je eens Leen heeft het een tijd lang goed gedaan en zeker in de moeilijke jaren is het hem gelukt ons in de eredivisie te houden. Maar iemand die 13 jaar bij de zelfde baas werkt barst niet van de ambitie. Volgens is ambitie heel hard nodig in die functie en daarom zou het goed zijn geweest als we een nieuwe TD hadden gehad die geheel buiten NEC staat. Iemand met een nieuwe en verse invalshoek. Iemand die uit een ander netwerk kan vissen en daardoor andere spelers kan benaderen. Leen heeft geen functie meer bij NEC. Afgelopen seizoen zijn alle aankopen puur door Been geregeld. Het is niet voor niets dat er alleen maar spelers van Excelsior en feyenoord zijn gekomen. Leen zijn boekje is op, het is over en uit. Hij is structureel te laat met contracten verlengen en weet niet tijdg belangrijke schakels in de ploeg aan te trekken. Dit heeft een hele hoop punten gekost. Zonde we hadden veel verder kunnen zijn.
Alleen maar spelers van Excelsior en Feyenoord? Dan vergeet je toch Kivuvu, Vanaudenaerde, Beerens, Eagles.

En laten we Carlos Aalbers nu eerst een kans geven voordat ook hij afgebrand wordt.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Frans »

Van Beukering en Baart komen ook niet uit het Rotterdamse.
NECTheBest

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Bleum »

tja schreef:
Ik ben het met je eens Leen heeft het een tijd lang goed gedaan en zeker in de moeilijke jaren is het hem gelukt ons in de eredivisie te houden. Maar iemand die 13 jaar bij de zelfde baas werkt barst niet van de ambitie. Volgens is ambitie heel hard nodig in die functie en daarom zou het goed zijn geweest als we een nieuwe TD hadden gehad die geheel buiten NEC staat. Iemand met een nieuwe en verse invalshoek. Iemand die uit een ander netwerk kan vissen en daardoor andere spelers kan benaderen. Leen heeft geen functie meer bij NEC. Afgelopen seizoen zijn alle aankopen puur door Been geregeld. Het is niet voor niets dat er alleen maar spelers van Excelsior en feyenoord zijn gekomen. Leen zijn boekje is op, het is over en uit. Hij is structureel te laat met contracten verlengen en weet niet tijdg belangrijke schakels in de ploeg aan te trekken. Dit heeft een hele hoop punten gekost. Zonde we hadden veel verder kunnen zijn.
Alleen maar spelers van Excelsior en Feyenoord? Dan vergeet je toch Kivuvu, Vanaudenaerde, Beerens, Eagles.

En laten we Carlos Aalbers nu eerst een kans geven voordat ook hij afgebrand wordt.[/quote]het afbranden van Aalbers gaat nergens over, maar wie simpel 1 en 1 bij elkaar optelt weet ook dat met Looyen, de leermeester van Aalbers zelf, op zo'n belangrijke post naast hem, het op z'n zachts gezegd niet erop lijkt dat het beleid compleet om gaat. In feite heeft Looyen nu wederom een belangrijke bepalende rol in de organisatie, alleen zonder de verantwoordelijkheid. Ik wordt steeds banger nu voor nog meer van hetzelfde.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door CHEF »

Frans schreef:Van Beukering en Baart komen ook niet uit het Rotterdamse.
Waar komen die vandaan? :mrgreen:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Harold Bastiaans »

mschr schreef:
tweety schreef:gewoon Leen weer die aan de touwtjes blijft trekken :pukeface: we komen echt nog niet van hem af
Gelukkig maar. Want met Leen als TD handhaaft NEC zich nu al 13 jaar achtereen op het hoogste niveau. Hele generaties voetballiefhebbers kennen niet anders dan dat NEC op het hoogste niveau thuishoort.
Hele generaties?
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door BIESKE »

GigantvanGelderland schreef:
mschr schreef:
tweety schreef:gewoon Leen weer die aan de touwtjes blijft trekken :pukeface: we komen echt nog niet van hem af
Gelukkig maar. Want met Leen als TD handhaaft NEC zich nu al 13 jaar achtereen op het hoogste niveau. Hele generaties voetballiefhebbers kennen niet anders dan dat NEC op het hoogste niveau thuishoort.
Hele generaties?
Mschr heeft wel vaker last van overdrijvingen. Toch zit er wel een kern van waarheid in. Jaren geleden was het zo, dat zo snel NEC in de eredivisie kwam, ze met dezelfde vaart weer uit de hoogste divisie verdwenen waren. Dat is toch mooi verdwenen.

Topdude

Re: Leen Looyen

Bericht door Topdude »

Heel leuk dat je al jaren in de marge meedoet, met 1 uitschieter, maar dit kennen we nu wel. Er is behoefte aan leiders die capabel genoeg zijn om de status quo te doorbreken en met een duidelijke visie gaan werken aan beter.
Ik heb echter niet het idee dat die mensen er zijn binnen de club, danwel, op zijn best zijn ze in de minderheid.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door BIESKE »

Natuurlijk is het mooi als je eens wat vaker voor Europees kunt gaan. Ik weet alleen wel donders goed wat voor een club NEC is...............een gewone middenmoter. En dat is altijd nog beter dan jaren geleden toen we de kampioen van de nacompetitie genoemd werden. O, wat werd er geroepen dat we de weg der geleidelijkheid moesten bewandelen. Als ik hier zo de kreten hoor, was daar niet iedereen het mee eens. Als we over 10 jaar eens in de 2 jaar europees zouden kunnen halen, ben ik zeer tevreden........... staan we zo´n beetje op dezelfde positie als waar we nu zijn beland, hoor je mij ook niet klagen.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Danish Dynamite »

BIESKE schreef:Natuurlijk is het mooi als je eens wat vaker voor Europees kunt gaan. Ik weet alleen wel donders goed wat voor een club NEC is...............een gewone middenmoter. En dat is altijd nog beter dan jaren geleden toen we de kampioen van de nacompetitie genoemd werden. O, wat werd er geroepen dat we de weg der geleidelijkheid moesten bewandelen. Als ik hier zo de kreten hoor, was daar niet iedereen het mee eens. Als we over 10 jaar eens in de 2 jaar europees zouden kunnen halen, ben ik zeer tevreden........... staan we zo´n beetje op dezelfde positie als waar we nu zijn beland, hoor je mij ook niet klagen.
:withstupid: Sommigen verwachten dat je met een hele hoop geld opeens een kampioenselftal bij elkaar kan kopen, nou dat lukt zelfs de al jarenlang erkende topclubs niet eens. :crazy:

Topdude

Re: Leen Looyen

Bericht door Topdude »

Blauw Wit 7 schreef:
BIESKE schreef:Natuurlijk is het mooi als je eens wat vaker voor Europees kunt gaan. Ik weet alleen wel donders goed wat voor een club NEC is...............een gewone middenmoter. En dat is altijd nog beter dan jaren geleden toen we de kampioen van de nacompetitie genoemd werden. O, wat werd er geroepen dat we de weg der geleidelijkheid moesten bewandelen. Als ik hier zo de kreten hoor, was daar niet iedereen het mee eens. Als we over 10 jaar eens in de 2 jaar europees zouden kunnen halen, ben ik zeer tevreden........... staan we zo´n beetje op dezelfde positie als waar we nu zijn beland, hoor je mij ook niet klagen.
:withstupid: Sommigen verwachten dat je met een hele hoop geld opeens een kampioenselftal bij elkaar kan kopen, nou dat lukt zelfs de al jarenlang erkende topclubs niet eens. :crazy:
En dat heeft toch ook veel te maken met de mensen die de dienst uitmaken. Mooi voorbeeld is feyenooit. Bosz en voorganger Wotte. Het zegt alles.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Danish Dynamite »

Topdude schreef:
Blauw Wit 7 schreef:
BIESKE schreef:Natuurlijk is het mooi als je eens wat vaker voor Europees kunt gaan. Ik weet alleen wel donders goed wat voor een club NEC is...............een gewone middenmoter. En dat is altijd nog beter dan jaren geleden toen we de kampioen van de nacompetitie genoemd werden. O, wat werd er geroepen dat we de weg der geleidelijkheid moesten bewandelen. Als ik hier zo de kreten hoor, was daar niet iedereen het mee eens. Als we over 10 jaar eens in de 2 jaar europees zouden kunnen halen, ben ik zeer tevreden........... staan we zo´n beetje op dezelfde positie als waar we nu zijn beland, hoor je mij ook niet klagen.
:withstupid: Sommigen verwachten dat je met een hele hoop geld opeens een kampioenselftal bij elkaar kan kopen, nou dat lukt zelfs de al jarenlang erkende topclubs niet eens. :crazy:
En dat heeft toch ook veel te maken met de mensen die de dienst uitmaken. Mooi voorbeeld is feyenooit. Bosz en voorganger Wotte. Het zegt alles.
Arsenal, Liverpool, HSV, Real Madrid en ga zo maar door........
Ook az is het dit jaar weer niet gelukt. :tong:

Topdude

Re: Leen Looyen

Bericht door Topdude »

Blauw Wit 7 schreef:
Arsenal, Liverpool, HSV, Real Madrid en ga zo maar door........
Ook az is het dit jaar weer niet gelukt. :tong:
Hoe zeg je dat zo mooi: Er kan er maar 1 kampioen worden. :mrgreen:

Uit: Voetbalclichés nr. 412

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Danish Dynamite »

Topdude schreef:
Blauw Wit 7 schreef:
Arsenal, Liverpool, HSV, Real Madrid en ga zo maar door........
Ook az is het dit jaar weer niet gelukt. :tong:
Hoe zeg je dat zo mooi: Er kan er maar 1 kampioen worden. :mrgreen:

Uit: Voetbalclichés nr. 412
Dat zeiden ze bij die club bij dat riool ook jarenlang........ :mrgreen:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door vak Oost »

Topdude schreef: Heel leuk dat je al jaren in de marge meedoet, met 1 uitschieter, maar dit kennen we nu wel.
Er is behoefte aan leiders die capabel genoeg zijn om de status quo te doorbreken en met een duidelijke visie gaan werken aan beter.
Ik heb echter niet het idee dat die mensen er zijn binnen de club, danwel, op zijn best zijn ze in de minderheid.
ons clubje staat in de marge ook bekend als cup fighter, mede door behaalde beker finale's in de jaren 70, 80, 90 en in y2k
verders hebben we twee maal een europees avontuur gehad in 1983 en in 2003 en dat terwijl niemand dat ooit verwachte!

ons nietige clubje zie ik liever 9nde worden met minderheid niets dan 10nde met duidelijke visie iets, forza NEC ole ole
Alles komt goed !!

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: Leen Looyen

Bericht door zimmy »

Een man met een rood/groen/zwart hart die erg veel voor NEC gedaan heeft en nog doet.
Jullie zouden je moeten schamen, zonder Leen was NEC een strontclub in de Jupilerleague geweest met 1400 toeschouwers.
Jammer dat ie al bijna 60 is, maar desalniettemin hoop ik dat hij nog jaren blieft!

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 362
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:56
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Frank »

Helemaal mee eens. Leen is een op en top NECer, dit in tegenstelling tot Van Veen. Ik weet absoluut niet hoe laatstgenoemde gefunctioneerd heeft, maar het kan beleidsmatig ook een keuze zijn. Een fulltimer inruilen voor een parttimer die met hart en ziel NECer is. Ik weet niet wat beter is.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten