Leen Looyen

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Don Corleone »

T.I.G.O. schreef:
Eniesee schreef:voor van de weerden heeft hij destijds goed gebeurd en dat je soms spelers afkeurt die later wel goed genoeg blijken te zijn overkomt iedere TD. En over die reisjes naar USA, moet je mij eens uitleggen hoe vaak en met welk doel hij weggeweest is. En ook dat is het risico van scouten, dat je soms voor niets gaat. En USA heeft altijd mijlen voor gelegen op het gebied van kunstgras en dat bij de trekvogels was destijds ruk.
Als ik me goed herinner is er voor cris geen cent gebeurt......zeker weten doe ik het niet maar dacht van niet.
vd weerden was toch nog voor dat bosman arrest?
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door T.I.G.O. »

Don Corleone schreef:
T.I.G.O. schreef:
Eniesee schreef:voor van de weerden heeft hij destijds goed gebeurd en dat je soms spelers afkeurt die later wel goed genoeg blijken te zijn overkomt iedere TD. En over die reisjes naar USA, moet je mij eens uitleggen hoe vaak en met welk doel hij weggeweest is. En ook dat is het risico van scouten, dat je soms voor niets gaat. En USA heeft altijd mijlen voor gelegen op het gebied van kunstgras en dat bij de trekvogels was destijds ruk.
Als ik me goed herinner is er voor cris geen cent gebeurt......zeker weten doe ik het niet maar dacht van niet.
vd weerden was toch nog voor dat bosman arrest?

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door T.I.G.O. »

1994

Lars
Berichten: 880
Lid geworden op: za 04 sep 2010, 22:45

Re: Leen Looyen

Bericht door Lars »

Leen Looijen = Mr Airmiles. Zat voortdurend in Scandinavie zonder dat het ook maar iets opleverde. Oh ja, Jonas Olsen. Die ging hij bekijken nav een tip van Nederlanders die hij in Zweden toevallig tegenkwam. Zij adviseerden hem eens bij Jong Zweden te gaan kijken (wat hij vreemd genoeg blijkbaar nog nooit gedaan had).

Nu bij de Graafschap geflopt mede door een aantal mislukte transfers. Bij NEC ook een ontzagwekkende lijst van misaankopen.

Kortom de schrik van iedere investeerder en de oorzaak van het feit dat we ook vandaag de dag nog flink in de schulden zitten en het het geld van iedere verkochte speler voor een flink deel opgaat aan het aflossen hiervan.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door T.I.G.O. »

Als je het verhaal leest(en dit vooral voor scouts zonder dikke portemonee)van janus van gelder(RKC)dan weet je hoe een scout behoort te werken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door mschr »

Lars schreef: Nu bij de Graafschap geflopt mede door een aantal mislukte transfers. Bij NEC ook een ontzagwekkende lijst van misaankopen.
O ja? Als hij zo'n lange lijst van miskopen had, was NEC allang gedegradeerd. NEC had destijds geen fatsoenlijke jeugdopleiding. Dus de selectie moest aangevuld worden met aankopen en als die aankopen allemaal miskopen waren, dan was de eerste divisie onontkoombaar. Gek dat NEC onder Looyen als technisch-directeur niet gedegradeerd is...

En De Graafschap is niet geflopt door de miskopen van Leen. De Graafschap is geflopt omdat ze Leen dumpten. CLubs die Leen dumpen degraderen. En terecht. Leen staat immers garant voor handhaving in de eredivisie.
chivu23 schreef:
Kortom de schrik van iedere investeerder en de oorzaak van het feit dat we ook vandaag de dag nog flink in de schulden zitten en het het geld van iedere verkochte speler voor een flink deel opgaat aan het aflossen hiervan.
Pff...

trouwehond

Re: Leen Looyen

Bericht door trouwehond »

Looyen z,n aankopen komen op het conto van z,n scouts, doet er verder niet toe .
Wat Hansie Hansie zei laatst bij VI dat Leen tegen je praat maar je niet aankijkt klopt wel !

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door mschr »

Als de aankopen op het conto van de scouts geschreven mogen worden, is dat klasse van Leen. Hij weet dan de goeie scouts eruit te pikken. En dat hij mensen niet aankeek, interesseert me echt geen hol. Al loenst hij en spreekt ie met consumptie, van mij mag ie, zolang ie maar presteert en dat doet ie.

jbnmgn

Re: Leen Looyen

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Als de aankopen op het conto van de scouts geschreven mogen worden, is dat klasse van Leen. Hij weet dan de goeie scouts eruit te pikken. En dat hij mensen niet aankeek, interesseert me echt geen hol. Al loenst hij en spreekt ie met consumptie, van mij mag ie, zolang ie maar presteert en dat doet ie.
Bij Leen gebeurt hetzelfde als bij Carlos. De schuld wordt bij 1 man neer gelegd terwijl er meer mensen zijn die de beslissingen nemen. En voor Leen geldt hetzelfde als voor Carlos : Zij moeten beiden roeien met de riemen die ze hebben,.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door mschr »

Na het succes van 'Van Verliezen Leer Je Winnen' heeft Leen een nieuw boek geschreven. Ideaal geschenk bij Sinterklaas of de kerst! http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4514684

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26812
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Na het succes van 'Van Verliezen Leer Je Winnen'
Ja dat was een succes :jestera:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10403
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door TT »

De Kletskop schreef:
mschr schreef:Na het succes van 'Van Verliezen Leer Je Winnen'
Ja dat was een succes :jestera:
Jij weet hoeveel er verkocht zijn? Ben ik benieuwd naar namelijk....

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door burp »

mschr schreef:Na het succes van 'Van Verliezen Leer Je Winnen' heeft Leen een nieuw boek geschreven. Ideaal geschenk bij Sinterklaas of de kerst! http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.4514684
ik pas.
Voetbalthriller, kom op zeg. :crazy:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26812
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door De Kletskop »

TT schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:Na het succes van 'Van Verliezen Leer Je Winnen'
Ja dat was een succes :jestera:
Jij weet hoeveel er verkocht zijn? Ben ik benieuwd naar namelijk....
Nou nee. Ik weet wel dat de gemiddelde opkomst bij de lezingen van Leen lachwekkend zijn.

Goffert
Berichten: 4360
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Goffert »

Laatste bericht van 3 jaar geleden. Welkom terug!

https://www.nec-nijmegen.nl/2017/10/lee ... ris-n-e-c/

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door burp »

:tu:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door vak Oost »

Afbeelding

:sjaal: :tu:
Alles komt goed !!

Glorie-NEC
Berichten: 1402
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door Glorie-NEC »

Top hoor! Welkom terug.
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door pjottr »

Super dit :tu:

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Leen Looyen

Bericht door Wim1970 »

EINDELIJK!!! Nu Hoekman nog!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Leen Looyen

Bericht door Wessel »

Waardeloos dit. De man kan ik me alleen herinneren van veel miskopen en het voortdurend overschrijden van de begroting!

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2601
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door H-Zenkamp »

Welkom terug bij NEC plaatsgenoot :biggrin: :tu:
★★

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door mschr »

Nu weet ik het zeker. Binnen 5 jaar staan we in het linkerrijtje van de eredivisie! Leen is een topper, held en kenner.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Leen Looyen

Bericht door Wessel »

Kierewiet! Leen is medeverantwoordelijk voor financiele problemen die de club ver hebben teruggeworpen. Het is onbegrijpelijk dat deze pipo weer is binnengehaald!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Leen Looyen

Bericht door vak Oost »

Wessel schreef:Kierewiet! Leen is medeverantwoordelijk voor financiele problemen die de club ver hebben teruggeworpen. Het is onbegrijpelijk dat deze pipo weer is binnengehaald!
Je vergist je met iemand anders ...
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten