Gregor Breinburg

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door denniesee »

Keizerstad1994 schreef:
martijn5 schreef:Schijnt dat als hij verkocht wordt, toch nog wedstrijden voor NEC mag spelen, aangezien de MLS later start.
Tja, laten we dat eens lekker niet doen. Om meerdere redenen.
Tegen Roda mag hij wel meedoen, Feyenoord hoeft niet
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

DC
Berichten: 195
Lid geworden op: za 29 jan 2011, 18:15
Locatie: Torhout, west vlaanderen, Belgie
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door DC »

Volgens de Telegraaf wil NEC maar 5 ton voor hem, lijkt mij toch een belachelijk bedrag voor je aanvoerder en een van de steunpilaren van je elftal.

Kan me niet voorstellen dat NEC een gelijkwaardige vervanger zou kunnen halen voor 5 ton en als het een "nederlander" is nog niet voor het dubbele
Voormalig East side, voormalig vak K
tegenwoordig vanaf mijn PC, vanuit West-Vlaanderen

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door vak Oost »

DC schreef:Volgens de Telegraaf wil NEC maar 5 ton voor hem, lijkt mij toch een belachelijk bedrag voor je aanvoerder en een van de steunpilaren van je elftal.
Kan me niet voorstellen dat NEC een gelijkwaardige vervanger zou kunnen halen voor 5 ton en als het een "nederlander" is nog niet voor het dubbele
5 ton is idd een vriendenprijsje ...
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door zuurpruim »

Tsja 5 ton. Goed, afhandelen dan maar en proberen die Iraanse jongen binnen te hengelen mocht het gerucht waar zijn.dat lijkt me voor NEC een topper.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door LT »

vak Oost schreef:
DC schreef:Volgens de Telegraaf wil NEC maar 5 ton voor hem, lijkt mij toch een belachelijk bedrag voor je aanvoerder en een van de steunpilaren van je elftal.
Kan me niet voorstellen dat NEC een gelijkwaardige vervanger zou kunnen halen voor 5 ton en als het een "nederlander" is nog niet voor het dubbele
5 ton is idd een vriendenprijsje ...
Voor welke vergelijkbare speler vangt een Eredivisieclub meer dan? Breinburg is voor NEC een prima middenvelder, stapje hoger zou nog net kunnen in Nederland (niveautje Utrecht, Groninge, Heerenveen), maar denk dat hij daar al tussen bank en basis zou pendelen. Dan is vijf ton een prima bedrag lijkt mij. Als we voor elke waterdrager vijf ton krijgen, klap ik mijn handen stuk.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door necnmgn »

In het hedendaagse voetbal lijkt het een fooi, maar een club als NEC mag gewoon de handjes dichtknijpen voor een dergelijk bedrag. Zeker voor een type spelers als Breinburg is is dat gewoon een hoop geld. Het is een ontzettend belangrijke jongen, maar voor zo'n bedrag wel vervangbaar in mijn ogen. Bovendien voor hem een ontzettend mooie stap in zijn carrière.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door vak Oost »

necnmgn schreef:In het hedendaagse voetbal lijkt het een fooi, maar een club als NEC mag gewoon de handjes dichtknijpen voor een dergelijk bedrag. Zeker voor een type spelers als Breinburg is is dat gewoon een hoop geld.
Het is een ontzettend belangrijke jongen, maar voor zo'n bedrag wel vervangbaar in mijn ogen. Bovendien voor hem een ontzettend mooie stap in zijn carrière.
wellicht zit er een gunstige doorverkoop percentage of een friendly match tegen LA Galaxy in het pakket ...
Alles komt goed !!

Nijmegen0413
Berichten: 10758
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:Tsja 5 ton. Goed, afhandelen dan maar en proberen die Iraanse jongen binnen te hengelen mocht het gerucht waar zijn.dat lijkt me voor NEC een topper.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Arch »

Wat een gelul over die € 500.000. NEC geeft bijna nooit prijs wat de transferkosten zijn of waren. Pure speculatie van de telegraaf.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door henkie1234 »

5 ton wat een belachelijk bedrag. Als je ziet wat voor bedragen er her en der betaald worden.....
en waar slaat het op, wel meedoen tegen Roda en niet tegen Feyenoord? Gewoon elke wedstrijd mee laten doen of voor een goede prijs laten vertrekken.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door necnmgn »

henkie1234 schreef:5 ton wat een belachelijk bedrag. Als je ziet wat voor bedragen er her en der betaald worden.....
en waar slaat het op, wel meedoen tegen Roda en niet tegen Feyenoord? Gewoon elke wedstrijd mee laten doen of voor een goede prijs laten vertrekken.
Waarom is het een belachelijk bedrag? Noem een speler van vergelijkbaar niveau in de eredivisie op zijn positie waarvoor aanzienlijk meer betaald is...

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Pol »

Arch schreef:Wat een gelul over die € 500.000. NEC geeft bijna nooit prijs wat de transferkosten zijn of waren. Pure speculatie van de telegraaf.
Volgens mij is het in een flink aantal gevallen toch wel bekend.

Boer Janssen
Berichten: 1199
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Boer Janssen »

Van mij mag Breinburg vannacht nog vertrekken naar LA, als wij er de klasbak Simon Thern maar per omgaande voor terug krijgen. Ik snap wel niet helemaal hoe de aanvallende middenvelder Thern de perfecte vervanger is voor de bij uitstek verdedigende middenvelder Breinburg, maar dat moet Hyballa maar oplossen. Het is genieten van Thern in deze compilatie: hij heeft nummer 11 bij Malmö en nummer 9 bij Zweden. Wat een souplesse, pure kracht en inzicht; en wat een vermogen om te versnellen en voor zijn man te komen, om vervolgens loeihard en puntgaaf te schieten en te scoren.

https://www.youtube.com/watch?v=zD0Rh3BhYfw

jbnmgn

Re: Gregor Breinburg

Bericht door jbnmgn »

Voor die 5 ton (wat voor NEC wel een hoop geld is) hadden ze hem toch beter kunnen houden en in de zomerstop kunnen verkopen, dan had NEC nog steeds wel hetzelfde bedrag gebeurd.
Alhoewel het geen echte topper is, zou hij in mijn ogen wel wat meer waard geweest zijn, denk meer richting 8 ton.

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Voorwaarts »

Boer Janssen schreef:Van mij mag Breinburg vannacht nog vertrekken naar LA, als wij er de klasbak Simon Thern maar per omgaande voor terug krijgen. Ik snap wel niet helemaal hoe de aanvallende middenvelder Thern de perfecte vervanger is voor de bij uitstek verdedigende middenvelder Breinburg, maar dat moet Hyballa maar oplossen. Het is genieten van Thern in deze compilatie: hij heeft nummer 11 bij Malmö en nummer 9 bij Zweden. Wat een souplesse, pure kracht en inzicht; en wat een vermogen om te versnellen en voor zijn man te komen, om vervolgens loeihard en puntgaaf te schieten en te scoren.

https://www.youtube.com/watch?v=zD0Rh3BhYfw
Ik snap wel dat hij weg mag, sinds ze die talent van real hebben vastgelegd voor 1.5 jaar. Zo lang duurt het contract van Thern ook nog bij Hee. Dan lopen ze elkaar in de weg.
Thern is ook rechts, dus op linksmidden wordt dat een beetje "gemankeerd" voetballen. Zie het eerder gebeuren dat Form. op linksmidden komt te staan. Want hij is echt links, heeft een goede trap zodat we vanaf de tweede ook meer gebaar kunnen stichten. Zie ook Larsson met een goed schot.
Thern zou dan voor midmid (def./att.) komen denk ik. Maar goed ... als hij komt.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Nijmegen0413
Berichten: 10758
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Nijmegen0413 »

jbnmgn schreef:Voor die 5 ton (wat voor NEC wel een hoop geld is) hadden ze hem toch beter kunnen houden en in de zomerstop kunnen verkopen, dan had NEC nog steeds wel hetzelfde bedrag gebeurd.
Alhoewel het geen echte topper is, zou hij in mijn ogen wel wat meer waard geweest zijn, denk meer richting 8 ton.
Er word een keer ergens 5 ton geroepen en iedereen gaat er direct vanuit dat dit het bedrag is wat NEC gaat accepteren voor hem.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door vak Oost »

Nijmegen0413 schreef:
jbnmgn schreef:Voor die 5 ton (wat voor NEC wel een hoop geld is) hadden ze hem toch beter kunnen houden en in de zomerstop kunnen verkopen, dan had NEC nog steeds wel hetzelfde bedrag gebeurd.
Alhoewel het geen echte topper is, zou hij in mijn ogen wel wat meer waard geweest zijn, denk meer richting 8 ton.
Er word een keer ergens 5 ton geroepen en iedereen gaat er direct vanuit dat dit het bedrag is wat NEC gaat accepteren voor hem.
de telegraaf heeft meestal net iets meer inside info dan de heren hier op het forum :wink:
Alles komt goed !!

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Gerher »

VP meldt dat de transfer naar LA Galaxy op de tocht staat.
De Kruijf heeft natuurlijk wel gelijk. Ze moeten wel een beetje haast maken als ze nog steeds serieus geïnteresseerd zijn.

Voorwaarts
Berichten: 4193
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Voorwaarts »

Zit nog niet veel schot in de transfer van Breinburg naar LA volgens vi.nl.
Woensdag gesprekje met TD.
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door zuurpruim »

Altijd goed gevoel gehad bij De kruiff. Heeft ervaring op zijn gebied en weet hoe het spelletje gespeeld moet worden. meestal komen dit soort dingen altijd wel rond.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Sander74 »

Zou heel triest zijn als het Rens II wordt.
Dan zijn er wederom alleen maar verliezers.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15077
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door necnmgn »

Sander74 schreef:Zou heel triest zijn als het Rens II wordt.
Dan zijn er wederom alleen maar verliezers.
Andere situatie, bij Rens was alles rond, inclusief een vervanger in de vorm van Dumic. Toen ketste alles alsnog af. Nu is het zo dat Breinburg een akkoord heeft maar stap 1, de clubs nog geen akkoord hebben. Bovendien heeft NEC nog geen vervanger aangetrokken. Komt dit niet rond dan maakt Breinburg gewoon het seizoen hier af als basisspeler/aanvoerder. Jammer voor hem, maar zo gaat het in principe gewoon. Hij lijkt me er niet het type voor om zoals een Limbombe weg te blijven van de club

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door eniesee-elst »

Sander74 schreef:Zou heel triest zijn als het Rens II wordt.
Dan zijn er wederom alleen maar verliezers.
Dinamo wilde voldoen aan de vraagprijs en kwam vervolgens zijn afspraken niet na, terwijl wij al 2 vervangers hadden gehaald en Rens met zijn hoofd al bij Dinamo was.
Als La Galaxy niet wil voldoen aan de vraagprijs dan houdt het gewoon op.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Keizerstad1994 »

zuurpruim schreef:Altijd goed gevoel gehad bij De kruiff. Heeft ervaring op zijn gebied en weet hoe het spelletje gespeeld moet worden. meestal komen dit soort dingen altijd wel rond.
:withstupid:

Man naar m'n hart. Niet als een of ander zwak kuddedier ja en amen zeg tegen die Amerikanen. Slaat helemaal nergens op wat die aan het doen zijn. Melden zich half december en sluiten al een persoonlijk akkoord met Breinburg maar lopen half januari nog te miepen over de transfersom. Goed dat De Kruijff nu in duidelijke woorden aangeeft dat die Amerikanen, ik zeg het maar even overdreven, lekker de boom in kunnen als ze denken dit spelletje nog langer te kunnen volhouden. Overigens is dit ergens natuurlijk ook wel een deel onderhandelingstactiek, want ik denk nog steeds dat die deal er gaat komen. Maar ik vind het ook veels te lang duren.

Overigens lijkt het me handig om deze transfer waar mogelijk juridisch dicht te timmeren(bankgarantie e.d.) voordat je echt je fiat geeft, anders kan je idd een scenario zoals met Van Eijden krijgen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door vak Oost »

Keizerstad1994 schreef:
zuurpruim schreef:Altijd goed gevoel gehad bij De kruiff. Heeft ervaring op zijn gebied en weet hoe het spelletje gespeeld moet worden. meestal komen dit soort dingen altijd wel rond.
:withstupid:

Man naar m'n hart. Niet als een of ander zwak kuddedier ja en amen zeg tegen die Amerikanen. Slaat helemaal nergens op wat die aan het doen zijn. Melden zich half december en sluiten al een persoonlijk akkoord met Breinburg maar lopen half januari nog te miepen over de transfersom. Goed dat De Kruijff nu in duidelijke woorden aangeeft dat die Amerikanen, ik zeg het maar even overdreven, lekker de boom in kunnen als ze denken dit spelletje nog langer te kunnen volhouden.Overigens is dit ergens natuurlijk ook wel een deel onderhandelingstactiek, want ik denk nog steeds dat die deal er gaat komen. Maar ik vind het ook veels te lang duren.

Overigens lijkt het me handig om deze transfer waar mogelijk juridisch dicht te timmeren(bankgarantie e.d.) voordat je echt je fiat geeft, anders kan je idd een scenario zoals met Van Eijden krijgen.
geheel dichttimmeren is bijna onmogelijk aangezien er altijd nog een medische keuring aldaar moet plaats vinden voordat er definitief een handtekening wordt gezet ...
Alles komt goed !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten