Gregor Breinburg

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door MojoMojo »

Hoe weet je dat hij het moeilijk heeft door zijn afgeketste transfer? Is het niet mogelijk dat hij gewoon even uit vorm is?
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Tiel »

ForzaVakZ schreef:Misschien hoopt hij na degradatie gratis naar LA te kunnen?
Je beledigd graag spelers van NEC? Want dat is wat dit is.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: Gregor Breinburg

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:
ForzaVakZ schreef:Misschien hoopt hij na degradatie gratis naar LA te kunnen?
Je beledigd graag spelers van NEC? Want dat is wat dit is.
Inderdaad een kansloze opmerking van ForzaVakZ. Ik geloof niet dat Breinburg zo'n type is die nu dwars gaat liggen en hopen op degradatie. Sterker nog, ik ben ervan overtuigd dat hij zijn stinkende best blijft doen om in de zomer alsnog een mooie transfer te maken.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door mschr »

MojoMojo schreef:Hoe weet je dat hij het moeilijk heeft door zijn afgeketste transfer? Is het niet mogelijk dat hij gewoon even uit vorm is?
Hij heeft 2x gescoord tegen Roda. dus uit vorm is hij niet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door bertje »

MojoMojo schreef:Hoe weet je dat hij het moeilijk heeft door zijn afgeketste transfer? Is het niet mogelijk dat hij gewoon even uit vorm is?
Hoe dan ook, sinds het LA verhaal is hij het wel even helemaal kwijt op cruciale momenten. Op zich niet zo gek natuurlijk,hopelijk herpakt hij zich snel weer want hij is wel een sleutelspeler.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Nummer 9 »

Speelt sinds zijn afgeketste transfer ver onder de maat (zelfs nog slechter dan Fomitshow). Het lijkt alsof het hem onbewust niet heel veel meer interesseert. Op dit moment hoort hij gewoon op de bank, want dit kan zo niet langer meer.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Tiel »

Nummer 9 schreef:Speelt sinds zijn afgeketste transfer ver onder de maat (zelfs nog slechter dan Fomitshow). Het lijkt alsof het hem onbewust niet heel veel meer interesseert. Op dit moment hoort hij gewoon op de bank, want dit kan zo niet langer meer.
:crazy:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9675
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Gerard Lopez »

Kom op mensen, geef hem wat credits. Ik twijfel totaal niet aan zijn instelling, als er 1 echte prof is dan is Breinburg het wel. Hij speelt idd niet best de laatste weken maar echt niet omdat het hem zogenaamd niks meer interesseert.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Nummer 9 »

Tiel schreef:
Nummer 9 schreef:Speelt sinds zijn afgeketste transfer ver onder de maat (zelfs nog slechter dan Fomitshow). Het lijkt alsof het hem onbewust niet heel veel meer interesseert. Op dit moment hoort hij gewoon op de bank, want dit kan zo niet langer meer.
:crazy:
Ok, wat verkeerd geschreven, maar ik mis zijn goede passing vooral. De problemen van NEC ontstaan vooral bij de overschakeling van het middenveld naar de aanval. Voor zijn transfersoap was het de eerste speler die je op het wedstrijdformulier zet omdat hij altijd minimaal een zes scoorde, maar negen op de tien keer een zeven. Maar sinds zijn komst heb ik hem nog nooit zo zien zwemmen op het middenveld als de laatste weken. Dat moet wel iets mentaals zijn. Ik hoop in ieder geval dat hij eindelijk de knop om kan zetten.
いつでも戦える

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door zuurpruim »

Gerard Lopez schreef:Kom op mensen, geef hem wat credits. Ik twijfel totaal niet aan zijn instelling, als er 1 echte prof is dan is Breinburg het wel. Hij speelt idd niet best de laatste weken maar echt niet omdat het hem zogenaamd niks meer interesseert.
Dat geloof ik ook niet maar als je club voor de 2e keer niet meewerkt dan ben je goed over de zeik en dat zie je overduidelijk in zijn spel terug.Aanvoerdersband even naar Dumic en volledige focus op zijn spel.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Tim Janssen »

Dat hij zijn best doet geloof ik wel
Maar dat het mentaal niet goed zit sinds zijn afgeketste transfer zie je ook

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Gregor Breinburg

Bericht door ForzaVakZ »

Lees zijn Twitter. Deze man lijkt de weg kwijt en roept steevast om de hulp van god.
Hij kan beter de hulp inroepen van een techniek trainer.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door LT »

ForzaVakZ schreef:Lees zijn Twitter. Deze man lijkt de weg kwijt en roept steevast om de hulp van god.
Hij kan beter de hulp inroepen van een techniek trainer.
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Gerher »

De man is geen schim meer van de Breinburg van voor de winterstop. Zou normaal gesproken moeten gaan zitten, maar op de bank zit niks beters dan een slechte Breinburg. Idem Von Haacke en Bikel. Het is allemaal ruk op dit moment.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door necnmgn »

Complimenten, speelde een onopvallend prima pot!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door bertje »

necnmgn schreef:Complimenten, speelde een onopvallend prima pot!
Weer als vanouds inderdaad, prima.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door LT »

necnmgn schreef:Complimenten, speelde een onopvallend prima pot!
Wel een geweldige blocktackle in de tweede helft waar hij een doelpunt mee voorkwam.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Tiel »

Even voor de mensen die dachten dat het hem niets meer uitmaakt. Kijk even de foto's van na de wedstrijd en ga je alsnog heel erg hard zitten schamen in een hoekje.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door necnmgn »

Tiel schreef:Even voor de mensen die dachten dat het hem niets meer uitmaakt. Kijk even de foto's van na de wedstrijd en ga je alsnog heel erg hard zitten schamen in een hoekje.
Waar vind je die foto's? Dat het hem iets doet bleek vorige week al wel

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Eddy TT »

Tja. Bedroevend niveau bereikt inmiddels. Zooooo traaaag allemaal. Daar krijgen we geen euro meer voor. Lijkt iets geknakt te zijn bij hem. Die interviews na de wedstrijden.....pfff. Dood vogeltje weet het niet meer.

jbnmgn

Re: Gregor Breinburg

Bericht door jbnmgn »

Eddy TT schreef:Tja. Bedroevend niveau bereikt inmiddels. Zooooo traaaag allemaal. Daar krijgen we geen euro meer voor. Lijkt iets geknakt te zijn bij hem. Die interviews na de wedstrijden.....pfff. Dood vogeltje weet het niet meer.
Als hij een bedroevend niveau heeft bereikt, hoe slecht moet het niveau van de rest dan wel niet zijn als Gregor er met kop en schouders boven uitsteekt.
Traag? Denk niet dat jij hem bijhoudt.
Geen Euro? Nee klopt we krijgen er vele euro's voor.
Wat er geknakt is bij hem is het bedroevende niveau van de rest (op een of twee uitzonderingen na)
Geef jij dan een vrolijk gemotiveerd interview als je net met 0-3 van de mat gespeeld bent?
Dat dode vogeltje weet meer vanuit zijn pink dan jij vanuit de rest van je lijf.
Man wat lul jij dom, Gregor is veruit de beste speler die we hebben, daarachter met redelijk gepaste afstand komt Grot en Dumic, daar weer achter Golla, en de rest volgt vele stappen daar weer achter.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:
Eddy TT schreef:Tja. Bedroevend niveau bereikt inmiddels. Zooooo traaaag allemaal. Daar krijgen we geen euro meer voor. Lijkt iets geknakt te zijn bij hem. Die interviews na de wedstrijden.....pfff. Dood vogeltje weet het niet meer.
Als hij een bedroevend niveau heeft bereikt, hoe slecht moet het niveau van de rest dan wel niet zijn als Gregor er met kop en schouders boven uitsteekt.
Traag? Denk niet dat jij hem bijhoudt.
Geen Euro? Nee klopt we krijgen er vele euro's voor.
Wat er geknakt is bij hem is het bedroevende niveau van de rest (op een of twee uitzonderingen na)
Geef jij dan een vrolijk gemotiveerd interview als je net met 0-3 van de mat gespeeld bent?
Dat dode vogeltje weet meer vanuit zijn pink dan jij vanuit de rest van je lijf.
Man wat lul jij dom, Gregor is veruit de beste speler die we hebben, daarachter met redelijk gepaste afstand komt Grot en Dumic, daar weer achter Golla, en de rest volgt vele stappen daar weer achter.
Jij vindt Breinburg beter dan Dumic? :???: :???: :???: :???:

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Eddy TT »

jbnmgn schreef:
Eddy TT schreef:Tja. Bedroevend niveau bereikt inmiddels. Zooooo traaaag allemaal. Daar krijgen we geen euro meer voor. Lijkt iets geknakt te zijn bij hem. Die interviews na de wedstrijden.....pfff. Dood vogeltje weet het niet meer.
Als hij een bedroevend niveau heeft bereikt, hoe slecht moet het niveau van de rest dan wel niet zijn als Gregor er met kop en schouders boven uitsteekt.
Traag? Denk niet dat jij hem bijhoudt.
Geen Euro? Nee klopt we krijgen er vele euro's voor.
Wat er geknakt is bij hem is het bedroevende niveau van de rest (op een of twee uitzonderingen na)
Geef jij dan een vrolijk gemotiveerd interview als je net met 0-3 van de mat gespeeld bent?
Dat dode vogeltje weet meer vanuit zijn pink dan jij vanuit de rest van je lijf.
Man wat lul jij dom, Gregor is veruit de beste speler die we hebben, daarachter met redelijk gepaste afstand komt Grot en Dumic, daar weer achter Golla, en de rest volgt vele stappen daar weer achter.
Joh wat ben je agressief. Eet eens wat minder suiker

Ik vind dat hij echt achteruit gegaan is na de winterstop. En ik vind niet dat hij er nog bovenuit steekt. En nee, ik hou hem niet bij. Ben al bijna met pensioen dus dat wordt lastig. Heb je moeite met kritiek ofzo? Noem jij eens wat positieve punten van het huidige NEC? Ik kom niet veel verder dan onze eigen jeugdspelers en Dumic. Breinburg speelt de laatste tijd gewoon niet goed. En als jij dat anders ziet vind ik dat prima.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Gregor Breinburg

Bericht door Tiel »

Eddy TT schreef:
jbnmgn schreef:
Eddy TT schreef:Tja. Bedroevend niveau bereikt inmiddels. Zooooo traaaag allemaal. Daar krijgen we geen euro meer voor. Lijkt iets geknakt te zijn bij hem. Die interviews na de wedstrijden.....pfff. Dood vogeltje weet het niet meer.
Als hij een bedroevend niveau heeft bereikt, hoe slecht moet het niveau van de rest dan wel niet zijn als Gregor er met kop en schouders boven uitsteekt.
Traag? Denk niet dat jij hem bijhoudt.
Geen Euro? Nee klopt we krijgen er vele euro's voor.
Wat er geknakt is bij hem is het bedroevende niveau van de rest (op een of twee uitzonderingen na)
Geef jij dan een vrolijk gemotiveerd interview als je net met 0-3 van de mat gespeeld bent?
Dat dode vogeltje weet meer vanuit zijn pink dan jij vanuit de rest van je lijf.
Man wat lul jij dom, Gregor is veruit de beste speler die we hebben, daarachter met redelijk gepaste afstand komt Grot en Dumic, daar weer achter Golla, en de rest volgt vele stappen daar weer achter.
Joh wat ben je agressief. Eet eens wat minder suiker

Ik vind dat hij echt achteruit gegaan is na de winterstop. En ik vind niet dat hij er nog bovenuit steekt. En nee, ik hou hem niet bij. Ben al bijna met pensioen dus dat wordt lastig. Heb je moeite met kritiek ofzo? Noem jij eens wat positieve punten van het huidige NEC? Ik kom niet veel verder dan onze eigen jeugdspelers en Dumic. Breinburg speelt de laatste tijd gewoon niet goed. En als jij dat anders ziet vind ik dat prima.
Het is de mooiste club van het land. :tong:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten