Futuralis FC

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bleum

Bericht door Pol »

Bleum schreef:
Pol schreef:
Bleum schreef:Misschien moeten we eerst eens kijken wat er exact bedoeld wordt met de zin: "Naar schatting heeft het bureau de laatste twee jaar meer dan een miljoen euro verdiend met hun werkzaamheden voor NEC"

Je kunt hem namelijk op 2 manieren lezen. Namelijk dat Futuralis zelf een miljoen euro verdiend heeft. Maar er staat toch echt ook voor NEC, dus je kunt het ook zo lezen dat Futuralis met haar werkzaamheden 1 miljoen verdiend heeft voor NEC, voor de club dus en niet voor de eigen kas. Gezien de rest van het stuk lijkt mij dat je die zin juist zo moet lezen.
Nee dan zou de zin anders in elkaar gezet moeten worden. Neem aan dat ze dat bij VI wel weten.
Dit komt uit de gelderlander van vandaag toch? :wink:
Ja, dan wordt het al wat waarschijnlijker...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
Tiel schreef:
Pol schreef:
Tiel schreef:
Jota schreef:Kortgezegd was ik blij met hun komst en blij nu met hun vertrek.
Er is veel goeds gedaan voor NEC maar hebben ook goed voor zichzelf gezorgd.
Gepromoveerd, 10e in het 1e jaar Eredivisie en uit categorie 1, ik vind het een koopje.
Dat laatste heeft weinig met Futuralis te maken. Limbombe alleen heeft het niet gedaan.

Futuralis heeft prima werk verricht en hopelijk blijven ze dat in de toekomst doen. Het is alleen wel zaak dat de club zelf weer de knowhow en expertise opbouwt om de eigen zaken te kunnen regelen zodat we Futuralis als hulpmiddel en niet als redmiddel kunnen gebruiken.
Oh dus we hebben alles alleen met Limbombe bereikt. Er stonden geen andere spelers in het veld die prima gescout waren en niet veel salaris hadden.
Ah, je bedoelt het op die manier. In de Jupiler league hebben we toch echt nog steeds veel meer uitgegeven dan er binnen kwam en dus kun je Futuralis daarvoor in het kader van wegkomen uit categorie 1 geen credits geven. Dat we wegkomen uit categorie 1 komt voornamelijk door de transferinkomsten waarvan Limbombe is gehaald door Futuralis en Alireza en Cillessen niet. Maar goed, volgens mij geef ik duidelijk aan dat Futuralis prima werk heeft verricht.
Of je lult of je hebt onder een steen gelegen. Alsof Futuralis wat aan al die contracten kon doen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: Futuralis FC

Bericht door jbnmgn »

Legendario schreef:
jbnmgn schreef:
jackameland schreef:
jbnmgn schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:Waarom Ted van Leeuwen niet halen?heeft zich overal bewezen,ok,niet de makkelijkste maar ook uitgebreid netwerk
geweldig idee maar niet heus :crazy2:
Piet de Visser dan?
Piet "heb ik al verteld dat ik ziek ben?" De Visser? Die?
Ja die is ziek ja, en ja doet nog steeds "werk" als persoonlijk adviseur van Roman Abramovitsj en voor Chelsea. Die Piet ja.
Maar het was een beetje cynische vraag. Of mag dat ook al niet?
Tuurlijk wel. Heb jij ook zo'n hekel aan mensen die geen cynisme herkennen?
Ja echt wel :wink:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
Pol schreef:
Tiel schreef:
Pol schreef:
Tiel schreef:
Jota schreef:Kortgezegd was ik blij met hun komst en blij nu met hun vertrek.
Er is veel goeds gedaan voor NEC maar hebben ook goed voor zichzelf gezorgd.
Gepromoveerd, 10e in het 1e jaar Eredivisie en uit categorie 1, ik vind het een koopje.
Dat laatste heeft weinig met Futuralis te maken. Limbombe alleen heeft het niet gedaan.

Futuralis heeft prima werk verricht en hopelijk blijven ze dat in de toekomst doen. Het is alleen wel zaak dat de club zelf weer de knowhow en expertise opbouwt om de eigen zaken te kunnen regelen zodat we Futuralis als hulpmiddel en niet als redmiddel kunnen gebruiken.
Oh dus we hebben alles alleen met Limbombe bereikt. Er stonden geen andere spelers in het veld die prima gescout waren en niet veel salaris hadden.
Ah, je bedoelt het op die manier. In de Jupiler league hebben we toch echt nog steeds veel meer uitgegeven dan er binnen kwam en dus kun je Futuralis daarvoor in het kader van wegkomen uit categorie 1 geen credits geven. Dat we wegkomen uit categorie 1 komt voornamelijk door de transferinkomsten waarvan Limbombe is gehaald door Futuralis en Alireza en Cillessen niet. Maar goed, volgens mij geef ik duidelijk aan dat Futuralis prima werk heeft verricht.
Of je lult of je hebt onder een steen gelegen. Alsof Futuralis wat aan al die contracten kon doen.
Nee, daar konden ze niets aan doen. Dat zeg ik ook niet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door De Kletskop »

Jota schreef:Kortgezegd was ik blij met hun komst en blij nu met hun vertrek.
Er is veel goeds gedaan voor NEC maar hebben ook goed voor zichzelf gezorgd.
Jou nou zou ie mooi worden. IS het Futuralis ook niet hun goed recht goed voor zichzelf te zorgen?

jbnmgn

Re: Futuralis FC

Bericht door jbnmgn »

De Kletskop schreef:
Jota schreef:Kortgezegd was ik blij met hun komst en blij nu met hun vertrek.
Er is veel goeds gedaan voor NEC maar hebben ook goed voor zichzelf gezorgd.
Jou nou zou ie mooi worden. IS het Futuralis ook niet hun goed recht goed voor zichzelf te zorgen?
Precies, het is gewoon een bedrijf dat winst moet maken en dat hebben ze goed gedaan.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door Jota »

jbnmgn schreef:
De Kletskop schreef:
Jota schreef:Kortgezegd was ik blij met hun komst en blij nu met hun vertrek.
Er is veel goeds gedaan voor NEC maar hebben ook goed voor zichzelf gezorgd.
Jou nou zou ie mooi worden. IS het Futuralis ook niet hun goed recht goed voor zichzelf te zorgen?
Precies, het is gewoon een bedrijf dat winst moet maken en dat hebben ze goed gedaan.
Nee natuurlijk! Maar een goede TD houdt die centjes ook wel binnenboord. En het feit dat een contract opzegbaar is, lijkt me de rol van zo'n bedrijf niet thuishoren in technische structuur van de voetbalclub. Wel kan er gericht gebruik gemaakt worden van zo'n bedrijf. Ik heb met name bezwaar tegen de verwevenheid binnen de organisatie en met name ook een bedrijfsdoelstel te dienen, namelijk winst maken.

jbnmgn

Re: Futuralis FC

Bericht door jbnmgn »

Jota schreef:
jbnmgn schreef:
De Kletskop schreef:
Jota schreef:Kortgezegd was ik blij met hun komst en blij nu met hun vertrek.
Er is veel goeds gedaan voor NEC maar hebben ook goed voor zichzelf gezorgd.
Jou nou zou ie mooi worden. IS het Futuralis ook niet hun goed recht goed voor zichzelf te zorgen?
Precies, het is gewoon een bedrijf dat winst moet maken en dat hebben ze goed gedaan.
Nee natuurlijk! Maar een goede TD houdt die centjes ook wel binnenboord. En het feit dat een contract opzegbaar is, lijkt me de rol van zo'n bedrijf niet thuishoren in technische structuur van de voetbalclub. Wel kan er gericht gebruik gemaakt worden van zo'n bedrijf. Ik heb met name bezwaar tegen de verwevenheid binnen de organisatie en met name ook een bedrijfsdoelstel te dienen, namelijk winst maken.
Ik ben het wel eens met dat een buitenbedrijf geen zeggenschap moet hebben/krijgen over de samenstelling van een 11-tal of welke spelers er gehaald moeten worden.
Dat ze een lijst hebben met potentiele spelers is een andere zaak, daar kan een eigen TS zelf naar kijken en beslissen in overleg met de trainer.
Maar Futuralis heeft het voor NEC gewoon goed gedaan, nu is het tijd om weer met een eigen TS op eigen benen te gaan staan.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door Danish Dynamite »

Pol schreef:
Tiel schreef:
Pol schreef:
Tiel schreef:
Jota schreef:Kortgezegd was ik blij met hun komst en blij nu met hun vertrek.
Er is veel goeds gedaan voor NEC maar hebben ook goed voor zichzelf gezorgd.
Gepromoveerd, 10e in het 1e jaar Eredivisie en uit categorie 1, ik vind het een koopje.
Dat laatste heeft weinig met Futuralis te maken. Limbombe alleen heeft het niet gedaan.

Futuralis heeft prima werk verricht en hopelijk blijven ze dat in de toekomst doen. Het is alleen wel zaak dat de club zelf weer de knowhow en expertise opbouwt om de eigen zaken te kunnen regelen zodat we Futuralis als hulpmiddel en niet als redmiddel kunnen gebruiken.
Oh dus we hebben alles alleen met Limbombe bereikt. Er stonden geen andere spelers in het veld die prima gescout waren en niet veel salaris hadden.
Ah, je bedoelt het op die manier. In de Jupiler league hebben we toch echt nog steeds veel meer uitgegeven dan er binnen kwam en dus kun je Futuralis daarvoor in het kader van wegkomen uit categorie 1 geen credits geven. Dat we wegkomen uit categorie 1 komt voornamelijk door de transferinkomsten waarvan Limbombe is gehaald door Futuralis en Alireza en Cillessen niet. Maar goed, volgens mij geef ik duidelijk aan dat Futuralis prima werk heeft verricht.
Toen we degradeerden is er, voornamelijk dankzij Futuralis, vrijwel geen speler zonder transferopbrengsten vertrokken.
Dat er in dat seizoen door NEC een financieel risico is genomen klopt, maar dat was er puur op gericht om na 1 jaar weer terug te keren, wat financieel dus ook echt noodzaak werd.
Dit is gelukt, mede door de samenstelling van de selectie, waarin wederom Futuralis een hele grote hand heeft gehad.

Dus ja, in het wegkomen uit categorie 1 heeft Futuralis zeker ook een deel van de credits verdiend.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door TT »


zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door zuurpruim »

Laten we hopen dat het beschaafd blijft maar praten met een journalist met een Telegraaf verleden,lekker.. :td:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door vak Oost »

ze gaan de muziek in :crazy: zie OG
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door mschr »

Gaat ongetwijfeld een kaskraker worden, gezien de samenstelling van het muziekensemble.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door necnmgn »

mschr schreef:Gaat ongetwijfeld een kaskraker worden, gezien de samenstelling van het muziekensemble.
:withstupid: :lol:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Gaat ongetwijfeld een kaskraker worden, gezien de samenstelling van het muziekensemble.
Misschien moet Hyballa dhr van Kerkhof eens aan een flinke training onderwerpen anders worden het optredens van 10 minuten ben ik bang.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door TT »

"over de muzikale lijn wordt geheimzinnig gedaan"

Nou, die kan ik wel raden...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door mschr »

TT schreef:"over de muzikale lijn wordt geheimzinnig gedaan"

Nou, die kan ik wel raden...
Jamaar, jij bent een muziekkenner.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door burp »

En alweer aandacht voor Knipping bij omroep arnep.
Die heeft echt een directe lijn daar.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door Tiel »

burp schreef:En alweer aandacht voor Knipping bij omroep arnep.
Die heeft echt een directe lijn daar.
Pa op wat je zegt he. Straks vraagt hij je IP adres op :wink: .
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Futuralis FC

Bericht door Jeroen »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Gaat ongetwijfeld een kaskraker worden, gezien de samenstelling van het muziekensemble.
Misschien moet Hyballa dhr van Kerkhof eens aan een flinke training onderwerpen anders worden het optredens van 10 minuten ben ik bang.
Misschien eerst even verdiepen voordat je daarover wat roept.

RJ
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door RJ »

http://www.vi.nl/web/nieuws/futuralis-s ... nnel=phone

Nou, ben benieuwd...zou Futuralis zich ook al verlagen tot het niveau Hoekman of zijn ze enkel om wat quootjes gevraagd.

Hoe dan ook, lekker voor de rust in de tent...

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door Arch »

Ik dacht dat Futuralis pas na het seizoen zou reageren in belang van NEC.
En nou niet aankomen met dat ze door Derks door de slijk worden gehaald dat is al het hele seizoen.
Futuralis zegt dat NEC niet echt wist wat ze deden sorry maar van Ingen is eindverantwoordelijk en hiermee bewijst hij opnieuw dat die niet capabel is als algemeen Directeur

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door pjottr »

Ik denk dat ie iets teveel vetrouwd heeft op zijn boezemvriend Roderick.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door Tiel »

Sommige mensen vergeten dat er ook nog de kans bestaat dat we niet degraderen.......

Dan hebben we het beste en belangrijkste seizoen ooit. Handhaving en uit categorie 1.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Futuralis FC

Bericht door pjottr »

Het zou fantastisch zijn. maar ik zie eerder Erdogan en Mark Rutte hand in hand op een Iraans naakstrand liggen
dan dat dit nog goed komt

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 32 gasten