Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door LT »

jbnmgn schreef:
Legendario schreef:
Wim1970 schreef:
jbnmgn schreef:
williamnmgn schreef:Ik heb gehoord dat ze wim jonk als nieuwe trainer gaan aanstellen een deze dagen. We zullen het gaan zien
Ik hoop dat je het verkeerd gehoord hebt. Ik vindt Jonk nou niet direct een trainer waar spelers warm voor gaan lopen.
Verder hoorde ik vanavond bij de bbq ook dat volgende week de nieuwe AD bekend wordt gemaakt, binnen 1 a 2 weken de nieuwe trainer en dat idd de Panda op de voorkant van het nieuwe shirt komt en Energieflex naar de achterkant verhuisd.

Dat laatste zou een financiele topper kunnen worden.
Waar had jij die BBQ? En met wie in godsnaam? Dit kan toch niet waar zijn allemaal..
Volgens mij was de bbq bij Arch thuis.
Dus snap waarschijnlijk jij ook waarom jij niet uitgenodigd was!
Niet zo geheimzinnig doen. De SV-bbq bij De Schup, waar Oversier ook aanwezig was bedoel je, toch?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Ik wil nog steeds dat Bikkel geflankeerd wordt door twee juniors in Pandapak. :biggrin:

En Jonk? Waarom zou dat een goede trainer zijn?
Die heeft nog geen jeugdteam op niveau getraind zelfs.
Met z'n netwerk was het een leuke td geweest, maar die hebben we net al.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

Necco schreef:
zuurpruim schreef:Wat een onzin toch weer als het om De Gier gaat.Als hij Piet janssen zou heten en 1,5 jaar coach bij Almere zou zijn werd hij hier uitgekotst.En dan valt de naam Wim Jonk,oke geen ervaring als trainer maar kent werkelijk alle toptalenten van Nederland. Verantwoordelijk voor de doorstroming van een veelvoud aan talenten bij AJAX. Grote voetbalcarrière.En dan nog om De Gier roepen... Dat gaat echt alleen maar om sentiment,goals tegen Vitesse,shirt Goffertzicht etc. Met Jonk zou je iemand binnenhalen met een giga netwerk wat ongekend zou zijn voor onze club.
Maar het is géén Piet Janssen. Het is een trainer waarvan we weten dat ie bij onze club past. Een trainer die het bij onze jeugd extreem goed heeft gedaan en bij Almere city prima resultaten heeft geboekt (2x Nacompetitie gehaald).

Ik draai hem om, als Wim Jonk Piet Janssen zou heten, wat zouden we dan denken? Een techniektrainer van Ajax, zonder ervaring als hoofdcoach?
Hoe komt iedereen daar toch bij? Naar wat ik me ervan herinner heeft hij het de eerste jaren juist helemaal niet goed gedaan in de jeugd/Jong Nec..
Wat overigens niet wegneemt dat hij het nu bij Almere wel uitstekend doet.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
zuurpruim schreef:Wat een onzin toch weer als het om De Gier gaat.Als hij Piet janssen zou heten en 1,5 jaar coach bij Almere zou zijn werd hij hier uitgekotst.En dan valt de naam Wim Jonk,oke geen ervaring als trainer maar kent werkelijk alle toptalenten van Nederland. Verantwoordelijk voor de doorstroming van een veelvoud aan talenten bij AJAX. Grote voetbalcarrière.En dan nog om De Gier roepen... Dat gaat echt alleen maar om sentiment,goals tegen Vitesse,shirt Goffertzicht etc. Met Jonk zou je iemand binnenhalen met een giga netwerk wat ongekend zou zijn voor onze club.
:withstupid:
Inderdaad, wat een kolder. Natuurlijk is Jonk een veeeeeeeeeeel grotere naam in het voetbal als Jack de Gier. Jonk heeft bij Ajax-Inter-PSV gespeeld + 49 interlands..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

bertje schreef:
De Kletskop schreef:
zuurpruim schreef:Wat een onzin toch weer als het om De Gier gaat.Als hij Piet janssen zou heten en 1,5 jaar coach bij Almere zou zijn werd hij hier uitgekotst.En dan valt de naam Wim Jonk,oke geen ervaring als trainer maar kent werkelijk alle toptalenten van Nederland. Verantwoordelijk voor de doorstroming van een veelvoud aan talenten bij AJAX. Grote voetbalcarrière.En dan nog om De Gier roepen... Dat gaat echt alleen maar om sentiment,goals tegen Vitesse,shirt Goffertzicht etc. Met Jonk zou je iemand binnenhalen met een giga netwerk wat ongekend zou zijn voor onze club.
:withstupid:
Inderdaad, wat een kolder. Natuurlijk is Jonk een veeeeeeeeeeel grotere naam in het voetbal als Jack de Gier. Jonk heeft bij Ajax-Inter-PSV gespeeld + 49 interlands..
de Gier heeft 6 letters en Jonk maar 4. Dus welke naam is groter? :biggrin:
Maar zonder dollen: Omdat Jonk bij PSV-Ajax en Inter gespeeld heeft maar als trainer nog geen reet heeft laten zien is hij toch de gedoodverfde man voor ons?
Heeft hij de talenten bij Ajax beter gemaakt zodat ze door konden stromen of mocht hij ze gewoon maar door laten stromen?
En zijn kennis van toptalenten in Nederland is meteen een garantie voor topspelers die naar NEC gehaald worden?
Wat een kolder zeg!
Maar we zullen zien wie het gaat worden. Misschien wel heel iemand anders dan de namen die hier nu rond gaan.
Dus in plaats van de Gier, Jonk of de Koning wordt het misschien wel ??????????????????????????

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

jbnmgn schreef:
bertje schreef:
De Kletskop schreef:
zuurpruim schreef:Wat een onzin toch weer als het om De Gier gaat.Als hij Piet janssen zou heten en 1,5 jaar coach bij Almere zou zijn werd hij hier uitgekotst.En dan valt de naam Wim Jonk,oke geen ervaring als trainer maar kent werkelijk alle toptalenten van Nederland. Verantwoordelijk voor de doorstroming van een veelvoud aan talenten bij AJAX. Grote voetbalcarrière.En dan nog om De Gier roepen... Dat gaat echt alleen maar om sentiment,goals tegen Vitesse,shirt Goffertzicht etc. Met Jonk zou je iemand binnenhalen met een giga netwerk wat ongekend zou zijn voor onze club.
:withstupid:
Inderdaad, wat een kolder. Natuurlijk is Jonk een veeeeeeeeeeel grotere naam in het voetbal als Jack de Gier. Jonk heeft bij Ajax-Inter-PSV gespeeld + 49 interlands..
de Gier heeft 6 letters en Jonk maar 4. Dus welke naam is groter? :biggrin:
Maar zonder dollen: Omdat Jonk bij PSV-Ajax en Inter gespeeld heeft maar als trainer nog geen reet heeft laten zien is hij toch de gedoodverfde man voor ons?
Heeft hij de talenten bij Ajax beter gemaakt zodat ze door konden stromen of mocht hij ze gewoon maar door laten stromen?
En zijn kennis van toptalenten in Nederland is meteen een garantie voor topspelers die naar NEC gehaald worden?
Wat een kolder zeg!
Maar we zullen zien wie het gaat worden. Misschien wel heel iemand anders dan de namen die hier nu rond gaan.
Dus in plaats van de Gier, Jonk of de Koning wordt het misschien wel ??????????????????????????
Jij denkt dat Ajax talenten zomaar door laat stromen? Volgens mij is Ajax een van de meest zware jeugdopleidingen van Nederland. Zie het 1e maar eens te halen met al die concurrentie en druk. En nee, zijn kennis van toptalenten zorgen er niet voor dat er topspelers naar NEC komen. Maar het is wel zo dat genoeg spelers in hun overweging om naar een club te komen de trainer mee laten wegen. En dan denk ik ook dat een Jonk meer aanspreekt dan een De Gier. En Jonk heeft ook met een goede technische staf om zich heen gewerkt, dus wellicht wat verder dan De Gier in zijn ontwikkeling.

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

Kanchelskis schreef:
jbnmgn schreef:
bertje schreef:
De Kletskop schreef:
zuurpruim schreef:Wat een onzin toch weer als het om De Gier gaat.Als hij Piet janssen zou heten en 1,5 jaar coach bij Almere zou zijn werd hij hier uitgekotst.En dan valt de naam Wim Jonk,oke geen ervaring als trainer maar kent werkelijk alle toptalenten van Nederland. Verantwoordelijk voor de doorstroming van een veelvoud aan talenten bij AJAX. Grote voetbalcarrière.En dan nog om De Gier roepen... Dat gaat echt alleen maar om sentiment,goals tegen Vitesse,shirt Goffertzicht etc. Met Jonk zou je iemand binnenhalen met een giga netwerk wat ongekend zou zijn voor onze club.
:withstupid:
Inderdaad, wat een kolder. Natuurlijk is Jonk een veeeeeeeeeeel grotere naam in het voetbal als Jack de Gier. Jonk heeft bij Ajax-Inter-PSV gespeeld + 49 interlands..
de Gier heeft 6 letters en Jonk maar 4. Dus welke naam is groter? :biggrin:
Maar zonder dollen: Omdat Jonk bij PSV-Ajax en Inter gespeeld heeft maar als trainer nog geen reet heeft laten zien is hij toch de gedoodverfde man voor ons?
Heeft hij de talenten bij Ajax beter gemaakt zodat ze door konden stromen of mocht hij ze gewoon maar door laten stromen?
En zijn kennis van toptalenten in Nederland is meteen een garantie voor topspelers die naar NEC gehaald worden?
Wat een kolder zeg!
Maar we zullen zien wie het gaat worden. Misschien wel heel iemand anders dan de namen die hier nu rond gaan.
Dus in plaats van de Gier, Jonk of de Koning wordt het misschien wel ??????????????????????????
Jij denkt dat Ajax talenten zomaar door laat stromen? Volgens mij is Ajax een van de meest zware jeugdopleidingen van Nederland. Zie het 1e maar eens te halen met al die concurrentie en druk. En nee, zijn kennis van toptalenten zorgen er niet voor dat er topspelers naar NEC komen. Maar het is wel zo dat genoeg spelers in hun overweging om naar een club te komen de trainer mee laten wegen. En dan denk ik ook dat een Jonk meer aanspreekt dan een De Gier. En Jonk heeft ook met een goede technische staf om zich heen gewerkt, dus wellicht wat verder dan De Gier in zijn ontwikkeling.
Ja maar je moet het er toch mee eens zijn dat iemand die talentjes laat doorstromen nog geen trainer is? En die technische staf neemt Jonk toch niet mee?
Nogmaals, ik persoonlijk vindt Jonk niet de juiste trainer voor NEC, maar misschien verrast hij mij wel (als hij tenminste de nieuwe trainer wordt)

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

Maar wat denk je dat Jonk doet bij Ajax? Hij vult niet de formulieren in voor de "jonkies" dat ze door mogen naar het volgende bad. Hij zal ze beter leren zwemmen, en vast ook uitleggen hoe ze de 100 meter kunnen winnen. Dat is toch trainer zijn? Hij staat gewoon op en langs het veld, zoals een trainer doet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
De Kletskop schreef:
Juul schreef:Als NEC alleen nog met jonge spelers verder gaat was Hyballa voor JL geen slechte geweest.
Laat me niet lachen. Onder Hyballa zakte het zelfvertrouwen van iedere jonge speler tot onder zijn scheenbeschermers met dat constante gewissel.
Jonge spelers zijn gebaat bij duidelijkheid en vertrouwen, niet bij wekelijkse nervositeit of ze wel of niet spelen of bij de selectie ziten.
Klopt, het gedeelte schreeuwen, zelfvertrouwen, tactisch onkundig liet ik weg. Niet zo handig maar dat is al 250 keer geschreven, o.a door mij.

On topic: Aan Wim Jonk had ik niet gedacht, maar is de beste naam die ik tot nu toe gehoord heb.
Dat laatste zeker meejeens. Al stapt een Jonk hier natuurlijk never nooit in.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

jbnmgn schreef: Ja, dus?
Laat maar.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

En iedereen roept de Gier, maar die heeft het op Almere na toch ook nog nergens goed gedaan? Bij ons in de jeugd iig niet voor zover ik weet..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
jbnmgn schreef: Ja, dus?
Laat maar.
:biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:En iedereen roept de Gier, maar die heeft het op Almere na toch ook nog nergens goed gedaan? Bij ons in de jeugd iig niet voor zover ik weet..
Precies.
Allemaal gelul op basis van sentimenten.

We hebben iemand nodig die ons binnen 1 seizoen weer terug naar de eredivisie kan loodsen, dat moet iemand zijn die de klappen van de zweep kent, geen gokje.

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Arch »

Bovendien is Bons geen vriendje met Jack de Gier maar voor NEC zou dit een uitstekende trainer zijn.
Laatst gewijzigd door Arch op di 27 jun 2017, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

De Kletskop schreef:
jbnmgn schreef: Ja, dus?
Laat maar.
ok

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

bertje schreef:En iedereen roept de Gier, maar die heeft het op Almere na toch ook nog nergens goed gedaan? Bij ons in de jeugd iig niet voor zover ik weet..
Nee die Jonk kun je koppelen aan een loopbaan :crazy:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jetipo »

jbnmgn schreef:
bertje schreef:En iedereen roept de Gier, maar die heeft het op Almere na toch ook nog nergens goed gedaan? Bij ons in de jeugd iig niet voor zover ik weet..
Nee die Jonk kun je koppelen aan een loopbaan :crazy:
Werd genoemd (en bijna voorgedragen) als opvolger van De Boer. Dat kan Jack niet zeggen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door LT »

Jonk is toch helemaal geen trainer, meer een beleidsman. Paar jaar terug riep ik hier Fred Grim, zou momenteel een logische en goede keuze zijn.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Rotturdam »

Jonk zou geen verkeerde zet zijn, heeft er volgens kenners wel kijk op maar kreeg bij Ajax een mes in de rug van Bergkamp

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door NiMMA_024 »

Waarom Kluivert niet terughalen?
Hij is beschikbaar. Zet Ronnie er naast met Potje in de staf, en je hebt denk gelijk ook een reden waarom spelers naar Nijmegen willen komen.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gerher »

Jonk? Nooit aan gedacht, maar lijkt me een prima keuze. Ik kan me alleen niet voorstellen dat Jonk voor NEC kiest.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Wim1970 »

NiMMA_024 schreef:Waarom Kluivert niet terughalen?
Hij is beschikbaar. Zet Ronnie er naast met Potje in de staf, en je hebt denk gelijk ook een reden waarom spelers naar Nijmegen willen komen.
Maar dan wordt het wel moeilijk voor Kluivert om op NEC wedstrijden te gokken??? Niet doen dus deze malloot!

Maar Boekhoorn wil de Gier als trainer, dus hij zal het wel worden! Mark my words!!!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kanchelskis »

Wim1970 schreef:
NiMMA_024 schreef:Waarom Kluivert niet terughalen?
Hij is beschikbaar. Zet Ronnie er naast met Potje in de staf, en je hebt denk gelijk ook een reden waarom spelers naar Nijmegen willen komen.
Maar dan wordt het wel moeilijk voor Kluivert om op NEC wedstrijden te gokken??? Niet doen dus deze malloot!

Maar Boekhoorn wil de Gier als trainer, dus hij zal het wel worden! Mark my words!!!!
Dus dan zetten de investeerders nog steeds de lijnen uit?

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Brabander »

Als ik moet kiezen tussen Jonk, De Gier en Kluivert dan zou ik toch echt voor Jonk gaan.
Jonk is een jonge vent die op een rustige manier met zijn spelers/jeugd omgaat. Heeft ook een fors netwerk en een grote naam.
Kluivert daar hangt toch een luchtje aan.....
De Gier heeft heel veel voor de club gedaan en is enorm populair onder de supporters, toch zou ik liever voor een man kiezen waarmee je de selectie en de jeugd opbouwt!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door TT »

http://www.gelderlander.nl/nec/de-gier- ... ~ae5e03ea/
De Gier topkandidaat voor trainersfunctie NEC
NIJMEGEN - NEC start de voorbereiding vooralsnog zonder hoofdtrainer. De zoektocht naar de nieuwe coach is in Nijmegen nog in volle gang, stelt technisch directeur Remco Oversier. Zeker is dat Jack de Gier een topkandidaat is.


Oversier weet dat de tijd dringt, maar de technisch directeur van NEC laat zich niet opjagen. De Gier is nadrukkelijk in beeld voor het hoofdtrainerschap bij de Nijmeegse eerstedivisionist, maar er staan nog meer kandidaten op zijn lijstje. ,,We naderen nu de fase van handelen”, zegt hij.

Vakantie
De Gier (48) staat nog tot juli 2018 onder contract bij Almere City. NEC moet de coach dus eerst nog maar eens losweken uit Flevoland. ,,Er zijn momenteel meerdere scenario’s”, stelt Oversier. ,,Niet alle kandidaten zijn te spreken. Die hebben vakantie. En sommige trainers werken in het buitenland. Zoals het er nu naar uitziet halen we de eerste training niet. Natuurlijk willen we de nieuwe trainer zo snel mogelijk aanstellen. Maar dat doen we met beleid en geduld.”

Degradatie
NEC start de voorbereiding op maandag 3 juli. Mogelijk leidt Ron de Groot nu samen met Patrick Pothuizen de eerste training van de Nijmeegse club. De Groot is de laatst dienende trainer van NEC. Hij nam het roer over in Nijmegen, nadat vlak voor het einde van de vorige competitie Peter Hyballa werd ontslagen. De Duitser moest het veld ruimen na een serie van twaalf nederlagen in dertien wedstrijden. De Groot kon daarna de degradatie naar de eerste divisie niet voorkomen. NEC werd in de nacompetitie uitgeschakeld door NAC.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 37 gasten